Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої)» у м. Львові
Очікувана вартість
102 981 446,00 UAH
UA-2019-12-28-001243-c ● ad52f032a98d4ec5a49d11f6e10a0a50
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 05523814 |
Місцезнаходження: | 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7 |
Контактна особа: |
Білозор Юлія Михайлівна 380934944983 lvivavtodor.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2019 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2020 11:15 |
Очікувана вартість: | 102 981 446,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,39% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 450000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої)» у м. Львові. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету м. Львова.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79018, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чернівецька (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої) у м. Львові
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право, але не зобов’язаний перерахувати Підряднику аванс на придбання необхідних матеріалів та на виконання робіт до 30% вартості річного обсягу робіт. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25.12.2020 р., в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Такий аванс може бути наданий Підряднику лише за наявності бюджетного фінансування. Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти банківських днів та тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об’єкту. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2020 17:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 15012020.docx | |
15 січня 2020 17:20 |
НОВА РЕДАКЦІЯ_Тендерна документація+проект договору+техвимоги.docx | |
28 грудня 2019 15:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2020 17:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 15012020.docx
|
||||
15 січня 2020 17:20 |
НОВА РЕДАКЦІЯ_Тендерна документація+проект договору+техвимоги.docx
|
||||
28 грудня 2019 15:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит щодо порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» у Додатку 4
Дата подання: 05 січня 2020 14:43
Дата відповіді: 10 січня 2020 11:06
В Додатку 4 в частині 2-1-6 Придбання устаткування - світлофори у розділі 1 в пунктах 2-5 та у розділі 2 в пунктах 11-15, вказана конкретна марка світлофорного обладнання, а саме Swarco Global та в частині 4-1-1 Електроосвітлення зовнішнє у розділі 4 в пунктах 45-46, вказано конкретні марки світильників LED Nema 7Pin Saturn-U Str- 45-120-D75 3500K та LED Nema 7Pin Saturn-U Str- 45-120-D50 3500K без жодного обґрунтування з яких причин надані ці посилання. Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 22, частина 2 пункт 3) - «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим..» і тільки після такого обґрунтування « …специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"»
Пропонуємо виключити посилання на вказані конкретні торговельні марки з тендерної документації або надати обґрунтування необхідності такого посилання та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Предметом цієї закупівлі є будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої)» у м. Львові, а не світлофори та світильники, на які Ви посилаєтеся.
Стосовно світлофорів – пояснення надано у відповіді на інше запитання по цій закупівлі.
На Вашу пропозицію виключити посилання на марки світильників LED Nema 7pin Saturn-U Str-45-120-D75 3500K та LED Nema 7pin Saturn-U Str-45-120-D50 3500K (а також їх «еквівалент») з тендерної документації на цю закупівлю, повідомляємо наступне:
1)Відповідно до технічних умов ЛКП «Львівсвітло» світильники мають бути енергозбері-гаючі світлодіодні з роз’ємом NEMA 7 pin з системою диммінга (управління світловим по-током світильника на базі безпровідної технології Wi-Fi), які повинні бути виготовлені на підприємствах виробників, колір освітленості в межах 3000 Кельвін, світильники вироб-ництва ТзОВ «Шредер» м.Тернопіль або аналог по якості;
2)Посилання на марки світильників в Додатку 4 ТД на цю закупівлю виконано виключно довідково в контексті уточнення потужності та інших характеристик. Замовник жодним чином не займається просуванням окремих торгівельних марок (марки слід сприймати виключно довідково). Підрядник на свій розсуд може включити в ціну тендерної пропозиції світильники, які є еквівалентом, але такі, що відповідають технічним та технологічним характеристикам передбачених Технічними вимогами на цю закупівлю (Додаток 4).
Стосовно світлофорів – пояснення надано у відповіді на інше запитання по цій закупівлі.
На Вашу пропозицію виключити посилання на марки світильників LED Nema 7pin Saturn-U Str-45-120-D75 3500K та LED Nema 7pin Saturn-U Str-45-120-D50 3500K (а також їх «еквівалент») з тендерної документації на цю закупівлю, повідомляємо наступне:
1)Відповідно до технічних умов ЛКП «Львівсвітло» світильники мають бути енергозбері-гаючі світлодіодні з роз’ємом NEMA 7 pin з системою диммінга (управління світловим по-током світильника на базі безпровідної технології Wi-Fi), які повинні бути виготовлені на підприємствах виробників, колір освітленості в межах 3000 Кельвін, світильники вироб-ництва ТзОВ «Шредер» м.Тернопіль або аналог по якості;
2)Посилання на марки світильників в Додатку 4 ТД на цю закупівлю виконано виключно довідково в контексті уточнення потужності та інших характеристик. Замовник жодним чином не займається просуванням окремих торгівельних марок (марки слід сприймати виключно довідково). Підрядник на свій розсуд може включити в ціну тендерної пропозиції світильники, які є еквівалентом, але такі, що відповідають технічним та технологічним характеристикам передбачених Технічними вимогами на цю закупівлю (Додаток 4).
Запит щодо порушення вимог Закону України «Про дорожній рух» у Додатку 4
Дата подання: 05 січня 2020 14:45
Дата відповіді: 10 січня 2020 10:59
В Статті 27 Закону України «Про дорожній рух» вказано - «Організація дорожнього руху на автомобільних дорогах, вулицях та залізничних переїздах здійснюється із застосуванням технічних засобів інформаційно-телекомунікаційних та автоматизованих систем керування та нагляду за дорожнім рухом відповідно до правил і СТАНДАРТІВ..». Але ж, вказані в Додатку 4 в частині 2-1-6 Придбання устаткування - світлофори у розділі 1 в пунктах 2-5 та у розділі 2 в пунктах 11-15 світлофори Swarco Global не відповідають пункту 5.1.1 ДСТУ 4092-2002. «Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосовування та вимоги безпеки» в якому надано вимогу – «Світлофори треба виготовляти відповідно до цього стандарту та технічних умов виробника на конкретні вироби, погоджених з Департаментом Державтоінспекції МВС України.», що підтверджується РІШЕННЯМ № 18656-р/пк-пз від 16.12.2019 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, застосовування світлофорів Swarco Global (а також їх «еквіваленту»), які не відповідають вимогам ДСТУ 4092-2002, в організації дорожнього руху, порушує вимоги Закону України «Про дорожній рух».
Пропонуємо виключити посилання на світлофори Swarco Global з тендерної документації та внести зміни з зазначенням технічних вимог до світлофорів відповідно до стандартів України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конс-трукцію або тип ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Предметом цієї закупівлі є будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої)» у м. Львові, а не світлофори, на які Ви посилаєтеся.
Стосовно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №18656-р/пк-пз від 16.12.2019, на яке Ви посилаєтеся, повідомляємо, що таке рішення стосується інших торгів із іншим предметом закупівлі. Предметом оскарження по цьому рішенню була невідповідність поданих Учасником документів вимогам тендерної документації Замовника на конкретну закупівлю, а не вимогам законодавства. Тому посилання на це рішення є недоречним та не має відношення до цієї закупівлі.
На Вашу пропозицію виключити посилання на світлофори Swarco Global (а також їх «ек-вівалент») з тендерної документації на цю закупівлю повідомляємо наступне:
1)Посилання на світлофори Swarco Global (а також їх «еквівалент») обґрунтовується їх технічною можливістю забезпечувати адаптивний режим регулювання дорожнього руху та наданням пріоритету громадському транспорту;
2)Організація дорожнього руху по вул.Чернівецькій у м.Львові пов’язана з дорожнім рухом на суміжних та основних вулицях, так у тому числі з рухом трамваїв по маршрутах №6 та №2, де рух трамвая забезпечено регулюванням дорожнього руху на перехрестях з встановленим світлофорним обладнанням Swarco Global. Це обладнання встановлено за рахунок кредитних коштів ЄБРР по кредитному договору №39789 від 16.07.09. Умовами цього договору передбачено залучення Swarco Traffic Systems GMBH на виконання робіт із встановлення та налогодження системи управління дорожнім рухом, встановлення адаптивного керування дорожнім рухом, що дало змогу скоротити затримки приватного транспорту під час проїзду перехресть, а наявність системи пріоритизації трамваїв додатково забезпечило скорочення часу проїзду перехресть на 18-21%.
