Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Магнітні картки (безконтактні картки для запровадження багатофункціональної електронної «Картки криворіжця»)
Очікувана вартість
2 550 000,00 UAH
UA-2019-12-28-001540-c 580518441cb8433b916ee8f9a86c274a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Насінник Олена Георгіївна

+380564930775 upszn@kr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26136777
Місцезнаходження: 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, проспект Металургів, буд.36-б, каб.209
Контактна особа: Насінник Олена Георгіївна
+380564930775
upszn@kr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 12:24
Початок аукціону: 14 січня 2020 12:24
Очікувана вартість: 2 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
170000 шт.
Магнітні картки (безконтактні картки для запровадження багатофункціональної електронної «Картки криворіжця»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, проспект Металургів, 36Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 січня 2020 19:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2020 18:57
Додаток 6.docx
03 січня 2020 18:57
Додаток 6 нова редакція.docx
03 січня 2020 18:57
Перелік змін до ТД.docx
03 січня 2020 18:57
Тендерна документація зі змінами.docx
03 січня 2020 18:43
Документ видалено
28 грудня 2019 15:41
Додаток 5.docx
28 грудня 2019 15:41
Додаток 3.docx
28 грудня 2019 15:41
Додаток 2 .docx
28 грудня 2019 15:41
Додаток 1.docx
03 січня 2020 19:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2020 18:57
Додаток 6.docx
03 січня 2020 18:57
Додаток 6 нова редакція.docx
03 січня 2020 18:57
Перелік змін до ТД.docx
03 січня 2020 18:57
Тендерна документація зі змінами.docx
28 грудня 2019 15:41
Тендерна документація.docx
03 січня 2020 18:43
Документ видалено
28 грудня 2019 15:41
Додаток 6.docx
28 грудня 2019 15:41
Додаток 5.docx
28 грудня 2019 15:41
Додаток 3.docx
28 грудня 2019 15:41
Додаток 2 .docx
28 грудня 2019 15:41
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-28-001540-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Поллі-Сервіс, Код ЄДРПОУ:32912338
Дата подання: 02 січня 2020 17:47
Конкретизація вимог Технічного завдання
Доброго дня!
Згідно тендерної документації (далі - ТД) предметом закупівлі є 30160000-8 - «Магнітні картки» (безконтактні картки для запровадження багатофункціональної електронної «Картки криворіжця»).
Проте, у п.2.6 додатку 6 (Технічне завдання, далі - ТЗ) до ТД зазначено:
"2.6. Поставлятися безконтактні картки повинні в інлеях (листах, формату А3 з нанесеними мітками для виділу картки з інлею)."
Звертаємо Вашу увагу, то в ТД не визначено поняття "інлей". До того ж, зазначене поняття не регламентовано стандартом ДСТУ ISO/IEC 14443 для карток типу А (п.2.1 ТЗ).
Зважаючи на наведене вище, просимо внести зміни в ТД і конкретизувати наступне:
1) Визначити поняття "інлей".
2) Зазначити розміри (довжина, ширина, товщина) та допустимі відхилення розмірів інлею.
3) Зазначити розташування кількості карток на інлеї (наприклад 3*8, три ряди по вісім карток у кожному), а також відстані між "мітками для виділу картки з інлею" (п.2.6 ТЗ) як по довжині, так і по ширині інлею.
4) Конкретизувати посилання на державні (національні) та міжнародні стандарти, відповідно яких безконтактні картки за фізичними характеристиками підлягають персоналізації і гравіюванню (п.2.2 ТЗ).
Додатково, за необхідності, просимо конкретизувати модель безконтактного чип-модуля.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 січня 2020 18:13
Доброго дня! Внесені зміни до Технічного завдання (додаток 6 до Тендерної документації)
Номер вимоги: UA-2019-12-28-001540-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК", Код ЄДРПОУ:41132816
Дата подання: 17 січня 2020 14:46
ВИМОГА щодо відхилення пропозиції ТОВ «МД СОФТ»
ТОВ ИКТ ПЛАСТИК, вимагає відхилення пропозиції ТОВ «МД СОФТ» за ідентифікатором закупки UA-2019-12-28-001540-c, оскільки пропозиція ТОВ «МД СОФТ» має ряд грубих невідповідностей визначеним Замовником у ТД вимогам.

Адже Замовником, Розділом 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, для учасника юридичної особи, визначено перелік необхідних документів для надання Учасниками у закупівлі.
Зокрема вимагаються наступні документи:

1) Якщо посадова особа виступає від імені учасника згідно статуту (чи іншого установчого документу), то учасник надає оригінал або копію документу, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол загальних зборів, акціонерів чи рішення власників про призначення його керівником або виписка з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т.і. або довіреність керівника учасника або інше);
2) Письмову згоду (у вигляді листа в довільної формі) про узгодження учасником основних умов договору про закупівлю.

3) Згідно абз. 5, стор. 9, розділу 3 ТД «У випадку надання у складі тендерної пропозиції документів, виданих на ім’я/найменування учасника, з відомостями з єдиних державних реєстрів України, такі документи повинні бути видані (сформовані) не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі»

4) Згідно п.2.3. технічного завдання викладеному у Додатку 6 до тендерної документації, Замовник визначив наступні вимоги до предмета закупівлі:
«2.3. Безконтактні картки повинні мати заводський номер (UID) довжиною 7 байт, пам'ять (EEPROM) 1 Kbyte, робочу частоту 13,56 МГц, рівень захисту – протокол шифрування AES 128 біт.»

Але, всупереч визначеним вимогам ТД Замовника, в своїй пропозиції ТОВ «МД СОФТ» не надає наступні документи:

1)Для підтвердження повноважень діяльності ніби то «директора» підприємства Учасника, не надано жодного передбаченого чинним законодавством документа.
Адже в статуті ТОВ "МД СОФТ» не визначено порядок управління підприємством засновником (без оформлення із ним трудових відносин).
Також, відсутнє підтвердження відповідних прав засновника Товариства, оформлених рішенням загальних зборів (або рішенням засновника, якщо він один), в якому передбачається пункт, що дозволяє виконувати управління підприємством одному з його учасників.
Згідно чинного ЗУ України та відповідної судової практики, у протоколі рішення загальних зборів та статуті підприємства обов’язково необхідно вказати, що:
• керівник може діяти від імені підприємства без довіреності,
• із керівником не укладається трудовий договір,
• керівник не отримує винагороди за виконання своїх обов’язків.

2) Пропозиція ТОВ «МД СОФТ» всупереч вимог ТД, не містить письмову згоду (у вигляді листа в довільній формі) про узгодження учасником основних умов договору про закупівлю.

3) Всупереч вимогам абз. 5, стор. 9, розділу 3 ТД, ТОВ «МД СОФТ» надано у складі тендерної пропозиції Витяг ЄДРПОУ, який сформовано з єдиного державного реєстру України, на електронний запит № 1005711474, за 114 днів до дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі.

4) Згідно технічної пропозиції складеної на підставі технічного завдання викладеному у Додатку 6 ТД, ТОВ «МД СОФТ» пропонує Магнітні картки Mifare Classic 1k або еквівалент (безконтактні смарт-картки для виготовлення транспортних карток).
Але, запропонований ТОВ «МД СОФТ» товар - Магнітні картки Mifare Classic 1k або еквівалент технічно не відповідає Технічному завданню Замовника, не має, та не може мати відповідних технічних характеристик. І в загалі не може задовільнити, та виконувати відповідний фунціонал згідно з потребами Замовника.
Адже Магнітні картки Mifare Classic 1k, технічно не передбачають можливості шифрування згідно заданим Замовником стандартам, і не мають функціоналу з відповідним рівнем захисту – протоколом шифрування AES 128 біт.
Що унеможливлює використання даного виду Магнітних карток у відповідності з потребами Замовника.

Порівняльна таблиця технічних, якісних та кількісних характеристик згідно видів Магнітних карток за посиланням:
https://www.nxp.com/docs/en/product-selector-guide/MIFARE-ICs-linecard.pdf
Також надається сканована таблиця у Додатоку до Вимоги.

Враховуючи, що метою ЗУ України «Про публічні закупівлі» э забезпечення ефективного та прозорого здійснення державних закупівель, створення конкурентного середовища
у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, для уникнення порушень основних принципів регулюючого законодавства, вимагаємо відхилення пропозиції ТОВ «МД СОФТ» яка не відповідає тендерній документації.

Одночасно зауважуємо, що у разі відсутності належного розгляду зазначеної вимоги, ми маємо намір звернутися зі скаргою, до органу оскарження АМК, відповідно до чинного законодавства.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2020 14:28
Прийнято рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції учасника процедури ТОВ «МД СОФТ», згідно з п.4 частини 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації)

Документи

03 січня 2020 18:13
Додаток 6 зі змінами.docx
03 січня 2020 18:13
Перелік змін до ТД.docx

Документи подані скаржником

17 січня 2020 14:46
MIFARE-ICs-linecard.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МД СОФТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 2 380 000,00
UAH з ПДВ
2 140 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК" 2 468 400,00
UAH з ПДВ
2 142 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2020 15:47
Електронний підпис
13 січня 2020 15:44
Електронний підпис
13 січня 2020 15:40
Електронний підпис
13 січня 2020 15:38
Статут.PDF
13 січня 2020 15:38
Витяг з ЄДР.PDF
13 січня 2020 15:38
Тендерна пропозиція.PDF
13 січня 2020 15:38
Опис до виписки.PDF
13 січня 2020 15:38
ІПН директора.PDF
13 січня 2020 15:38
Лист-гарантія.PDF
13 січня 2020 15:38
Гарантийний лист.PDF
13 січня 2020 15:38
Паспорт директора.PDF
13 січня 2020 15:38
Проект договору.PDF

Публічні документи

13 січня 2020 14:58
Ст.17 ЗУ щодо ст. 9.pdf
13 січня 2020 14:58
Оригінал Статут.pdf
13 січня 2020 14:58
Копія ЄДРПОУ.pdf
13 січня 2020 14:58
Довіреність.pdf
13 січня 2020 14:58
Довіреність нотар.pdf
13 січня 2020 14:58
Довідка МВС.pdf
13 січня 2020 14:58
Довідка ДПІ.pdf
13 січня 2020 14:58
Витяг ПДВ.jpg
13 січня 2020 14:58
17.Сертифікат ISO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МД СОФТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МД СОФТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#41490758
Відхилено 2 140 000,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 15:33
ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК"
#41132816
Відхилено 2 142 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 10:17

Документи

20 січня 2020 15:27
Електронний підпис

Документи

21 січня 2020 10:16
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
21 січня 2020 10:17
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі