Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шайба плоска ШП-1.3 для рейкових скріплень типу КБ (65х45х5 мм) - 317 220 шт.
Очікувана вартість
1 134 378,72 UAH
UA-2019-12-28-000041-a 85f9fd5791ef473ca475f7684b69b7da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 09:26
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 19:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 13:19
Очікувана вартість: 1 134 378,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 671,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11343.8 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі


шайба плоска ШП-1.3 для рейкових скріплень типу КБ (65х45х5 мм) - 317 220 шт. (детальніше в Додатку 6 ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
317220 шт
шайба плоска ШП-1.3 для рейкових скріплень типу КБ (65х45х5 мм) - 317 220 шт. (детальніше в Додатку 6 ТД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52520, Україна, Дніпропетровська обл., смт. Іларіонове, Харківська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2019 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 09:23
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-25-000001 ● ef858166b3c6426a825e7633ab72a3ec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020 17:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.03.2020 № 57

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.03.2020 № 57

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7
UA-2019-12-28-000041-а
28.12.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-27 12:30:28

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 44530000-4 — «Кріпильні деталі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-28-000041-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому, на порушення вимог частини 4 статті 28 Закону замовник, після прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій, не оприлюднив повідомлення в електронній системі закупівель про продовження строку розгляду тендерних пропозицій та, як наслідок перевищив строк розгляду (п’ять робочих днів) тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
2. Чому, не було прийнято рішення про визнання ТОВ "БЛЕНД ГРУП" переможцем та рішення про намір укласти договір відповідно до вимог частини 6 статті 28 та частини 1 статті 32 Закону.
3. Чому, не було відхиллено тендерну пропозицію учасника ТОВ "БЛЕНД ГРУП", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації у зв’язку з тим, що учасником надано банківську гарантію щодо забезпечення тендерної пропозиції (файл: 9.ЕБГ_Бленд_Груп_UA-2019-12-28-000041-a.zip - 29 січня 2020 16:23). Строк дії вищевказаної банківської гарантії (до 06.05.2020 включно) відповідно до дати розкриття тендерних пропозицій (30.01.2020) складає 97 днів, що не відповідає умовам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-01 19:17:21

ДК 021:2015: 44530000-4 — «Кріпильні деталі»(шайба плоска ШП-1.3 для рейкових скріплень типу КБ (65х45х5 мм)


НАЧАЛЬНИКУ
СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
ВАСИЛЬЄВУ О.В.





Шановний Олександре Володимировичу!


Стосовно процедури закупівлі UA-2019-12-28-000041-a ДК 021:2015: 44530000-4 — «Кріпильні деталі» (шайба плоска ШП-1.3 для рейкових скріплень типу КБ (65х45х5 мм) очікуваною вартістю 1 134 378,72 грн ( далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке.
Щодо банківської гарантії, яка міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ "БЛЕНД ГРУП" ( далі – ГАРАНТІЯ), слід зазначити таке. Відповідно до термінології, визначеної Цивільним Кодексом України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. З точки зору замовника строк дії ГАРАНТІЇ має впливове значення як юридичний факт, тобто дія чи подія, яка набуває юридичного значення зі спливом строку в частині настання кінцевого строку можливості отримання коштів, що мають надійти як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику). В тендерній документації( додаток1) зазначено, що строк дії тендерної пропозиції становить не менше 90 днів, тобто забезпечення тендерної пропозиції – ГАРАНТІЯ – також беззаперечно має діяти не менше 90 днів. Разом з тим слід зауважити, що в умовах тендерної документації відсутній наголос на те, що строк дії гарантії не може бути більшим 90 днів. Водночас, внесення змін до тендерної документації, що спричиняє подовження кінцевого строку подання пропозицій, зумовлює необхідність подовження строку дії банківської гарантії. З огляду на викладене, строк дії ГАРАНТІЇ протягом 97 днів було розцінено як такий, що встановлений з урахуванням можливого подовження терміну дії ГАРАНТІЇ у разі внесення змін до тендерної документації, та як такий, що є не менше 90 днів, інакше кажучи, як такий, що відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом.
Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою.
Таким чином, у протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БЛЕНД ГРУП", чітко дотримуючись форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, затвердженої Наказом, внесена уся обов’язкова інформація, а саме : « п.7.Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону) зазначено: « оцінкою наданих пропозицій на закупівлю ДК 021:2015: 44530000-4 — «Кріпильні деталі» (шайба плоска ШП-1.3 для рейкових скріплень типу КБ (65х45х5 мм) визнати такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ТОВ "БЛЕНД ГРУП", тим самим було зазначено всі підстави, за якими кваліфікується переможець закупівлі згідно зі ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» . З огляду на викладене, протокол розгляду зазначеної вище тендерної пропозиції є протоколом про визначення переможця відкритих торгів.
Згідно з вимогами Закону, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій – протоколу визначення переможця протягом одного дня після прийняття такого рішення, електронною системою закупівель автоматично формується повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Підтвердженням зазначеної дії є Форма повідомлення про намір укласти договір, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, в якій зазначено , що даний документ заповнюється електронною системою закупівель автоматично, а також інформація з офіційного сайту https://infobox.prozorro.org/faq( скріншот додається).
Отже, як підсумок, слід зазначити, що результатом оприлюднення у відповідності до вимог ст.10 Закону протоколу розгляду тендерних пропозицій, що є водночас протоколом про визначення переможця закупівлі, є повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі, яке автоматично формує та розсилає учаснику тендерних торгів електронна система. Згідно зі ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, було укладено договір поставки з ТОВ "БЛЕНД ГРУП"№ ПР/НХ-2046/НЮ, при цьому порушення Закону при проведенні процедури закупівлі - відсутні.
Щодо розміщення повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій слід зазначити таке. Відповідно до положень п.4 ст.28 Закону «Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель». Водночас слід зауважити, що Законом не визначено, в який термін зазначене повідомлення має бути оприлюднене на на веб-порталі Уповноваженого органу. Також, Наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) не визначено форму вказаного повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій. З огляду на викладене, на виконання вимоги п.4 ст.28 Закону на 5-й робочий день після розкриття тендерних пропозицій ( 06.02.2020) тендерним комітетом були розглянуті підстави та прийнято аргументоване рішення про подовження строку розгляду тендерних пропозицій учасників, що засвідчено відповідним протоколом. Зазначений протокол, в певній мірі як тотожний протоколу розгляду тендерних пропозицій, відповідно до вимог ст.10 Закону оприлюднено в системі Prozorro протягом одного дня з дня його затвердження( 07.02.2020). Разом з тим зазначений протокол рішення тендерного комітету щодо аргументованого подовження строку розгляду тендерних пропозицій і є формою повідомлення про подовження строку розгляду тендерних пропозицій, що оприлюднено у чіткій відповідності до вимог Закону.




Голова тендерного комітету О.О.Левченко







Надання інформації про усунення порушення замовником

НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2019-12-28-000041-a ДК 021:2015: 44530000-4 — «Кріпильні деталі» (шайба плоска ШП-1.3 для рейкових скріплень типу КБ (65х45х5 мм) очікуваною вартістю 1 134 378,72 грн ( далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке. Щодо банківської гарантії, яка міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ "БЛЕНД ГРУП" ( далі – ГАРАНТІЯ), слід зазначити таке. Відповідно до термінології, визначеної Цивільним Кодексом України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. З точки зору замовника строк дії ГАРАНТІЇ має впливове значення як юридичний факт, тобто дія чи подія, яка набуває юридичного значення зі спливом строку в частині настання кінцевого строку можливості отримання коштів, що мають надійти як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику). В тендерній документації( додаток1) зазначено, що строк дії тендерної пропозиції становить не менше 90 днів, тобто забезпечення тендерної пропозиції – ГАРАНТІЯ – також беззаперечно має діяти не менше 90 днів. Разом з тим слід зауважити, що в умовах тендерної документації відсутній наголос на те, що строк дії гарантії не може бути більшим 90 днів. Водночас, внесення змін до тендерної документації, що спричиняє подовження кінцевого строку подання пропозицій, зумовлює необхідність подовження строку дії банківської гарантії. З огляду на викладене, строк дії ГАРАНТІЇ протягом 97 днів було розцінено як такий, що встановлений з урахуванням можливого подовження терміну дії ГАРАНТІЇ у разі внесення змін до тендерної документації, та як такий, що є не менше 90 днів, інакше кажучи, як такий, що відповідає умовам тендерної документації. Заступник голови тендерного комітету В.В.Семковський Вик. Губаренко В.А., 793-19-85

2020-04-09 15:46:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЛЕНД ГРУП" 1 075 375,80
UAH з ПДВ
980 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з Обмеженою відповідальністю "ВП ПРОМКОМПЛЕКТ" 1 094 409,00
UAH з ПДВ
980 209,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Альфа-Метал-Компані" 1 134 378,72
UAH з ПДВ
1 123 034,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 16:24
Електронний підпис
29 січня 2020 16:23
Тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2020 16:23
Проект.pdf
29 січня 2020 16:23
Технічна частина.pdf
29 січня 2020 16:23
Креслення.pdf
29 січня 2020 16:23
Статут(нов).pdf
29 січня 2020 16:23
Протокол.pdf
29 січня 2020 16:23
Опис.pdf
29 січня 2020 16:23
Наказ.pdf
29 січня 2020 16:23
Довідки з банку.pdf
29 січня 2020 16:23
Витяг ПДВ.pdf
29 січня 2020 16:23
Витяг ЄДРПОУ.pdf
29 січня 2020 16:23
Довідки.pdf
29 січня 2020 16:23
Довідка юр. особа.zip
29 січня 2020 16:23
Довідка фіз. особа.zip

Публічні документи

29 січня 2020 18:22
Електронний підпис
29 січня 2020 18:21
Електронний підпис
29 січня 2020 18:20
ДОДАТОК 3 2_Кр ШП.pdf
29 січня 2020 18:20
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
29 січня 2020 18:20
banking_licence_ПУМБ.pdf
29 січня 2020 18:20
Гарантія_11 343,80 UAH.pdf.p7s.p7s
29 січня 2020 18:20
Гарантія_11 343,80 UAH.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 18:42
Технічні вимоги.pdf
29 січня 2020 18:42
Проект договора.pdf
29 січня 2020 18:42
Креслення.pdf
29 січня 2020 18:42
Зразок сертифіката.pdf
29 січня 2020 18:41
Статут(новий).pdf
29 січня 2020 18:41
Рішення учасника № 1.pdf
29 січня 2020 18:41
Опис.pdf
29 січня 2020 18:41
Наказ (укр.).pdf
29 січня 2020 18:41
Довідка з банку.pdf
29 січня 2020 18:41
Витяг ПДВ.pdf
29 січня 2020 18:41
Довідки.pdf
29 січня 2020 18:41
Licence.zip
29 січня 2020 18:41
Dovirenist_Ryzhiy.zip
29 січня 2020 18:41
Гарантия_6705.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЛЕНД ГРУП"

Товариство з Обмеженою відповідальністю "ВП ПРОМКОМПЛЕКТ"

ТОВ "Альфа-Метал-Компані"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЛЕНД ГРУП"
#38906047
Переможець 980 200,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЛЕНД ГРУП"
#38906047
980 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 16:46
ДУ до договору шайба (2).docx зміни до договору
13 березня 2020 16:46
1_ДУ до договору шайба.docx укладений
13 березня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 13:58
Договор 2046.docx укладений
28 лютого 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-2046/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 539 885,04
UAH (в тому числі ПДВ 89 980,84 UAH)