Замовник жодним чином не займається просуванням окремих торгівельних марок (марки слід сприймати виключно довідково). Підрядник на свій розсуд може включити в ціну те-ндерної пропозиції світлофори іншого виробника – еквівалент (про що зазначено у техні-чних вимогах (Додаток 4) на цю закупівлю, які є аналогом та, зокрема, мають технічну можливість забезпечувати адаптивний режим регулювання дорожнього руху і пріорити-зацію руху трамваїв.
Стосовно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №18656-р/пк-пз від 16.12.2019, на яке Ви посилаєтеся, повідомляємо, що таке рішення стосується інших торгів із іншим предметом закупівлі. Предметом оскарження по цьому рішенню була невідповідність поданих Учасником документів вимогам тендерної документації Замовника на конкретну закупівлю, а не вимогам законодавства. Тому посилання на це рішення є недоречним та не має відношення до цієї закупівлі.
На Вашу пропозицію виключити посилання на світлофори Swarco Global (а також їх «ек-вівалент») з тендерної документації на цю закупівлю повідомляємо наступне:
1)Посилання на світлофори Swarco Global (а також їх «еквівалент») обґрунтовується їх технічною можливістю забезпечувати адаптивний режим регулювання дорожнього руху та наданням пріоритету громадському транспорту;
2)Організація дорожнього руху по вул.Чернівецькій у м.Львові пов’язана з дорожнім рухом на суміжних та основних вулицях, так у тому числі з рухом трамваїв по маршрутах №6 та №2, де рух трамвая забезпечено регулюванням дорожнього руху на перехрестях з встановленим світлофорним обладнанням Swarco Global. Це обладнання встановлено за рахунок кредитних коштів ЄБРР по кредитному договору №39789 від 16.07.09. Умовами цього договору передбачено залучення Swarco Traffic Systems GMBH на виконання робіт із встановлення та налогодження системи управління дорожнім рухом, встановлення адаптивного керування дорожнім рухом, що дало змогу скоротити затримки приватного транспорту під час проїзду перехресть, а наявність системи пріоритизації трамваїв додатково забезпечило скорочення часу проїзду перехресть на 18-21%.
Замовник жодним чином не займається просуванням окремих торгівельних марок (марки слід сприймати виключно довідково). Підрядник на свій розсуд може включити в ціну те-ндерної пропозиції світлофори іншого виробника – еквівалент (про що зазначено у техні-чних вимогах (Додаток 4) на цю закупівлю, які є аналогом та, зокрема, мають технічну можливість забезпечувати адаптивний режим регулювання дорожнього руху і пріорити-зацію руху трамваїв.
вимога про надання роз'яснень, внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 10 січня 2020 17:05
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:10
1. Відповідно до частини 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної документації» Тендерної документації на закупівлю робіт «Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої)» у м. Львові, затвердженої рішенням тендерного комітету ЛКП «Львівавтодор» №192 від 28.12.2019 року, до договірної ціни обов’язково мають бути надані, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни виконані у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень:
«2. Розрахунки по підприємству за попередній рік:
- Розрахунок заробітної плати,
- Розрахунок загальновиробничих витрат,
- Розрахунок адміністративних».
Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення:
- за який рік, 2018 чи 2019, потрібно подавати вищевказані розрахунки? (Так як тендерна документація була затверджена у 2019 році, а тендерні пропозиції подаватимуться у 2020 році).
Також просимо вказати форму подачі таких розрахунків, зокрема:
- Чи може вона бути довільною?
- Розрахунки потрібно надати окремо по об’єктах, чи зведена інформація за рік?
2. Згідно п. 2.9 Додатку 1, до переліку документів, які надає учасник у складі тендерної пропозиції, віднесено «підтвердження досвіду у виконанні аналогічного* (-их) договору (-ів) із нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції об’єктів вулично-дорожньої мережі щільної забудови у формі таблиці. Аналогічним вважається договір із нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції об’єктів вулично-дорожньої мережі щільної забудови, який серед іншого включає також виконання наступних видів робіт…».
Просимо надати роз’яснення, яким нормативно-правовим документом, слід керуватися для визначення належності об’єктів вулично-дорожньої мережі до об’єктів вулично-дорожньої мережі щільної забудови.
3. Пунктом 2.14. Додатку №1 до Тендерної документації, передбачено надання сканованого протокольного рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору(-ів), у разі наявності обмежень щодо укладання договору(-ів) або якщо не встановлено чітких повноважень директора (виконавчого органу) згідно установчих (статутних) документів.
Приміткою визначено, що для учасників у формі ТОВ та ТДВ надати скановане рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу – надати лист довільної форми, у якому це зазначається (на виконання вимоги ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»).
Частиною 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» визначено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства або надати роз’яснення з приводу рішення загальних зборів учасників, про надання згоди на вчинення правочину, а саме:
Вартість робіт, що є предметом правочину потрібно співвідносити з вартістю 50 відсотків чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, чи відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності?
4. Згідно п.6.8. розділу 6 «Виконання робіт» Додатку №2 до Тендерної документації (Проект договору підряду на виконання робіт на об’єкті: «Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої)» у м.Львові (45000000-7), в процесі будівництва можуть бути внесені зміни до проектно-кошторисної документації в порядку, визначеному Державними будівельними нормами України (ДБН Д.1.1-1-2000) та чинним законодавством України.
Відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №293 від 05.07.2013 року «Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» визнано такими, що втратили чинність на території України з 01 січня 2014 року, державні будівельні норми ДБН Д.1.1-1-2000 «Правила визначення вартості будівництва».
Просимо внести відповідні зміни до проекту договору, або роз’яснити, яким чинним нормативно-правовим актом керувався Замовник під час підготовки п. 6.8. проекту договору, або вказати наявність інших підстав включення до проекту договору не діючих станом на сьогодні ДБН.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Замовник не заперечує використання Учасниками торгів бухгалтерських даних (з урахуванням своїх можливостей) на свій розсуд (в порядку пріоритетності): - з бухгалтерської бази за 2019 р.; - зі звіту за 9 місяців 2019 р.; - зі звіту за 2018 р. При цьому Учасник повинен розуміти, що в його інтересах враховувати актуальні дані. Форма подачі розрахунків загальновиробничих і адміністративних витрат у складі ціни пропозиції учасника торгів може бути довільною та склад статей витрат має відповідати вимогам Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіонбуд України від 31.12.2010р. №573, з врахуванням структури собівартості, що склалася в конкретній організації. В додатку №2 до Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт наведено перелік загальновиробничих витрат будівельної організації, в додатку №3 в складі витрат операційної діяльності, які не включаються до собівартості будівельно-монтажних робіт, наведено перелік адміністративних витрат будівельної організації. Крім того, форми документів є в програмних комплексах для визначення вартості будівництва, так, наприклад, в програмному комплексі АВК є можливість роздрукувати вихідні форми документів. В розрахунках має бути використана зведена інформація за рік. Нагадуємо, що всі розрахунки подаються лише Учасником-переможцем, як обґрунтування договірної ціни, що є додатком до Договору.
2) В межах вулиці Чернівецької розміщено щільний ряд громадських об’єктів (МАФів), де щільність становить більше 7 тис.м2 на 1 га, що підпадає під показник 6,0-10,0 тис. м2 сумарної площі на га відповідно до таблиці 6.9 пункту 6.2.9 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій», та є граничним показником щільності громадської забудови.
3) Замовником буде внесено зміни до цієї частини тендерної документації із приведенням її до чинного законодавства.
4) Замовником буде внесено зміни до цієї частини тендерної документації із приведенням її до чинного законодавства.
2) В межах вулиці Чернівецької розміщено щільний ряд громадських об’єктів (МАФів), де щільність становить більше 7 тис.м2 на 1 га, що підпадає під показник 6,0-10,0 тис. м2 сумарної площі на га відповідно до таблиці 6.9 пункту 6.2.9 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій», та є граничним показником щільності громадської забудови.
3) Замовником буде внесено зміни до цієї частини тендерної документації із приведенням її до чинного законодавства.
4) Замовником буде внесено зміни до цієї частини тендерної документації із приведенням її до чинного законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-28-001243-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:41085274
вимога про надання роз'яснень, внесення змін до тендерної документації
1. Відповідно до частини 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної документації» Тендерної документації на закупівлю робіт «Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої)» у м. Львові, затвердженої рішенням тендерного комітету ЛКП «Львівавтодор» №192 від 28.12.2019 року, до договірної ціни обов’язково мають бути надані, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни виконані у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень:
«2. Розрахунки по підприємству за попередній рік:
- Розрахунок заробітної плати,
- Розрахунок загальновиробничих витрат,
- Розрахунок адміністративних».
Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення:
- за який рік, 2018 чи 2019, потрібно подавати вищевказані розрахунки? (Так як тендерна документація була затверджена у 2019 році, а тендерні пропозиції подаватимуться у 2020 році).
Також просимо вказати форму подачі таких розрахунків, зокрема:
- Чи може вона бути довільною?
- Розрахунки потрібно надати окремо по об’єктах, чи зведена інформація за рік?
2. Згідно п. 2.9 Додатку 1, до переліку документів, які надає учасник у складі тендерної пропозиції, віднесено «підтвердження досвіду у виконанні аналогічного* (-их) договору (-ів) із нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції об’єктів вулично-дорожньої мережі щільної забудови у формі таблиці. Аналогічним вважається договір із нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції об’єктів вулично-дорожньої мережі щільної забудови, який серед іншого включає також виконання наступних видів робіт…».
Просимо надати роз’яснення, яким нормативно-правовим документом, слід керуватися для визначення належності об’єктів вулично-дорожньої мережі до об’єктів вулично-дорожньої мережі щільної забудови.
3. Пунктом 2.14. Додатку №1 до Тендерної документації, передбачено надання сканованого протокольного рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору(-ів), у разі наявності обмежень щодо укладання договору(-ів) або якщо не встановлено чітких повноважень директора (виконавчого органу) згідно установчих (статутних) документів.
Приміткою визначено, що для учасників у формі ТОВ та ТДВ надати скановане рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу – надати лист довільної форми, у якому це зазначається (на виконання вимоги ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»).
Частиною 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» визначено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства або надати роз’яснення з приводу рішення загальних зборів учасників, про надання згоди на вчинення правочину, а саме:
Вартість робіт, що є предметом правочину потрібно співвідносити з вартістю 50 відсотків чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, чи відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності?
4. Згідно п.6.8. розділу 6 «Виконання робіт» Додатку №2 до Тендерної документації (Проект договору підряду на виконання робіт на об’єкті: «Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої)» у м.Львові (45000000-7), в процесі будівництва можуть бути внесені зміни до проектно-кошторисної документації в порядку, визначеному Державними будівельними нормами України (ДБН Д.1.1-1-2000) та чинним законодавством України.
Відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №293 від 05.07.2013 року «Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» визнано такими, що втратили чинність на території України з 01 січня 2014 року, державні будівельні норми ДБН Д.1.1-1-2000 «Правила визначення вартості будівництва».
Просимо внести відповідні зміни до проекту договору, або роз’яснити, яким чинним нормативно-правовим актом керувався Замовник під час підготовки п. 6.8. проекту договору, або вказати наявність інших підстав включення до проекту договору не діючих станом на сьогодні ДБН.
Розгорнути
Згорнути
«2. Розрахунки по підприємству за попередній рік:
- Розрахунок заробітної плати,
- Розрахунок загальновиробничих витрат,
- Розрахунок адміністративних».
Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення:
- за який рік, 2018 чи 2019, потрібно подавати вищевказані розрахунки? (Так як тендерна документація була затверджена у 2019 році, а тендерні пропозиції подаватимуться у 2020 році).
Також просимо вказати форму подачі таких розрахунків, зокрема:
- Чи може вона бути довільною?
- Розрахунки потрібно надати окремо по об’єктах, чи зведена інформація за рік?
2. Згідно п. 2.9 Додатку 1, до переліку документів, які надає учасник у складі тендерної пропозиції, віднесено «підтвердження досвіду у виконанні аналогічного* (-их) договору (-ів) із нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції об’єктів вулично-дорожньої мережі щільної забудови у формі таблиці. Аналогічним вважається договір із нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції об’єктів вулично-дорожньої мережі щільної забудови, який серед іншого включає також виконання наступних видів робіт…».
Просимо надати роз’яснення, яким нормативно-правовим документом, слід керуватися для визначення належності об’єктів вулично-дорожньої мережі до об’єктів вулично-дорожньої мережі щільної забудови.
3. Пунктом 2.14. Додатку №1 до Тендерної документації, передбачено надання сканованого протокольного рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору(-ів), у разі наявності обмежень щодо укладання договору(-ів) або якщо не встановлено чітких повноважень директора (виконавчого органу) згідно установчих (статутних) документів.
Приміткою визначено, що для учасників у формі ТОВ та ТДВ надати скановане рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу – надати лист довільної форми, у якому це зазначається (на виконання вимоги ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»).
Частиною 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» визначено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства або надати роз’яснення з приводу рішення загальних зборів учасників, про надання згоди на вчинення правочину, а саме:
Вартість робіт, що є предметом правочину потрібно співвідносити з вартістю 50 відсотків чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, чи відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності?
4. Згідно п.6.8. розділу 6 «Виконання робіт» Додатку №2 до Тендерної документації (Проект договору підряду на виконання робіт на об’єкті: «Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої)» у м.Львові (45000000-7), в процесі будівництва можуть бути внесені зміни до проектно-кошторисної документації в порядку, визначеному Державними будівельними нормами України (ДБН Д.1.1-1-2000) та чинним законодавством України.
Відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №293 від 05.07.2013 року «Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» визнано такими, що втратили чинність на території України з 01 січня 2014 року, державні будівельні норми ДБН Д.1.1-1-2000 «Правила визначення вартості будівництва».
Просимо внести відповідні зміни до проекту договору, або роз’яснити, яким чинним нормативно-правовим актом керувався Замовник під час підготовки п. 6.8. проекту договору, або вказати наявність інших підстав включення до проекту договору не діючих станом на сьогодні ДБН.
Скасована
Дата: 10 січня 2020 17:03
Причина: помилка у тексті
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-28-001243-c.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:32851616
Дата подання: 22 лютого 2020 14:43
Дата подання: 22 лютого 2020 14:43
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2020 18:07
Скарга відкликана скаржником
Причина: відсутність зацікавленості
Дата: 06 березня 2020 08:32
рішення від 26.02.2020№3669+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 18:07
рішення від 11.03.2020№4643.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 16:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2020 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" |
91 902 724,80
UAH з ПДВ
|
89 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
96 775 442,40
UAH з ПДВ
|
89 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
100 211 384,78
UAH з ПДВ
|
90 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 |
101 446 789,20
UAH з ПДВ
|
96 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" #41085274 |
Відхилено |
89 899 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 14:58
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
89 900 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2022 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2022 16:03
|
додатковий договір № 5 від 23.05.2022р..pdf | зміни до договору |
23 травня 2022 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2020 15:01
|
Дод_договір_1_Реконст_Чернівецької_25_06_2020.pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2020 13:33
|
Договір Чернівецька - Вельт_Капітал_20_03_2020.pdf | укладений |
20 березня 2020 13:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини),а саме уточнення календарного графіку виконання робіт у зв'язку з датою одержання Підрядником дозволу на виконання будівельних робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 20/03/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |