Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир сичужний не нижче 50% жирності; сир кисломолочний не нижче 9% жирності
Cheese is a runnet no less fat content of 50 percents; soul-milk cheese no less fat content of 9 percents
Очікувана вартість
9 825 620,00 UAH
UA-2019-12-28-000243-c 33b55e37da634d768507484d99a36fb9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська область обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration
National ID: 37397216
Contact point: Olga Drozdova
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 9 825 620,00 UAH з ПДВ
Publication date: 28 грудня 2019 10:23
Enquiries until: 25 січня 2020 17:00
Complaints submission until: до 31 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 лютого 2020 17:00

Information

Estimated total value: 9 825 620 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Scope of the procurement

Тендерна документація

28 січня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 16:50
ТД Сир 2020 (Лот 1, Лот 2) зміни 28.01.2020.doc
28 січня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 21:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 20:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 16:50
ТД Сир 2020 (Лот 1, Лот 2) зміни 28.01.2020.doc
23 січня 2020 18:02
ТД Сир 2020 (Лот 1, Лот 2) зміни 23.01.2020.doc
22 січня 2020 17:10
ТД Сир 2020 (Лот 1, Лот 2) зміни 22.01.2020.doc
10 січня 2020 20:59
ТД Сир 2020 (Лот 1, Лот 2) зміни 10.01.2020.doc
28 грудня 2019 20:44
ТД Сир 2020 (Лот 1, Лот 2).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-28-000243-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 16 січня 2020 18:08
Дискримінаційі вимоги
Доброго дня!!! Шановний Замовнику вимагаємо внести зміни до ТД, а саме, в частині кваліфікаційних критеріїв, п. 5 "Витяг з реєстру потужностей операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби...."
Відповідно до ст. 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отриманя експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у звязку з експлуатацією потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
Експлуатаційний дозвіл – документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Державній реєстрації потужностей підлягають оператори ринку, діяльність яких пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10ºС і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, зберігання, інший вид діяльності – обробка (переробка, змішування та пов’язані з цим процедури, пакування, відновлення, транспортування, зберігання, реалізація».
Оператори ринку, що мають в управлінні відповідні потужності мають:
або отримати у Держпродспоживслужби експлуатаційний дозвіл на них,
або зареєструвати їх у державному Реєстрі.
В разі відсутності внесення змін до тендерної документації, в цій частині, будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антиимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2020 13:28
Шановний Учаснику! Ваше звернення уважно розглянуто тендерним комітетом. За результатами розгляду повідомляємо.
Вимогами тендерної документації передбачено надання документу: «Витяг з реєстру потужностей операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби (ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» пункт 1.1 наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 №39 «Про затвердження державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» (далі Наказ), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12.03.2016 за №382/28512) з підтвердженням наявності холодильного обладнання для забезпечення необхідних температурних умов транспортування товару, що є предметом закупівлі. Учасника стосовно приміщень та автотранспорту»
Відповідно до зазначеної ст. 25 Закону, на яку Ви посилаєтесь в обґрунтуванні, «транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність». Відповідно до вимог тендерної документації Учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями до комори кожного закладу у період дії договору відповідно до наданих заявок. а також з дотриманням температурних режимів, про що надається гарантійний лист.
Таким чином поставка, окрім наявності спеціального температурного режиму, здійснюється кінцевому споживачу, а тому державна реєстрація такого транспортного засобу є обов’язковою.
Також звертаємо Вашу увагу, що згідно вимог тендерної документації та Закону учасник має право з відповідним роз’ясненням не надавати документи, які не передбачені для таких учасників законодавством. Щодо конкретної вимоги Учасника, якщо цей документ не є обов’язковим для Учасника, то він повинен зазначити законодавчу підставу, а також вказати температурні режими зберігання та транспортування предмету закупівлі з метою правильної оцінки Замовником реальної відсутності підстав для надання у складі тендерної пропозиції такого документу.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-13-000054 ● 457fe8e76b2c482991bb16efd6e8587f
  • Статус: вирішено ● Дата: 07 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.02.2020 № 27
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.02.2020 № 27

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
32 UA-2019-12-28-000243-c
28.12.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

-

2020-07-07 10:14:52

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Сир сичужний не нижче 50% жирності
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 610 280,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 100,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH


Title: Cheese is a runnet no less fat content of 50 percents
Current status: Complete
Estimated total value: 1 610 280,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 100,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 11 лютого 2020 11:28
Auction planned date: 11 лютого 2020 11:28
Закінчення: 11 лютого 2020 11:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8946 кг
Лот 1 Сир сичужний не нижче 50% жирності
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Миру, 6-а
Дата доставки: 31 грудня 2020

Lot 1 Cheese is a runnet no less fat content of 50 percents
CPV: 15540000-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 лютого 2020
UA-2019-12-28-000243-c33b55e37da634d768507484d99a36fb9
Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна, Київська область обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ Переяслав - Молпродукт Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 лютого 2020 17:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 10:15
Електронний підпис
14 лютого 2020 10:15
Електронний підпис
14 лютого 2020 10:09
Пакет переможця сир тв.pdf
14 лютого 2020 10:09
дпі.rar
12 лютого 2020 10:00
Електронний підпис
12 лютого 2020 10:00
Електронний підпис
12 лютого 2020 09:53
цп аукціон.pdf
04 лютого 2020 15:31
Електронний підпис
04 лютого 2020 15:31
Електронний підпис
04 лютого 2020 15:30
Електронний підпис
04 лютого 2020 15:30
Електронний підпис
04 лютого 2020 15:28
47.ISO 22000 Радивилів_ВСІ!!!.pdf
04 лютого 2020 15:28
19.Договір сан_вет_2020.pdf
04 лютого 2020 15:27
15.Мед книжки .pdf
04 лютого 2020 15:27
37.Свідоцтво повірки .pdf
04 лютого 2020 15:27
31.Графіки повірки 2020.pdf
04 лютого 2020 15:27
49.Листи згоди .pdf
04 лютого 2020 15:27
41.фото автотранспорту.pdf
04 лютого 2020 15:27
33.Акт повірка засоби.pdf
04 лютого 2020 15:26
24.Е.В. сир Російський.pdf
04 лютого 2020 15:26
4.Висновок СЕЕ ФАВОР.pdf
04 лютого 2020 15:26
50.Якісне Радивил 06.12.19.pdf
04 лютого 2020 15:26
32.Акт повірка засоби.pdf
04 лютого 2020 15:26
36.Свідоцтво повірки.pdf
04 лютого 2020 15:26
18.Св-во_ПДВ-2012.pdf
04 лютого 2020 15:26
Загальне технічні.pdf
04 лютого 2020 15:26
Загальне кваліфікація.pdf
04 лютого 2020 15:26
ЦП.pdf
04 лютого 2020 15:26
Рейтинг_Скан.pdf
04 лютого 2020 15:26
Лiцензiя.zip
04 лютого 2020 15:26
Ліцензія_скан.pdf
04 лютого 2020 15:26
Довіреність_скан.pdf
04 лютого 2020 15:26
Довiренiсть_Рижий.zip
04 лютого 2020 15:26
Рейтинг.zip
04 лютого 2020 15:26
Гарантия_5.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" 1 556 604,00
UAH з ПДВ
1 529 730,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт 1 574 317,08
UAH з ПДВ
1 545 868,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 10:15
Електронний підпис
14 лютого 2020 10:15
Електронний підпис
14 лютого 2020 10:09
Пакет переможця сир тв.pdf
14 лютого 2020 10:09
дпі.rar
12 лютого 2020 10:00
Електронний підпис
12 лютого 2020 10:00
Електронний підпис
12 лютого 2020 09:53
цп аукціон.pdf
04 лютого 2020 15:31
Електронний підпис
04 лютого 2020 15:31
Електронний підпис
04 лютого 2020 15:30
Електронний підпис
04 лютого 2020 15:30
Електронний підпис
04 лютого 2020 15:28
47.ISO 22000 Радивилів_ВСІ!!!.pdf
04 лютого 2020 15:28
19.Договір сан_вет_2020.pdf
04 лютого 2020 15:27
15.Мед книжки .pdf
04 лютого 2020 15:27
37.Свідоцтво повірки .pdf
04 лютого 2020 15:27
31.Графіки повірки 2020.pdf
04 лютого 2020 15:27
49.Листи згоди .pdf
04 лютого 2020 15:27
41.фото автотранспорту.pdf
04 лютого 2020 15:27
33.Акт повірка засоби.pdf
04 лютого 2020 15:26
24.Е.В. сир Російський.pdf
04 лютого 2020 15:26
4.Висновок СЕЕ ФАВОР.pdf
04 лютого 2020 15:26
50.Якісне Радивил 06.12.19.pdf
04 лютого 2020 15:26
32.Акт повірка засоби.pdf
04 лютого 2020 15:26
36.Свідоцтво повірки.pdf
04 лютого 2020 15:26
18.Св-во_ПДВ-2012.pdf
04 лютого 2020 15:26
Загальне технічні.pdf
04 лютого 2020 15:26
Загальне кваліфікація.pdf
04 лютого 2020 15:26
ЦП.pdf
04 лютого 2020 15:26
Рейтинг_Скан.pdf
04 лютого 2020 15:26
Лiцензiя.zip
04 лютого 2020 15:26
Ліцензія_скан.pdf
04 лютого 2020 15:26
Довіреність_скан.pdf
04 лютого 2020 15:26
Довiренiсть_Рижий.zip
04 лютого 2020 15:26
Рейтинг.zip
04 лютого 2020 15:26
Гарантия_5.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"
#21505980
Переможець 1 529 730,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 17:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"
#21505980
1 529 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 19:17
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 14:03
ДУ № 5 до Договору № 16 (сир сичужний не нижче 50% жирності).pdf зміни до договору
26 січня 2021 14:03
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 16:08
Додаткова угода № 4 (сир сичужний не нижче 50% жирності).pdf зміни до договору
12 січня 2021 16:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:09
Додаткова угода № 3 (сир сичужний не нижче 50% жирності).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:09
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 11:02
Додаткова угода № 2 (сир сичужний не нижче 50% жирності).pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 11:01
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 21:01
Додаткова угода № 1 до Дог. № 16 (сир сичужний).pdf зміни до договору
28 лютого 2020 21:00
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 20:55
Договір № 16 (сир сичужний).pdf укладений
28 лютого 2020 20:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору з метою приведення у відповідність розрахунків, зазначених в специфікації Договору.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 529 187,44
UAH (в тому числі ПДВ 254 864,57 UAH)