Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво залу спортивної гімнастики КУ ЛОФЦ "Олімп", розташованого за адресою: вул. Центральна, 3, м. Кремінна, Луганська область
Очікувана вартість
23 632 165,00 UAH
UA-2019-12-30-000034-a a0ace8abd2074fd6aeb47d7b6b1d5b88
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудрявцев Володимир Володимирович

+380502844878 ukb_loga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування
Код ЄДРПОУ: 04011555
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Контактна особа: Кудрявцев Володимир Володимирович
+380502844878
ukb_loga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2019 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2020 12:18
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2020 12:18
Початок аукціону: 17 січня 2020 15:43
Очікувана вартість: 23 632 165,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,13%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво залу спортивної гімнастики КУ ЛОФЦ "Олімп", розташованого за адресою: вул. Центральна, 3, м. Кремінна, Луганська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92900, Україна, Луганська область, м. Кремінна, вул. Центральна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 грудня 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2019 12:13
ДОдаток 6.docx
30 грудня 2019 12:13
Відомість обємів робіт.rtf
30 грудня 2019 12:13
Документація конкурсних торгів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000104 ● 50a291263f1f4a00aa346ecc60cf3bbe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2019-12-30-000034-a 30.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Обґрунтовані заперечення на моніторинг. 1. «Відповідно до умов додатка 2 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо обов’язкового надання учасниками інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема для робочих професій, яка містить відомості про чисельність персоналу та кваліфікацію працівників. Дана довідка, згідно із умовами додатка 2 тендерної документації, відображає спроможність або не спроможність виконання будівельно-монтажних робіт підрядною організацією і повинна відображати усі спеціальності та професії, необхідні для виконання робіт передбачених кошторисом учасника. Учасник ТОВ «Мріябуд» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 13.01.2020 № 1301-2, яка містить інформацію про наявність працівників, зокрема, про чисельність персоналу робочих професій, а саме: покрівельник (2 людини), маляр-штукатур (2 людини), муляр (2 людини), бетонник (2 людини), лицювальник-плиточник (2 людини), опоряджувальник (2 людини), зварювальник (2 людини), які працюють на постійній основі та різноробочі (4 людини), які працюють за угодою. Водночас, тендерна пропозиція зазначеного учасника містить локальні кошториси на будівельні роботи № 2-3-5, № 2-2-6 та № 2-3-7, в яких зазначена інформація щодо електромонтажних робіт, робіт із демонтажу та улаштування зовнішнього та внутрішнього газопроводу, а також з улаштування водопроводу і каналізації (встановлення санітарно-технічного обладнання). Проте довідка від 13.01.2020 № 1301-2 не містить інформації про наявність у учасника робітників, які б могли виконувати зазначені види робіт, що не відповідає вимогам додатку 2 тендерної документації. Слід зазначити, що документи, які б підтверджували стосунки ТОВ «Мріябуд» з іншими суб’єктами господарювання стосовно залучення їх до виконання будівельних та інших робіт відсутні». Враховуючи перелічені в моніторингу види робіт, їх відсоток є меншим 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, отже вони цілком можуть бути виконані субпідрядними організаціями, без залучення робітників ТОВ «МРІЯБУД». Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МРІЯБУД». 2. «У складі тендерної пропозиції ТОВ «Мріябуд» міститься підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 6-1-1, в якій зазначено інформацію, зокрема, щодо будівельних машин і механізмів, які учасник планує використовувати під час виконання робіт, а саме: автогрейдери, автогудронатори, автомобілі бортові, автомобілі-самоскиди, бульдозери, екскаватори, котки дорожні, крани на автомобільному ходу, машини поливально-мийні, трактори на гусеничному ходу. Слід відмітити, що вказані будівельні машини та механізми є орендованими (згідно з даними довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 13.01.2020 № 1301-5). Проте, у складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують факт оренди будівельних машин та механізмів разом із послугами водіїв, або інші документи, які б підтверджували взаємовідносини ТОВ «Мріябуд» з іншими суб’єктами господарювання та/або фізичними особами стосовно їх залучення до надання послуг водіїв на вказаних будівельних машинах та механізмах. Також довідка від 13.01.2020 № 1301-2 не містить інформації про наявність робітників, які б виконували зазначені роботи на даних будівельних машинах та механізмах, що не відповідає вимогам додатку 2 тендерної документації. Таким чином, ТОВ «Мріябуд» не підтвердив кваліфікаційний критерій встановлений статтею 16 Закону та умовами тендерної документації». Тендерна документація по предмету закупівлі не містить вимоги надання документів, які підтверджують факт оренди будівельних машин та механізмів разом із послугами водіїв, або інші документи, які б підтверджували взаємовідносини учасника з іншими суб’єктами господарювання та/або фізичними особами стосовно їх залучення до надання послуг водіїв на вказаних будівельних машинах та механізмах. Отже, техніка в оренду могла надаватися із водієм, тому в довідці про наявність працівників могли не бути включені водії цієї техніки. Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МРІЯБУД». 3. «Крім цього, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Мріябуд» міститься довіреність від 10.01.2020 № 1001-5, яку видав директор ТОВ «Мріябуд» Піддубний В. І. на право вчинення дій в інтересах довірителя заступнику директора. Проте, документи, які підтверджують призначення директора Піддубного В. І. та його повноваження у товаристві, зокрема, щодо надання повноважень іншим особам стосовно підпису документів – відсутні. Таким чином, учасник ТОВ «Мріябуд» у своїй тендерній пропозиції не підтвердив вимогу про повноваження особи щодо підпису документів визначену пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Мріябуд», як таку що не відповідала кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону і умовам тендерної документації та уклав з ним договір». Відповідно до умов тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується одним або декількома з таких документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, які повинні бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. Враховуючи зазначені вимоги тендерної документації, учасником ТОВ «Мріябуд» в складі тендерної пропозиції була надана Довіреність № 1001-5 від 10.01.2020 року, яка підтверджувала повноваження підписанта тендерної пропозиції. Тобто учасником були виконані названі вимоги тендерної документації в повному обсязі. В свою чергу, тендерна документація не вимагає від учасника надання документів, що підтверджують повноваження особи, що видала довіреність. Разом з тим повідомляю, що особою яка видала Довіреність є директор ТОВ «Мріябуд» Піддубний Віктор Іванович, повноваження директора підтверджені Витягом з ЄДРПОУ, який наданий у складі тендерної пропозиції. 4. «За результатами аналізу інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, установлено, що Замовник уклав договір з ТОВ «Мріябуд» від 10.02.2020 № 1 з порушенням двадцятиденного терміну, визначеного частиною другою статті 32 Закону. Відповідно до абзацу 4 частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону». Аукціон по зазначеній закупівлі відбувся 17.01.2020 року, а розгляд пропозиції ТОВ «МРІЯБУД» відбувся 20.01.2020 року. Відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України: перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок, отже двадцятиденний строк розпочався 21.01.2020 року та повинен був закінчитись 9 лютого 2020 року. 9 лютого 2020 року – це неділя (вихідний день), відповідно до ч. 5 статті 254 Цивільного кодексу України: «якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день», отже 20 денний термін завершився 10 лютого 2020 року, саме у цей день було укладено Договір генерального підряду з ТОВ «МРІЯБУД». Отже, з огляду на наведене, замовником дотримано двадцятиденний термін для укладання договору.

2020-04-14 12:54:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МРІЯБУД" 20 776 908,49
UAH з ПДВ
20 776 908,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБІЖАНСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" 23 546 502,44
UAH з ПДВ
21 019 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЗОВ-ТРЕЙДИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 23 600 549,20
UAH з ПДВ
21 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ-ПЛЮС" 21 130 550,23
UAH з ПДВ
21 130 550,23
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2020 11:19
Відповідність Закону.7z
15 січня 2020 22:52
Проект договору.7z
15 січня 2020 22:52
ОПР и АР.7z
15 січня 2020 22:52
ОПРЛС.7z
15 січня 2020 22:52
Локальні кошториси.7z
15 січня 2020 22:52
ИВРЛС.7z
15 січня 2020 22:52
Договірна ціна.7z
15 січня 2020 22:52
Відповідність Закону.7z
15 січня 2020 22:52
АмбулаторіяМедовий.7z
15 січня 2020 22:51
Амбулаторія Медовий 2.7z
15 січня 2020 22:51
Мира_ 36 Договор и КБ-2.rar
15 січня 2020 22:51
Реєстр документів.PDF

Публічні документи

15 січня 2020 18:37
2020-01-14 л.с.2-3-1 (2).rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.7-1-1.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.6-1-1.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-3-6.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-3-5.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-3-3.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-3-4.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-3-2.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-2-10.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-2-9.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-2-8.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-2-7.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-2-6.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-2-5.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-2-4.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-2-2.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-2-3.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-2-1.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-1-6.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-1-5.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-1-4.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-1-3.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-1-2.rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-1-1.rar
15 січня 2020 18:21
Протокол 2.jpg
15 січня 2020 18:21
Протокол.jpg
15 січня 2020 18:21
Наказ на директора.pdf
15 січня 2020 18:21
ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
15 січня 2020 18:21
Лист-гарантія.pdf
15 січня 2020 18:21
Дозвіл на вик. робіт.jpg
15 січня 2020 18:21
Довідка про санкції.pdf
15 січня 2020 18:21
Довідка про довкілля.pdf
15 січня 2020 18:21
Адмінвитрати.pdf
15 січня 2020 18:21
289 - ОЛИМП (1).imd
15 січня 2020 18:21
2020-01-14 л.с.2-3-1 (1).rar
15 січня 2020 18:21
2020-01-15 ИВР.rar
15 січня 2020 18:21
Дог.цена 004.jpg
15 січня 2020 18:21
Дог.цена 001.jpg
15 січня 2020 18:21
Дог.цена 006.jpg
15 січня 2020 18:21
Дог.цена 007.jpg
15 січня 2020 18:21
Дог.цена 005.jpg
15 січня 2020 18:21
Дог.цена 003.jpg
15 січня 2020 18:21
Дог.цена 002.jpg

Публічні документи

16 січня 2020 12:18
Додаток 5_2_.pdf
16 січня 2020 12:17
Проєкт Договору.PDF
16 січня 2020 12:11
ВОБ.PDF
16 січня 2020 12:04
Досвід.PDF
16 січня 2020 12:00
dosvid_baza-страниц.pdf
16 січня 2020 11:56
itr_people_doc.pdf
16 січня 2020 11:54
fin_zvit.pdf
16 січня 2020 11:54
dosvid_baza.pdf
16 січня 2020 11:51
Додаток 5.PDF
16 січня 2020 11:48
316.imd
16 січня 2020 11:47
Пропозиція.PDF
16 січня 2020 11:45
Документі.PDF
16 січня 2020 11:37
316.imd
16 січня 2020 11:33
ДОДАТОК 3.pdf
16 січня 2020 11:33
Уставні.rar

Публічні документи

13 січня 2020 16:17
Електронний підпис
13 січня 2020 16:15
ДЦ_ОС.rar
13 січня 2020 16:15
ДЦ_ОПР.rar
13 січня 2020 16:15
ДЦ_ЛС.rar
13 січня 2020 16:15
ДЦ_ИВР.rar
13 січня 2020 16:15
ДЦ_ДЦ.rar
13 січня 2020 16:15
Календарний графік.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МРІЯБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБІЖАНСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"

ТОВ "АЗОВ-ТРЕЙДИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МРІЯБУД"
#39958887
Переможець 20 776 908,49
UAH з ПДВ
20 січня 2020 18:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 18:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МРІЯБУД"
#39958887
20 776 908,49
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:21
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 10:00
8 к 1_0001.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 09:57
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 15:08
7 к 1_0001.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 09:10
6 к 1_0001.pdf зміни до договору
12 травня 2021 09:09
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 07:48
5 к 1_0001.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 12:39
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 13:35
4 к 1_0001.pdf зміни до договору
20 липня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 15:44
3 к 1_0001.pdf зміни до договору
03 червня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 14:17
2 к 1_0001.pdf зміни до договору
19 березня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 10:18
1 к 1_0001.pdf зміни до договору
13 березня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 16:52
Договір укладений
11 лютого 2020 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку з відсутністю фінансування
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань у звязку із відсутністю фінансування
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення обсягу фінансування на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування по рокам
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження суми на 2021 рік. Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 20 776 908,49
UAH (в тому числі ПДВ 3 462 818,08 UAH)