Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
УГСБМ19Т-131_44510000-8 - Знаряддя (Інструменти ручні (молотки, лещата, сокири, шпателі, рубанки, викрутки, малярний інструмент та ін) в асортименті) – 3 лоти
Очікувана вартість
267 052,00 UAH
UA-2019-12-28-000573-b ● 3898c58608bc4a179463e6ad0027cd9b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Укргазспецбудмонтаж" |
Код ЄДРПОУ: | 33601981 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 63303, Україна , Харківська обл., Харьков, Харьковская обл., г. Красноград, ул. Украинская, б.45 |
Контактна особа: |
Анна Гладкова +380574472578,+380574470415 anna.gladkova@ugv.com.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2019 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 267 052,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Інструменти ручні (молотки, лещата, сокири, шпателі, рубанки, викрутки, малярний інструмент та ін) в асортименті
Тендерна документація
28 грудня 2019 11:21 |
Додаток 8 Опитувальник (фіз. особи).xlsx |
28 грудня 2019 11:21 |
Додаток 7 Опитувальник (юридичної особи).xls |
28 грудня 2019 11:21 |
Додаток 6.1 6.2 Розрахунок приведеної вартості_ товари.xlsx |
28 грудня 2019 11:21 |
DPZ 19Т-131 Інструмент.docx |
28 грудня 2019 11:21 |
Оголошення Т-131 Інструмент.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-28-000573-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39803574
Дата подання: 13 лютого 2020 15:41
Щодо порушення умов документації допорогової закупівлі
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАУНЧ УКРАЇНА», як учасник тендеру на закупівлю з Лотом № 2 товарів за кодом ДК 021:2015 44510000-8 «Знаряддя» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-28-000573-b), звертаємо Вашу увагу на те, що учасником ТОВ «Електротехнічна компанія «Техномрія» були порушені умови Тендерної документації Замовника для проведення допорогової закупівлі, а саме вимоги Додатку 10.
В Додатку 10 до документації процедури закупівлі чітко зазначений перелік документів, що учасник повинен обов’язкого завантажити в електронному (сканованому) вигляді у систему до початку аукціону і після закінчення його. Гарантійні листи згідно Додатків 11 та 11.1 входять до переліку обов’язкових документів, що мають бути завантажені до початку аукціону, тобто до 21.01.2020, проте учасником вони були завантажені через тиждень після проведення аукціону (27-28.01.2020). Це порушує п. 1 частини ІІІ «Інструкції з підготовки пропозиції процедури закупівлі» документації допорогової закупівлі.
Також серед документів, обов’язково завантажених до початку аукціону, відсутній «Розрахунок приведеної вартості» згідно Додатку 6.
Після закінчення аукціону учасник, визначений Системою переможцем торгів за результатами аукціону, протягом 1-го робочого дня має завантажити «Гарантійний лист» згідно Додатку 12 документації процедури закупівлі, проте серед завантажених учасником документів він відсутній.
Зважаючи на вищезазначене просимо переглянути Ваше рішення щодо обрання переможця.
Розгорнути
Згорнути
В Додатку 10 до документації процедури закупівлі чітко зазначений перелік документів, що учасник повинен обов’язкого завантажити в електронному (сканованому) вигляді у систему до початку аукціону і після закінчення його. Гарантійні листи згідно Додатків 11 та 11.1 входять до переліку обов’язкових документів, що мають бути завантажені до початку аукціону, тобто до 21.01.2020, проте учасником вони були завантажені через тиждень після проведення аукціону (27-28.01.2020). Це порушує п. 1 частини ІІІ «Інструкції з підготовки пропозиції процедури закупівлі» документації допорогової закупівлі.
Також серед документів, обов’язково завантажених до початку аукціону, відсутній «Розрахунок приведеної вартості» згідно Додатку 6.
Після закінчення аукціону учасник, визначений Системою переможцем торгів за результатами аукціону, протягом 1-го робочого дня має завантажити «Гарантійний лист» згідно Додатку 12 документації процедури закупівлі, проте серед завантажених учасником документів він відсутній.
