Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський, км 686+000 - км 702+000»(коригування)»
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works » (DK 021: 2015 - 45233000-9 - Construction, foundation and surface works for highways, roads) Major repairs of the highway of national importance M-03 Kiev - Kharkiv - Dovzhansky, km 686 + 000 - km 702 + 000»(adjustment)»
Очікувана вартість
223 824 800,00 UAH
UA-2019-12-28-000305-c ef576dd81a4243e080d0164f0b72be81
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна Миколаївна

380504508120
380676445895
od@dn.ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 25946285
Вебсайт: http://dn.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, вулиця Уральська, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна Миколаївна
380504508120,380676445895
od@dn.ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Donetsk Oblast
National ID: 25946285
Contact point: Shuranova Tetiana Mykolaivna
380504508120,380676445895
od@dn.ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 01 квітня 2020 12:07
Очікувана вартість: 223 824 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1100000 UAH
Publication date: 28 грудня 2019 10:49
Enquiries until: 10 березня 2020 12:00
Complaints submission until: до 16 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 березня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 223 824 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 150 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський, км 686+000 - км 702+000»(коригування)»
Розгорнути Згорнути
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works » (DK 021: 2015 - 45233000-9 - Construction, foundation and surface works for highways, roads) Major repairs of the highway of national importance M-03 Kiev - Kharkiv - Dovzhansky, km 686 + 000 - km 702 + 000»(adjustment)»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський, км 686+000 - км 702+000»(коригування)»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Донецька область, Автомобільна дорога державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський, км 686+000 - км 702+000, _____
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Індекс автомобільних доріг: M-03 — Київ - Харків - Довжанський (на м. Ростов-на-Дону)

DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works » (DK 021: 2015 - 45233000-9 - Construction, foundation and surface works for highways, roads) Major repairs of the highway of national importance M-03 Kiev - Kharkiv - Dovzhansky, km 686 + 000 - km 702 + 000»(adjustment)»
Розгорнути Згорнути
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт. Строк погашення попередньої оплати визначається головним розпорядником бюджетних коштів. Невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в), протягом 10 (десяти) робочих днів. До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 08:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 08:58
Перелік змін13.03.20.docx
13 березня 2020 08:58
ТД зі змінами.docx
18 лютого 2020 17:06
Перелік змін.docx
23 січня 2020 11:47
Перелік змін.docx
23 січня 2020 11:46
Проект договору зі змінами.docx
23 січня 2020 11:46
Відомість обсягів робіт зі змінами.docx
13 березня 2020 08:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 08:58
Перелік змін13.03.20.docx
13 березня 2020 08:58
ТД зі змінами.docx
18 лютого 2020 17:06
ТД зі змінами.docx
23 січня 2020 11:46
ТД зі змінами.docx
28 грудня 2019 10:50
ТД.docx
18 лютого 2020 17:06
Перелік змін.docx
23 січня 2020 11:47
Перелік змін.docx
23 січня 2020 11:46
Проект договору зі змінами.docx
28 грудня 2019 10:50
Проект договору.docx
23 січня 2020 11:46
Відомість обсягів робіт зі змінами.docx
28 грудня 2019 10:51
Відомість обсягів робіт.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-28-000305-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 24 січня 2020 15:27
Скара на вимоги Замовника
Скара на вимоги Замовника у тендерній документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 січня 2020 19:26
рішення від 28.01.2020 № 1666.pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 19:26
рішення від 12.02.2020 №2714.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 17:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: порушення усунено шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 18 лютого 2020 17:31
Номер скарги: UA-2019-12-28-000305-c.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 21 лютого 2020 23:10
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 25.02.2020 № 3576 .pdf
Дата публікації: 25 лютого 2020 20:58
Номер скарги: UA-2019-12-28-000305-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 21 лютого 2020 23:18
Скарга до АМКУ UA-2019-12-28-000305-c (М-03) щодо ТД (дубль 2)
Скарга до АМКУ UA-2019-12-28-000305-c (М-03) щодо ТД (дубль 2)
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2020 11:26
Рішення від 25.02.2020 № 3575 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 11:26
Лист Замовнику від 26.02.2020 № 2525.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 17:34
Рішення від 06.03.2020 № 4372.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 21:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 13 березня 2020 09:20

Документи подані скаржником

24 січня 2020 15:24
Скарга

Документи подані замовником

18 лютого 2020 17:27
№12-557 від 18.02.2020.pdf

Документи подані скаржником

21 лютого 2020 23:10
Скарга

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

05 березня 2020 19:39
Пояснення до скарги

Документи подані замовником

13 березня 2020 09:19
№12-886 від 13.03.2020.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-24-000038 ● 03b1e3914349446d9184f6f1c2ecc1f7
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 вересня 2020 18:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.09.2020 № 54
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 11.09.2020 № 003100-18/4782-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 24.09.2020 № 54

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-12-28-000305-c, 28.12.2019, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-08 19:58:15

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 223824800,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-28-000305-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: з якої підстави замовник не включив до тендерної документації відомість ресурсів?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-13 15:18:50

Пояснення Замовника щодо відсутності відомості ресурсів.

Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), замовник зазначає в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Вимоги щодо надання відомості ресурсів у Законі відсутні.
Відомість ресурсів містить конкретні назву будівельних машин та механізмів, що суперечить ч.4 ст.23 Закону та суперечить ч.4 ст.5 Закону. У відомості обсягів робіт, що надається замовником у складі тендерної документації, міститься інформація щодо видів робіт, які повинен виконати підрядник, а також інформація щодо будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та найменування машин та механізмів з додаванням виразу «Всі посилання на марку, конструкцію, тип, що містить відомість обсягів робіт, слід читати «або еквівалент». Дані, що наведено у відомості обсягів робіт відповідають даним відомості ресурсів.
Враховуючи п. 6.2 розд. 6 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», учасник стосовно питань, пов’язаних із підготовкою розрахунків договірної ціни відповідно до відомості обсягів робіт та для більш детального ознайомлення з проектною документацією Учасник може звернутися до відділу інвестиційно-кошторисної роботи, будівництва, реконструкції та капітального ремонту Служби автомобільних доріг у Донецькій області за телефоном (050)326-70-18, iso@dn.ukravtodor.gov.ua, chynnyk.oa@ukravtodor.gov.ua про що вказано у п.2 розд. 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідь затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 13.10.2020р. №428.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-12 08:13:06

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 223824800,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-28-000305-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: як замовник передбачив у договорі предмет договору, зокрема, обсяг і види робіт, передбачені проектом?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-16 17:41:24

Пояснення на запит

Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), замовник зазначає в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
У відомості обсягів робіт, що надається замовником у складі тендерної документації, міститься інформація щодо складу та обсягів робіт, які передбачені у проектній документації.
У складі тендерної пропозицій згідно з вимогами п.1 розд. 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник надає перелік та обсяг робіт без зазначення вартості окремих складових робот, з підтвердженням, що Учасник виконає роботи у повному обсязі за кінцеву ціну, подану Учасником на електронному аукціоні, із забезпеченням всіх технічних і якісних характеристик предмета закупівлі згідно «Відомість обсягів робіт» за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, завірені печаткою.
У проекті договору та у договорі відповідно (далі – договір) пункт 1.1 розділу 1 «Предмет договору» викладений у наступній редакції: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський, км 686+000 - км 702+000»(коригування)» (далі – об’єкт), відповідно до затвердженої проектної документації та в обумовлений цим Договором термін.». Відповідно до розд. 6 договору «Забезпечення проектною документацією, внесення змін до обсягів робіт», Замовник забезпечує Підрядника проектною документацією, затвердженою у встановленому порядку.
В п. 18.3.1. договору вказано, що Підрядник зобов'язаний забезпечити виконання робіт з використанням власних ресурсів в порядку та у строки, встановлені цим договором відповідно до проектної документації, з урахуванням строку, визначеного в п.13.2.2 договору, для здійснення дій щодо приймання робіт Замовником. Також у п.18.3.3 вказано, що Підрядник зобов'язаний виконувати роботи на об'єкті у відповідності з затвердженою проектною документацією.
Згідно з розд. 11 «Контроль за якістю робіт, матеріалів. Технічний нагляд за виконанням робіт» договору, Замовник здійснює технічний нагляд за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів вимогам, встановленим у нормативній документації та проектній документації, а також контролює відповідність робіт, матеріалів проектній документації, вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам.
Відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника.
Договір, укладений з ТОВ «Славдорстрой» містить додаток №1 – Договірну ціну робіт, підписану обома сторонами, яку складено згідно з відомістю обсягів робіт у відповідності до додатку №8 тендерної документації.

Відповідь затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 16.10.2020р. №436.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 березня 2020
UA-2019-12-28-000305-cef576dd81a4243e080d0164f0b72be81
Найменування: Служба автомобільних доріг у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, вулиця Уральська, будинок 12
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Данко Документи
Відхилено
Документи

Документи

20 березня 2020 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ #38587794

№ рішення у справі

70/101-р/к

Дата рішення у справі

27.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

20 березня 2020 12:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2020 12:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 березня 2020 10:34
Електронний підпис
20 березня 2020 10:34
Електронний підпис
20 березня 2020 10:34
5. Календарний графік.pdf
20 березня 2020 10:34
4. Банківська гарантія.pdf
20 березня 2020 10:34
4. Банківська гарантія.7z
20 березня 2020 10:34
1. Тендерна пропозиція.pdf

Документи

20 березня 2020 12:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 березня 2020 11:52
Електронний підпис
20 березня 2020 11:51
ТЕХ ЧАСТИНА.pdf
20 березня 2020 11:51
КВАЛ ЧАСТИНА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ Данко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 220 304 368,44
UAH з ПДВ
219 154 368,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 222 108 000,00
UAH з ПДВ
220 303 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 223 000 000,00
UAH з ПДВ
223 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 10:34
Електронний підпис
20 березня 2020 10:34
Електронний підпис
20 березня 2020 10:34
5. Календарний графік.pdf
20 березня 2020 10:34
4. Банківська гарантія.pdf
20 березня 2020 10:34
4. Банківська гарантія.7z
20 березня 2020 10:34
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
Переможець 219 154 368,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 10:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2020 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
219 154 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 17:00
ДУ від 22.02.2021 до договору №2-66 від 21.04.2020р..pdf зміни до договору
22 лютого 2021 16:58
ДУ від 22.02.2020 до договору №2-66 від 21.04.2020р..pdf зміни до договору
22 лютого 2021 16:57
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:22
ДУ від 23.12.2020 до договору №2-66 від 21.04.2020.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:21
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 11:59
ДУ від 09.12.2020 до договору №2-66 від 21.04.2020.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 11:58
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 17:07
ДУ від 28.09.2020 до договору №2-66 від 21.04.2020.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 17:05
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 08:49
ДУ від 01.09.2020 до договору №2-66 від 21.04.2020.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 08:48
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 09:35
договір №2-66 від 21.04.2020.pdf укладений
21 квітня 2020 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Переросподіл фінансування, зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 2-66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовженя строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2-66
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування, продовження строку виконання робіт та строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 2-66
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-66
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2-66
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 23 лютого 2021
Сума оплати за договором: 170 976 922,30
UAH (в тому числі ПДВ 28 496 153,72 UAH)