Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Костопільської міської ради "Костопількомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 03352024 |
Місцезнаходження: | 35000, Україна , Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Сарненська, буд. 30 |
Контактна особа: |
Сергій Пилипака +380972122362 sr_tod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2019 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 13 січня 2020 12:24 |
Очікувана вартість: | 1 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,24% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43310000-9: Машини для цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2019 12:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2019 12:02 |
Тендерна документацiя.doc | |
28 грудня 2019 12:02 |
Додаток 4.doc | |
28 грудня 2019 12:02 |
Додаток 3.doc | |
28 грудня 2019 12:02 |
Додаток 2.doc | |
28 грудня 2019 12:02 |
Додаток 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-14-000046 ● f8f0b56852d14e71b5955459566bcaa8
- Статус: вирішено ● Дата: 02 червня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2020 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.01.2020 № 6
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.01.2020 № 6.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-12-28-000528-c 28.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу закупівлі UA-2019-12-28-000528-c (каток двохвальцевий, марка Ammann, модель ARX-26) за ДК 021:2015: 43312400-7 Дорожні котки, яка була оголошена КП КМР "Костопількомунсервіс" 28.12.2019, повідомляємо, що 17.01.2020 рішенням тендерного комітету КП КМР "Костопількомунсервіс" закупівля була відмінена у порядку абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», так як виявлене порушення законодавства з питань закупівель не можливо усунути іншим способом. Разом з тим, враховуючи, що всі пропозиції учасників по вказаній закупівлі розглянуті та дискваліфіковані ми не можемо внести у електронну систему закупівель рішення про її відміну, так як така дія заблокована системою, а при спробі це зробити з’являється напис: «Закупівля буде автоматично переведена у статус "Відмінена" після завершення періоду оскаржень 25.01.20, 00:00».
2020-01-17 08:48:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
торги не відбулися
2020-06-02 17:45:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2020 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОММЕТ-ТЕЙ" |
1 099 500,00
UAH з ПДВ
|
1 099 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ з ІІ "ЮРОМАШ" |
1 248 000,00
UAH з ПДВ
|
1 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПМВКП "Ассоль" |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОММЕТ-ТЕЙ" #35972506 |
Відхилено |
1 099 500,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2020 11:05
|
ТОВ з ІІ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
1 240 000,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2020 11:06
|
ПМВКП "Ассоль" #20470908 |
Відхилено |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2020 11:08
|