Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Технічне переоснащення блискавкозахисту будівель та споруд аеродромної служби ДП МА «Бориспіль» (інв. №22002,21513,21506,47502,47560,47445) (будівельні роботи)»
Очікувана вартість
461 493,31 UAH
UA-2019-12-28-001787-c 8c3e7f0b770048358860e39f52337c99
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снігура Наталія Віталіївна

+380735795755 N.SNIHURA@KBP.AERO

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Снігура Наталія Віталіївна
+380735795755
N.SNIHURA@KBP.AERO
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Підрядник зобов’язується виконати в повному обсязі роботи по об’єкту «Технічне переоснащення блискавкозахисту будівель та споруд аеродромної служби ДП МА «Бориспіль» (інв. №22002,21513,21506,47502,47560,47445) (будівельні роботи)» , далі – Роботи, на свій ризик власними і залученими силами та засобами, відповідно до проектної документації стадії «Робочий проект» (далі – проектна документація) та здати Роботи Замовнику в обумовлені Договором строки, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконані якісно Роботи на умовах даного Договору.До Робіт за даним Договором належить виконання будівельних робіт (в тому числі пусконалагоджувальні роботи).Якість виконаних Робіт має відповідати вимогам державних будівельних норм, СНиП та умов цього Договору, в тому числі:
• ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»;
• ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»;
Під якісно виконаними Підрядником Роботами розуміються виконані в повному обсязі, передані та прийняті Замовником Роботи. Якість Робіт, виконаних Підрядником, має відповідати вимогам, що звичайно ставляться до Робіт такого характеру на момент передання їх Замовникові.Підрядник гарантує високу якість матеріальних ресурсів під час виконання Робіт. Підрядник гарантує, що матеріали, придбані для виконання Робіт, будуть новими. Джерело фінансування - власні кошти. Вид предмету закупівлі- роботи. Умови оплати:Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після надання Акту-допуску, за умови подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт, за умови затвердження Титулу об’єкта будівництва відповідно до Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 995 від 08.09.1997 (зі змінами та доповненнями), на рік в якому здійснюється фінансування та після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «БОРИСПІЛЬ», на рік в якому здійснюється фінансування, перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі до 20% ціни Договору, з урахуванням ПДВ. Датою перерахування авансу вважається день перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника.Після повного закриття авансового платежу (форма КБ-2в, форма КБ-3), Замовник здійснює проміжні платежі Підряднику за фактично виконані роботи, на підставі Актів приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Оплата фактично виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання вищевказаних документів.
Після сплати сумарного платежу у розмірі 95 % ціни Договору, розрахунки призупиняються.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Технічне переоснащення блискавкозахисту будівель та споруд аеродромної служби ДП МА «Бориспіль» (інв. №22002,21513,21506,47502,47560,47445) (будівельні роботи)» (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вул. Бориспіль-7, ДП МА "Бориспіль"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2019  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після надання Акту-допуску, за умови подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт, за умови затвердження Титулу об’єкта будівництва відповідно до Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 995 від 08.09.1997 (зі змінами та доповненнями), на рік в якому здійснюється фінансування та після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «БОРИСПІЛЬ», на рік в якому здійснюється фінансування, перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі до 20% ціни Договору, з урахуванням ПДВ. Датою перерахування авансу вважається день перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Аванс 15 Банківські 20
Виконання робіт Після повного закриття авансового платежу (форма КБ-2в, форма КБ-3), Замовник здійснює проміжні платежі Підряднику за фактично виконані роботи, на підставі Актів приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Оплата фактично виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання вищевказаних документів. Після сплати сумарного платежу у розмірі 95 % ціни Договору, розрахунки призупиняються. Пiсляоплата 30 Календарні 75
Iнша подія Остаточний розрахунок за виконані роботи, в розмірі 5% від ціни Договору, Замовник сплачує Підряднику протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Акта перевірки відповідності систем блискавкозахисту. Пiсляоплата 30 Календарні 5

Тендерна документація

28 грудня 2019 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» (ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!»)
#39138281
Переможець 461 493,31
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 18:08

Документи

28 грудня 2019 18:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 18:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Технічне переоснащення блискавкозахисту будівель та споруд аеродромної служби ДП МА «Бориспіль» (інв. №22002,21513,21506,47502,47560,47445) (будівельні роботи)» (власні кошти) 1 Роботи 461 493,31
UAH з ПДВ