Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2020-01-02-000067-a 2a9fd809badd42e29bebd1ae968f3881
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабкевич Ольга Сергіївна

+380501432545 VOPC-PEV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42078561
Місцезнаходження: 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Контактна особа: Бабкевич Ольга Сергіївна
+380501432545
VOPC-PEV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2020 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 09 січня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2020 16:30
Початок аукціону: 15 січня 2020 12:48
Очікувана вартість: 135 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Закупівля персональних комп'ютерів (18шт).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43024, Україна, Волинська обл., Луцьк, Загородня, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснюється післяплата Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 січня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2020 11:32
оголошення ПК (6).docx
06 січня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2020 11:32
оголошення ПК (6).docx
02 січня 2020 11:09
оголошення ПК (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 січня 2020 08:29
Дата відповіді: 03 січня 2020 10:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - так, допускаємо.
- всі учасники при поданні комерційної пропозиції в таблиці вказують найменування товару і його технічні характеристики.
- допускаємо. При оцінці пропозиції береться до уваги остаточна ціна з усіма виплатами і податками.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 03 січня 2020 11:43
Дата відповіді: 06 січня 2020 11:39
Шановний Замовник, просимо убрати дискримінаційну вимогу щодо надання Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Персональні комп’ютери) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. У випадку, коли Учасник є виробником ПК, а запропонований ним сервісний центр в м. Луцьк не є Учасником, потрібно надати підтверджуючий документ, даний сервісний центр буде здійснювати гарантійне обслуговування подано у пропозиції Учасника ПК замінити на довідку в довільній формі про наявність сервісного центру в м. Замовника, який буде здійснювати гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оголошення про закупівлю персональних комп'ютерів складено відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", а також інших нормативних документів. В пункті 3 Додатку №2 вказано, що вищезазначений гарантійний лист надається у разі перемоги в торгах, а не всіма учасниками закупівлі, що не є дискримінаційною умовою.
1
Дата подання: 03 січня 2020 11:45
Дата відповіді: 06 січня 2020 15:51
Вам достатньо роз’єму HDMI на материнській платі а не додавати дискретний графічний адаптер?
Відповідь: Просимо учасника уважно дивитися вимоги, зазначені в Додатку 2.
Мають бути всі роз'єми зазначені в Додатку 2 до оголошення!!!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-02-000067-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ", Код ЄДРПОУ:41702489
Дата подання: 22 січня 2020 12:30
Безпідставна дискваліфікація
Текст вимоги додається.
Вимагаємо скасувати Протокол засідання тендерного комітету комунального підприємства “Волинський обласний перинатальний центр” Волинської обласної ради №24-01-2020 від 22.01.2020 року та визнати ТОВ “МВКОМ” переможцем даної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2020 16:51
Щодо зауважень, ТОВ "МВКОМ":
І. Саме на даному сайті Замовником і було знайдено інформацію, щодо товщини металу корпусу 0,4мм, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації, проте, учасник повинен був надати потрібну інформацію згідно тендерної документації згідно п. 1, додатку 2, «Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською, або російською мовами), в якому міститься ця інформація, з наданням копії документів».
Також, у вашій вимозі упущено, що учасник не вказав модель блоку живлення, що не дає змоги перевірити відповідність технічним вимогам
ІІ. учасником ТОВ "МВКОМ" було вказано сервісний центр, відмінний від сервісного центру учасника, без надання підтверджуючих документів (копії договору). Таким чином, учасник має можливість вказати будь який сервісний центр у м. Луцьк, а це не гарантує обслуговування запропонованого вами товару. Дані умови прописані у абзаці 5, розділу «Умови гарантійного обслуговування:» Додатку 2: "У випадку, коли Учасник є виробником ПК, а запропонований ним сервісний центр в м. Луцьк не є Учасником, потрібно надати підтверджуючий документ, даний сервісний центр буде здійснювати гарантійне обслуговування подано у пропозиції Учасника ПК.". Будь ласка, детальніше ознайомлюйтеся із тендерною документацією. Дана вимога сформована, оскільки в практиці були ситуації відмови в гарантійному обслугованні.
ІІІ У пункті третьому зазначалося: «із виїздом фахівця до місця розташування устаткування у Замовника за кошти Учасника.», Учасником, на сторінці 52 описна лише друга частина, без гарантування виїзду фахівця. Саме тому у тендерній документації звучать і наступні умови поставки товару «Учасник повинен забезпечити поставку товару, підключення (монтаж) та перевірки працездатності товару за адресою Замовника». З досвіду, учасники після поставки товару перестають виконувати решту зобов’язань, які, в свою чергу, призводять до зайвих витрат і гальмуванню робочого процесу, саме тому, Замовником прописані всі ці ключові моменти.
Дані пункти є ключовими та прописані у тендерній документації, тому тендерний комітет не може вважати їх як несуттєві.
Номер вимоги: UA-2020-01-02-000067-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ", Код ЄДРПОУ:41702489
Дата подання: 24 січня 2020 11:42
Відхилення переможця
Шановний Замовнику, ми цінуємо ваше прискіпливе ставлення до оформлення тендерних пропозицій та сподіваємось на об'єктивну та неупереджену оцінку усіх учасників, тому звертаємось до Вас з вимогою щодо дискваліфікації тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “АЙСІТІ ГРУП”, якого Ви, не дивлячись на численні невідповідності його тендерної пропозиції вимогам Вашої тендерної документації, мабуть випадково, визнали переможцем торгів UA-2020-01-02-000067-a (згідно із Протоколом засідання тендерного комітету №27-01-2020 від 23.01.2020 року).
Зважаючи на викладене вище, відповідно до п. 6.4. тендерної документації (оголошення), у разі невиконання учасником технічних (якісних) вимог до товару та/або вимог до кваліфікації учасників (в тому числі недотримання способу їх підтвердження) його пропозиція буде відхилена замовником, вимагаємо скасувати Протоколом засідання тендерного комітету №27-01-2020 від 23.01.2020 року та відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “АЙСІТІ ГРУП” як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Повний текст у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 14:42
КП «Волинський обласний перинатальний центр» у відповідь на амбітну та неуважну вимогу учасника ТОВ «МВКОМ», у тендерній закупівлі «Персональні комп'ютери», номер UA-2020-01-02-000067-a, надає наступну інформацію:
ТОВ «АЙСІТІ ГРУП» надали пропозицію окремими файлами, оскільки розмір одного файлу, який містить усі потрібні довідки, перевищував розмір документу, який є можливість завантажити у систему прозоро (перевищував 45Мб), тому документацію було розбито на окремі, логічні, частини для зручності пошуку інформації. Саме так вказано в інструкції до подачі документів у системі «прозоро». Так як такий спосіб подачі документації не змінює змісту тендерної пропозиції, просимо вважати дану похибку як не суттєву.
ТОВ «АЙСІТІ ГРУП» не подали оновленої пропозиції, оскільки під час аукціону не було змінено вартість тендерної пропозиції.
Гарантійний лист, виробник надає згідно свого шаблону. Інформація, щодо терміну гарантії зазначена у документах «Довідка про стан товару та гарантійні терміни.pdf» та «Наявність Сервісного центру.pdf» і складає 36 місяців.
ТОВ «АЙСІТІ ГРУП» надав довідку під назвою: «наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf» в якій і зазначено наявність працівника «інженера комп’ютерних систем». Даний вид сервісного обслуговування не потребує додаткової сертифікації. Повноваження на сервісне обслуговування запропонованих ПК підтверджується договором 1907/1 про надання послуг з діагностики, ремонту та сервісного обслуговування техніки.
ТОВ «АЙСІТІ ГРУП» надав довідки «Довідка про стан товару та гарантійні терміни.pdf» та «Сертифікати якості та відповідності.pdf» в яких підтверджено якість товару (також підтвердження якості і відповідності товару зазначено у файлі «тендерна пропозиція.pdf»), у файлі «3 Відповідність технічним вимогам предмету закупівлі.pdf» на сторінці №4 зазначено умови поставки товару, у довідці «Наявність Сервісного центру.pdf» зазначено умови гарантійного обслуговування, зокрема і безкоштовний виїзд фахівця за адресою замовника в разі звернення Замовника.
Сервісний центр ТОВ «АЙСІТІ ГРУП» функціонує уже більше п’яти років, і здійснює сервісне обслуговування усього реалізованого ним товару. Також ТОВ «АСІТІ ГРУП» здійсню гарантійне обслуговування персональних комп’ютерів EXPERT PC, що підтверджується договором 1907/1 наданим у тендерній пропозиції. Проте на момент подання документів термін дії договору закінчився, а оригінал нового, актуального договору від 2 січня 2020 року, ще не було доставлено кур’єрськими службами.
Враховуючи вище викладене КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ відхиляє вимогу учасника ТОВ «МВКОМ» у закупівлі №UA-2020-01-02-000067-a, як безпідставну.

