Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (послуги з харчування учнів для загальноосвітніх навчальних закладів)
Очікувана вартість
6 974 136,00 UAH
UA-2020-01-02-000131-b 13f82e7b40ac4fedbc20d1679f5d127e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сухостат Тетяна Віталіївна

380577123427
380577123083
hlg_uo_kh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146305
Вебсайт: http://hlg-uo.edu.kh.ua/
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ярославська, 10
Контактна особа: Сухостат Тетяна Віталіївна
380577123427,380577123083
hlg_uo_kh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2020 13:55
Оскарження наміру укласти договір: 13 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
567140 послуга
код ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (послуги з харчування учнів для загальноосвітніх навчальних закладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Харків, Україна, Харківська область, Харків, заклади загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані відповідно до умов цього Договору послуги здійснюються Замовником згідно з актами наданих послуг, підготовлених Учасником. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі актів про фактично надані послуги. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

02 січня 2020 13:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 13:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 13:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-02-000131-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 12 січня 2020 16:07
Щодо порушення законодавства при проведенні переговорної процедури
Щодо порушення законодавства при проведенні переговорної процедури
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 січня 2020 23:50
рішення від 14.01.2020 № 708 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 січня 2020 23:50
рішення від 28.01.2020 № 1748.pdf
Дата публікації: 31 січня 2020 15:15

Документи подані скаржником

12 січня 2020 16:07
Скарга Харків.pdf
12 січня 2020 16:07
UA-2019-10-22-000529-b-report.pdf
12 січня 2020 16:07
UA-2019-11-27-000342-b-report.pdf
12 січня 2020 16:07
Квитанция 1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-01-03-000058 ● f27a13cf45b84557ad705a5cbcea620e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 січня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 січня 2023 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
03.01.2023 № 1
(дата)
м.Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 03.01.2023 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 03.01.2023 № 1

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

6 UA-2020-01-02-000131-b 02.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-16 17:47:25

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015:55320000-9 — Послуги з організації харчування» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-01-02-000131-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, а також експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов для її застосування
2. Надати інформацію та підтвердні документи (акти наданих послуг, платіжні доручення, тощо) щодо виконання Договору від 03.02.2020 № 19/20 ШХ.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-01-19 08:42:01

Пояснення

Надання інформації про усунення порушення замовником

Звіт про виконання договору

2023-02-03 10:31:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 січня 2023
Кінцевий строк оскарження: 14 лютого 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
#36816884
Переможець 6 974 136,00
UAH
02 січня 2020 13:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2020 13:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
#36816884
6 974 136,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2023 10:28
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 21:10
додаткова угода № 7.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 21:09
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 18:23
додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
04 січня 2021 18:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:49
додаткова угода №5.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:49
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 13:59
дод.угода №4.pdf зміни до договору
09 липня 2020 13:58
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 11:53
дод.угода№3-объединены.pdf зміни до договору
29 травня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 14:27
дод.угода№3.pdf зміни до договору
28 травня 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 13:36
Додаткова угода №2_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
25 травня 2020 13:35
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 18:53
договір з організації харчування.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 18:52
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 18:05
доп.угода 1 до договору 03.02.2020.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 18:03
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 16:57
договір харчування по школам № 19 20ШХ.pdf укладений
03 лютого 2020 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: договір №19/20 ШХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): повторне завантаження Договору, у зв'язку з поганою якістю попередньої сканованої копії Договору
Номер договору про закупівлю: договір №19/20 ШХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з рішенням сесії
Номер договору про закупівлю: договір №19/20 ШХ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: договір №19/20 ШХ
Договір:
Номер додаткової угоди: Дордаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни обсягів
Номер договору про закупівлю: договір №19/20 ШХ
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: договір №19/20 ШХ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми.
Номер договору про закупівлю: договір №19/20 ШХ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: договір №19/20 ШХ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та поширює дію на відносини, що фактично склалися між сторонами з 03.02.2020 і діє у частині надання послуг з організації харчування відповідно до 31 січня 2021 року включно, а у частині розрахунків – до їх повного здійснення. Відповідно до п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сума що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, складає 192102,00 грн. (сто дев’яносто дві тисячі сто дві гривні 00 копійок) без ПДВ (у відповідності до ст. 197 Податкового кодексу України)
Номер договору про закупівлю: договір №19/20 ШХ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 4 042 701,00
UAH