Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного залу ЗЗСО № 27, вул. Академіка Туполєва, 20-Є, м. Київ
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-12-28-001604-c 1b212b4c5d95490d9dacaf1653d366d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 A.Zubrytska@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
A.Zubrytska@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 15:20
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт спортивного залу ЗЗСО № 27, вул. Академіка Туполєва, 20-Є, м. Київ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт спортивного залу ЗЗСО № 27, вул. Академіка Туполєва, 20-Є, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04128, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Туполєва, 20-Є
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок проводиться в безготівковому виді шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, згідно актів виконаних робіт на протязі 15 банківських дня з дати їх підписання. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 грудня 2019 03:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2019 03:57
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000011 ● c1217c63d49243eb96274ae88084ba16
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2019-12-28-001604-c 28.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 18:23:26

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з капітального ремонту спортивного залу ЗЗСО № 27, вул. Академіка Туполєва, 20-Є, м. Київ, очікуваною вартістю 2 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-28-001604-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-16 11:12:17

Надання пояснення

Фахівцями інженерно-господарської групи управління освіти Шевченківської районної в м. Києві державної адміністрації було обраховано орієнтовний обсяг робіт для проведення капітального ремонту спортивної зали ЗЗСО № 27, вул. Туполєва, 20-є.
На підставі складеного дефектного акту відповідно до вимог «ДБН В.2.2-9:2018 Громадські будинки та споруди» складено кошторисний розрахунок на проведення ремонтних робіт. Вартість матеріалів, необхідних для проведення робіт, визначалась шляхом моніторингу цін будівельних матеріалів на ринку України.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасного надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020) через не надання Замовником в електронній системі закупівель відповіді на запит органу державного фінансового контролю.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СТЕПС" 1 959 610,80
UAH з ПДВ
1 959 610,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОК ЛТД" 1 993 000,00
UAH з ПДВ
1 993 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2020 16:09
Цінова пропозиція.pdf
13 січня 2020 15:13
Тендерна пропозиція.pdf
13 січня 2020 15:13
Проект договору.pdf
13 січня 2020 15:13
Технічний опис.pdf
13 січня 2020 15:13
Дозволи.pdf
13 січня 2020 15:13
Ліцензія.pdf
13 січня 2020 15:13
Свідоцтво ПДВ.pdf
13 січня 2020 15:13
Витяг з ЄДР ЮО.pdf
13 січня 2020 15:13
Статут.pdf
13 січня 2020 15:13
Довідка з банку.pdf
13 січня 2020 15:13
Копії договорів.pdf
13 січня 2020 15:13
Копії актів.pdf
13 січня 2020 15:13
Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СТЕПС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОК ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СТЕПС"
#31176003
Переможець 1 959 610,80
UAH з ПДВ
24 січня 2020 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СТЕПС"
#31176003
1 959 610,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2020 15:42
дод угода.pdf зміни до договору
25 лютого 2020 15:40
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 12:06
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2020 12:06
договір.pdf зміни до договору
25 лютого 2020 12:00
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 20:36
ду до дог 107.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 20:32
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 20:13
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 20:10
дод угода.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 20:07
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 19:58
договір.pdf укладений
11 лютого 2020 19:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшена відповідно до експертного висновку кошторисної документації.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору відповідно до експертного висновку кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для відповідності договору № 107 від 10.02.2020 року з оголошенням закупівлі UA-2019-12-28-001604-c.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для відповідності договору № 107 від 10.02.2020 року з оголошенням закупівлі UA-2019-12-28-001604-c .
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML