Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Очікувана вартість
121 000,00 UAH
UA-2019-12-28-000365-a 2238ffd81ad3439daea316f5eb65db2b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Балицька СвІтлана Іванівна

balitski05@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ САНАТОРІЙ "ЯЛИНКА" ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" У МІСТІ КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 05415970
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., м.Київ, Оболонський район, ПУЩА-ВОДИЦЯ, 7 ЛІНІЯ
Контактна особа: Балицька СвІтлана Іванівна
balitski05@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2020 13:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 14:00
Початок аукціону: 10 січня 2020 14:22
Початок аукціону: 10 січня 2020 14:22
Очікувана вартість: 121 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 605,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1045 кілограми
Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 20
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 20
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 20
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 20
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2019 13:56
кисломолочний сир 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-28-000365-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 30 грудня 2019 08:39
Технічні вимоги
Доброго дня!!!! Шановний Замовнику вимагаємо внести зміни в Технічні вимоги Тендерної документації, а саме в частині жирності сиру кисломолочного та фасовки. Вимагаємо прописати Технічні вимоги наступним чином: Сир кисломолочний: не більше 9% жирності або не менше 9% жирності. Упаковка до/не більше 250 гр., так як дана вимога (УПАКОВКА 250гр.) дискримінаційна та обмежує коло учасників, тільки до потрібної ВАМ. В протилежному випадку вимушені будемо звернути зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо дискримінації та обмеження кола учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 грудня 2019 13:55
Замовником будуть розглядатись всі надані пропозиції наближені до поданих технічних характеристик.
Технічні вимоги тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-12-28-000365-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ Кагма, Код ЄДРПОУ:00445883
Дата подання: 14 січня 2020 13:47
Вимога замовнику
№3 від «14» січня 2020 р.
на протокол №7 від 13.01.2020 р.
Тендерному комітету
Дитячого спеціалізованого санаторію «Ялинка»

ВИМОГА-ЗВЕРНЕННЯ
Просимо Вас, керуючись ч.3 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ПрАТ «Кагма» умовам тендерної документації, зокрема, п. 2.1 Інформації про закупівлю товарів за державні кошти та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, як це передбачено вказаним вище Законом.
Вважаємо що нами подано всі документи, які підтверджують відповідність пропозиції ПрАТ «Кагма» вимогам тендерної документації, визначеним Вами як Замовником.
1. Стосовно неподання документу передбаченого п. 4.2 документації інформуємо Замовника, що відповідно до Закону України №3205 від 07.04.2011 року, що набрав чинності 07.05.2011 року в Україні скасовано свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи-підприємця замість якого видається виписка з ЄДРПОУ, що надана у файлі за №3 документів тендерної пропозиції. Стосовно витягу з ЄДРПОУ, то тендерна документація п. 4.2 передбачала подання або свідоцтва, або витягу. Відповідно, вважаємо що дану вимогу тендерної документації нами виконано шляхом подання виписки з ЄДРПОУ.
2. Стосовно ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ вимог пунктів 4.17 та 4.18 тендерної документації, спрямованих на надання переваги ОДНОМУ заздалегідь визначеному учаснику, звертаємо Вашу увагу, що ПрАТ «Кагма» надало в складі документів тендерної пропозиції файли за номерами 17 та 18, що засвідчують проведення визначених перевірок у листопаді-грудні 2018 року. Так от, наскільки нам відомо таких умов Закон України «Про публічні закупівлі» не ставить, рівно як і Закон «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Періодичність же проведення вказаних перевірок встановлює Держпродспоживслужба, а не оператор ринку яким є ПрАТ «Кагма». Так от, відповідно до
Наказу від 27.11.2018 № 965 «Про затвердження щорічного плану державного контролю Держпродспоживслужби у сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, ветеринарної медицини на 2019 рік» та Наказу Держпродспоживслужби від 28 листопада 2019 року № 1160 «Про затвердження річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на 2020 рік» ПрАТ «Кагма» не включено в часовий коридор перевірок визначений Замовником – «не раніше ніж за 12 місяців до дати подання пропозиції». Нами подано про це лист-пояснення №1816 від 02.01.2020 року.
3. Стосовно невідповідності продукції – в розділі «Обговорення» в період уточнень відповідаючи на запитання Замовник щодо технічних характеристик товару зазначив: «Замовником будуть розглядатись всі надані пропозиції наближені до поданих технічних характеристик». Питання – сир кисломолочний 10% жирності, фасуванням 230 г є наближеним до сиру кисломолочного 9% жирності фасованого 250 г??? Чи саме такі вимоги передбачено Постановою КМУ №1591 від 22.11.2004 р. «Про затвердження норм харчування к навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», або Уніфікованим переліком продуктів харчування для закладів освіти?
Просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції ПрАТ «Кагма» з надуманих підстав, які чітко не випливають з вимог тендерної документації та припинити створювати прецеденти у системі публічних закупівель. У випадку невиконання вимоги будемо вбачати корупційну складову та порушення принципів закупівель згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», що спричинить направлення скарги до АМКУ та уповноважених органів для отримання належної оцінки таких дій Замовника.

З повагою,
Директор ПрАТ «Кагма»
____________ В.О Мірошник
МП
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2020 16:35
Повідомляємо Вас, що на допорогову закупівлю не поширюються норми Закону України "Про публічні закупівлі" . Порядок проведення нашої закупівлі регулюється Інструкцією, що затверджена Наказом № 10 від 19.03.2019р. та змінами внесеними Наказом № 11 від 20.03.2019р.
Надання додаткової інформації ПрАТ "Кагма"

Документи подані скаржником

14 січня 2020 13:47
Вимога Замовнику

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Кагма 103 392,30
UAH з ПДВ
100 815,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" 109 098,00
UAH з ПДВ
100 821,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 19:11
Електронний підпис
08 січня 2020 17:00
32. Наказ 134.pdf
06 січня 2020 14:13
Електронний підпис
06 січня 2020 14:11
18. АУДИТ ХАСП 2018.PDF
06 січня 2020 14:11
23. ДОГОВІР БОГУСЛАВ.pdf
06 січня 2020 14:11
20. Висновок 101884.pdf
06 січня 2020 14:11
12. Термореєстратор.PDF
06 січня 2020 14:11
5. Витяг ПДВ 2016.pdf
06 січня 2020 14:11
3. Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 09:46
Електронний підпис
08 січня 2020 09:44
13.ДСТУ ISO 9001_ФАВОР_ВСІ.pdf
08 січня 2020 09:44
7.Мед книжки.pdf
08 січня 2020 09:44
2.Виписка ЄДР Фавор.pdf
08 січня 2020 09:44
5.Довідка ЄДПРОУ.pdf
08 січня 2020 09:44
22.Е.В. сир 9% Фавор.pdf
08 січня 2020 09:44
Загальне.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Кагма

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Кагма
#00445883
Відхилено 100 815,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 16:39
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"
#21505980
Переможець 100 821,60
UAH з ПДВ
13 січня 2020 16:39

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"
#21505980
100 821,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 14:54
Додаткова угода до договору № 4.pdf зміни до договору
10 березня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 12:34
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 16:06
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 17:12
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 16:55
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 16:47
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 14:48
Договір № 4.pdf укладений
16 січня 2020 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі;
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML