Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

MK-G-1-007-SH Обладнання для регулювання температурного режиму для будівлі Центру підтримки внутрішньо переміщених осіб та ветеранів АТО за адресою: провул. Кобера, 13А/8
Очікувана вартість
515 885,44 UAH
UA-2019-12-28-001966-c 8bf968d99bc34788ae2c6568f8f83177
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Міщенко Роман Іванович

+380675922308 8573793@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України
Код ЄДРПОУ: 40446210
Місцезнаходження: 01196, Україна , м. Київ обл., Київ, площа Лесі Українки,1
Контактна особа: Міщенко Роман Іванович
+380675922308
8573793@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 22:18
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2020 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2020 23:00
Початок аукціону: 20 січня 2020 14:26
Очікувана вартість: 515 885,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 158,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Фінансування

Закупівля за кошти: Світовий Банк

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Місце поставки товару: вул.Мала Морська, 19, м.Миколаїв, 54001. Кількість: 6 найменувань; строк поставки товарів - До 31.03.2020 року; Допорогова закупівля (Закупівля товарів у вільній торгівлі (SH) здійснюється відповідно до правил та процедур встановлених МБРР та імплементованих у Операційному посібнику, затвердженому наказом МТОТ від 30.07.2018 №80 (Розділ 7 «Закупівля товарів, робіт та послуг»).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
MK-G-1-007-SH Обладнання для регулювання температурного режиму для будівлі Центру підтримки внутрішньо переміщених осіб та ветеранів АТО за адресою: провул. Кобера, 13А/8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Відповідно до документації, м.Миколаїв, вул.Мала Морська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови монтажу кондиціонерів
Дата подання: 03 січня 2020 14:08
Дата відповіді: 05 січня 2020 15:22
Доброго дня, шановний замовник! Прошу Вас більш детально описати умови монтажу техніки, яка планується до закупівлі. Які умови монтажу: поверх, наявність решіток на вікнах і можливий монтаж з вікна, чи потрібні послуги автовишки? З чого складається фасад будівлі, чи є декоративна обшивка? Яка кількість магістралі потрібна для встановлення кожного кондиціонеру? Чи потрібен демонтаж старої техніки? Чи потрібен декоративний короб? Умови підключення до електричного струму?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Для кращого розуміння і можливості більш точного прорахунку цінової пропозиції, рекомендуємо відвідати об'єкт де планується встановлення даного обладнання за адресою: вул.Мала Морська, 19, м.Миколаїв, 54001. Для ознайомлення з об'єктом попередньо необхідно зв'язатися з відповідальною особою: Шуліченко Тетяна Василівна, директор Департаменту економічного розвитку Миколаївської міської ради, 54001, вул. Адміральська, 20, каб.417, тел. +38(0512) 37-34-46, investprom.nikgor@gmail.com
Аналогічний договір
Дата подання: 04 січня 2020 14:14
Дата відповіді: 05 січня 2020 15:30
Шановний замовнику! У Додатку 1, пункт 6 зазначено: "6. Підтвердження досвіду у виконанні не менше 3 аналогічних договорів на поставку обладнання для зони здоров’я та/або тренажерів на аналогічну очікувану вартість або більшу суму по кожному договору, що пропонується для поставки протягом останніх 3 (трьох) років у формі нижченаведеної таблиці:". Прошу уточнення щодо досвіду поставки обладнання для зони здоров’я та/або тренажерів, оскільки предметом закупівлі є кліматична техніка з монтажем, а досвід потрібен виходячи з тендерної документації за іншим предметом закупівлі. Прошу привести вимогу до відповідності до предмету закупівлі. Також виникають запитання щодо вимоги про аналогічну очікувану вартість, аналогічних договорів - даний пункт суттєво звузить коло потенційних учасників і є дискримінаційним щодо суб'єктів малого бізнесу. Згідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" серед кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - є можливою вимогою замовника, разом з цим не сказано що є можливість обмежувати досвід виконання аналогічного договору сумою договору. Прошу переглянути пункт щодо суми договору для максимальної конкуренції серед учасників, та рівних умов для усіх учасників торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Всі закупівлі, які проводяться в рамках впровадження спільного зі Світовим банком проекту МТОТ: «Подолання наслідків конфлікту, пілотного проекту з відновлення та розбудови спроможностей», субпроекту «Нові можливості адаптації внутрішньо переміщених осіб та ветеранів АТО у громаду м. Миколаєва», здійснюються на підставі Угоди, укладеної між Україною та МБРР від 20 вересня 2016 року Грант № TF0А3307, з метою допомоги у фінансуванні проекту “Подолання наслідків конфлікту, пілотного проекту з відновлення та розбудови спроможностей”, статті 6 Закону України “Про публічні закупівлі” (із змінами), інших законодавчих актів, та відповідно до правил та процедур встановлених МБРР, зокрема, імплементованих у Операційному посібнику, затвердженого наказом МТОТ від 30.07.2018 №80 (Розділ 7 «Закупівля товарів, робіт та послуг»). Уточнення по аналогічним договорам: "Підтвердження досвіду у виконанні не менше 3 аналогічних договорів на поставку обладнання для обігріву та/або кондиціонерів на аналогічну очікувану вартість або більшу суму по кожному договору, що пропонується для поставки протягом останніх 3 (трьох) років у формі нижченаведеної таблиці:"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-28-001966-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМПЛЕКС ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", Код ЄДРПОУ:32834281
Дата подання: 05 березня 2020 16:50
Оскарження переможця ТОВ "Клімат-Сервіс-Миколаїв"
Шановний замовник, прошу звернути увагу на не достовірність даних, щодо технічних вимог поданих у складі тендерної документації учасником ТОВ "Клімат-Сервіс-Миколаїв", а також на невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації саме:
1. Запропонований, як аналог конвектор ТМ "Roda" RB2-1500 з вказаними габаритними розмірами: висота 440.0 мм; ширина 580.0 мм; глибина 80.0 мм - не відповідає дійсності. Згідно офіційного сайту виробника https://roda.com.ua/ua/rb2-1500/ розміри приладу: висота 400мм, ширина 595мм, глибина 107мм. Виходячи з цього, робимо висновок, що учасник можливо мав ціль ввести замовника в оману. Оскільки, якщо розглядати фактичні розміри, конвектор ТМ "Roda" RB2-1500 не відповідає вимогам закупівлі. Згідно технічних вимог - можливе відхилення від вказаних параметрів не більше ніж на 15%. Різниця у габаритах значно більше ніж 15% (80мм+15%) 92мм - це максимальна глибина виробу, учасник ТОВ "Клімат-Сервіс-Миколаїв" пропонує конвектор у якому глибина 107мм, і ця глибина відрізняється на 33,8% від вказаних у технічному завданні 80мм, що є суттєвою різницею.
2. Зазначений тип управління - електронне, натомість згідно офіційного сайту (scrinshot у додатку), управління механічне, що не відповідає вимогам до предмету закупівлі. Прошу уважно розглянути технічні параметри обладнання.
3. Серед вимог щодо підтвердження кваліфікації згідно п. 6, додатку 1: "Підтвердження досвіду у виконанні не менше 3 аналогічних договорів на поставку обладнання для обігріву та/або кондиціонерів на аналогічну очікувану вартість або більшу суму по кожному договору, що пропонується для поставки протягом останніх 3 (трьох) років у формі нижченаведеної таблиці:", натомість завантажена "Довiдка про виконання аналогiчних договорів" учасником ТОВ "Клімат-Сервіс-Миколаїв", містить інформацію про інший предмет закупівлі, а саме:
а.) Монтаж системи вентиляцii для ТОВ БК "Iнтербуд" - не відповідає предмету закупівлі, а значить не є фактом підтвердження досвіду учасника ТОВ "Клімат-Сервіс-Миколаїв"
б.) Поставка та монтаж кондицiонерiв для ПРАТ "Дікергофф Цемент Україна" - частково відповідає
в.) Поставка вентиляцiйного обладнання для ТОВ "Сандора" - не відповідає предмету закупівлі, а значить не є фактом підтвердження досвіду учасника ТОВ "Клімат-Сервіс-Миколаїв".
Виходячи з вище сказаного ТОВ "КІТ" наголошує на відсутності документально підтвердженого досвіду доданого на майданчик у рамках цієї закупівлі у ТОВ "Клімат-Сервіс-Миколаїв".
4. Згідно п.7 Додатку 1: "Копія договорів зазначених учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.6. Додатку 1 цієї документації. До договорів необхідно надати рекомендації (відкуги) від існуючих та попередніх замовників. (у разі наявності інформації, що згідно чинного законодавства вважається конфіденційною, учасник має право не показувати її в наданій ним копії договору (договорів): приховати коректором, маркером, тощо. У такому випадку учасник надає пояснюючий лист щодо такої конфіденційної інформації із поясненням причини її нерозголошення)." Учасник надав копії договорів у не повному обсязі (частина Договору), відсутні додатки, специфікації та інше - що робить не можливим перевірку чинності цих договорів, оскільки частина Договору не є Договором згідно Законодавства України. Згідно тендерної документації учасник міг приховати інформацію, що згідно чинного законодавства вважається конфіденційною і надати пояснюючий лист щодо такої конфіденційної інформації із поясненням причини її нерозголошення, але ТОВ "Клімат-Сервіс-Миколаїв" цього не зробив.
Вважаємо визначення переможцем ТОВ "Клімат-Сервіс-Миколаїв" завчасним, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "Клімат-Сервіс-Миколаїв" як таку, що не відповідає умовам закупівлі. Сподіваємося на не упереджене, та об'єктивне рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 березня 2020 23:11
Дякуємо за звернення! 1) Щодо обігрівачів, учасником запропоновано обладнання, яке не погіршує технічні, якісні характеристики, а навпаки покращує (більша площа обігріву до 20 м.кв.), а оскільки в документації було зазначено орієнтовні габаритні розміри, то запропоновані є прийнятними для Отримувача. 2) Щодо типу управління обігрівачем, то воно є електронне і підтверджено даними із офіційного сайту запропонованого Виробника. 3) Досвід учасника в достатньому обсягу підтверджений наданими аналогічними договорами. Враховуючи вищевикладене в Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги.

Документи подані скаржником

05 березня 2020 16:50
Roda RB2-1500.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТАРАН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 450 000,00
UAH з ПДВ
399 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФРIГО-ТЕХНIК ЛТД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 474 996,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛІМАТ-СЕРВІС-МИКОЛАЇВ" 497 352,00
UAH з ПДВ
492 193,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПЛЕКС ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" 515 885,00
UAH з ПДВ
515 885,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 10:17
Перелік робіт.pdf
17 січня 2020 10:17
проект договору.pdf
17 січня 2020 10:17
Ліцензія .pdf
17 січня 2020 10:17
Етапи виконання .pdf
17 січня 2020 10:17
Технічне завдання .pdf
17 січня 2020 10:17
4 ОПП.pdf
17 січня 2020 10:17
ПДВ.pdf
17 січня 2020 10:17
Витяг.pdf
17 січня 2020 10:17
Пропозиція .pdf

Публічні документи

04 березня 2020 09:32
Цінова пропозиція.pdf
17 січня 2020 10:34
Ліцензія.pdf
17 січня 2020 10:34
Цінова пропозиція.pdf
17 січня 2020 10:34
Лист гарантійний.pdf
17 січня 2020 10:34
Проект договору.pdf
17 січня 2020 10:34
Лист з описом робіт.pdf
17 січня 2020 10:34
Свідоцтво ПДВ.pdf
17 січня 2020 10:34
Витяг.pdf

Публічні документи

17 січня 2020 16:50
Електронний підпис
17 січня 2020 16:45
Цінова пропозиція.pdf
17 січня 2020 16:45
Технічне завдання.pdf
17 січня 2020 16:45
Якісні документи Noirot.pdf
17 січня 2020 16:45
Статут ТОВ КІТ.pdf
17 січня 2020 16:45
Свідоцтво ПДВ.pdf
17 січня 2020 16:45
Лист пояснення.pdf
17 січня 2020 16:45
Лист повідомлення.pdf
17 січня 2020 16:45
Договір Черноморськ.pdf
17 січня 2020 16:45
Договір ХГС.pdf
17 січня 2020 16:45
Витяг ПДВ.pdf
17 січня 2020 16:45
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТАРАН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "ФРIГО-ТЕХНIК ЛТД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "КЛІМАТ-СЕРВІС-МИКОЛАЇВ"

ТОВ "КОМПЛЕКС ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТАРАН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2912114657
Відхилено 399 990,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 14:43
ТОВ "ФРIГО-ТЕХНIК ЛТД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#35403552
Відхилено 400 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 21:52
ТОВ "КЛІМАТ-СЕРВІС-МИКОЛАЇВ"
#36143517
Переможець 492 193,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛІМАТ-СЕРВІС-МИКОЛАЇВ"
#36143517
492 193,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
догов климат сервис.PDF укладений
16 березня 2020 15:12