Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони території лікувального закладу 16 га
Очікувана вартість
3 404 016,00 UAH
UA-2019-12-31-000037-a ● 4ee5a6b74ba94590b906c5b6094c1f2a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 01994072 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 103 |
Контактна особа: |
Вільховий Павло Андрійович 044-468-51-91 vmtztmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2019 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2020 14:39 |
Початок аукціону: | 20 січня 2020 14:39 |
Очікувана вартість: | 3 404 016,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 808,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 70000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Загальний фонд
Загальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44208 людино-година
Послуги з охорони території лікувального закладу 16 га
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, Київська, Київ, вул. Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Код КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 10 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 10 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 10 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 10 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 10 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 10 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 10 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 10 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 10 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2020 14:49 |
Тендерна Документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
09 січня 2020 14:42 |
ДОДАТОК_1_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
09 січня 2020 14:42 |
ДОДАТОК_5_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
09 січня 2020 14:42 |
ДОДАТОК_4_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
09 січня 2020 14:42 |
ДОДАТОК_3_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
09 січня 2020 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2019 12:20 |
ДОДАТОК_2_.docx |
09 січня 2020 14:49 |
Тендерна Документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||
09 січня 2020 14:42 |
ДОДАТОК_1_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||
09 січня 2020 14:42 |
ДОДАТОК_5_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||
09 січня 2020 14:42 |
ДОДАТОК_4_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||
09 січня 2020 14:42 |
ДОДАТОК_3_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||
09 січня 2020 14:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
31 грудня 2019 12:20 |
ДОДАТОК_2_.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Транспорт реагування
Дата подання: 04 січня 2020 18:27
Дата відповіді: 09 січня 2020 15:12
В п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ, ТА ІНШИМ ВИМОГАМ», Замовник вимагає : документальне підтвердження наявності транспорту реагування. У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності - надати договір реагування Учасника з іншим охоронним підприємством, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності.
Запитання: Які документи повинен надати Учасник до тендерної пропозиції для документального підтвердження наявності у нього транспорту реагування. Скільки Учаснику необхідно мати мінімальну кількість автомобілей та чи повинні вони відповідати вимогам п.5 ст.6 Закону України « Про охоронну діяльність» та чи повинні мати дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв дійсних на весь період надання послуг відповідно до наказу МВС від 18.04.2013 № 375. Також, чи повинен Учасник не маючий свого транспорту реагування, окрім договору на реагування з іншим охоронним підприємством, в своїй тендерній пропозиції долучати документальне підтвердження наявності у підприємства з яким укладено договір транспорту реагування та наявності ліцензій на право надання таких послуг?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено відповідні зміни, а саме уточнення щодо зазначеного питання.
засоби звязку
Дата подання: 04 січня 2020 18:35
Дата відповіді: 09 січня 2020 15:17
В додатку №3 до тендерної документації « Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», зазначено кількість співробітників охорони-6.
Запитання: Які вимоги Замовника щодо засобів зв’язку між постами, так як наявність та експлуатація радіостанцій при виконанні своїх функціональних обов’язків охоронниками впливає на якість цих послуг та їх вартість?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів в кількості не менше 6-х, потужністю
не менше 2 (двох) ВТ, та договір з ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності, дійсних на весь період надання послуг та користування радіостанціями,які дозволяють учаснику їх експлуатацію у м.Києві та Київській області (відповідно до п. 8 ст. 10 Закону України «Про охоронну діяльність»);
Відповідні зміни в частині запитуваних документів внесено до Тендерної Документації.
не менше 2 (двох) ВТ, та договір з ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності, дійсних на весь період надання послуг та користування радіостанціями,які дозволяють учаснику їх експлуатацію у м.Києві та Київській області (відповідно до п. 8 ст. 10 Закону України «Про охоронну діяльність»);
Відповідні зміни в частині запитуваних документів внесено до Тендерної Документації.
Строк дії тендерної пропозиції
Дата подання: 05 січня 2020 14:40
Дата відповіді: 09 січня 2020 14:44
В додатку №4 до тендерної документації – « Тендерна пропозиція», в п.3 зазначено: ми погоджуємося дотримуватись умов цієї пропозиції протягом 120 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій, встановлених Вами.
Однак, в той же час, в розділі №3 Тендерної пропозиції в ч.2 « Забезпечення тендерної пропозиції» зазначено, що строк дії забезпечення тенденої пропозиції становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; в ч.4 цього ж розділу тендерної документації « Строк протягом якого тендерні пропозиції є дійсними», зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Запитання: А тому, у зв’язку із деякими розбіжностями , щодо періоду коли тендерні пропозиції вважаються дійсними, просимо надати роз’яснення з даного приводу, а у разі технічної помилки -внести зміни у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Через допущення технічної помилки до тендерної документації було внесено відповідні зміни
Заповнення тендерної пропозиції
Дата подання: 05 січня 2020 14:42
Дата відповіді: 09 січня 2020 14:55
В додатку №4 « Тендерна пропозиція», в таблиці, в графі 3 зазначено пункт для заповнення Учасником « одиниці виміру».
