Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Обстеження і паспортизація будівель і споруд)
Consultative engineering and construction services (Inspection and certification of buildings and structures)
Очікувана вартість
6 271 675,08 UAH
UA-2019-12-28-000071-c 4f7cfc5f19a844b5ae1e8199907f3f2a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Юрій Володимирович

+380342-78-43-02 MOROZ-YV@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Мороз Юрій Володимирович
+380342-78-43-02
MOROZ-YV@TSOUA.COM
Додаткові контактні особи: Слободян Микита Богданович
(044) 239-77-88
slobodyan-nb@tsoua.com
Сагайдак Богдан Васильович
(044) 461-21-78
sagaydak-bv@tsoua.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Moroz Yurii
+380342-78-43-02
MOROZ-YV@TSOUA.COM
Additional contacts: Slobodyan Mykyta
(044) 239-77-88
slobodyan-nb@tsoua.com
Sagaydak Bogdan
(044) 461-21-78
sagaydak-bv@tsoua.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 09:15
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 17:30
Очікувана вартість: 6 271 675,08 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 358,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 188100 UAH
Publication date: 28 грудня 2019 09:15
Enquiries until: 10 лютого 2020 17:30
Complaints submission until: до 16 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 лютого 2020 17:30

Information

Estimated total value: 6 271 675 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 31 358 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-12-26-001577-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмету закупівлі. Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
This purchase is in accordance with the https://prozzoro.gov.ua/plan/UA-P-2019-12-26-001577-c, in accordance with quality and technical specifications purchase. Source of financing: the money of the enterprise.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Обстеження і паспортизація будівель і споруд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Inspection and certification of buildings and structures
CPV: 71310000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата наданих послуг проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня поетапного підписання уповноваженими представниками Сторін актів приймання наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 10:28
183 зтд_п дод_4 проект договору зм3.pdf
28 грудня 2019 09:12
183 тд_п дод_4 проект договору.pdf
05 лютого 2020 10:28
183 зтд_п дод_1 технічне завдання зм3.pdf
13 січня 2020 15:34
183 зтд_п дод_1 технічне завдання.pdf
28 грудня 2019 09:12
183 тд_п дод_1 технічне завдання.pdf
05 лютого 2020 10:28
183 зтд_п зм3.pdf
17 січня 2020 09:29
183 зтд_п зм2.pdf
28 грудня 2019 09:12
183 тд_п.pdf
05 лютого 2020 10:28
183 перелік змін зм3.pdf
17 січня 2020 09:29
183 зтд_п дод_3 вимоги до переможця зм2.pdf
28 грудня 2019 09:12
183 тд_п дод_3 вимоги до переможця.pdf
17 січня 2020 09:29
183 зтд_п дод_2 перелік інформації зм2.pdf
28 грудня 2019 09:12
183 тд_п дод_2 перелік інформації.pdf
17 січня 2020 09:29
183 перелік змін зм2.pdf
13 січня 2020 15:34
183 перелік змін.pdf
28 грудня 2019 09:12
183 тд_п дод_5_3 ек-соц_опитувальник.pdf
28 грудня 2019 09:12
183 тд_п дод_6_1 вимоги до тендерного забезпечення.pdf
28 грудня 2019 09:12
183 тд_п дод_5_1 опитувальник юр_особи.pdf
28 грудня 2019 09:12
183 тд_п дод_6_2 вимоги до забезпечення виконання договору.pdf
28 грудня 2019 09:12
183 тд_п дод_5_2 опитувальник фіз_особи.pdf
28 грудня 2019 09:12
183 тд_п дод_1_1 гарантійний лист.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог до Тендерної документації
Дата подання: 08 січня 2020 11:53
Дата відповіді: 11 січня 2020 11:52
1. Просимо надати пояснення якими нормативними та законодавчими документами передбачено проведення теплотехнічних аудитів об’єктів при проведенні паспортизації будівель та споруд? Наведіть будь ласка посилання на пункти та назву таких документів. Вважаємо данні дві роботи 1 - з теплотехнічних аудитів об’єктів та 2- проведення паспортизації будівель та споруд взаємо не пов’язаними та вимагаємо розділити дані послуги. Окрім того, звертаємо Вашу увагу що дані роботи розділені як у Планах робіт з діагностування обладнання об’єктів ГТС. 2. Стосовно п 5.6. пункт б) Додатку №1 Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі - Замовник вимагає оформити відповідні документи на газонебезпечні роботи – наряд-допуск на виконання газонебезпечних робіт. Просимо надати перелік газонебезпечних робіт які передбачені при наданні послуг з обстеження і паспортизації будівель і споруд або прибрати даний пункт з Додатку 1. 3. З Додатку А Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі не можливо визначити на яких об’єктах необхідно виконувати паспортизацію будівель та споруд, а на яких теплотехнічний аудит об’єктів. Просимо чітко вказати в «Опис робіт» які роботи необхідно буде виконати на кожному х об’єктів? 4. Додаток №2 Кваліфікаційні критерії до учасників торгів Тендерної документації: 4.1. Не зрозумілі вимоги до п.1.1. Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників торгів, а саме чим обумовлений перелік та кількість засобів вимірювальної техніки: - «набори для візуального оптичного контролю – не менше, ніж 4 одиниці». Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи не більше двох приладів для візуального оптичного контролю. - «прилади для неруйнівного та/або руйнівного контролю міцності бетону та інших будівельних матеріалів – не менше, ніж 4 одиниці». Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи не більше двох для неруйнівного та/або руйнівного контролю міцності бетону та інших будівельних матеріалів. - «вимірювачі захисного слою бетону – не менше, ніж 2 одиниці». Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи один прилад для вимірювання захисного слою бетону. - «ультразвукові витратоміри рідини – не менше, ніж 2 одиниці». Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи один ультразвуковий витратомір рідин. - «газоаналізатори димових газів – не менше, ніж 2 одиниці». Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи один газоаналізатор димових газів. - «термоанемометри – не менше, ніж 4 одиниці». Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи не більше двох термоанемометрів. - «гігрометри - не менше, ніж 4 одиниці». Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи не більше двох гігрометрів. - «витокошукачі та/або детектори газів – не менше, ніж 2 одиниці». Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи один детектор газів. Також просимо надати перелік які саме гази має ідентифіковувати детектор газів? - «тепловізори (повинні відповідати вимогам п.7.3.3.1. ДСТУ Б В.2.6-101) – не менше 4 одиниці.». Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи не більше одного тепловизора. 4.2. Просимо надати пояснення необхідності включення або виключити вимогу що телевізори повинні відповідати вимогам п.7.3.3.1. ДСТУ Б В.2.6-101 в Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників торгів. Зауважуємо що вищевказаний стандарт не поширюється на теплові випробування світлопрозорих огороджувальних конструкцій, тому вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та таку, що знижує конкуренцію і прописаною під конкретного потенційного Виконавця послуг. Окрім того, якщо Замовник вимагає, щоб тепловізор відповідав ДСТУ Б В.2.6-101, чому Замовник не вимагає щоб і інші засоби вимірювальної техніки відповідали вищевказаному ДСТУ? Вимагаємо прибрати дану вимогу з Тендерної документації. 4.3. Не зрозумілі вимоги до п.1.2. Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників торгів, а саме яким законодавчим чи нормативним документом передбачена вимога - «Кількість власного обладнання Учасника повинна складати не менше 80% від загальної кількості.»? Вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та таку, що знижує конкуренцію і прописаною під конкретного потенційного Виконавця послуг. Вимагаємо прибрати дану вимогу з Тендерної документації. 4.4. Не зрозумілі вимоги до п.2.2. Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників торгів, а саме яким законодавчим чи нормативним документом передбачена вимога «Учасник повинен мати у своєму складі за основним місцем роботи відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме: не менше двох сертифікованих експертів з технічного обстеження будівель і споруд (як мінімум один експерт повинен мати право обстежувати об’єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ).» - Просимо надати пояснення вимогам, або виключити їх з Тендерної документації «…у своєму складі за основним місцем роботи…»? Якщо Виконавець може найняти по трудовому договору відповідних фахівців з відповідною кваліфікацією згідно норм чинного трудового законодавства, чому Замовник обмежує права працівників Виконавця? Чим це обумовлено? - Просимо надати пояснення вимогам, або виключити їх з Тендерної документації «…не менше двох сертифікованих експертів з технічного обстеження будівель і споруд (як мінімум один експерт повинен мати право обстежувати об’єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ)». Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи не більше одного фахівця відповідної кваліфікації. Та якими законодавчими вимогами передбачено «…як мінімум один експерт повинен мати право обстежувати об’єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ.»? Вимагаємо прибрати вищевказані дискримінаційні та не обґрунтовані вимоги. 4.5. Не зрозумілі вимоги до п.2.3. Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників торгів, а саме яким законодавчим чи нормативним документом передбачена вимога «Учасник повинен мати у своєму складі за основним місцем роботи не менше трьох фахівців з обстеження інженерних систем, які отримали відповідні кваліфікаційні атестати та мають право на проведення обстеження інженерних систем будівель». - Просимо надати пояснення вимогам, або виключити їх з Тендерної документації «…у своєму складі за основним місцем роботи…»? Якщо Виконавець може найняти по трудовому договору відповідних фахівців з відповідною кваліфікацією згідно норм чинного трудового законодавства, чому Замовник обмежує права працівників Виконавця? Чим це обумовлено? - Просимо надати пояснення вимогам, або виключити їх з Тендерної документації «…не менше трьох фахівців з обстеження інженерних систем, які отримали відповідні кваліфікаційні атестати та мають право на проведення обстеження інженерних систем будівель». Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи не більше одного фахівця відповідної кваліфікації. - Якими законодавчими вимогами передбачено, що фахівці мають отримувати відповідні кваліфікаційні атестати для отримання права на проведення обстеження інженерних систем будівель? І в яких саме державних установах фахівці мають отримати відповідні кваліфікаційні атестати? Просимо надати перелік державних установ, атестати яких Замовником будуть прийматись. У випадку відсутності законодавчих вимог - вимагаємо прибрати вищевкаані дискримінаційні та не обґрунтовані вимоги. 4.6. Не зрозумілі вимоги до п.2.4. Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників торгів, а саме яким законодавчим чи нормативним документом передбачена вимога «Учасник повинен мати у своєму складі за основним місцем роботи не менше трьох сертифікованих фахівців з візуально-оптичного (VT) методу неруйнівного контролю не нижче ІІ рівня кваліфікації в промисловому секторі 7 (контроль перед введенням та в процесі експлуатації)». - Просимо надати пояснення вимогам, або виключити їх з Тендерної документації «…у своєму складі за основним місцем роботи…»? Якщо Виконавець може найняти по трудовому договору відповідних фахівців з відповідною кваліфікацією згідно норм чинного трудового законодавства, чому Замовник обмежує права працівників Виконавця? Чим це обумовлено? - Просимо надати пояснення вимогам, або виключити їх з Тендерної документації «…не менше трьох сертифікованих фахівців з візуально-оптичного (VT) методу неруйнівного контролю не нижче ІІ рівня кваліфікації в промисловому секторі 7 (контроль перед введенням та в процесі експлуатації)». Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи не більше одного фахівця відповідної кваліфікації. - Якими законодавчими вимогами передбачено, що фахівці мають бути сертифіковані з візуально-оптичного (VT) методу неруйнівного контролю не нижче ІІ рівня кваліфікації в промисловому секторі 7 (контроль перед введенням та в процесі експлуатації)? І в яких саме державних установах фахівці мають отримати відповідні сертифікати? Просимо надати перелік державних установ, сертифікати яких Замовником будуть прийматись. У випадку відсутності законодавчих вимог - вимагаємо прибрати вищевказані дискримінаційні та не обґрунтовані вимоги. 4.7. Не зрозумілі вимоги до п.2.5. Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників торгів, а саме яким законодавчим чи нормативним документом передбачена вимога «Учасник повинен мати у своєму складі за основним місцем роботи не менше трьох сертифікованих фахівців з теплового (інфрачервоного термографічного) (ТТ) методу неруйнівного контролю не нижче ІІ рівня кваліфікації в промисловому секторі 7 (контроль перед введенням та в процесі експлуатації)». - Просимо надати пояснення вимогам, або виключити їх з Тендерної документації «…у своєму складі за основним місцем роботи…»? Якщо Виконавець може найняти по трудовому договору відповідних фахівців з відповідною кваліфікацією згідно норм чинного трудового законодавства, чому Замовник обмежує права працівників Виконавця? Чим це обумовлено? - Просимо надати пояснення вимогам, або виключити їх з Тендерної документації «…не менше трьох сертифікованих фахівців з теплового (інфрачервоного термографічного) (ТТ) методу неруйнівного контролю не нижче ІІ рівня кваліфікації в промисловому секторі 7 (контроль перед введенням та в процесі експлуатації)». Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи не більше одного фахівця відповідної кваліфікації. - Якими законодавчими вимогами передбачено, що фахівці мають бути сертифіковані з фахівців з теплового (інфрачервоного термографічного) (ТТ) методу неруйнівного контролю не нижче ІІ рівня кваліфікації в промисловому секторі 7 (контроль перед введенням та в процесі експлуатації)? І в яких саме державних установах фахівці мають отримати відповідні сертифікати? Просимо надати перелік державних установ, сертифікати яких Замовником будуть прийматись. У випадку відсутності законодавчих вимог - вимагаємо прибрати вищевказані дискримінаційні та не обґрунтовані вимоги. 4.8. Не зрозумілі вимоги до п.2.6. Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників торгів, а саме яким законодавчим чи нормативним документом передбачена вимога «Учасник повинен мати у своєму складі за основним місцем роботи не менше трьох фахівців з аудиту енергетичної ефективності будівель, які отримали відповідні кваліфікаційні атестати та мають право на проведення сертифікації енергетичної ефективності». - Просимо надати пояснення вимогам, або виключити їх з Тендерної документації «…у своєму складі за основним місцем роботи…»? Якщо Виконавець може найняти по трудовому договору відповідних фахівців з відповідною кваліфікацією згідно норм чинного трудового законодавства, чому Замовник обмежує права працівників Виконавця? Чим це обумовлено? - Просимо надати пояснення вимогам, або виключити їх з Тендерної документації «…не менше трьох фахівців з аудиту енергетичної ефективності будівель, які отримали відповідні кваліфікаційні атестати та мають право на проведення сертифікації енергетичної ефективності». Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи не більше одного фахівця відповідної кваліфікації. - Якими законодавчими вимогами передбачено, що фахівці мають отримати кваліфікаційні атестати з аудиту енергетичної ефективності будівель та мають право на проведення сертифікації енергетичної ефективності? І в яких саме державних установах фахівці мають отримати відповідні сертифікати? Просимо надати перелік державних установ, сертифікати яких Замовником будуть прийматись. У випадку відсутності законодавчих вимог - вимагаємо прибрати вищевказані дискримінаційні та не обґрунтовані вимоги. 4.9. Не зрозумілі вимоги до п.2.7. Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників торгів Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників торгів, а саме яким законодавчим чи нормативним документом передбачена вимога «Для підтвердження надати копію витягу зі штатного розпису або штатно-посадового розміщення Учасника». Просимо надати пояснення вимогам, або виключити їх з Тендерної документації . Якщо Виконавець може найняти по трудовому договору відповідних фахівців з відповідною кваліфікацією згідно норм чинного трудового законодавства, чому Замовник обмежує права працівників Виконавця? Чим це обумовлено? 4.10. Не зрозумілі вимоги до п.2.2. Інші вимоги до Учасників торгів Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників торгів, а саме яким законодавчим чи нормативним документом передбачена вимога «Скан-копія (з оригіналу або копії) Висновку комісії* ТОВ «ОГСУ» (чинного на дату розкриття тендерних пропозицій) щодо допускання на виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України, або документу *, що підтверджує внесення учасника до Реєстру організацій, допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України …». Зважаючи на те, що ТОВ «ОГТСУ» розпочало повноправну роботу з 01.01.2020 року просимо надати пояснення, як потенційний Виконавець мав за 10 робочих днів у 2020 році пройти включення до Реєстру організацій, допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України? Також просимо надати перелік компаній які вже включені до Реєстру організацій, допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України. Вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та таку, що знижує конкуренцію і прописаною під конкретного потенційного Виконавця послуг. Вимагаємо прибрати дану вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно питання 1:
Відповідно до п. 6.1. НДТОВ 01-013:2019 Порядок визнання технічної відповідності організацій, - типові уніфіковані назви діагностичних робіт наведено ДОДАТОК Б Типовий перелік робіт з діагностування об'єктів ГТС п.7. Обстеження і паспортизація будівель і споруд
https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/ - Технічна документація - Магістральні газопроводи. Діагностування. Порядок визнання технічної відповідності організацій (НДТОВ 01-013:2019)
Крім того, про взаємопов’язаність даних видів робіт свідчить той факт, що вони включають однакові види обстежень (вимірювань) будівель та споруд, а саме: вимірювання геометричних параметрів, візуальне обстеження, обстеження інженерних систем тощо
Стосовно питання 2:
Виконання робіт в вибухопожежонебезпечних зонах категорії А (згідно ДСТУ Б В.1.1-36:2016) та класу зони 2 (згідно НПАОП 40.1-1.32-01) (як приклад - витратомірні на ГРС, ГВС, галереї нагнітачів та ін.) згідно вимог до п.6 (Дод.2 до Порядку) Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах, «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011 року.
Стосовно питання 3:
Перелік об’єктів вказано в аб. 1-2 п.3 та Додатку А і Б - Додаток І до тендерної документації
3. Об’єм, термін та місце надання послуг.
Перелік будівель і споруд (прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва) з адресними даними та основними технічними характеристики, які підлягають обстеженню з метою оцінки технічного стану будівельних конструкцій, інженерних мереж і систем зі складенням паспорта, наведено в додатку А до цього технічного завдання.
Перелік будівель і споруд на об’єктах, які підлягають проведенню енергетичного обстеження (теплотехнічний аудит об'єктів), зокрема, в разі необхідності, сертифікації енергетичної ефективності, наведено в додатку Б до цього технічного завдання.
Стосовно питання 4.1:
Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону. При цьому розгляд тендерних пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації здійснюється замовником самостійно у відповідності до статті 28 Закону. У свою чергу, підстави для відхилення тендерних пропозицій, перелік яких є вичерпним, зазначені у статті 30 Закону.
Щодо вимог до витокошукачів та/або детекторів газів - відповідно до Типової методики «Загальні вимоги до організації та проведення енергетичного аудиту», затвердженою наказом Національного агентства України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів від 20.05.2010 №56, яка передбачає можливість застосування вказаних засобів вимірювальної техніки. Звертаємо увагу, що в даному випадку мова йде про детектор природного газу, який використовується в якості основного енергетичного ресурсу, а основною складовою природного газу є газ метан.
