Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги гарячого харчування
Очікувана вартість
653 787,00 UAH
UA-2019-12-28-000492-c a396524b074e423f8c9c11517ede354f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Орич

+380673961817 sharatamara@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Навчально-реабілітаційний Центр "Веселка" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21908293
Місцезнаходження: 49051, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Петра Калнишевського, 54
Контактна особа: Валентина Орич
+380673961817
sharatamara@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 15:03
Очікувана вартість: 653 787,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги гарячого харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49051, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Петра Калнишевського, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг. Фінансування здійснюється за кошти місцевого (обласного) бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2019 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 11:57
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 651 658,00
UAH
651 658,00
UAH
Документи
ТОВ НВО "Промсервіс" 652 775,20
UAH
652 775,20
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

ТОВ НВО "Промсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
Переможець 651 658,00
UAH
17 січня 2020 12:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2020 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
651 658,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 15:21
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 16:25
Додаткова угода 8.PDF зміни до договору
11 лютого 2021 16:09
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 09:25
Додаткова угода 7.PDF зміни до договору
28 січня 2021 09:24
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 11:41
Додаткова угода 6.PDF зміни до договору
20 січня 2021 11:38
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 11:03
Додаткова угода 5.PDF зміни до договору
20 січня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:11
Додаткова угода 4 Гарант.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 12:06
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:54
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 14:51
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 10:55
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
08 вересня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 15:12
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
22 квітня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 10:41
Договір.PDF укладений
03 лютого 2020 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п.1 п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VІІІ та п.п.1.3, п.п.3.2, п.п.6.2.3, п.п.10.5, п.п.10.6, п.п.11.1 договору №03/02 від 03.02.2020 р на послуги гарячого харчування замовник и Виконавець дійшли згоди зменшити ціну даного договору на 55700 грн. 00 коп. (п’ятдесят п’ять тисяч сімсот гривень 00 коп.) без ПДВ в зв’язку зі зменшенням обсягів закупівель з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника на 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 03/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п.1 п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VІІІ та п.п.1.3, п.п.3.2, п.п.6.2.3, п.п.10.5, п.п.10.6, п.п.11.1 договору №03/02 від 03.02.2020 р на послуги гарячого харчування замовник и Виконавець дійшли згоди зменшити ціну даного договору на 19106 грн. 60 коп. (девятнадцять тисяч сто шість гривень 60 коп.) без ПДВ в зв’язку зі зменшенням обсягів закупівель з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника на 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 03/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі послуг гарячого харчування
Номер договору про закупівлю: 03/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії Договору №03/02 від 03.02.2020 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг гарячого харчування на початку 2021 року. Обсяг закупівлі не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 03/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 03/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із продовженням строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Сума закупівлі на січень 2021 р. становить 59960,00 грн.без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 03/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг гарячого харчування дітей через виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 03/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору на 1 грн. 00 коп. (без ПДВ) без зміни кількості та якості надання послуг
Номер договору про закупівлю: 03/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 12 лютого 2021
Сума оплати за договором: 360 030,45
UAH