Запитання: що мається на увазі в графі 3 « під одиницями виміру», вартість послуг 1 години одного охоронника, шести охоронників, вартість доби або інше?
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником в умовах закупівлі, а також в тендерній документації вказано обсяг надання послуг у кількості 44208 людино-годин. З цього випливає, що в Додатку 4 в графі "Одиниці виміру" Учасниками має бути вказана саме та одиниця виміру, що передбачена Замовником в закупівлі та відповідає загальному обсягу надання послуг - тобто одна година одного охоронника.
Щодо документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 05 січня 2020 16:55
Дата відповіді: 09 січня 2020 15:26
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩОПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ, ТА ІНШИМ ВИМОГАМ »в п.3 , що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник надає наступні документи: довідку про наявність достатньої кількості працівників суб’єкта охоронної діяльності відповідної кваліфікації, які досягли 18-річного віку, мають досвід роботи на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960, Додаток 1.2 до тендерної документації, за підписом уповноваженої посадової особи.
Згідно ст.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960, персонал охорони повинен обов’язково мати :
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду;
- документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
- документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків;
- документ, що підтверджує набуття кваліфікації.
Медичні довідки та медичні сертифікати мають термін дії, довідка яка підтверджує відсутність непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів дійсна на момент видачі, а свідоцтво , що підтверджує набуття кваліфікації може бути різних розрядів, а відповідно і різні отриманні під час навчання дисципліни та різний рівень знань та досвіду, а враховуючи класифікацію об’єктів охорони за категоріями А.В.В за ГСТУ 78.11.001-98 , об’єкт Замовника мають право охороняти охоронники з розрядом не нижче 3-го.
Запитання: 1- Чи необхідне документальне підтвердження відповідності охоронниками Ліцензійних умов ?
2- Який строк дії повинен бути медичних документів та довідки про відсутність судимості ?
3 - Який повинен бути досвід роботи на посадах охоронників маючих кваліфікацію 3,4 розрядів ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, наголошуємо, що відповідно до п.3 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності: "Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - їм відповідати." Тобто навіть у разі відсутності з боку Замовника вимог щодо надання вказаних документів - Учасник за замовчуванням має мати такі документи, а охоронники відповідати Ліцензійним умовам, що прямо передбачено законодавством. Проте, з метою виключення недорозумінь, Замовником були внесені уточнені вимоги (у вигляді змін до Тендерної Документації) щодо надання чи ненадання документів, що є предметом запитання.
Аналогічний договір
Дата подання: 05 січня 2020 17:52
Дата відповіді: 09 січня 2020 15:37
В додатку №1 до Тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩОПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ, ТА ІНШИМ ВИМОГАМ », в п.4 зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник надає наступні документи : 4. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
4.1.Інформація Учасника торгів (скан-копія договору) про виконання аналогічного договору.
4.2.Копія документу, який є підтвердженням виконання послуги: акти приймання-передачі виконаних робіт(послуг).
* інформація може надаватися без зазначення вартісних показників
Під аналогічним договором у тендерній документації розуміється виконання учасником договору, предметом якого є надання послуг з охорони об’єктів та\або особистої охорони
Виходячи зі змісту тендерної документації, під аналогічним договором Учасники можуть надати любий договір по охороні любого об’єкту( ринку, кіоску, фермерського поля і тд.) з любою кількістю постів, тобто достатньо і одного нічного, з любим терміном надання послуг охорони (1-2 дні) або тільки договір на охорону особистості ( хоча охорона особистості має інший Код ДК), без урахування особливостей та специфіки охорони на об’єкті Замовника.
Також, не роз’яснена яка кількість актів приймання-передачі виконаних робіт(послуг) повинна бути долучена Учасником, а саме за весь період надання послуг чи достатньо за один місяць.
Запитання:
1- який аналогічний договір має долучити учасник до тендерної пропозиції для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів?
2- Який повинен бути термін виконання послуг щодо договору, чи важлива специфіка охоронюваного об’єкту?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у разі відсутності будь-яких конкретних вимог щодо запитуваних Замовником документів - це означає, що такі вимоги відсутні. Разом з тим Замовник не заперечує щодо надання учасником, за його бажанням, будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості або інше.
Відповідаючи питання, повідомляємо, що саме на підставі звернень, до Тендерної Документації внесені відповідні зміни у частині надання аналогічного договору та документів, що підтверджують його виконання.
Відтак: Під аналогічним договором у тендерній документації розуміється виконання учасником договору, який є предметом закупівлі для цих торгів. Крім того термін дії аналогічного договору має бути не менше 7 місяців та кількість цілодобових постів визначена в аналогічному договорі не менше п’яти. Вимога щодо специфіки охоронюваного об'єкта відсутня, оскільки дана умова жодним чином не є істотною.
Відповідаючи питання, повідомляємо, що саме на підставі звернень, до Тендерної Документації внесені відповідні зміни у частині надання аналогічного договору та документів, що підтверджують його виконання.
Відтак: Під аналогічним договором у тендерній документації розуміється виконання учасником договору, який є предметом закупівлі для цих торгів. Крім того термін дії аналогічного договору має бути не менше 7 місяців та кількість цілодобових постів визначена в аналогічному договорі не менше п’яти. Вимога щодо специфіки охоронюваного об'єкта відсутня, оскільки дана умова жодним чином не є істотною.
Охорона праці та протипожежної безпеки
Дата подання: 05 січня 2020 17:54
Дата відповіді: 09 січня 2020 15:07
В додатку №3 до Тендерної документації « Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказано, що завданнями охорони є: п.2.9 забезпечувати дотримання встановлених правил пожежної безпеки на постах, розміщених на об’єкті, силами своїх постових під час несення ними служби, а у випадку виявлення на об’єкті пожежі або спрацювання охоронно-пожежної сигналізації негайно повідомити про це пожежну частину;п.2.16 дотримуватись вимог техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки при наданні послуг та перебуванні на території об’єкта. Однак в тендерній документаціїї не зазначено, чи повинно мати підприємство в своєму штаті спеціаліста ( з відповідними документами) щодо проведення інструктажів та зайнять з дотримання техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки.
Запитання: Чи повинен Учасник документально підтвердити наявність в штаті підприємства спеціаліста (-ів) ( з відповідними документами) для проведення інструктажів та зайнять з дотримання техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник документально не підтверджує наявність в штаті підприємства спеціалістів для проведення інструктажів та занять з дотримання техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки. Також, наголошуємо, що обов'язок проведення інструктажів з працівниками лежить саме на роботодавцеві, а відтак, відповідальність за дотримання працівниками Виконавця договору вказаних вимог нестиме саме роботодавець (Виконавець), в тому числі і перед Замовником.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-31-000037-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Вікінг, Код ЄДРПОУ:30207208
Дата подання: 04 січня 2020 20:18
внести зміни до Додатку №5
Згідно додатку №5 до тендерної документації, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції калькуляцію вартості людино-година послуг з охорони.
В примітках до додатку №5 зазначено: - всі позиції даної форми калькуляції повинні бути заповнені та містити достовірні розрахунки та відповідні відрахування згідно чинного Законодавства. Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію Учасника при неправильному заповненні наведеної форми калькуляції та неправдиві розрахунки;
- зміст калькуляції повинен відповідати вимогам законодавства України. Оплата праці повинна відповідати трудовому і податковому законодавству України. Наслідком недотримання учасником норм трудового законодавства при розрахунку ціни вартості послуг з охорони є відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам документації.
Однак зміст вимог позицій форми калькуляції не коректний та не зрозумілий.
Так:
1. відповідно до графи 1 « Кількість годин» Замовник не конкретизував ,що мається на увазі-, чи середньо місячна кількість годин надання послуг учасником або кількість годин за весь період надання послуг в 2020 році, не зрозуміло як враховувати кількість годин щорічної відпустки охоронників, так як це буде впливати на кількість штатних охоронників необхідних для забезпечення охорони (1 пост).
2. З який рік повинен бути зазначений середньо-ринковий показник в графі 4 « оклад ( середньо-ринковий показник)», так як за 2019 рік ще органи статистики не опублікували відповідні данні?
Окрім цього, Учасники не можуть виконати вимоги зазначені в додатку №5, оскільки статті витрат калькуляції не враховують сплати всіх податків та зборів, в тому числі податку на прибуток, війсковий збір для підприємств що знаходяться на загальній системі оподаткування і єдиному податку для підприємств спрощеної системи оподаткування.
Також, в даній калькуляції не враховані витрати учасника на утримання оперативної служби, груп швидкого реагування, посилення постів в нештатних ситуаціях та витрати на підготовку спеціалістів ( згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 29.12.2004 №336 « Про затвердження Випуску 1 « Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності»
Враховуючи вище викладене, вимагаємо внести зміни до додатку №5 до тендерної документації « калькуляцію вартості людино-година послуг з охорони» , з урахуванням всіх реальних витрат Учасником, зокрема оподаткуванням та зборів і надати роз’яснення щодо її заповнення, оскільки при такій редакції додатку №5, Замовником може бути відхилений любий Учасник.
Розгорнути
Згорнути
В примітках до додатку №5 зазначено: - всі позиції даної форми калькуляції повинні бути заповнені та містити достовірні розрахунки та відповідні відрахування згідно чинного Законодавства. Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію Учасника при неправильному заповненні наведеної форми калькуляції та неправдиві розрахунки;
- зміст калькуляції повинен відповідати вимогам законодавства України. Оплата праці повинна відповідати трудовому і податковому законодавству України. Наслідком недотримання учасником норм трудового законодавства при розрахунку ціни вартості послуг з охорони є відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам документації.
Однак зміст вимог позицій форми калькуляції не коректний та не зрозумілий.
Так:
1. відповідно до графи 1 « Кількість годин» Замовник не конкретизував ,що мається на увазі-, чи середньо місячна кількість годин надання послуг учасником або кількість годин за весь період надання послуг в 2020 році, не зрозуміло як враховувати кількість годин щорічної відпустки охоронників, так як це буде впливати на кількість штатних охоронників необхідних для забезпечення охорони (1 пост).
2. З який рік повинен бути зазначений середньо-ринковий показник в графі 4 « оклад ( середньо-ринковий показник)», так як за 2019 рік ще органи статистики не опублікували відповідні данні?
Окрім цього, Учасники не можуть виконати вимоги зазначені в додатку №5, оскільки статті витрат калькуляції не враховують сплати всіх податків та зборів, в тому числі податку на прибуток, війсковий збір для підприємств що знаходяться на загальній системі оподаткування і єдиному податку для підприємств спрощеної системи оподаткування.
Також, в даній калькуляції не враховані витрати учасника на утримання оперативної служби, груп швидкого реагування, посилення постів в нештатних ситуаціях та витрати на підготовку спеціалістів ( згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 29.12.2004 №336 « Про затвердження Випуску 1 « Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності»
Враховуючи вище викладене, вимагаємо внести зміни до додатку №5 до тендерної документації « калькуляцію вартості людино-година послуг з охорони» , з урахуванням всіх реальних витрат Учасником, зокрема оподаткуванням та зборів і надати роз’яснення щодо її заповнення, оскільки при такій редакції додатку №5, Замовником може бути відхилений любий Учасник.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 січня 2020 14:56
Ваші зауваження враховані та Додаток 5 викладено на веб порталі Уповноваженого органу в новій редакції.
Ваші зауваження враховані та Додаток 5 викладено на веб порталі Уповноваженого органу в новій редакції.
Номер вимоги: UA-2019-12-31-000037-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Вікінг, Код ЄДРПОУ:30207208
Дата подання: 05 січня 2020 14:48
Уточнення строків надання послуг
В розділі №1 в п.4.4 тендерної документації строк надання послуг зазначено період часу з 31.03.2020-31.12.2020. В той же час, в додатку №3 до тендерної документації « Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в п.1 вказано, що строки надання послуг складають з 01.03.2020-31.12.2020, а кількість годин надання послуг зазначено 44208 людино/годин, що дорівнює 307 добам тобто надання послуг обчислюється з 29.02.2020.
В зв’язку із вище зазначеними розбіжностями в датах, просимо внести зміни до тендерної документації з урахуванням уточнених строків надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
В зв’язку із вище зазначеними розбіжностями в датах, просимо внести зміни до тендерної документації з урахуванням уточнених строків надання послуг.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 січня 2020 14:58
Надання послуг дійсно обчислюється з 29.02.2020р. А відтак в зв'язку з допущенням технічної помилки, Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної Документації.
Надання послуг дійсно обчислюється з 29.02.2020р. А відтак в зв'язку з допущенням технічної помилки, Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної Документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-31-000037-a.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Кронос Сервіс", Код ЄДРПОУ:33747106
Дата подання: 11 січня 2020 12:19
Дата подання: 11 січня 2020 12:19
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ, ЩО МІСТЯТЬСЯ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА
СКАРГА № 0110-СК/2020 від 10.01.2020р. в прикріпленому файлі.
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 15.01.2020 № 790.pdf
Дата публікації: 15 січня 2020 20:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2020 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Атлант |
3 384 564,48
UAH з ПДВ
|
3 315 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОНСАЛТ СВ" |
3 400 479,36
UAH з ПДВ
|
3 330 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Вікінг |
3 383 000,00
UAH з ПДВ
|
3 333 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Атлант #30223167 |
Переможець |
3 315 600,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2020 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2020 12:56
|
Договір №14ОП.pdf | укладений |
18 лютого 2020 12:55
|