Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: 45233142-6 - Repair of roads. Current average repairs to the public highway of public importance P-22 Krasna Talivka checkpoint - Lugansk on the section of km 26 + 630 - km 43 + 430 in Lugansk region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Вебсайт: | http://lg.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70 |
Контактна особа: |
Мажар Юлія Олександрівна 380645242037 tender.avtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ROAD SERVICE IN LUHANSK OBLAST |
National ID: | 25903424 |
Contact point: |
Mazhar Julia A. 380645242037 tender.avtodor@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2019 22:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2020 11:56 |
Очікувана вартість: | 418 152 266,77 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 836 304,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12544568 UAH |
Publication date: | 28 грудня 2019 22:37 |
Enquiries until: | 10 лютого 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 лютого 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 418 152 267 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 836 305 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,20 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт згідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” строком на однин календарний місяць відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню місячного терміну Підрядник зобов’язаний надати підписані уповноваженими представниками сторін акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за надані послуги на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-2в) та "Довідок про вартість виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Підрядник надає для перевірки накладні на придбані матеріали, конструкції, вироби, розрахунок фактичних витрат по експлуатації машин та механізмів, договори оренди та інші документи, які підтверджують витрати та документи передбачені цим Договором, а у випадку залучення субпідрядників - з виділенням послуг наданих субпідрядниками. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2020 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2020 16:24 |
Протокол на зміни Р-22 (до ТД нової редакції 5).pdf | |
11 лютого 2020 16:22 |
Нова редакція 5 2 ТД Р-22.docx | |
07 лютого 2020 18:50 |
протокол на рішення Р-22.pdf | |
07 лютого 2020 18:50 |
Нова редакція 4 2 ТД Р-22.docx | |
05 лютого 2020 16:02 |
Протокол на зміни Р-22.pdf | |
05 лютого 2020 16:02 |
Нова редакція 3 2 ТД Р-22.docx | |
29 січня 2020 15:48 |
Протокол на зміни 2 Р-22.pdf | |
29 січня 2020 15:46 |
Нова редакція 2 ТД Р-22.docx | |
27 січня 2020 17:14 |
Нова редакція Обсяги робіт -послуг (Технічне завдання) Р-22.pdf | |
27 січня 2020 17:12 |
Протокол та зміни Р-22.pdf | |
27 січня 2020 17:10 |
Нова редакціяТД Р-22.docx | |
28 грудня 2019 22:38 |
Технічне завдання Р-22 км 26+630 км 43+430.pdf | |
28 грудня 2019 22:37 |
ТД Р-22.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги тендерної документації розроблено згідно методичної рекомендації зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкція та капітальний ремонт) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, розроблених у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та затверджених Міністерством економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Щодо використання орендованого мобільного асфальтобетонного заводу, який наразі розміщений в іншому місті та атестований за фактичною адресою місцезнаходження, Учасник може прорахувати транспортну схему, відстань перевезення асфальтобетону та час його транспортування згідно ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1.
Вимоги тендерної документації розроблено згідно
Вимоги тендерної документації розроблено згідно методичної рекомендації зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкція та капітальний ремонт) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, розроблених у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та затверджених Міністерством економіки, торгівлі та сільського господарства України.
З метою прискорення темпів виконання робіт та раціонального використання робочого часу за розподілом трудовитрат при виконанні робіт з поточного середнього ремонту вказаної ділянки дороги та на підставі затвердженої кошторисної частини Замовником у вимогах тендерної документації було передбачено мінімально-необхідна кількість залучених робітників-будівельників, машиністів та водіїв автотранспорту, інженерів, прорабів, майстрів та підтвердження їхньої кваліфікації.
Також згідно вимог тендерної документації до ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки коштів на відрядження працівників та розрахунки коштів на перевезення працівників будівельних організацій автомобільним транспортом.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити переліки складових, визначених статтею 22 Закону «Про публічні закупівлі» Зміст інформації та умови у тендерній документації, визначаються замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи із специфіки предмета закупівлі.
В Тендерній документації Учасник в складі Тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (послуг) із зазначенням: найменування посад …., зокрема «прораб». Разом з тим Замовник в дужках також зазначив «або інша особа, яка виконує такі функції».
Розбіжності та неточності технічного завдання які можуть бути при виконанні робіт, буде виправлено в процесі коригування проектно-кошторисної документації за необхідністю.
З’ясування понять дорожні робітники та робітники-будівельники необхідно шукати у класифікатору професій ДК 003:2010 зі змінами.
Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років.
У таблиці необхідно вказувати освіту всіх залучених працівників, але документи про освіту некваліфікованого персоналу (дорожніх робітників), що буде зазначений у таблиці додавати не потрібно.
Учасник, який придбав нову мобільну асфальтозмішувальну установку та може підтвердити її наявність та право власності на неї, також може показати договір оренди бази, де він планує її змонтувати та надати гарантійний лист про намір її там розмістити у разі перемоги.
Наявність техніки підтверджується згідно вимог тендерної документації.
- розрахунок ціни пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду;
- заповнену тендерну пропозицію на суму переможного раунду, (згідно з додатком № 11);
Учасник на стадії подання тендерної пропозиції не повинен подавати цінову пропозицію (Договірну ціну) , цю інформацію надає лише переможець аукціону.
Так, Учасник закупівлі може в разі відсутності власних (орендованих, лізинг) виробництв надати у складі тендерної пропозиції договір поставки асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з Виробником/Постачальником, чий мобільний асфальтобетонний завод знаходиться наразі, наприклад, в іншій області, де його атестовано за фактичним місцезнаходженням, але який в разі здобуття перемоги на торгах буде гарантовано перебазовано до місця поблизу об’єкту за предметом закупівлі. Також Учасник може прорахувати транспортну схему, рахувати відстань перевезення асфальтобетону та час його транспортування, виходячи з місця, де Учасник планує встановити орендований мобільний асфальтобетонний завод, за умови підтвердження наявності матеріально-технічної бази у Луганській області. Надання гарантійного листа у цьому випадку є обов’язковим.
У розумінні Великого тлумачного словника сучасної української мови» (ВТССУМ) та оновленого «Словника української мови у 20 томах» у публікації 2010 року, обладнання це сукупність механізмів, приладів, пристроїв і т. ін., необхідних для чого-небудь.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповід-ність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Замовником у Додатку 3 до тендерної документації передбачено:
Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування – не є власністю Учасника, а залучені, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються:
- завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг);
- акти приймання-передачі Учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт (послуг).
На підставі вищенаведеного, Замовником передбачено перелік документів як за договором оренди так і ін., тобто мається на увазі також і за договором про надання послуг.
Вашу вимогу взято до уваги. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Буде внесено зміни до тендерної документації.
Графа 2 «Назва» - в графі вказується класифікація ремонтно-будівельної техніки за його основним призначенням, наприклад «Дорожня техніка».
Графа 3 «Тип/марка/модель,рік випуску.» - в графі вказується технічні данні транспортного засобу окремої категорії, наприклад «Асфальтоукладач на гусеничному ходу/Vogele,/Super 1800-2/2012 р.в.
Відомості про учасника є загально ознайомлювальним документом, що передує усім іншим, що розміщуються ним на сторінці закупівлі на підтвердження його тендерної пропозиції і повинні бути також завірені відповідним чином (підпис керівника або уповноваженої ним особи, та завірення печаткою (за наявності) ).
Відповідно до п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Учасник, в порядку передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією.
Підпис керівника або представника, або фізичної особи підприємця та передбачають підтвердження справжності інформації, що надається та копій документів.
Разом з тим, Замовник наголошує, що його вимога щодо завірення Учасником документів підписом керівника або уповноваженої ним особи не є процедурою, яка потребує фінансових втрат Учасника, звернення до органів юстиції чи нотаріату, або такою, що будь яким чином звужує коло можливих учасників, або обмежує їх охоронювані законом права та інтереси та ніяким чином не є обтяжливою для Учасника.
Відповідно до вищенаведеного, враховуючи нікчемність вимоги Учасника Замовник залишає її без задоволення.
Вимоги про усунення порушення
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті».
Відповідно до Додатку 7 до Тендерної документації щодо необхідності надавання (на умовах Тендерної документації) документів за вимогами 2, 3, 5, 6 і 8 Замовник передбачив спосіб документального підтвердження у вигляді розширеного пояснення щодо моменту виникнення необхідності подавання документів, а саме: «Вказаний документ надається у разі відсутності доступу до єдиного державного реєстру, в тому числі при його не функціонуванні».
Будь які додаткові документи на підтвердження Учасником інформації про нього, яка знаходиться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним Замовник у Переможця не вимагає, а тому визначення у Тендерній документації Замовником випадків надавання Переможцем закупівлі (що визначений Замовником та з яким прийняте рішення укласти договір) документів за п. п. 2 п.1, п. п.3. п. п.8. не протирічить приписам абз 1, абз 2 п. 3 ст. 17 ЗУ № 922.
Вимоги тендерної документації розроблено згідно методичної рекомендації зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкція та капітальний ремонт) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, розроблених у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та затверджених Міністерством економіки, торгівлі та сільського господарства України.
З метою прискорення темпів виконання робіт та раціонального використання робочого часу за розподілом трудовитрат при виконанні робіт з поточного середнього ремонту вказаної ділянки дороги та на підставі затвердженої кошторисної частини Замовником у вимогах тендерної документації було передбачено мінімально-необхідна кількість залучених робітників-будівельників, машиністів та водіїв автотранспорту, інженерів, прорабів, майстрів та підтвердження їхньої кваліфікації.
Також згідно вимог тендерної документації до ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки коштів на відрядження працівників та розрахунки коштів на перевезення працівників будівельних організацій автомобільним транспортом.
- розширити тендерну документацію Замовника, а саме доповнити тендерну документацію Замовника можливістю залучати до виконання робіт/надання послуг працівників не лише тих, які знаходяться у Учасника в штаті та/або залучені на підставі цивільно-правової угоди, а й працівників інших організацій, які надають Учаснику транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування на підставі вказаних договорів: оренди/суборенди з екіпажом, надання послуг будівельної техніки, перевезення вантажу разом з механізаторами, водіями надавачів послуг тощо.
Оскільки, чинне законодавство у сфері закупівель не містить жодних обмежень щодо вищезазначеної вимоги, вважаємо нашу вимогу цілком доцільною.
Відповідно до приписів п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Наразі, Замовник не встановлює заборону або обмеження на залучення Учасником вищеозначеної техніки та послуг з її участю на будь яких законник підставах, та поясненнями до Таблиці 1 передбачає наступне: * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України), та відповідно розширює вимоги пояснюючи наступне:
Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування – не є власністю Учасника, а залучені, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються:
- завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг);
- акти приймання-передачі Учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт (послуг).
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та ін. не є власником цих транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, тендерна пропозиція Учасника має містити належним чином завірену власником (з дотриманням вимог законодавства України щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право власника передавати у користування вказані в такому договорі транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування.
Відповідно, залучення Учасником техніки у якості надавання послуг машинами і механізмами віднесено у вищевикладеному до категорії «ін.» (інше). Працівники, що обслуговують транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування, тощо, на умовах господарського договору, не є безпосередніми працівниками Учасника (в тому числі по прямим цивільно- правовим угодам), а тому вимога статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (у новій редакції) щодо необхідності підтвердження їх кваліфікаційної відповідності та освіти, на них не розповсюджується.
Разом з тим, Замовник не встановлює заборону на бажання Учасника вказувати персональні данні, кваліфікаційні та освітні данні по працівниках інших організацій, що виконуватимуть послуги машинами та механізмами на умовах господарського договору.
- п.1.1. Договору Підрядник зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, своїми силами і засобами на власний ризик та/або із залученням субпідрядних організацій надати послуги з виконання поточного середнього ремонту предмету закупівлі за п.1.2, згідно із проектною документацією, технічним завданням, викладеним у тендерній документації за рахунок коштів державного бюджету та інших джерел фінансування. Замовник зобов’язується прийняти надані згідно із цим Договором та чинним законодавством України належним чином послуги після перевірки фізичних та вартісних показників в межах бюджетного зобов’язання за наявності відповідних бюджетних асигнувань плану фінансування робіт за відповідний рік (додаток до цього Договору).
- У п.1.5. видалити слова «МВ 37641918-751:2016 "Методичні вказівки щодо складу та змісту проектної документації на поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування" (далі - МВ );»
- У п.2.2. видалити слова «Для забезпечення якісного виконання послуг передбачених цим Договором Підрядник повинен залучити науковий супровід на увесь термін виконання робіт.»
- п.2.5. викласти у новій редакції «Якщо Підрядник своєчасно не розпочав надання послуг, або надає їх настільки повільно, що закінчення у строк стає явно неможливим, Замовник має право відмовитися від Договору та вимагати відшкодування збитків. У разі виявлення порушень кошторисної документації, будівельних норм і правил, інших нормативних документів Замовник має право видати Підряднику припис про усунення допущених недоліків, а за необхідності – про призупинення робіт. Якщо Підрядник не усуне в обумовлені строки виявлені недоліки, Замовник має право залучати для цього третіх осіб з компенсацією витрат за рахунок Підрядника, у тому числі шляхом утримання відповідних сум при розрахунках за виконані роботи.»
- У п.2.7. видалити слова «вимог ДСТУ 8747:2017, з врахуванням», у зв’язку з тим, що відповідний ДСТУ є недіючим.
- У зв’язку з тим, що Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» втратив чинність і сертифікація матеріальних ресурсів на теперішній час є необов’язковою пропонуємо п.2.8. викласти у новій редакції «У разі виявлення Замовником порушень умов цього Договору, проектної документації, будівельних норм і правил, державних та галузевих стандартів інших нормативних документів Замовник на протязі двох робочих днів видає Підряднику письмовий припис про їх усунення і не приймає надані послуги в цілому, до усунення допущених недоліків, а за необхідності - про призупинення надання послуг. Матеріали (устаткування), що не відповідають нормативним вимогам, мають негайно усуватися з ділянки надання послуг і замінюватись за рахунок Підрядника. Неякісно надані послуги, у тому числі, виконані з використанням матеріальних ресурсів, що не відповідають установленим вимогам, Замовником не оплачуються. Підрядник у визначені Замовником терміни зобов’язаний привести їх у відповідність до встановлених вимог.»
- З метою впорядкування співробітництва Замовника та Підрядника пропонуємо п.2.10. викласти у новій редакції «Перевірки Замовником якості наданих послуг та матеріалів не звільняють Підрядника від відповідальності за їх відповідність визначеним вимогам. Підрядник зобов’язаний повідомляти Замовника про проведення за власною ініціативою поточних перевірок та випробувань робіт, матеріалів та устаткування не пізніше ніж за 3 дні до їх проведення та надавати висновки про їх результати, вжиті заходи з усунення виявлених недоліків протягом 3-х днів після одержання від Замовника відповідної вимоги або припису.»
- п.2.13. видалити;
- у п.2.14. у зв’язку з тим, що СОУ 42.1-37641918-128:2014 втратив чинність, слова «СОУ 42.1-37641918-128:2014» замінити на слова: «СОУ 42.1-37641918-128:2019»
- п.2.16 доповнити словом «письмово сповістити»;
- п.3.2. у зв’язку з тим, що СОУ 42.1-37641918-050:2012., втратив чинність слова « СОУ 42.1-37641918-050:2012» замінити на слова «СОУ 42.1-37641918-050:2018».
- п.5.2. у зв’язку з тим, що постанова КМУ від 23.04.2014 р. № 117 втратила чинність, слова «постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117» замінити на слова « Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019»
- З метою приведення положень проекту Договору у відповідність до нормативно-правових актів пропонуємо п.5.8. викласти у новій редакції «Оплата виконаних робіт може проводитись поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником лише за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань».
- п.5.20. у зв’язку з тим, що постанова КМУ від 23.04.2014 р. № 117 втратила чинність, слова «постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117» замінити на слова « Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019»
- п.6.1. викласти у новій редакції «Підрядник розпочинає надання послуг протягом 5 (п’яти) днів з моменту підписання Договору і забезпечує їх завершення до ____________ 2021р.»
- У зв’язку з тим, що положеннями СОУ 42.1-37641918-087:2019 не передбачено ведення Підрядником журналу обсягів наданих послуг (ф.КБ-6) пропонуємо слова «журналу обсягів наданих послуг (ф.КБ-6)» видалити;
- п. 8.1.1. та п.9.4.1. видалити;
- У зв’язку з невідповідністю законодавству України у п. 9.5. слова «та Банку-гаранту» видалити;
- п.13.3. доповнити словами «або її територіальними органами»;
- п.15.2. видалити
Проект договору підряду та всі інші додані до тендерної документації форми документів за своєю правовою природою відповідають ознакам статті 634 Цивільного Кодексу України, тобто є Договором приєднання, за яким умови встановлюються однією із сторін (Замовником) у формулярах або інших стандартних формах (проект договору, Гарантійний лист (п.2) (Додаток 2 до Тендерної документації), Тендерна пропозиція (п.5) (Додаток 11 до Тендерної документації) ), що може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони (Учасника) до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.
Посилання на недіючі нормативні акти у договорі будуть відкориговані на відповідно діючі на день укладання договору з переможцем у закупівлі.
При цьому Замовник наголошує, що після укладення договору на умовах Замовника Переможець закупівлі не позбавлений права судового розгляду з питань зміни умов договору.
1. У розділі дорожні роботи:
у пунктах 5-9 виявлено невідповідність при приготуванні суміші (ОМС- холодний ресайклінг), а саме: не достатня кількість суміші С-7 та відсутні в’яжучі матеріали, що передбачені технологією виконання даних робіт;
п. 10 – завищено кількість перевезення суміші ОМС ;
п.16 - Бітуми нафтові дорожні БНД-60/90, БНД-90/130, перший сорт – не відповідає технології проведення даних робіт та є зайвим;
п. 26 – занижена витрата ЩМА-15
2. У розділі улаштування примикань км 26+630 право-ліво:
у пунктах 5-9 виявлено невідповідність при приготуванні суміші (ОМС- холодний ресайклінг), а саме: не достатня кількість суміші С-7 та відсутні в’яжучі матеріали, що передбачені технологією виконання даних робіт;
п. 10 – завищено кількість перевезення суміші ОМС ;
п.16 - Бітуми нафтові дорожні БНД-60/90, БНД-90/130, перший сорт – не відповідає технології проведення даних робіт та є зайвим;
п. 26 – занижена витрата ЩМА-15.
3. У розділі улаштування примикань км 34+100 право:
у пунктах 5-9 виявлено невідповідність при приготуванні суміші (ОМС- холодний ресайклінг), а саме: не достатня кількість суміші С-7 та відсутні в’яжучі матеріали, що передбачені технологією виконання даних робіт;
п. 10 – завищено кількість перевезення суміші ОМС ;
п.16 - Бітуми нафтові дорожні БНД-60/90, БНД-90/130, перший сорт – не відповідає технології проведення даних робіт та є зайвим;
п. 26 – занижена витрата ЩМА-15.
4. У розділі улаштування примикань км 33+500 ліво:
у пунктах 5-9 виявлено невідповідність при приготуванні суміші (ОМС- холодний ресайклінг), а саме: не достатня кількість суміші С-7 та відсутні в’яжучі матеріали, що передбачені технологією виконання даних робіт;
п. 10 – завищено кількість перевезення суміші ОМС ;
п.16 - Бітуми нафтові дорожні БНД-60/90, БНД-90/130, перший сорт – не відповідає технології проведення даних робіт та є зайвим;
п. 26 – занижена витрата ЩМА-15.
5. У розділі улаштування примикань км 40+050 право:
у пунктах 5-9 виявлено невідповідність при приготуванні суміші (ОМС- холодний ресайклінг), а саме: не достатня кількість суміші С-7 та відсутні в’яжучі матеріали, що передбачені технологією виконання даних робіт;
п. 10 – завищено кількість перевезення суміші ОМС ;
п.16 - Бітуми нафтові дорожні БНД-60/90, БНД-90/130, перший сорт – не відповідає технології проведення даних робіт та є зайвим;
п. 26 – занижена витрата ЩМА-15.
6. У розділі улаштування примикань км 40+140 ліво:
у пунктах 5-9 виявлено невідповідність при приготуванні суміші (ОМС- холодний ресайклінг), а саме: не достатня кількість суміші С-7 та відсутні в’яжучі матеріали, що передбачені технологією виконання даних робіт;
п. 10 – завищено кількість перевезення суміші ОМС ;
п.16 - Бітуми нафтові дорожні БНД-60/90, БНД-90/130, перший сорт – не відповідає технології проведення даних робіт та є зайвим;
п. 26 – занижена витрата ЩМА-15.
Просимо Вас звернути увагу на вищевказані зауваження та внести відповідні зміни, що будуть відповідати державним будівельним нормам
Скарги до процедури
Дата подання: 22 січня 2020 12:01
Дата подання: 01 лютого 2020 13:51
Дата подання: 08 лютого 2020 19:39
Дата подання: 08 лютого 2020 19:48
Дата подання: 15 лютого 2020 22:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-25-000037 ● ac916479165c4780b438264b1c2fcaff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2020 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.03.2020 № 70
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
25.03.2020 № 70
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-12-28-001975-c 28.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Служба автомобільних доріг у Луганській області заперечує проти висновку Державної аудиторської служби України від 08.04.2020 року виходячи з наступного. 28.12.2019 року Службою автомобільних доріг у Луганській області на сайті Уповноваженого органу з проведення закупівель у складі електронної системи ProZorro оголошено закупівлю UA-2019-12-28-001975-cДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг.» Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-22 контрольно-пропускний пункт «Красна Талівка» - Луганськ на ділянці км 26+630 – км 43+430 у Луганській області». Відповідно висновку Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та таблиці 7 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник встановив вимогу для учасників щодо підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» шляхом надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт. Абзацом 6 таблиці 7 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження інформації, яка міститься в довідці щодо наявності в учасника працівників, вимагалось у складі тендерної пропозиції, надати скан-копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника торгів з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. Поряд з цим, ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у своїй тендерній пропозиції не надав копій документів щодо окремих працівників, зазначених у наданій у складі тендерної пропозиції довідці від 18.02.2020 № 174/19 про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (далі – довідка), а саме: копій наказів про призначення на посаду машиністів дорожньо-будівельних машин (номер запису в довідці з 8 по 27 позиції), або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника торгів з відповідними працівниками ( окрім копій трудових книжок); скан-копій трудових книжок дорожніх робітників та копій наказів про призначення на посаду, або копій цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника торгів з зазначеними робітниками, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та абзацу 6 таблиці 7 Додатку 3 до тендерної документації. Проте, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію та умовам тендерної документації та уклав з ним договір підряду від 06.04.2020 № 3-2020. Зазначене вище не відповідає дійсності, оскільки Учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» 20.02.2020 року на адресу Замовника надіслано лист підтвердження № 226/1 від 20.02.2020 р., в якому зазначено, що під час подання тендерної пропозиції на закупівлю «ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-22 контрольно-пропускний пункт «Красна Талівка» - Луганськ на ділянці км 26+630 - км 43+430 у Луганській області» в електронному вигляді через електронну систему закупівель, була допущена технічна помилка, не загрузився файл зі скан-копіями трудових книжок та копіями наказів про призначення на посаду спеціалістів підриємства, на підтвердження інформації щодо наявності працівників з пункту 45 по 77, яка міститься в довідці № 174/19 від 18.02.2020 р. Вище вказану інформацію можна перевірити на електронних носіях в Державній фіскальній службі по місцю реєстрації підприємства, як платника єдиного соціального внеску (2810 ОФІС ВЕЛИКИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ДПС). Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника Якщо Учасником при оформленні допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозицій, які не впливають на зміст пропозиції, така пропозиція не відхиляється Замовником. До формальних (несуттєвих) помилок Замовника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать: - відсутність нумерації окремих сторінок; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів, або технічних помилок); - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати довідки в довільній формі учасник надав лист-пояснення). - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції Учасника. На підставі вищевикладеного, Замовником був врахований лист Учасника та визначено переможцем закупівлі.
2020-04-17 17:06:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
RISK2-14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "БК ЄВРОДОР" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Данко | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "БК ЄВРОДОР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2020 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
408 180 000,00
UAH з ПДВ
|
405 669 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
416 000 000,00
UAH з ПДВ
|
406 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
415 000 000,00
UAH з ПДВ
|
415 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
405 669 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:17
|
ДУ 6 до дог 3-2020.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 15:07
|
Додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 18:10
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2020 18:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2020 14:18
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
07 липня 2020 14:15
|
Договірна ціна (Нова редакція).pdf | зміни до договору |
07 липня 2020 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2020 15:26
|
протокол засідання технічної ради.pdf | зміни до договору |
24 червня 2020 15:24
|
Договірна ціна Р-22.pdf | зміни до договору |
24 червня 2020 15:24
|
Дефектний акт.pdf | зміни до договору |
24 червня 2020 15:23
|
Відомість обсягів.pdf | зміни до договору |
24 червня 2020 15:23
|
Акт обстеження Р-22.pdf | зміни до договору |
24 червня 2020 15:22
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
24 червня 2020 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2020 13:51
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2020 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 15:00
|
Договір № 3-2020.pdf | укладений |
06 квітня 2020 14:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1 Пункт 5.2 Договору викласти в наступній редакції: « Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, згідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” та Наказу Державного Агентства Автомобільних Доріг України від 10.02.2020 р. № 42 «Про надання попередньої оплати» строком до трьох календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписання Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. 1.2. Пункт 10.3 Договору викласти в наступній редакції: «Невід’ємною частиною Договору є Перелік субпідрядних організацій якщо Підрядник передбачив їх у своїй тендерній пропозиції (далі - Перелік). 2. Сторони вважають цю додаткову угоду невід’ємною частиною вищезазначеного договору. 3. Решта умов договору залишається незмінною. 4. Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання. |
Номер договору про закупівлю: | 3-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З непередбачених обставин, з метою відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини, виправлення пошкоджень елементів автомобільної дороги (земельного полотна, укосів, виїмок та насипів, водовідведення штучних споруд та інше) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог після зміни проектного рішення відповідно до протоколу Технічної ради Служби автомобільних доріг у Луганській області від 28.04.2020 року № 2 , що призвели до суттєвих змін обсягів робіт (послуг) відбулося коригування кошторисної документації відповідно у складі, обсягах та витратах, характер і методи виконання яких не могли бути точно визначені під час складання «Технічного завдання» закупівлі, з метою покращення предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, керуючись пунктами 4.4 та 8.2.1 Договору, Сторони дійшли згоди викласти Технічне завдання (дефектний акт) (Додаток 4) та Договірну ціну (додаток 1) у новій редакції не виходячи за межі діючої договірної ціни. 2. Інші умови договору залишаються незмінними. 3. Дана додаткова угода є невід ємною частиною договору, складена в двох примірниках по одній для кожній із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання |
Номер договору про закупівлю: | 3-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до "Графіку надання послуг" та "Календарного плану фінансування послуг" |
Номер договору про закупівлю: | 3-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк дії надання послуг до31.12.2020; Зміна графіку надання послуг та та календарного плану фінансування послуг |
Номер договору про закупівлю: | 3-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.3.1 договору; до Додатку 2 та Додатку 3 |
Номер договору про закупівлю: | 3-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодилися зменшити суму договору без зменшення договірних обсягів закупівлі та, викласти у новій редакції наступні пункти договору та додатки до нього: Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1 Загальна договірна ціна узгоджена сторонами складає: 295 581 676, 15 (двісті дев’яносто п’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят одна тисяч шістсот сімдесят шість) грн. 15 коп. з урахуванням ПДВ 20% - 49 263 612,69 грн.. Договірна ціна є динамічною. Ціна предмету договору розрахована відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013». Додаток 2 «Графік надання послуг» викласти в іншій редакції Додаток 3 «Календарний план фінансування послуг» викласти в іншій редакці |
Номер договору про закупівлю: | 3-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |