Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з трансформації проміжної та річної фінансової звітності державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів», складеної за 2019 рік відповідно до вимог Положення (стандартів) бухгалтерського обліку у фінансову звітність, що відповідає вимогам Міжнародним стандартам фінансової звітності
Очікувана вартість
1 869 000,00 UAH
UA-2019-12-28-001488-c 2ab1d21b2d244e37b4ea4ab2d2d965ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарануха

+380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Наталія Тарануха
+380444810262
n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2020 11:00
Початок аукціону: 17 січня 2020 12:05
Очікувана вартість: 1 869 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: послуги представляють собою виконання завдання державного підприємства «Поліграфічний комбінат Україна» по виготовленню цінних паперів» трансформації проміжної та річної фінансової звітності державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів», складеної за П(С)БО за 2019 рік, у фінансову звітність, що відповідає вимогам МСФЗ, та включають компоненти згідно Додатку 1 до тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за місцем знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 та за місцем знаходження учасника (для обробки отриманої від Замовника інформації).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: строк надання послуг: учасник приступає до надання послуг після підписання сторонами договору та зобов’язується надати фінансову звітність Замовника, підготовлену відповідно до вимог МСФЗ, в строк до 24.02.2020 у складі:
- Балансу (Звіту про фінансовий стан) на 31.12.2019;
- Звіту про фінансові результати (Звітів про сукупний дохід) за 2019 рік;
- Звіту про власний капітал за 2019 рік;
- Звіту про рух грошових коштів за 2019 рік;
- Приміток до річної фінансової звітності за 2019 рік.
Учасник приступає до надання послуг після підписання сторонами договору та зобов’язується надати фінансову звітність Замовника, підготовлену відповідно до вимог МСФЗ, в строк до 14.04.2020 у складі:
- Балансу (Звіту про фінансовий стан) станом на 31.03.2019, 30.06.2019 та 30.09.2019;
- Звітів про фінансові результати (Звітів про сукупний дохід) за 1 квартал 2019 року, 1 півріччя 2019 року, 9 місяців 2019 року;
- Звітів про власний капітал за 1 квартал 2019 року, 1 півріччя 2019 року, 9 місяців 2019 року;
- Звітів про рух грошових коштів за 1 квартал 2019 року, 1 півріччя 2019 року, 9 місяців 2019 року;
- Приміток до проміжної фінансової звітності за 2019 рік.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з трансформації проміжної та річної фінансової звітності державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів», складеної за 2019 рік відповідно до вимог Положення (стандартів) бухгалтерського обліку у фінансову звітність, що відповідає вимогам Міжнародним стандартам фінансової звітності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 квітня 2020
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата послуг за договором здійснюється в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок учасника у такому порядку: попередню оплату 50% Замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання договору; оплату 50%, Замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання наданих послуг, яким оформлено надання учасником та приймання Замовником послуг Аванс 10 Робочі 50
Iнша подія Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата послуг за договором здійснюється в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок учасника у такому порядку: попередню оплату 50% Замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання договору; оплату 50%, Замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання наданих послуг, яким оформлено надання учасником та приймання Замовником послуг Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу"" 1 452 000,00
UAH з ПДВ
1 452 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" 1 719 999,60
UAH з ПДВ
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 13:20
Електронний підпис
23 січня 2020 13:19
Довідка МВС.pdf
23 січня 2020 13:19
Довідка ДПС.pdf
15 січня 2020 19:26
Електронний підпис
15 січня 2020 19:24
Тендерна пропозиція.pdf
15 січня 2020 19:24
21 Витяг ПДВ.PDF
15 січня 2020 19:24
19 Копія Статуту.PDF
15 січня 2020 19:24
14 Довідка довкілля.pdf
15 січня 2020 19:24
12-1Проект договору.pdf
15 січня 2020 19:24
9 Лист гарантія ст.17.pdf
15 січня 2020 19:24
8 Відгуки клієнтів.pdf
15 січня 2020 19:24
4 Довідка АПУ.pdf
15 січня 2020 19:24
1 Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу""

ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу""
#22917414
Переможець 1 452 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 11:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу"" #22917414

№ рішення у справі

60/79-р/к

Дата рішення у справі

23.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу""
#22917414
1 452 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 09:03
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 13:17
Договір 53 від 05.02.2020.pdf укладений
05 лютого 2020 13:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2020 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 1 452 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 242 000,00 UAH)