Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ongoing repair of business rooms of passenger terminal "D" (ref. No. 47578)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | http://www.kbp.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Бєляєва Марина Володимирівна 281-79-52 m.bieliaieva@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Boryspil International Airport State Enterprise |
National ID: | 20572069 |
Contact point: |
Bieliaieva Maryna Volodimirivna 281-79-52 m.bieliaieva@kbp.aero |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2019 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2020 14:29 |
Очікувана вартість: | 15 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,32% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 465000 UAH |
Publication date: | 28 грудня 2019 13:44 |
Enquiries until: | 18 січня 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 24 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 січня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 15 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,32 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45210000-2: Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання повноважними представниками Сторін АКТУ-ДОПУСКУ та після отримання Замовником листа від Підрядника з зазначенням розміру авансового платежу та надання Підрядником банківської гарантії повернення авансового платежу на суму авансового платежу, перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі не більше 20% ціни Договору з урахуванням ПДВ. The Customer shall, within 15 (fifteen) banking days after signing by the authorized representatives of the ACP-ADMISSION Parties and after receiving by the Customer a letter from the Contractor stating the amount of the advance payment and providing the Contractor with a bank guarantee to repay the advance payment for the amount of the advance payment, recalculate the amount not more than 20% of the contract price including VAT. | Аванс | 15 | Банківські | 20 |
Iнша подія | Після повного закриття авансового платежу(форма КБ-2в,формаКБ-3), Замовник здійснює проміжні платежі Підряднику за фактично надані послуги, на підставі Актів приймання виконаних будівельних Робіт(форма КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати(форма КБ-3). Оплата фактично наданих послуг здійснюється протягом 30календарних днів з дати підписання вищевказаних документів. Після сплати сумарного платежу у розмірі 95% ціни послуг, розрахунки призупиняються. Upon complete closing of the advance payment(form KB-2c, form KB-3), the Customer makes interim payments to the Contractor for the services actually rendered, on the basis of Acts of acceptance of completed Construction Works(form KB-2c), Certificate of cost of completed construction works and costs(form KB-3). Payment for actually rendered services is made within 30calendar days from the date of signing the above documents. After payment of the total payment of 95% of the price of services, the payments are suspended. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 75 |
Iнша подія | Остаточний розрахунок за надані послуги, в розмірі 5% від ціни послуг, Замовник оплачує Підряднику протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Акту технічної комісії.(Власні кошти). The final payment for the services rendered, in the amount of 5% of the price of the services, shall be paid by the Customer to the Contractor within 30 (thirty) calendar days from the date of signing of the Technical Commission Act. (Own funds). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2020 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2020 13:14 |
частина 6. дизайн проект.pdf | |
11 січня 2020 13:13 |
частина 5. дизайн проект.pdf | |
11 січня 2020 13:13 |
частина 4. дизайн проект.pdf | |
11 січня 2020 13:13 |
частина 3. дизайн проект.pdf | |
11 січня 2020 13:13 |
частина 2. дизайн проект.pdf | |
11 січня 2020 13:13 |
частина 1. дизайн проект.pdf | |
11 січня 2020 13:13 |
Тендерна документація__ред 02__Поточний ремонт бізнес залів пасажир. т. Д.docx | |
11 січня 2020 13:13 |
Перелік змін_від 11.01.2020.docx | |
28 грудня 2019 13:41 |
Оголошення _англ_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для формування вимог тендерної документації (далі - Документація) було проведено моніторинг, щодо строків надання послуги, та визначено що, з початку виконання робіт до повної комплектації об’єкту освітлювальними приборами та меблюванням індивідуального виготовлення достатньо 120 календарних днів.
Крім цього, повідомляємо що ДП МА «Бориспіль» надає послугу по обслуговування пасажирів в бізнес залах згідно укладених Договорів з авіакомпаніями та контрагентами. Дана послуга користується великим попитом серед пасажирів та добова кількість пасажирів складає орієнтовно 1500 пасажирів. На період виконання ремонтних робіт послуга по обслуговуванню пасажирів в бізнес залах не припиняється. Переведення пасажирів до інших бізнес залів не може тривати такий довгий час та при такому великому навантаженні по бізнес залах відмовити у наданні даної послуги ДП МА «Бориспіль» не має можливості.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо про неможливість збільшення термінів виконання робіт.
Відповідь на питання №2 щодо змін до договору
Щодо запропонованої Учасником редакції п.3.1 проекту договору, повідомляємо, що відповідно до п. 1 наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 з 01.01.2014 вступили в силу ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, які були зазначені в п.3.1 проекту договору (Додаток 3 Документації).
Відповідно до п.1.2 зазначеного ДСТУ – цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Враховуючи, що Замовник є державним підприємством – застосування вказаного ДСТУ є обов’язковим.
Щодо запропонованої Учасником редакції п.п. 4.1.1-4.1.3, 8.11, 8.12 проекту договору
З метою недопущення втрат коштів підприємства, наказом генерального директора від 06.06.2019 № 01-07.5-37 «Про затвердження умов при закупівлі товарів, робіт і послуг» затверджені умови щодо оплати, розгляду документів, що підтверджують поставку товарів/ надання послуг/ виконання робіт, штрафні санкції тощо, що є економічно вигідними для аеропорту та такими що захищають інтереси підприємства. Проект договору, наведений в складі тендерної документації, складено у відповідності до цього наказу. Оскільки звернення за роз’ясненнями не містить в собі будь-яких обґрунтувань та документальних підтверджень неможливості дотримання запропонованих замовником вимог, вважаємо за необхідне дотримуватись вимог внутрішніх розпорядчих документів підприємства. У зв’язку з цим, пункти 4.1.1-4.1.3, 8.11, 8.12 залишаємо без змін.
Щодо п.п. 8.3, 8.4, 8.6, 14.5 проекту договору
Зміст пунктів 8.3, 8.4, 8.6, 14.5 що викладені Учасником в Запитанні до процедури «Умови договору та строки» та розміщенні в електронній системі закупівель не відрізняються від редакції Замовника (Додаток 3 Документації).
Щодо п. 8.7 проекту договору
Зміст пункту 8.7 що викладений Учасником в Запитанні до процедури «Умови договору та строки» та розміщений в електронній системі закупівель не відрізняється від редакції Замовника (Додаток 3 Документації).
Щодо формулювання пункту проекту договору: «Виконати до логічного завершення роботи, погодженні с замовником, та передати замовнику будівельний майданчик у робочому стані, що відповідає Державним нормам та стандартам України» то умови повернення будівельного майданчика Замовнику визначені в п.8.8 проекту договору.
Щодо запропонованої Учасником редакції п.16.11 проекту договору повідомляємо, що договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей визначених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон).
Відповідно до ч.4 ст.36 Закону визначено вичерпний перелік випадків зміни істотних умов договору. Істотні умови, визначені в проекті договору (п.16.11) відповідають положенням ч.4 ст. 36 Закону та не можуть бути змінені.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-24-000070 ● bdb342f8af6e4a4782a4fffb0aceac1c
- Статус: вирішено ● Дата: 23 липня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2020 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.01.2020 № 14
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2019-12-28-001016-c 28.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-01-28 10:49:28
щодо надання пояснення
У зв’язку з оприлюдненням інформації про початок моніторингу закупівлі (дата публікації: 24.01.2020) «Будівництво будівель (Поточний ремонт бізнес залів пасажирського терміналу «D» (інв. № 47578))» (оголошення про проведення закупівлі UA-2019-12-28-001016-c) Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (далі - Замовник) надає наступні пояснення.
В електронній системі закупівель зазначено, що спрацював наступний індикатор: RISK1-5_2.
Відповідно до Переліку автоматичних індикаторів ризиків, що затверджений наказом Державної аудиторської служби України від 11.09.2018 № 196, цей ризик позначає:
RISK1-5_2 Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт. Замовник в оголошенні про проведення процедури закупівлі робіт встановив вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі.
ДП МА «Бориспіль» не може з цим погодитись за наступних підстав:
1.конкретна назва предмета закупівлі: Поточний ремонт бізнес залів пасажирського терміналу «D» (інв. № 47578);
2. вид предмету закупівлі: Послуги, оскільки згідно з п.17 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» поточний ремонт належить до послуг;
3. розмір забезпечення тендерної пропозиції для послуг не повинен перевищувати 3% від очікуваної вартості закупівлі (3% від 15 500 000,00 грн = 465 000,00 грн).
З огляду на те, що видом предмета закупівлі є Послуги відсутні порушення в розмірі забезпечення тендерної пропозиції.
При цьому, код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, який присвоєний цієї закупівлі - 45210000-2 «Будівництво будівель», зазначено вірно, оскільки розділ ДК 021:2015 «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» включає в себе поточні ремонти, а конкретної закупівлі стосується категорія «45212500-1 Перебудова кухонь або ресторанів»., але відповідно до Наказу МЕРТ № 454 від 17.03.2016 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» частини 2 відповідно до пункту 1 «предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги», а поточний ремонт це послуга.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На засіданні тендерного комітету, що відбулося 24.02.2020 прийнято рішення торги на закупівлю «Будівництво будівель (Поточний ремонт бізнес залів пасажирського терміналу «D» (інв. № 47578))» (код ДК 021:2015 - 45210000-2), відмінити на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2020-02-24 15:25:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни торгів
2020-07-23 16:52:21
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ТЕККОМБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БК КБР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТА-ПРОЕКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ТРАНС КОНТИНЕНТАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Будівельна Компанія "Норд Вест Буд" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ТРАНС КОНТИНЕНТАЛЬ" |
15 400 000,00
UAH з ПДВ
|
13 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТА-ПРОЕКТ" |
15 410 800,00
UAH з ПДВ
|
13 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ТЕККОМБУД" |
15 500 000,00
UAH з ПДВ
|
14 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ТРАНС КОНТИНЕНТАЛЬ" #43050636 |
Очікує рішення |
13 750 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 14:56
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 24 лютого 2020 15:27 |
Коментар щодо відміни: | Торги на закупівлю «Будівництво будівель (Поточний ремонт бізнес залів пасажирського терміналу «D» (інв. № 47578))» (код ДК 021:2015 - 45210000-2), відмінити на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" –неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
24 лютого 2020 15:27
|
Протокол відміни від 24.02.2020.pdf |