Документи подані скаржником

22 січня 2020 12:30
скарга ВП.pdf

Документи подані скаржником

24 січня 2020 11:42
скарга ВП1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 131 220,00
UAH з ПДВ
128 429,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 132 684,48
UAH з ПДВ
129 774,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" 134 406,00
UAH з ПДВ
133 056,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 135 000,00
UAH з ПДВ
133 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙСІТІ ГРУП" 134 568,00
UAH з ПДВ
134 568,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2020 15:11
Docs №5038067.pdf

Публічні документи

14 січня 2020 13:48
Досвід 2000.rar
14 січня 2020 13:48
Пропозиція.pdf
14 січня 2020 13:48
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

14 січня 2020 15:53
Електронний підпис
14 січня 2020 15:51
Авторизаційни лист.pdf
14 січня 2020 15:51
2 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙСІТІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 128 429,10
UAH з ПДВ
20 січня 2020 12:12
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Відхилено 129 774,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 17:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"
#41702489
Відхилено 133 056,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 10:31
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 133 650,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 17:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙСІТІ ГРУП"
#37610984
Переможець 134 568,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 15:00

Документи

20 січня 2020 12:12
Протокол 21 20012020.pdf

Документи

20 січня 2020 17:28
Протокол.pdf

Документи

22 січня 2020 10:31
Протокол 24 22012020.pdf

Документи

22 січня 2020 17:02
Протокол.pdf

Документи

23 січня 2020 15:00
Протокол 27 23012020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙСІТІ ГРУП"
#37610984
134 568,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2020 15:00
Протокол 27 23012020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 14:59
Договір.pdf укладений
30 січня 2020 08:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 134 568,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 428,00 UAH)