Зважаючи на вищезазначене просимо переглянути Ваше рішення щодо обрання переможця.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 лютого 2020 10:33
Доброго дня! Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне:
1.Відповідно до документації допорогової закупівлі п.1 частини Ⅲ «Інструкції з підготовки пропозиції» у разі якщо Замовником під час розгляду пропозиції Учасника виявлено відсутність інформації та/або документів, що є обов’язковими для завантаження у Систему Учасником для участі у процедурі закупівлі, Замовник не пізніше 5 робочих днів з дати аукціону або з дати відхилення пропозиції попереднього учасника надсилає вимогу про усунення таких невідповідностей на електронну адресу Учасника, що знаходиться на кваліфікації, враховуючи п.1 частини Ⅲ «Інструкції з підготовки пропозиції» Учаснику було надіслано вимогу на електронну адресу (27.01.2020р.). Учасником протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, було усунуто усі встановлені невідповідності шляхом завантаження їх у Систему.
2.Стосовно Додатку 6 «Розрахунок приведеної вартості» відповідно до п.1 частини IV. «Інша інформація» (Умови участі в аукціоні Учасників нерезидентів та/або якщо пропозиція Учасника подається в іншій валюті та/або при умовах поставки DAP та/або умовах оплати, що відрізняються від рекомендованих) Учасник є резидентом за наданими документами та умови оплати є обов’язковими, які не підлягають зміні відповідно Додатку2 (умови оплати*).
3. Стосовно Додатку 12 «Гарантійний лист**» ** Гарантійний лист надсилається на вказаний у цій Документації допорогової закупівлі п.2 частини V. «Укладання договору» на e-mail Учасником, після опублікування у Системі рішенням Тендерного комітету про визнання такого Учасника переможцем закупівлі та прийняття рішення щодо укладення договору з ним.
1.Відповідно до документації допорогової закупівлі п.1 частини Ⅲ «Інструкції з підготовки пропозиції» у разі якщо Замовником під час розгляду пропозиції Учасника виявлено відсутність інформації та/або документів, що є обов’язковими для завантаження у Систему Учасником для участі у процедурі закупівлі, Замовник не пізніше 5 робочих днів з дати аукціону або з дати відхилення пропозиції попереднього учасника надсилає вимогу про усунення таких невідповідностей на електронну адресу Учасника, що знаходиться на кваліфікації, враховуючи п.1 частини Ⅲ «Інструкції з підготовки пропозиції» Учаснику було надіслано вимогу на електронну адресу (27.01.2020р.). Учасником протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, було усунуто усі встановлені невідповідності шляхом завантаження їх у Систему.
2.Стосовно Додатку 6 «Розрахунок приведеної вартості» відповідно до п.1 частини IV. «Інша інформація» (Умови участі в аукціоні Учасників нерезидентів та/або якщо пропозиція Учасника подається в іншій валюті та/або при умовах поставки DAP та/або умовах оплати, що відрізняються від рекомендованих) Учасник є резидентом за наданими документами та умови оплати є обов’язковими, які не підлягають зміні відповідно Додатку2 (умови оплати*).
3. Стосовно Додатку 12 «Гарантійний лист**» ** Гарантійний лист надсилається на вказаний у цій Документації допорогової закупівлі п.2 частини V. «Укладання договору» на e-mail Учасником, після опублікування у Системі рішенням Тендерного комітету про визнання такого Учасника переможцем закупівлі та прийняття рішення щодо укладення договору з ним.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Інструменти ручні |
Опис предмету закупівлі: |
молотки, лещата, сокири, шпателі, рубанки, викрутки, малярний інструмент та ін. в асортименті
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 126 037,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 520,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
2973 шт
Інструмент ручний
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н., с. Наталине, вул. Промислова, Центральний склад
Дата доставки:
10 лютого 2020
—
10 березня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2020 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРДЕТАЛЬ" |
111 408,00
UAH з ПДВ
|
111 408,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью "Электротехническая компания "Техномрия" |
84 844,80
UAH з ПДВ
|
84 844,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
АТ "Альцест" |
100 506,00
UAH з ПДВ
|
100 506,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
125 235,60
UAH з ПДВ
|
125 235,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Общество с ограниченной ответственностью "Электротехническая компания "Техномрия" #38385636 |
Переможець |
84 844,80
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 09:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
03 березня 2020 11:20
|