Стосовно питання 4.2:
Згідно вимог тендерної документації (підпункт 1.8 підрозділу 6.2 розділу 6 Додатку І до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ») передбачено проведення тепловізійних обстежень не тільки світлопрозорих огороджувальних конструкцій, а також технологічного обладнання та зовнішніх огороджувальних конструкцій будівель (в тому числі тих, які не відносяться до світлопрозорих). Дані обстеження виконують згідно вимог ДСТУ Б ЕN 13187:2011, в якому в національній примітці 2 до розділу 1 вказано «Методи для визначення рівня якості теплової ізоляції встановлені у таких стандартах: ДСТУ Б В.2.6-101:2010 Конструкції будинків і споруд. Метод визначення опору теплопередачі огороджувальних конструкцій; ДСТУ Б В.2.2-19:2007 Будинки і споруди. Метод визначення повітропроникності в натурних умовах». Технічні вимоги до тепловізорів, які застосовують для сприйняття інфрачервоного випромінення поверхні огороджувальних конструкцій будівель та споруд, формування кольорового температурного зображення об'єкта з високою розподільною здатністю, відображення його на дисплеї видошукача у вигляді термограми і документування її шляхом цифрового запису з можливістю подальшого передавання на персональний комп'ютер, де виконується аналіз термограм із застосуванням пакета спеціальних програм, визначені в п. 7.3.3.1 ДСТУ Б В.2.6-101:2010. Для визначення рівня якості теплової ізоляції будівель основне значення мають саме технічні характеристики тепловізора, які визначено в п. 7.3.3.1 ДСТУ Б В.2.6-101:2010.
Стосовно питання 4.3:
управлінням використання ПЕР, енергозбереження та екології повідомляє наступне:
Відповідно до НДТОВ 01-013:2019 Порядок визнання технічної відповідності організацій п 6.2 вимагає наявність власних засобів вимірювальної техніки, обладнання, програмно-апаратних засобів, необхідних для виконання заявлених видів робіт (додаток Г). Документ розміщений за електронною адресою https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/ - Технічна документація - Магістральні газопроводи. Діагностування. Порядок визнання технічної відповідності організацій (НДТОВ 01-013:2019).
Стосовно частини питання 4.4:
В п.2.2 Додаток ІІ до тендерної документації вказано «Для підтвердження факту залучення до роботи фахівців Учасником додаються …. копії наказів на призначення та копії трудових книжок або інших документів, що підтверджує наявність трудових відносин на осіб, що зазначені в довідці.». Відповідно до НДТОВ 01-013:2019 Порядок визнання технічної відповідності організацій п 6.2 список фахівців, які виконують заявлені види робіт, складений зі штатних працівників або працівників, що працюють за трудовою угодою (без залучення субпідрядників), то розміщено за електронною адресою https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/ - Технічна документація - Магістральні газопроводи. Діагностування. Порядок визнання технічної відповідності організацій (НДТОВ 01-013:2019). Дане визначення не обмежує права працівників Виконавця найнятих по трудовому договору.
Стосовно частини питання 4.4:
Оскільки значна частина будівель газотранспортної системи відноситься до об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (об’єкти будівництва 5 категорії складності), то обов’язковою є наявність серед фахівців виконавця обстежень як мінімум одного експерта з технічного обстеження будівель і споруд, який має право обстежувати об’єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ.
Основною метою професійної атестації експертів є запровадження персональної відповідальності і як наслідок підвищення професійної відповідності фахівців у сфері проведення експертиз європейським та міжнародним нормам. Атестаційна архітектурно-будівельна комісія Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 554 проводить атестацію (сертифікацію) експертів.
Наказом Мінрегіону від 27.01.2014 року №26 затверджено погоджену з Міністерством соціальної політики України Зміну №8 до розділу 1 “Керівники, професіонали, фахівці” (кваліфікаційні характеристики професій: “Інженер – проектувальник” – Код КП – 2142.2, “Експерт будівельний” – Код КП – 2142.2, “Інженер з технічного нагляду (будівництво) – Код КП – 2142.2, Випуску 64 “Будівельні, монтажні та ремонтно – будівельні роботи” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Згідно п. 4 згаданого наказу з 1 січня 2016 року вводиться категорійність інженерів-проектувальників, експертів будівельних, інженерів з технічного нагляду. Зрозуміло, що у залежності від категорії, значно коригуються можливості щодо здійснення діяльності сертифікованими фахівцями. Сферу повноважень сертифікованих експертів будівельних можна знайти на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції (http://dabi.gov.ua) в розділі «Інформація про виконавців робіт з обстеження». Дана інформація розміщується відповідно до вимог абзацу 3 пункту 2 Порядку обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257. У вказаній інформації про виконавців робіт з обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва є детальні відомості про залучених експертів, де обов’язково вказано, об’єкти якого класу наслідків (відповідальності) має право обстежувати кожен з них.
Стосовно частини питання 4.5:
В п.2.2 Додаток ІІ до тендерної документації вказано «Для підтвердження факту залучення до роботи фахівців Учасником додаються …. копії наказів на призначення та копії трудових книжок або інших документів, що підтверджує наявність трудових відносин на осіб, що зазначені в довідці.». Відповідно до НДТОВ 01-013:2019 Порядок визнання технічної відповідності організацій п 6.2 список фахівців, які виконують заявлені види робіт, складений зі штатних працівників або працівників, що працюють за трудовою угодою (без залучення субпідрядників), то розміщено за електронною адресою https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/ - Технічна документація - Магістральні газопроводи. Діагностування. Порядок визнання технічної відповідності організацій (НДТОВ 01-013:2019). Дане визначення не обмежує права працівників Виконавця найнятих по трудовому договору.
Стосовно частини питання 4.5:
Професійна атестація осіб, які мають намір провадити діяльність із обстеження інженерних систем будівель проводиться відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про енергетичну ефективність будівель».
Перелік закладів вищої освіти та саморегулівних організацій, які створили атестаційні комісії, що мають право проводити професійну атестацію осіб, які мають намір провадити діяльність із обстеження інженерних систем будівель, розміщено на офіційному веб-сайті Держенергоефективності України (http://saee.gov.ua) в розділі «База даних аудиторів та фахівців з обстеження».
Стосовно частини питання 4.6:
В п.2.2 Додаток ІІ до тендерної документації вказано «Для підтвердження факту залучення до роботи фахівців Учасником додаються …. копії наказів на призначення та копії трудових книжок або інших документів, що підтверджує наявність трудових відносин на осіб, що зазначені в довідці.». Відповідно до НДТОВ 01-013:2019 Порядок визнання технічної відповідності організацій п 6.2 список фахівців, які виконують заявлені види робіт, складений зі штатних працівників або працівників, що працюють за трудовою угодою (без залучення субпідрядників), то розміщено за електронною адресою https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/ - Технічна документація - Магістральні газопроводи. Діагностування. Порядок визнання технічної відповідності організацій (НДТОВ 01-013:2019). Дане визначення не обмежує права працівників Виконавця найнятих по трудовому договору.
