Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, аварійне обслуговування мереж теплопостачання, водопостачання, водовідведення, каналізації та електропостачання)
Services in various types of repairs and maintenance (emergency maintenance of heat supply networks, water supply, drainage, sewage and electricity supply)
Очікувана вартість
8 500 000,00 UAH
UA-2019-12-27-002475-b 0ba752d753df42eaab26c02f262cf6d2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department humancare policy
National ID: 40506248
Contact point: Zimenko Lyudmila
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 22:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 15:48
Очікувана вартість: 8 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 27 грудня 2019 17:17
Enquiries until: 21 січня 2020 22:00
Complaints submission until: до 27 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 січня 2020 22:00

Information

Estimated total value: 8 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 42 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50800000-3: Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, аварійне обслуговування мереж теплопостачання, водопостачання, водовідведення, каналізації та електропостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
ДК 021:2015: 50800000-3 — Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування

emergency maintenance of heat supply networks, water supply, drainage, sewage and electricity supply
CPV: 50800000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться з дати підписання сторонами Акту Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 14:27
Тендерна документація нова редакція.doc
09 січня 2020 14:27
Перелік змін.FR12.docx
27 грудня 2019 17:17
Додаток 2 - Дефектний акт.xlsx
27 грудня 2019 17:17
Додаток 6 - Дислокація.xlsx
27 грудня 2019 17:17
Проект договору.doc
24 січня 2020 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 14:27
Тендерна документація нова редакція.doc
09 січня 2020 14:26
Тендерна документація.doc
27 грудня 2019 17:17
Тендерна документація.doc
09 січня 2020 14:27
Перелік змін.FR12.docx
27 грудня 2019 17:17
Додаток 2 - Дефектний акт.xlsx
27 грудня 2019 17:17
Додаток 6 - Дислокація.xlsx
27 грудня 2019 17:17
Проект договору.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 лютого 2020
UA-2019-12-27-002475-b0ba752d753df42eaab26c02f262cf6d2
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" #39068134

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" 8 494 365,06
UAH з ПДВ
8 494 365,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 8 499 498,66
UAH з ПДВ
8 499 498,66
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
Переможець 8 494 365,06
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 15:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
8 494 365,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 11:03
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 14:17
дод.угода №8 від 31.03.2021 договір №29-1 від 02.03.2020.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 14:16
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 17:47
дод.угода №7 від 19.03.2021 договір №29-1 від 02.03.2020.pdf зміни до договору
22 березня 2021 17:46
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 12:19
дод.угода №5 від 22.01.2021 договір №29-1 від 02.03.2020.pdf зміни до договору
22 січня 2021 12:18
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:36
Дод.угода №4 від 24.12.2020 до договору №29-1 від 02.03.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:36
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:35
Дод.угода №3 від 24.12.2020 до договору №29-1 від 02.03.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:34
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 10:53
дод.угода №2 від 22.09.2020 договір №29-1 від 02.03.2020.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 10:52
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 11:23
Додаткова угода № 1 від 02.03.2020.FR12.pdf зміни до договору
04 березня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 11:14
Договір № 29-1 від 02.03.2020.FR12.pdf укладений
04 березня 2020 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна пункту 4.1 щодо терміну підпису акту Замовником, та доповнення Договору пунктом 4.5 щодо дій у разі виявлення завищень з боку Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 29-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення обсягів робіт
Номер договору про закупівлю: 29-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 29-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 29-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 29-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 29-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 29-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 494 365,06
UAH (в тому числі ПДВ 1 415 727,51 UAH)