Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Протизсувні роботи на схилі озера Глинка в районі провулку Академіка Філатова у Печерському районі
Очікувана вартість
102 364 660,00 UAH
UA-2019-12-28-001921-c 80405b6d2bed446bbf793701cc948131
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 20:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 13:31
Очікувана вартість: 102 364 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 102 364,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Схил озера Глинка в районі провулку Академіка Філатова у Печерському районі м. Києва
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Протизсувні роботи на схилі озера Глинка в районі провулку Академіка Філатова у Печерському районі.
(Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, м. Київ, м. Київ, схил озера Глинка в районі провулку Академіка Філатова у Печерському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1) Замовник може передбачити здійснення попередньої оплати, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів; 2) Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000068 ● 8f2bff5bf9f549b4a501d367ef29fd16
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020 17:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.03.2020 № 53

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2019-12-28-001921-c 28.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушення. КП «Київбудреконструкція» отримало, детально ознайомилось з результатом моніторингу закупівлі відкритих торгів по об’єкту: «Протизсувні роботи на схилі озера Глинка в районі провулку Академіка Філатова у Печерському районі» [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)]. КП «Київбудреконструкція», зобов’язується врахувати дані зауваження викладені у висновку по моніторингу та не допускати у своїй діяльності порушень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ від 25.12.2015 року (із змінами) у майбутньому.

2020-03-25 18:03:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Люнет 88 600 450,00
UAH з ПДВ
88 498 085,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН" 91 442 571,22
UAH з ПДВ
90 861 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 97 025 020,21
UAH з ПДВ
90 861 962,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦПІДЗЕМІНЖБУД" 96 779 822,20
UAH з ПДВ
91 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 17:10
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:44
Довідка Асвіо банк.Pdf
07 лютого 2020 16:44
1Статут 30.03.17.pdf
07 лютого 2020 16:43
2. Установчі документи.rar
07 лютого 2020 16:43
6. Інші документи.rar
07 лютого 2020 16:43
1. Тендерна пропозиція.rar
07 лютого 2020 16:43
3.4 Трудові книжки.rar
07 лютого 2020 16:43
3.3 Трудові книжки_ЦПХ.rar
07 лютого 2020 16:43
3.2 Трудові книжки.rar
07 лютого 2020 16:43
3.1 Дипломи.rar
30 січня 2020 17:34
Електронний підпис
29 січня 2020 20:57
Електронний підпис
29 січня 2020 20:54
ліцензія АВК-5.pdf
29 січня 2020 20:54
довідка стаття 17.pdf
29 січня 2020 20:54
Дипломи.rar
29 січня 2020 20:54
паспорт директора.pdf
29 січня 2020 20:54
ЛІЦЕНЗІЯ 09.08.16-09.08.21.pdf
29 січня 2020 20:54
довідка МВС.pdf
29 січня 2020 20:54
Витяг ПДВ.pdf
29 січня 2020 20:54
витяг ЄДР 06.04.17.pdf
29 січня 2020 20:54
3Статут 30.01.19.PDF

Публічні документи

07 лютого 2020 16:55
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:52
59 Локальні кошториси.PDF
07 лютого 2020 16:52
59 Локальні кошториси 2.PDF
07 лютого 2020 16:51
59 Локальні кошториси 1.PDF
07 лютого 2020 16:51
57 Договірна ціна.PDF
07 лютого 2020 16:51
30 копія Статуту.PDF
07 лютого 2020 16:50
24 Довідка ч.2 ст.17.pdf
07 лютого 2020 16:50
23 Довідка п.10 ч.1 ст.17.pdf
07 лютого 2020 16:50
22 Довідка п.9 ч.1 ст.17.pdf
07 лютого 2020 16:50
21 Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
07 лютого 2020 16:50
20 Довідка п.6 ч.1 ст.17.PDF
07 лютого 2020 16:50
19 Довідка п.4 ч.1 ст.17.PDF
07 лютого 2020 16:50
18 Довідка п.3 ч.1 ст.17 Р.pdf
07 лютого 2020 16:50
17 Довідка п.2 ч.1 ст.17 Р.pdf
07 лютого 2020 16:50
16 КБ-3.pdf
07 лютого 2020 16:50
15 КБ-2в.pdf
07 лютого 2020 16:50
14 Аналогічний договір.pdf
07 лютого 2020 16:50
05 Ліцензія АВК-5.PDF
07 лютого 2020 16:49
01 тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Люнет

ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

ТОВ "СПЕЦПІДЗЕМІНЖБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Люнет
#31956217
Відхилено 88 498 085,33
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 10:11
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН"
#41236299
Відхилено 90 861 960,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 10:07
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
Переможець 90 861 962,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 10:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
90 861 962,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 11:37
ДУ № 4 від 23.12.2022 до дог. № 13-20-КТ від 17.03.2020 .pdf укладений
23 грудня 2022 11:34
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:56
Додаткова угода № 3 від 30.12.2020 до дог. № 13_20-КТ (озеро Глинка - протизсувні роботи).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 13:04
Додаткова угода № 2 від 12.05.2020 до дог. № 13-20-КТ від 17.03.2020, о. Глинка.pdf зміни до договору
12 травня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 12:54
Додаткова угода № 2 від 12.05.2020 до дог. № 13-20-КТ від 17.03.2020, о. Глинка.pdf зміни до договору
12 травня 2020 12:46
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 14:25
Додаткова угода № 1 від 23.04.2020 до дог. № 13-20-КТ від 17.03.2020, провулок А.Філатова.pdf зміни до договору
23 квітня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 18:16
Договір № 13-20-КТ від 17.03.2020 провул. Академіка Філатова.pdf укладений
18 березня 2020 17:50
Договір № 13-20-КТ від 17.03.2020 з лок. коштор. № 8-1-1 - № 8-4-1.pdf укладений
18 березня 2020 17:22
Договір № 13-20-КТ від 17.03.2020 з лок. коштор. № 2-5-1 - № 7-3-1.pdf укладений
18 березня 2020 17:22
Договір № 13-20-КТ від 17.03.2020 з лок. коштор. № 1-1-1 - № 2-4-7.pdf укладений
18 березня 2020 17:21
Договір № 13-20-КТ від 17.03.2020 провул. Академіка Філатова.pdf укладений
18 березня 2020 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, у Розділ 19 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. Зміни викладені в додатковій угоді 1 від 13.04.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 13/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, до Додатку №4 до Договору. Зміни викладені в додатковій угоді 2 від 13.04.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 13/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, до Додатку №4 до Договору. Зміни викладені в додатковій угоді 2 від 12.05.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 13/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, у Розділ 18 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у пункт 3.1. Розділу 3 «Договірна ціна» Договору, у пункт 4.6. Розділу 4 «Порядок розрахунків» Договору, у Додатки до Договору, які є невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 30.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 13/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку із введенням воєнного стану в Україні відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та його затвердженням згідно з Законом України від 24.02.2022 року № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», що спричинило відсутність фінансування робіт за Договором у 2022 році, Сторони, в порядку та на умовах Договору, прийшли до згоди про розірвання Договору