Стосовно частини питання 4.6:
Сертифікація фахівців з візуально-оптичного (VT) методу неруйнівного контролю виконується у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO 9712:2014 Неруйнівний контроль. Кваліфікація та сертифікація персоналу неруйнівного контролю (EN ISO 9712:2012, IDT).
Реєстр акредитованих органів з сертифікації персоналу згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17024, які мають право проводити сертифікацію фахівців з неруйнівного контролю (в тому числі, візуально-оптичного методу) у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO 9712:2014, наведено на офіційному веб-сайті Національного агентства з акредитації України (https://naau.org.ua) в розділі «Реєстр акредитованих ООВ».
Стосовно частини питання 4.7:
В п.2.2 Додаток ІІ до тендерної документації вказано «Для підтвердження факту залучення до роботи фахівців Учасником додаються …. копії наказів на призначення та копії трудових книжок або інших документів, що підтверджує наявність трудових відносин на осіб, що зазначені в довідці.». Відповідно до НДТОВ 01-013:2019 Порядок визнання технічної відповідності організацій п 6.2 список фахівців, які виконують заявлені види робіт, складений зі штатних працівників або працівників, що працюють за трудовою угодою (без залучення субпідрядників), то розміщено за електронною адресою https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/ - Технічна документація - Магістральні газопроводи. Діагностування. Порядок визнання технічної відповідності організацій (НДТОВ 01-013:2019). Дане визначення не обмежує права працівників Виконавця найнятих по трудовому договору.
Стосовно частини питання 4.7:
Сертифікація фахівців з теплового (інфрачервоного термографічного) методу неруйнівного контролю виконується у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO 9712:2014 «Неруйнівний контроль. Кваліфікація та сертифікація персоналу неруйнівного контролю (EN ISO 9712:2012, IDT)».
Реєстр акредитованих органів з сертифікації персоналу згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17024, які мають право проводити сертифікацію фахівців з неруйнівного контролю (в тому числі, теплового (інфрачервоного термографічного) методу) у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO 9712:2014, наведено на офіційному веб-сайті Національного агентства з акредитації України (https://naau.org.ua) в розділі «Реєстр акредитованих ООВ».
Стосовно частини питання 4.8:
В п.2.2 Додаток ІІ до тендерної документації вказано «Для підтвердження факту залучення до роботи фахівців Учасником додаються …. копії наказів на призначення та копії трудових книжок або інших документів, що підтверджує наявність трудових відносин на осіб, що зазначені в довідці.». Відповідно до НДТОВ 01-013:2019 Порядок визнання технічної відповідності організацій п 6.2 список фахівців, які виконують заявлені види робіт, складений зі штатних працівників або працівників, що працюють за трудовою угодою (без залучення субпідрядників), то розміщено за електронною адресою https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/ - Технічна документація - Магістральні газопроводи. Діагностування. Порядок визнання технічної відповідності організацій (НДТОВ 01-013:2019). Дане визначення не обмежує права працівників Виконавця найнятих по трудовому договору.
Стосовно частини питання 4.8:
Професійна атестація осіб, які мають намір провадити діяльність із сертифікації енергетичної ефективності будівель проводиться відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про енергетичну ефективність будівель».
Перелік закладів вищої освіти та саморегулівних організацій, які створили атестаційні комісії, що мають право проводити професійну атестацію осіб, які мають намір провадити діяльність із сертифікації енергетичної ефективності будівель, розміщено на офіційному веб-сайті Держенергоефективності України (http://saee.gov.ua) в розділі «База даних аудиторів та фахівців з обстеження».
Стосовно питання 4.9:
В п.2.2 Додаток ІІ до тендерної документації вказано «Для підтвердження факту залучення до роботи фахівців Учасником додаються …. копії наказів на призначення та копії трудових книжок або інших документів, що підтверджує наявність трудових відносин на осіб, що зазначені в довідці.». Відповідно до НДТОВ 01-013:2019 Порядок визнання технічної відповідності організацій п 6.2 список фахівців, які виконують заявлені види робіт, складений зі штатних працівників або працівників, що працюють за трудовою угодою (без залучення субпідрядників), то розміщено за електронною адресою https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/ - Технічна документація - Магістральні газопроводи. Діагностування. Порядок визнання технічної відповідності організацій (НДТОВ 01-013:2019). Дане визначення не обмежує права працівників Виконавця найнятих по трудовому договору.
Стосовно частини питання 4.10:
Дана вимога викладена за електронною адресою, в розділі https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/ - Інформація для учасників виконання робіт з діагностування.
Стосовно частини питання 4.10:
В Реєстрі організацій, допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України розміщених на сайті компанії за електронною адресою: https://tsoua.com/wp-content/uploads/2019/11/Reestr_organizaciy-dopuschenyh_cdo_vykonannya_robit_z_diagnostuvannya_01-11-2019.pdf станом на 01.11.2019р. в перелік внесено 20 організацій.
Стосовно частини питання 4.10:
Реєстр організацій, допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України розміщено на сайті компанії за електронною адресою: https://tsoua.com/wp-content/uploads/2019/11/Reestr_organizaciy-dopuschenyh_cdo_vykonannya_robit_z_diagnostuvannya_01-11-2019.pdf
Стосовно частини питання 4.10:
Згідно з статті 6 Закону України «Про трубопровідний транспорт» основними принципами державної політики у сфері трубопровідного транспорту, враховуючи його пріоритетність в економіці України, є забезпечення його надійного та безпечного функціонування. При цьому, стаття 16 цього ж Закону зобов’язує підприємства трубопровідного транспорту забезпечувати діагностичний контроль за станом об’єктів магістральних газопроводів діючими засобами згідно з правилами технічної експлуатації та нормативними актами з діагностики.
Результати діагностування дозволяють експлуатуючій організації (ТОВ «Оператор ГТС України») отримати достовірну інформацію про технічний стан об’єктів магістральних газопроводів та, на її основі, забезпечити утримання та експлуатацію потенційно небезпечних об’єктів газотранспортної системи в належному технічному стані. Від якості результатів діагностування залежить надійне функціонування газотранспортної системи України. Разом з тим, діагностування потенційно небезпечних об’єктів магістральних газопроводів є наукомісткою та технологічно складною галуззю, що вимагає наявності у виконавців відповідного персоналу вузької спеціалізації та високої кваліфікації з належним досвідом, а також наявності високотехнологічних приладів та обладнання.
З метою захисту законних прав та інтересів Оператора ГТС, мінімізації ризиків неякісного та/або несвоєчасного виконання робіт виконавцями, що не мають персоналу належної кваліфікації, досвіду та технічного забезпечення і не можуть забезпечити належну якість результатів діагностування та може поставити під сумнів належне та безаварійне функціонування ГТС України тощо, ТОВ «Оператор ГТС України» змушений здійснювати оцінку та визнання технічної відповідності організацій щодо можливості якісного виконання заявлених робіт з діагностування.
Порядок визнання технічної відповідності організацій щодо можливості якісного виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи ТОВ «Оператор ГТС України» визначений нормативним документом НДТОВ 01-013:2019 «Магістральні газопроводи. Діагностування. Порядок визнання технічної відповідності організацій» наведений на офіційному веб-сайті ТОВ «Оператор ГТС України» (https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/) в розділі «Використання системи».
Розгляд Заяв є безкоштовним і здійснюється постійно діючою Комісією у порядку надходження заяв.
Зважаючи на викладене, в Тендерній документації, крім іншого, передбачена вимога щодо наявності організації в реєстрі організацій, допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України (з чинним терміном дії на дату розкриття тендерних пропозицій) з зазначенням виду діагностичних робіт, що відповідає виду, передбаченому тендерною документацією.
Враховуючи термін, необхідний для проведення визнання технічної відповідності учасника щодо можливості виконання діагностичних робіт на стратегічно важливих для держави і потенційно небезпечних об’єктах – об’єктах газотранспортної системи України, що складає один календарний місяць та більше (у разі необхідності здійснення виїзної перевірки для оцінки матеріально-технічної бази термін продовжується на строк, що необхідний для проведення такої перевірки), рекомендуємо потенційним учасникам торгів, у разі зацікавленості, подавати Заяви на внесення до Реєстру організацій допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України у найкоротші терміни.
Відсутність організації в Реєстрі організацій, допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України є підставою для недопущення до виконання діагностування на об’єктах газотранспортної системи України.
Заяви розглядаються у встановленому порядку відповідно до вимог, встановлених в НДТОВ 01-013:2019.
Щодо переліку будівель та споруд
Дата подання: 09 січня 2020 11:18
Дата відповіді: 13 січня 2020 11:11
Надайте будь ласка перелік будівель та споруд які підлягають паспортизації .Просимо також зазначити будівельні об'єми по кожній будівлі та споруді
Відповідь: Стосовно першої частини питання «надання переліку будівель та споруд які підлягають паспортизації», повідомляємо наступне:
перелік будівель і споруд (прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва), які підлягають обстеженню з метою оцінки технічного стану будівельних конструкцій, інженерних мереж і систем зі складенням паспорта, наведено у додатку А (вказано у абз. 1 п. 3 та Додатку А – Додаток І до тендерної документації).

Стосовно другої частини питання «надання будівельних об'ємів по кожній будівлі та споруді» повідомляємо наступне: відповідні зміни будуть внесені до Додатку І «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі».
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 13 січня 2020 10:00
Дата відповіді: 16 січня 2020 09:54
Шановний Замовник! Обстеження та паспортизація об’єктів будівництва здійснюється згідно вимог статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI (далі – Закон). Порядок проведення обстеження встановлює Кабінет Міністрів України відповідно до частини другої статті 39-2 Закону. Відповідно до вимог пункту 2 Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 р. № 257, «Проведення обстеження об’єкта забезпечується його власником або управителем шляхом залучення відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, або підприємств, установ чи організацій, у складі яких є відповідальні виконавці таких робіт (далі - виконавці). Інформація про виконавців розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції». При цьому у кваліфікаційних критеріях, які наведено в додатку ІІ до тендерної документації «Перелік інформації, що подається учасником в складі тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї», відсутня вимога щодо наявності інформації про Учасника процедури закупівлі на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції. Інформація про виконавців робіт з обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, яка розміщена на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції (https://dabi.gov.ua/informatsiya-pro-vykonavtsiv-robit-z-obstezhennya/) містить детальні відомості про залучених експертів, де обов’язково вказано, об’єкти якого класу наслідків (відповідальності) має право обстежувати кожен з них. Чи будуть допущені до участі у відкритих торгах пропозиції Учасників, інформація про яких відсутня на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції згідно вимог Закону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформуємо про те, що відповідні зміни будуть внесені до Додатку II до тендерної документації.
Щодо графіку надання послуг
Дата подання: 13 січня 2020 10:02
Дата відповіді: 16 січня 2020 09:57
Шановний Замовник! Згідно вимог розділу 3 додатку І до тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» термін повного надання послуг становить 90 днів з дати отримання від Замовника письмового розпорядження (дозволу) на початок надання послуг. Відповідно, Виконавець не зможе розпочати надання послуг без отримання від Замовника письмового розпорядження (дозволу) на початок надання послуг, що створює для Виконавця значні ризики невиконання умов договору, якщо, наприклад, Замовник направить письмові розпорядження на початок надання послуг одночасно на всі об’єкти, враховуючи їх значну кількість і територіальне розміщення. Крім того, Виконавець не забезпечить якісне проведення тепловізійного обстеження огороджувальних конструкцій будівель, що передбачено вимогами тендерної документації, якщо Замовник направить письмові розпорядження на початок надання послуг з теплотехнічного аудиту будівель та споруд в теплий період року. Пропонуємо внести зміни до тендерної документації та передбачити узгодження між Замовником та Виконавцем на етапі підписання договору відповідного графіку надання послуг, передбачивши стовпчик «Період надання послуг» в таблицях додатків А, Б додатку І до тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі», а також в таблицях додатків А, Б додатку І до тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» додатку №1 до договору, який наведено в додатку ІV до тендерної документації «Проект договору закупівлі послуг».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання письмового розпорядження (дозволу) на початок надання послуг з теплотехнічного аудиту об'єктів Замовником буде надаватися відповідно до періоду року, що забезпечить якісне проведення тепловізійного обстеження огороджувальних конструкцій будівель, що передбачено вимогами тендерної документації.
Про необхідність внесення змін до технічних вимог предмету закупівлі
Дата подання: 24 січня 2020 11:38
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:27
Шановний Замовнику! 1. п.5.1 проекту договору (Додаток IV до ТД) «Строк надання послуг визначено п.3 Технічних вимог і якісних характеристик предмету закупівлі (додаток 1 до Договору)». 2. п. 3 Додатку №1 до договору передбачено надання послуг: 1 етап - «протягом 30 днів з дати отримання від Замовника письмового розпорядження (дозволу) на початок надання послуг». 3. п.5.1 Додатку №1 до Договору передбачено «Послуги дозволяється розпочинати тільки після надання заяви Замовником та отримання письмового дозволу на виконання цих робіт». Звертаємо Вашу увагу на те, що обсяги надання послуг є значними і складають: - Обстеження і паспортизація будівель - 293448 м3; - Теплотехнічний аудит будівель і споруд – 11 виробничих площадок. Зважаючи на досвід виконання даних робіт, а також враховуючи необхідні погодні умови, дотримання вимог законодавства про працю, термін виконання даного обсяг робіт фахівцями, у кількості передбаченій п.2 Додатку ІІ до ТД, складе значно більше часу, ніж 30 днів. Згідно з п. 3 та п.5.1 Додатку 1 до договору, а також 5.1 Договору Виконавець ніяким чином не впливає на обсяги послуг, що замовляє Замовник, і які Виконавець зобов’язаний виконати протягом 30 календарних днів. Тобто, Виконавець не застрахований від оформлення Замовником замовлення на весь річний обсяг послуг, що призведе до необхідності сплати значних штрафних санкцій. З метою встановлення справедливих партнерських відносин просимо Вас внести зміни до тендерної документації: у Додатку 1 «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» змінити «термін надання послуг до» (див.п.3), а саме: з «30 днів з дати отримання від Замовника письмового розпорядження (дозволу) на початок надання послуг» викласти в наступній редакції: «Згідно погоджених між Замовником та Виконавцем план-графіків», або надати іншу редакцію, яка б передбачала рівномірний та погоджений між Замовником та виконавцем обсяг надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання письмового розпорядження (дозволу) на початок надання послуг з обстеження і паспортизації будівель та теплотехнічного аудиту об'єктів буде надаватися Замовником:
- відповідно до періоду року, що забезпечить якісне проведення тепловізійного обстеження огороджувальних конструкцій будівель, що передбачено вимогами тендерної документації;
- з дотриманням вимог законодавства про працю, нормативної тривалості робочого часу працівників на тиждень, а також з дотриманням технічних характеристик приладів;
- відповідно до план-графіку, погодженого між Замовником та Виконавцем перед підписанням договору.
про энергоаудит
Дата подання: 05 лютого 2020 12:19
Дата відповіді: 07 лютого 2020 09:47
Яким чином проводити енергоаудит у травні виходячи з процедури підписання договору?????????
Відповідь: Надання письмового розпорядження (дозволу) на початок надання послуг з обстеження і паспортизації будівель та теплотехнічного аудиту об'єктів (згідно з Додатком ІV до тендерної документації, п. 5.2 Додатку №1 до договору) буде надаватися Замовником:
- відповідно до періоду року, що забезпечить якісне проведення тепловізійного обстеження огороджувальних конструкцій будівель, що передбачено вимогами тендерної документації;
- з дотриманням вимог законодавства про працю, нормативної тривалості робочого часу працівників на тиждень, а також з дотриманням технічних характеристик приладів;
- відповідно до план-графіку, погодженого між Замовником та Виконавцем перед підписанням договору.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-28-000071-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 13 січня 2020 12:04
Вимога до Тендерної документації
Стосовно розділу 5. Вимоги безпеки, вимоги з охорони праці та екологічної безпеки під час надання послуг. п 5.6. пункт б) Додатку №1 Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі - Замовник вимагає оформити відповідні документи на газонебезпечні роботи – наряд-допуск на виконання газонебезпечних робіт. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію та чітко прописати перелік газонебезпечних робіт які передбачені при наданні послуг з обстеження і паспортизації будівель і споруд або прибрати даний пункт з Додатку 1.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2020 10:12
Виконання робіт в вибухопожежонебезпечних зонах категорії А (згідно ДСТУ Б В.1.1-36:2016) та класу зони 2 (згідно НПАОП 40.1-1.32-01) (як приклад - витратомірні на ГРС, ГВС, галереї нагнітачів та ін.) згідно вимог до п.6 (Дод.2 до Порядку) Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах, «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011 року.
Номер вимоги: UA-2019-12-28-000071-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 13 січня 2020 12:05
Вимога до Тендерної документації
З Додатку А та Б Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі не можливо визначити на яких об’єктах необхідно виконувати паспортизацію будівель та споруд, а на яких теплотехнічний аудит об’єктів. Вимагаємо чітко вказати в «Опис робіт» які роботи необхідно буде виконати на кожному з об’єктів? Також вимагаємо в Додатку А та Б вказати будівельні об'єми по кожній будівлі та споруді окремо для можливості здійснити коректний розрахунок вартості надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2020 10:23
Перелік будівель і споруд (прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва), які підлягають обстеженню з метою оцінки технічного стану будівельних конструкцій, інженерних мереж і систем зі складенням паспорта, наведено в додатку А (Вказано в аб. 1 п.3 та Додатку А – Додаток І до тендерної документації).
Перелік будівель і споруд на об’єктах, які підлягають проведенню енергетичного обстеження (теплотехнічний аудит об'єктів), зокрема, в разі необхідності, сертифікації енергетичної ефективності, наведено в додатку Б до цього технічного завдання. (Вказано в аб. 2 п.3 та Додатку А – Додаток І до тендерної документації).
В процедуру закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-12-28-000071-c 13.01.2020 року о 15:34 внесені зміни до тендерної документації: «1. Додаток I до тендерної документації викладено у новій редакції. – Додаток А1 Перелік будівельних об’ємів по кожній будівлі та споруді»
Номер вимоги: UA-2019-12-28-000071-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 13 січня 2020 12:06
Вимога до Тендерної документації
Додаток №ІІ до тендерної документації Перелік інформації, що подається учасником у складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї вимагаємо прибрати кількість одиниць обладнання, або чітко обґрунтувати чому кожного обладнання має бути 2 одиниці.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2020 10:26
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону. При цьому розгляд тендерних пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації здійснюється замовником самостійно у відповідності до статті 28 Закону. У свою чергу, підстави для відхилення тендерних пропозицій, перелік яких є вичерпним, зазначені у статті 30 Закону.
Номер вимоги: UA-2019-12-28-000071-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 13 січня 2020 12:06
Вимога до Тендерної документації
Додаток №ІІ до тендерної документації Перелік інформації, що подається учасником у складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї вимагаємо прибрати вимогу що тепловізори повинні відповідати вимогам п.7.3.3.1 ДСТУ Б В.2.6-101 або внести додаткове обладнання та вимоги до нього, яке вказано в ДСТУ Б В.2.6-101.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2020 10:29
Згідно вимог тендерної документації (підпункт 1.8 підрозділу 6.2 розділу 6 Додатку І до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ») передбачено проведення тепловізійних обстежень не тільки світлопрозорих огороджувальних конструкцій, а також технологічного обладнання та зовнішніх огороджувальних конструкцій будівель (в тому числі тих, які не відносяться до світлопрозорих). Дані обстеження виконують згідно вимог ДСТУ Б ЕN 13187:2011, в якому в національній примітці 2 до розділу 1 вказано «Методи для визначення рівня якості теплової ізоляції встановлені у таких стандартах: ДСТУ Б В.2.6-101:2010 Конструкції будинків і споруд. Метод визначення опору теплопередачі огороджувальних конструкцій; ДСТУ Б В.2.2-19:2007 Будинки і споруди. Метод визначення повітропроникності в натурних умовах». Технічні вимоги до тепловізорів, які застосовують для сприйняття інфрачервоного випромінення поверхні огороджувальних конструкцій будівель та споруд, формування кольорового температурного зображення об'єкта з високою розподільною здатністю, відображення його на дисплеї видошукача у вигляді термограми і документування її шляхом цифрового запису з можливістю подальшого передавання на персональний комп'ютер, де виконується аналіз термограм із застосуванням пакета спеціальних програм, визначені в п. 7.3.3.1 ДСТУ Б В.2.6-101:2010. Для визначення рівня якості теплової ізоляції будівель основне значення мають саме технічні характеристики тепловізора, які визначено в п. 7.3.3.1 ДСТУ Б В.2.6-101:2010.
Номер вимоги: UA-2019-12-28-000071-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 13 січня 2020 12:07
Вимога до Тендерної документації
Вимагаємо внести зміни в п.2.1. Додаток №ІІ до тендерної документації Перелік інформації, що подається учасником у складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї, а саме прибрати кількість фахівців або обґрунтувати чому саме таку кількість вимагає Замовник.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2020 10:32
Розрахунок кількості працівників, яких учасник повинен мати, визначено, виходячи з кількості будівель і споруд (прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва), наведених в додатку А, та переліку будівель і споруд на об’єктах, які підлягають проведенню енергетичного обстеження (теплотехнічному аудиту об'єктів), вказаних в Технічних вимогах і якісних характеристиках предмета закупівлі, та від нормативної тривалості робочого часу працівників на тиждень, а також від технічних характеристик приладів.
Номер вимоги: UA-2019-12-28-000071-c.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 13 січня 2020 12:07
Вимога до Тендерної документації
Вимагаємо внести зміни в п.2.2. Додаток №ІІ до тендерної документації Перелік інформації, що подається учасником у складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї, а саме додати посилання, що у разі залучення субпідрядника надати відповідні документи від субпідрядника, по аналогії з п.1.1. Додаток №ІІ до тендерної документації Перелік інформації, що подається учасником у складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2020 10:35
Інформація про залучення до роботи фахівців Учасником (та/або залученому до надання послуг субпідрядника) надається відповідно до вимог п.5. Додаток №ІІ до тендерної документації «5. Інформація про субпідрядника/-ів», з підтвердженням факту залучення до роботи фахівців завірених в установленому порядку скан-копії (з оригіналу/-ів та/або копії/-й) довідки / листа, діючих кваліфікаційних документів, копії наказів на призначення та копії трудових книжок або інших документів, що підтверджує наявність трудових відносин на осіб, що зазначені в довідці.»
Номер вимоги: UA-2019-12-28-000071-c.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 13 січня 2020 12:08
Вимога до Тендерної документації
Вимагаємо внести зміни в п.3.1. Додаток №ІІ до тендерної документації Перелік інформації, що подається учасником у складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї, а саме виправити формулювання аналогічності договорів змінивши «…щодо надання послуг з обстеження і паспортизації будівель та споруд» на формулювання «…щодо надання послуг з обстеження і паспортизації будівель та споруд та/або проведення теплотехнічного аудиту будівель та споруд».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2020 10:41
В примітці 1 п. 3.1. частини 2 розділу I Додатку ІІ до тендерної документації вказано, що «аналогічний договір - це договір ідентичний за типом, предмет якого є аналогічним за складністю виконання предмету даної закупівлі, а, отже, аналогічними є послуги:
- послуги з обстеження та паспортизації будівель і споруд;
- послуги з теплотехнічного аудиту об'єктів;
- інші послуги, ідентичні за типом.
Номер вимоги: UA-2019-12-28-000071-c.c8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 13 січня 2020 12:08
Вимога до Тендерної документації
Вимагаємо видалити п 7.1.2. «Скан-копія (з оригіналу або копії) Висновку комісії* ТОВ «ОГСУ» (чинного на дату розкриття тендерних пропозицій) щодо допускання на виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України, або документу *, що підтверджує внесення учасника до Реєстру організацій, допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України …».
Зважаючи на те, що ТОВ «ОГТСУ» розпочало повноправну роботу з 01.01.2020 року, а в поясненнях ТОВ «ОГТСУ» вказало «Враховуючи термін, необхідний для проведення визнання технічної відповідності учасника щодо можливості виконання діагностичних робіт на стратегічно важливих для держави і потенційно небезпечних об’єктах – об’єктах газотранспортної системи України, що складає один календарний місяць та більше (у разі необхідності здійснення виїзної перевірки для оцінки матеріально-технічної бази термін продовжується на строк, що необхідний для проведення такої перевірки), рекомендуємо потенційним учасникам торгів, у разі зацікавленості, подавати Заяви на внесення до Реєстру організацій допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України у найкоротші терміни.», вимагаємо прибрати даний пункт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2020 10:42
Порядок визнання технічної відповідності організацій прийнятий Наказом № 202 від 01.11.2019р ТОВ "Оператор газотранспортної системи України". Станом на 29.11.2019р. в Реєстр організацій, допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України розміщених на сайті компанії за електронною адресою: https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/ в перелік внесено 20 організацій.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-12-28-000071-c4f7cfc5f19a844b5ae1e8199907f3f2a
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ "ТЕХДІАГАЗ" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

20 лютого 2020 13:29
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:29
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:28
4.1.7. Статут АТ УТГ_ріш186.pdf
20 лютого 2020 13:27
2.3.2 Лист-відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ "ТЕХДІАГАЗ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ "ТЕХДІАГАЗ" 6 250 364,30
UAH
6 250 364,30
UAH
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 13:29
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:29
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:28
4.1.7. Статут АТ УТГ_ріш186.pdf
20 лютого 2020 13:27
2.3.2 Лист-відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ "ТЕХДІАГАЗ"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій