Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція загальноосвітньої школи на 528 учнів по вул. Мічуріна 12А у с. Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області» Виконується за бюджетні кошти.
Очікувана вартість
125 655 205,97 UAH
UA-2019-12-28-000813-b bef7d5f8212c44688268a5680a196e3a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гусаров Микола Васильович

+380503488941 KKPUKS@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Управління капітального будівництва Крюківщинської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 40335998
Місцезнаходження: 08136, Україна , Київська обл., село Крюківщина, вулиця Булгакова, будинок 10
Контактна особа: Гусаров Микола Васильович
+380503488941
KKPUKS@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 13 січня 2020 11:00
Очікувана вартість: 125 655 205,97 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 251 310,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Реконструкція загальноосвітньої школи на 528 учнів по вул. Мічуріна 12А у с. Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області» Виконується за бюджетні кошти.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08136, Україна, Київська область, c. Крюківщина, вул. Мічуріна 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору У відповідності до рахунку Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт У відповідності до ФКБ-3 та ФКБ-2 Аванс 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 13:51
ДОДАТОК 10 Договор школа.docx
28 грудня 2019 13:51
Додаток _12А Крюківщ.ЗОШ_compressed.pdf
28 грудня 2019 13:51
Додаток _12 Крюківщ.ЗОШ_compressed (1).pdf
28 грудня 2019 13:51
Тендерна документація Школа.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-28-000813-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 27 січня 2020 17:55
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 30 січня 2020 19:13
Рішення від 30.01.2020 №1882 +Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 січня 2020 19:12
Рішення від 17.02.2020 № 2993.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2020 17:50

Документи подані скаржником

27 січня 2020 17:47
Скарга_27.01.2020.doc
27 січня 2020 17:47
Фото_1.jpeg
27 січня 2020 17:47
Скарга_27.01.2020.pdf
27 січня 2020 17:47
Фото_3.jpeg
27 січня 2020 17:47
Фото_2.jpeg
27 січня 2020 17:47
Копія Статут.pdf
14 лютого 2020 14:00
Пояснення.doc

Документи подані замовником

13 лютого 2020 12:31
наказ №1
13 лютого 2020 12:31
Витяг
13 лютого 2020 12:31
Додаткова скарга
13 лютого 2020 12:31
Додаткова скарга 2

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-26-000014 ● 15e43073c0a84e15b8204efaedd91e2c
  • Статус: вирішено ● Дата: 02 квітня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2020 12:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.02.2020 № 31
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2020 № 31

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-12-28-000813-b 28.12.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення та заперечення в прикріпленому файлі

2020-03-24 13:30:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення абзацу 2 частини 4 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення абзацу 2 частини 4 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі") • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

порушення викладені у висновку не усунуто Замовником

2020-04-02 15:51:05

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУД-2000" 116 072 561,34
UAH
115 500 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 116 961 444,26
UAH
116 072 561,33
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОБУД СТАНДАРТ" 123 483 753,80
UAH
123 483 753,80
UAH
Документи

Публічні документи

12 січня 2020 13:29
Електронний підпис
11 січня 2020 23:47
Додаток 8.pdf
11 січня 2020 23:34
Договір.pdf
11 січня 2020 23:21
Додаток 2.pdf
11 січня 2020 19:14
Додаток 1.pdf
11 січня 2020 18:35
Підписаний_Dovidka_Likvidac.pdf
11 січня 2020 18:35
1) Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 січня 2020 14:43
Електронний підпис
12 січня 2020 14:23
--BELL~1.PDF
12 січня 2020 14:22
-BELLD~1.PDF
12 січня 2020 14:22
Працівники 1.rar
12 січня 2020 14:22
Інші документи.rar
12 січня 2020 14:22
Працівники 2.rar
12 січня 2020 14:22
Інші документи_2.rar
12 січня 2020 14:22
Працівники 3.rar
12 січня 2020 14:22
Техніка,Офіс,Склад.rar
12 січня 2020 14:22
Кошторисник.rar
12 січня 2020 14:22
Техпаспорти.rar
12 січня 2020 14:22
квитанція до 1дф.pdf
12 січня 2020 14:22
квитанція до фін.зв.pdf
12 січня 2020 14:22
1-дф.pdf
12 січня 2020 14:22
Кошторис.rar

Публічні документи

12 січня 2020 14:16
Ліцензія.pdf
12 січня 2020 14:08
Кошториси_3.pdf
12 січня 2020 14:08
Кошториси_2.pdf
12 січня 2020 14:08
Кошториси_1.pdf
12 січня 2020 14:08
Відомість_ресурсів2.pdf
12 січня 2020 14:08
Відомість_ресурсів1.pdf
12 січня 2020 14:05
Цінова Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУД-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОБУД СТАНДАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУД-2000"
#41475237
Переможець 115 500 000,00
UAH
17 січня 2020 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУД-2000"
#41475237
115 500 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2022 12:32
Протокол укладений
05 серпня 2022 12:31
Електронний підпис укладений
04 серпня 2022 13:19
Додатковий договір 17.pdf зміни до договору
11 січня 2022 09:32
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:06
Додатковій договір 16.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:02
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:18
Евробуд Школа.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:42
Додатковий договір.pdf зміни до договору
26 червня 2020 10:19
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 11:02
контракт укладений
25 лютого 2020 10:59
Договор подряду школа.pdf укладений
25 лютого 2020 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вимога казначейства та зміни законодавства
Номер договору про закупівлю: 3-02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1,2.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено дію у звязку недостатнім фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 3-02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження договору до повного виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 3-02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність скорочення строку діїї договору
Номер договору про закупівлю: 3-02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 115 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 250 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: ліквідація підприємства КП УКБ ВМР