Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція КПП в районі будівлі ВОХОР в ДП МА «Бориспіль» (інв. №47574)» (проектні роботи)
Очікувана вартість
299 000,40 UAH
UA-2019-12-28-000432-c e229b938be6e40ff99c2c0b92b22f9fb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снігура Наталія Віталіївна

+380735795755 N.SNIHURA@KBP.AERO

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Снігура Наталія Віталіївна
+380735795755
N.SNIHURA@KBP.AERO
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


До Робіт за Договором належить проведення інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань, розробка проектної документації стадії «Робочий проект» та отримання позитивного висновку (звіту) відповідного експертного органу згідно чинного законодавства України.Якість виконаних Робіт має відповідати вимогам Державних будівельних норм та стандартів на розробку і оформлення проектної документації, умовам цього Договору та вимогам відповідних законів і інших нормативних документів, що стосуються Робіт, які виконуються за цим Договором, в тому числі ДБН А.2.2 -3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДСТУ Б.2.4-4:2009 СПДБ «Основні вимоги до проектної та робочої документації»; ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Джерело фінансування закупівлі - власні кошти. Вид предмету закупівлі - роботи. Умови оплати:10% ціни Робіт (аванс), що становить 29 900,04 грн. (двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 04 копійки), включаючи ПДВ 20% - 4 983,34 грн. (чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят три гривні 34 копійки), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами Договору та надання Замовником листа про початок виконання робіт, за умови виконання вимог щодо фінансування.10% ціни Робіт (аванс), що становить 29 900,04 грн. (двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 04 копійки), включаючи ПДВ 20% - 4 983,34 грн. (чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят три гривні 34 копійки), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами Договору та надання Замовником листа про початок виконання робіт, за умови виконання вимог щодо фінансування.Замовник перераховує решту ціни робіт, а саме 209 300,28 грн. (двісті дев’ять тисяч триста гривень 28 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 34 883,38 грн. (тридцять чотири тисячі вісімсот вісімдесят три гривні 38 копійок) протягом 30 календарних днів на поточний рахунок Виконавця після виконання наступних вимог, а саме: - підписання Сторонами накладної №2 про передачу проектної документації, яка узгоджена з підрозділами Замовника та отримала позитивний висновок (звіт) відповідного експертного органу згідно чинного законодавства України; - отримання та передача оригіналу позитивного висновку (звіту) відповідного експертного органу згідно чинного законодавства України; - отримання 4 (чотирьох) паперових примірників та однієї сканованої версії формату PDF (Portable Document Format) відкоригованої проектної документації відповідно до зауважень експертних органів/ Замовника, а також електронної версії проектної документації в форматі програмного комплексу в якому вона розроблена (в тому числі звіти вишукувань та обстеження);
- підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт;
- за умови виконання вимог щодо фінансування.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Реконструкція КПП в районі будівлі ВОХОР в ДП МА «Бориспіль» (інв. №47574)» (проектні роботи) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки 10% ціни Робіт (аванс), що становить 29 900,04 грн. (двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 04 копійки), включаючи ПДВ 20% - 4 983,34 грн. (чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят три гривні 34 копійки), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами Договору та надання Замовником листа про початок виконання робіт, за умови виконання вимог щодо фінансування. Аванс 30 Календарні 10
Iнша подія 20% ціни Робіт (аванс), що становить 59 800,08 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот гривень 08 копійок), включаючи ПДВ 20% - 9 966,68 грн. (дев’ять тисяч дев’ятсот шістдесят шість гривень 68 копійок), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після оформлення Реєстру погодження проектної документації структурними підрозділами замовника, за умови виконання вимог щодо фінансування. Аванс 30 Календарні 20
Виконання робіт Замовник перераховує решту ціни робіт, а саме 209 300,28 грн. (двісті дев’ять тисяч триста гривень 28 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 34 883,38 грн. (тридцять чотири тисячі вісімсот вісімдесят три гривні 38 копійок) протягом 30 календарних днів на поточний рахунок Виконавця після виконання наступних вимог, а саме: - підписання Сторонами накладної №2 про передачу проектної документації, яка узгоджена з підрозділами Замовника та отримала позитивний висновок (звіт) відповідного експертного органу згідно чинного законодавства України; - отримання та передача оригіналу позитивного висновку (звіту) відповідного експертного органу згідно чинного законодавства України; - отримання 4 (чотирьох) паперових примірників та однієї сканованої версії формату PDF (Portable Document Format) відкоригованої проектної документації відповідно до зауважень експертних органів/ Замовника, а також електронної версії проектної документації в форматі програмного комплексу в якому вона розроблена (в тому числі звіти вишукувань та обстеження); - підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт; - за умови виконання вимог щодо фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

28 грудня 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АПЕКСТРЕЙД» (ТОВ «АПЕКСТРЕЙД»)
#39975719
Переможець 299 000,40
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 11:41

Документи

28 грудня 2019 11:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:51
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Реконструкція КПП в районі будівлі ВОХОР в ДП МА «Бориспіль» (інв. №47574)» (проектні роботи) (власні кошти) 1 Роботи 299 000,40
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: При публікації звіту про укладений договір було допущено механічну помилку в частині розділу "строк поставки". Звіт про укладений договір було опубліковано повторно: UA-2019-12-28-000293-a