Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

каток двохвальцевий, марка Ammann, модель ARX-26
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2019-12-28-000528-c 2e6ecd98ea6e4f1b91a45b2e4dc591b8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Пилипака

+380972122362 sr_tod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Костопільської міської ради "Костопількомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 03352024
Місцезнаходження: 35000, Україна , Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Сарненська, буд. 30
Контактна особа: Сергій Пилипака
+380972122362
sr_tod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 січня 2020 13:00
Початок аукціону: 13 січня 2020 12:24
Очікувана вартість: 1 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,24%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43310000-9: Машини для цивільного будівництва


каток двохвальцевий, марка Ammann, модель ARX-26
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
каток двохвальцевий, марка Ammann, модель ARX-26
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, Костопіль, вул. Сарненська, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020
ДК 021:2015: 43312400-7 — Дорожні котки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 12:02
Тендерна документацiя.doc
28 грудня 2019 12:02
Додаток 4.doc
28 грудня 2019 12:02
Додаток 3.doc
28 грудня 2019 12:02
Додаток 2.doc
28 грудня 2019 12:02
Додаток 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-14-000046 ● f8f0b56852d14e71b5955459566bcaa8
  • Статус: вирішено ● Дата: 02 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2020 16:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

14.01.2020 № 6

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.01.2020 № 6.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-12-28-000528-c 28.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу закупівлі UA-2019-12-28-000528-c (каток двохвальцевий, марка Ammann, модель ARX-26) за ДК 021:2015: 43312400-7 Дорожні котки, яка була оголошена КП КМР "Костопількомунсервіс" 28.12.2019, повідомляємо, що 17.01.2020 рішенням тендерного комітету КП КМР "Костопількомунсервіс" закупівля була відмінена у порядку абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», так як виявлене порушення законодавства з питань закупівель не можливо усунути іншим способом. Разом з тим, враховуючи, що всі пропозиції учасників по вказаній закупівлі розглянуті та дискваліфіковані ми не можемо внести у електронну систему закупівель рішення про її відміну, так як така дія заблокована системою, а при спробі це зробити з’являється напис: «Закупівля буде автоматично переведена у статус "Відмінена" після завершення періоду оскаржень 25.01.20, 00:00».

2020-01-17 08:48:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

торги не відбулися

2020-06-02 17:45:19

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОММЕТ-ТЕЙ" 1 099 500,00
UAH з ПДВ
1 099 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ з ІІ "ЮРОМАШ" 1 248 000,00
UAH з ПДВ
1 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПМВКП "Ассоль" 1 250 000,00
UAH з ПДВ
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 січня 2020 11:57
Електронний підпис
12 січня 2020 11:12
Електронний підпис
12 січня 2020 11:11
Електронний підпис
12 січня 2020 11:10
vypiska.PDF
12 січня 2020 11:10
vids_pidstav_vidh.PDF
12 січня 2020 11:09
Ustav_Prommettej.PDF
12 січня 2020 11:09
Svidoctvo_platnyk_podatku.PDF
12 січня 2020 11:09
RN_29_11.PDF
12 січня 2020 11:09
rischennya.PDF
12 січня 2020 11:09
nakaz_director.PDF
12 січня 2020 11:09
contract001_Furd.pdf
12 січня 2020 11:09
Тендерна пропозіція.pdf
12 січня 2020 11:09
НДС.pdf

Публічні документи

11 січня 2020 14:54
Електронний підпис
11 січня 2020 14:54
Статут.pdf
11 січня 2020 14:54
Витяг з ПДВ.pdf
11 січня 2020 14:54
Витяг з ЄДР 23.12.19.pdf
11 січня 2020 14:54
Видаткові Агрокряж.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОММЕТ-ТЕЙ"

ТОВ з ІІ "ЮРОМАШ"

ПМВКП "Ассоль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОММЕТ-ТЕЙ"
#35972506
Відхилено 1 099 500,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 11:05
ТОВ з ІІ "ЮРОМАШ"
#32849408
Відхилено 1 240 000,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 11:06
ПМВКП "Ассоль"
#20470908
Відхилено 1 250 000,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 11:08

Документи

14 січня 2020 11:05
Електронний підпис

Документи

14 січня 2020 11:06
Електронний підпис

Документи

14 січня 2020 11:08
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
14 січня 2020 11:08
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі