Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (охорона будівель)
Security services (protection of buildings)
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2019-12-29-000015-b 3bd0d6c4e04b493181ea01315e18da03
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 грудня 2019 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 11:47
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH
Publication date: 29 грудня 2019 12:38
Enquiries until: 26 січня 2020 11:00
Complaints submission until: до 01 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 лютого 2020 11:00

Information

Estimated total value: 5 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (охорона будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security services (protection of buildings)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту ___________(наданих послуг або виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3) з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 кал. днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 22:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 22:12
69-20 від 27.01.2020 внесення змін_охорона будівель_ЗМІНИ 1.doc
28 січня 2020 22:12
ТД охорона будівель_5 000.000_ гарантія 20 тис_ м_у_Зміни 1.doc
29 грудня 2019 12:45
Додаток 1.doc
29 грудня 2019 12:45
Додаток 2.doc
29 грудня 2019 12:45
Додаток 3.doc
29 грудня 2019 12:45
Додаток 4.doc
29 грудня 2019 12:45
Додаток 5.doc
28 січня 2020 22:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2019 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 22:12
69-20 від 27.01.2020 внесення змін_охорона будівель_ЗМІНИ 1.doc
28 січня 2020 22:12
ТД охорона будівель_5 000.000_ гарантія 20 тис_ м_у_Зміни 1.doc
29 грудня 2019 12:45
ТД охорона будівель_5 000.000_ гарантія 50 тис_ м_у.doc
29 грудня 2019 12:45
Додаток 1.doc
29 грудня 2019 12:45
Додаток 2.doc
29 грудня 2019 12:45
Додаток 3.doc
29 грудня 2019 12:45
Додаток 4.doc
29 грудня 2019 12:45
Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення технічного завдання
Дата подання: 09 січня 2020 10:11
Дата відповіді: 11 січня 2020 14:36
Просимо уточнити скільки постів охорони на кожному об'єкті? який режим роботи кожного поста - добовий, 12 годин денний, нічний? та скільки працівників одночасно знаходиться на кожному посту охорони?
Відповідь: Добрий день!
На кожному об'єкті один пост, режим охорони - цілодобовий, Що стосується кількості працівників на об'єкті - то це вирішує Виконавець/Учасник самостійно, але дана кількість повинна забезпечити цілодобову охорону об'єкта.
Дякуємо за запитання.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 лютого 2020
UA-2019-12-29-000015-b3bd0d6c4e04b493181ea01315e18da03
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС ОХОРОНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "-КЕНТАВР-"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 20:05
Електронний підпис
18 лютого 2020 20:04
документи.pdf
05 лютого 2020 10:23
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:23
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:23
Лист відгук.PDF
05 лютого 2020 10:23
Кваліфікаційні.PDF
05 лютого 2020 10:23
Докумети.pdf
05 лютого 2020 10:23
Договір.PDF
05 лютого 2020 10:23
договір аналог..pdf
05 лютого 2020 10:23
Гарантії.PDF
05 лютого 2020 10:23
Акти Фенікс.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "-КЕНТАВР-" #35933446

№ рішення у справі

54/15-р/к

Дата рішення у справі

28.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 10:35
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:35
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:34
КВАЛІФІКАЦІЙНІ.PDF
05 лютого 2020 10:34
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
05 лютого 2020 10:34
ДОГОВІР.PDF
05 лютого 2020 10:34
Гарантії.PDF
05 лютого 2020 10:34
аналогічний договір.pdf
05 лютого 2020 10:34
Акти КЕНТАВР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС ОХОРОНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "-КЕНТАВР-"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС ОХОРОНА" 4 663 387,08
UAH з ПДВ
4 663 387,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "-КЕНТАВР-" 5 000 000,00
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 20:05
Електронний підпис
18 лютого 2020 20:04
документи.pdf
05 лютого 2020 10:23
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:23
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:23
Лист відгук.PDF
05 лютого 2020 10:23
Кваліфікаційні.PDF
05 лютого 2020 10:23
Докумети.pdf
05 лютого 2020 10:23
Договір.PDF
05 лютого 2020 10:23
договір аналог..pdf
05 лютого 2020 10:23
Гарантії.PDF
05 лютого 2020 10:23
Акти Фенікс.PDF

Публічні документи

05 лютого 2020 10:35
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:35
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:34
КВАЛІФІКАЦІЙНІ.PDF
05 лютого 2020 10:34
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
05 лютого 2020 10:34
ДОГОВІР.PDF
05 лютого 2020 10:34
Гарантії.PDF
05 лютого 2020 10:34
аналогічний договір.pdf
05 лютого 2020 10:34
Акти КЕНТАВР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС ОХОРОНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "-КЕНТАВР-"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС ОХОРОНА"
#41422709
Переможець 4 663 387,08
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 10:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС ОХОРОНА"
#41422709
4 663 387,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 13:46
Договір 88-20 виконано.doc укладений
11 березня 2021 13:44
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:23
SCAN0012.PDF зміни до договору
14 січня 2021 15:24
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 19:36
SCAN0089.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 19:30
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 16:08
SCAN0003.PDF зміни до договору
21 жовтня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 16:54
SCAN0317.PDF зміни до договору
06 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 15:56
дог.88-20 від 28.02.20.PDF укладений
28 лютого 2020 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до банківських реквізитів Виконавця. Обсяг закупівлі 1 шт. послуга
Номер договору про закупівлю: 88-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): , керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток 2 «Технічне завдання», до договору № 88-20 від 28.02.2020 року в новій редакції, що додаються та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 4 433 096 грн. 36 коп. (чотири мільйона чотириста тридцять три тисячі дев’яносто шість гривень 36 коп.), (без ПДВ) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 4 433 096 грн. 36 коп. (чотири мільйона чотириста тридцять три тисячі дев’яносто шість гривень 36 коп.), (без ПДВ)». Обсяг закупівлі 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 88-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», згідно п.11.1, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору та викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін і діє до 31.03.2021 року, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.». 2. Загальна вартість послуг, що буде надана в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 3. Конкретний перелік послуг, що буде надано в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису).
Номер договору про закупівлю: 88-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», ураховуючи додаткову угоду № 3 від 30.12.2020р., до Договору № 88-20 від 28.02.2020 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги за ціною (ціна за одиницю), визначеною в Договорі № 88-20 від 28.02.2020 року та в додатках до нього в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно) (в період достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 88-20 від 28.02.2020 року доповнити пунктом 3.3.2 наступного змісту: «Сума Договору з 01 січня по 31 березня 2021 року не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, та становить: 877 983 грн. 37 коп. (вісімсот сімдесят сім тисяч дев’ятсот вісімдесят три гривні 37 коп.), без ПДВ. 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 88-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 433 096,36
UAH