Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 90510000-5 (Утилізація сміття та поводження зі сміттям) (Послуги з перевезення та знешкодження (захоронення) твердих побутових відходів для закладів освіти Оболонського району)
Очікувана вартість
811 000,00 UAH
UA-2019-12-28-001631-c bb6b4c0709ec45ffbbc26fb8da58140d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 13:21
Очікувана вартість: 811 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 6340,4 м3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31.12. 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код ДК 021:2015 90510000-5 (Утилізація сміття та поводження зі сміттям) (Послуги з перевезення та знешкодження (захоронення) твердих побутових відходів для закладів освіти Оболонського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04211, Україна, місто Київ, Київ, заклади освіти Оболонького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 10:54
Тендерна документація сміття зі змінами від 20.01.docx
20 січня 2020 10:54
Зміни від 20.01.2020.doc
13 січня 2020 12:52
Зміни від 13.01.2020.doc
20 січня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 10:54
Тендерна документація сміття зі змінами від 20.01.docx
13 січня 2020 12:52
Тендерна документація сміття зі змінами від 13.01.docx
28 грудня 2019 16:21
Тендерна документація сміття.docx
20 січня 2020 10:54
Зміни від 20.01.2020.doc
13 січня 2020 12:52
Зміни від 13.01.2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-05-000003 ● cb83b2a2462a4d59983308b1757e524a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 15:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.05.2020 № 71

Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2019-12-28-001631-c 28.12.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району" м. Києва 808 460,40
UAH з ПДВ
808 460,40
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району» м. Києва 811 000,00
UAH з ПДВ
811 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 12:24
довідки переможця
27 січня 2020 11:24
статутні.rar
27 січня 2020 11:24
кваліфікаційні.rar
27 січня 2020 11:24
пропозиція.PDF

Публічні документи

24 січня 2020 15:09
Статутні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району" м. Києва

Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району» м. Києва

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району" м. Києва
#05465258
Переможець 808 460,40
UAH з ПДВ
31 січня 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району" м. Києва
#05465258
808 460,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 14:53
Додаткова угода № 27-П.pdf зміни до договору
03 березня 2020 14:52
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 16:00
Додаткова угода 27-П.pdf зміни до договору
26 лютого 2020 15:59
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 09:21
Договір № 27-П.pdf укладений
21 лютого 2020 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 27-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін надання послуг лютий-грудень 2020
Номер договору про закупівлю: 27-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML