Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
434 304,00 UAH
UA-2019-12-28-000984-b 841ee4ff52cb443faf9e6b474a517814
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 20:19
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 січня 2020 13:51
Очікувана вартість: 434 304,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 343,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 16:53
Додаток9(нова редакція).docx
11 січня 2020 16:53
Зміни до тендеру Ноутбуки (2).doc
11 січня 2020 16:53
Ноутбуки ТД (нова редакція).docx
09 січня 2020 17:11
Зміни до тендеру Ноутбуки.doc
09 січня 2020 17:11
Ноутбуки ТД (нова редакція) .docx
28 грудня 2019 20:18
Ноутбуки ТД (1).docx
28 грудня 2019 20:16
Додаток9.docx
11 січня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 20:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 20:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 16:53
Додаток9(нова редакція).docx
11 січня 2020 16:53
Зміни до тендеру Ноутбуки (2).doc
11 січня 2020 16:53
Ноутбуки ТД (нова редакція).docx
09 січня 2020 17:11
Зміни до тендеру Ноутбуки.doc
09 січня 2020 17:11
Ноутбуки ТД (нова редакція) .docx
28 грудня 2019 20:18
Ноутбуки ТД (1).docx
28 грудня 2019 20:16
Ноутбуки ТД.docx
28 грудня 2019 20:16
Додаток9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 січня 2020 09:10
Дата відповіді: 03 січня 2020 18:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам що додаток 1 ТД “Перелік та кількість продукції” містить інформацію про технічні характеристики до товару необхідного до закупівлі та містить примітку щодо можливості подання пропозицій учасника еквівалентної продукції у разі якщо технічні характеристики відповідатимуть або будуть не гірші.
Крім того, вимогами ТД (додатку 4 Цінова пропозиція), передбачено необхідність зазначити учасником найменування запропонованої продукції, торгова марка, що дає змогу ідентифікувати товар.
Повідомляємо Вам що оцінка згідно ЗУ “Про публічні закупівлі” проводиться автоматично електронною системою закупівель згідно ч1. Ст.28. ЗУ “Про публічні закупівлі” п.5.1. р.5 ТД передбачено перелік критеріїв та методика оцінки.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-28-000984-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 30 січня 2020 20:20
Оскарження відхилення пропозиції
Скаржник наполягає на тому що були виконані всі вимоги ТД Замовника , обгрунтування у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2020 17:36
вимога учасника відхилена
Номер вимоги: UA-2019-12-28-000984-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК", Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 29 січня 2020 17:51
Оскарження дій Замовника щодо відхилення ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК"
Шановний Замовнику!
Згідно протоколу № 238/4 розгляду тендерних пропозицій Замовник вказує наступну причину дискваліфікації ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК"
- У складі тендерної пропозиції не надано документів, які підтверджують якість продкції, що не відповідає вимогам 2.1. додатку 2 тендерної документації;

Вимоги пункту 2.1. додатку 2 тендерної документації наступні:
2.1 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів, що підтверджують якість продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості, та/або технічний паспорт, та/або інструкцію з експлуатації, тощо). Зразки документів рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Копії документів з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.

У складі тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК", а саме у файлі "Технічна частина.zip" надано зразки документів, зокрема у файлі "Сертифікат ISO_9001_2015_do_2021 з перекладом_compressed.pdf" надано копію сертифікату ISO 9001-2015 на систему менеджменту якості з перекладом. У сертифікаті зазначено, що його дія розповсюджується, зокрема, на комп'ютери виробництва HP Inc., до яких належать і ноутбуки, вироблені даною компанією. Оскільки Замовником не було конкретно вказано, який саме сертифікат якості необхідно надати на продукцію, надання сертифікату менеджменту якості ISO 9001 є цілком достатнім для виконання даної вимоги тендерної документації. Ймовірно, даний документ Замовником помилково було пропущено та не враховано його наявність при розгляді пропозиції. В такому випадку, прохання прийняти його до уваги та переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2020 13:10
вимога учасника відхилена
Номер вимоги: UA-2019-12-28-000984-b.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 01 квітня 2020 03:10
Не правомірне відхилення пропозиції учасника !
Шановний Замовнику Ви вдруге відхилили нашу пропозицію, просто переформулювавши підставу відхилення. На те що підстава не правомірна Вам вказав АМКУ.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи

Документи

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-28-000984-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 08 лютого 2020 12:34
Скарга щодо неправомірної дискваліфікації
Відповідно до пункту 3.1 Додатку № 2 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі мають надати: “Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії одного з наступних документів: а) договір з виробником, офіційним представником в Україні, дистриб’ютором, дилером, тощо; або б) сертифікат офіційного представника в Україні, дистриб’ютора, дилера, тощо; або в) лист виробника, офіційного представника в Україні, дистриб’ютора, дилера про представництво його інтересів учасником”(цитата). На виконання даного пункту тендерної документації, Скаржник надав файл (відповідність технічним вимогам.pdf) (сторінка — 85) в якому міститься договір з постачальником предмету закупівлі. Хочемо зауважити, що тендерна документація не містила вичерпного переліку документів для виконання умов пункту 3.1 Додатку №2 до тендерної документації. Замовником торгів вимагалось надати договір з виробником, офіційним представником в Україні, дистриб’ютором, дилером, тощо. Тобто враховуючи вимоги тендерної документації єдиною вимогою замовника було надання договору який підтверджує стосунки з суб’єктом господарюванння, який буде постачати предмет закупівлі Скаржнику. Скаржник виконав даний пункт тендерної документації та надав документ який вимагався тендерною документацією. Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 лютого 2020 20:36
Рішення від 12.02.2020 №2622.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2020 20:36
Рішення від 26.02.2020 №3723.pdf
Дата публікації: 02 березня 2020 19:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» та рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ»
Дата виконання рішення замовником: 17 березня 2020 10:37

Документи подані скаржником

08 лютого 2020 12:34
оскарження.pdf
08 лютого 2020 12:34
Платіжка.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

12 лютого 2020 20:36
Рішення від 12.02.2020 №2622.pdf
02 березня 2020 19:48
Рішення від 26.02.2020 №3723.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО" 373 500,00
UAH з ПДВ
373 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 409 500,00
UAH з ПДВ
405 156,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" 419 730,00
UAH з ПДВ
409 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 432 960,00
UAH з ПДВ
432 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЛЬВІВ-ТЕЛЕКОМ" 434 280,00
UAH з ПДВ
434 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2020 16:31
Авторизаційний лист.pdf
21 січня 2020 16:31
Проект договору.pdf
21 січня 2020 16:31
Декларація.pdf
21 січня 2020 16:31
Цінова пропозиція.pdf
21 січня 2020 16:31
Довідка з ЄДР.pdf
21 січня 2020 16:31
Декларація ISO.pdf
21 січня 2020 16:31
Статут ASAP PRO.pdf
21 січня 2020 16:31
Захист довкілля.pdf
21 січня 2020 16:31
Порівняльна таблиця.pdf
21 січня 2020 16:31
Договір ДСІ ЛІНК.pdf
21 січня 2020 16:30
Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 13:17
Електронний підпис
21 січня 2020 12:07
Технічна частина.zip
20 січня 2020 15:10
Технічна частина.zip.p7s
20 січня 2020 15:10
Технічна частина.zip
20 січня 2020 15:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf.p7s
20 січня 2020 15:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
20 січня 2020 15:10
Сертифікат ISO 14001_2015.pdf
20 січня 2020 15:10
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf.p7s
20 січня 2020 15:10
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
20 січня 2020 15:10
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
20 січня 2020 15:10
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 16:09
Електронний підпис
30 березня 2020 16:07
довідка з податкової.pdf
27 березня 2020 12:58
Електронний підпис
27 березня 2020 12:56
Документи переможця (1).pdf
30 січня 2020 16:57
Електронний підпис
30 січня 2020 16:56
Документи переможця.pdf
21 січня 2020 11:19
Електронний підпис
21 січня 2020 11:16
Авторизаційний лист.pdf
21 січня 2020 11:16
V.001.30271-19 (HSN-Q17C-4) 21_01_2019.pdf
21 січня 2020 11:16
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
21 січня 2020 11:16
HP TR RED (HSN-Q17C-4) 22_01_2019.pdf
21 січня 2020 11:16
Тендерна пропозиція.pdf
21 січня 2020 11:16
ОПИС технології 2019.PDF
21 січня 2020 11:16
Копія витягу ПДВ.PDF
21 січня 2020 11:16
Довідка про витрати.pdf
21 січня 2020 11:16
ВПВ ст. 17.pdf
21 січня 2020 11:16
Відсутність санкцій.pdf
21 січня 2020 11:16
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСАП ПРО"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЛЬВІВ-ТЕЛЕКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Рішення скасоване 432 960,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 10:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО"
#42900774
Рішення скасоване 373 500,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 10:22
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 405 156,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 10:22
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"
#20009888
Рішення скасоване 409 499,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 10:22
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Рішення скасоване 432 960,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 10:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО"
#42900774
Відхилено 373 500,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 11:56
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 405 156,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 12:01
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"
#20009888
Відхилено 409 499,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 12:04
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Переможець 432 960,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 12:06

Документи

29 січня 2020 17:06
Електронний підпис

Документи

29 січня 2020 17:07
Електронний підпис

Документи

29 січня 2020 17:08
Електронний підпис

Документи

17 березня 2020 10:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2020 11:56
Електронний підпис
17 березня 2020 10:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2020 12:01
Електронний підпис
26 березня 2020 11:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2020 12:04
Електронний підпис
26 березня 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
432 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 квітня 2020 08:56
Коментар щодо відміни: абз.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
09 квітня 2020 08:56
Ноутбуки відміна 984 — 07.04.docx