Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (харчові продукти (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів харчування) для особового складу та годування штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)
Miscellaneous food products and dried goods (15890000-3) (food products (food kit by Catalog of рroducts) for personnel and feeding of regular animals of military units, institutions and military educational institutions of the Armed Forces of Ukraine in stationary and field conditions)
Очікувана вартість
357 423 600,20 UAH
UA-2019-12-27-002211-b 7a90d4b5f5ee4b8a80309e014f269329
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Двернік

+380444547443 yana.dvernik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження: 03168, Україна , Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Яна Двернік
+380444547443
yana.dvernik@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547443
yana.dvernik@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 20 січня 2020 11:41
Очікувана вартість: 357 423 600,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3 574 236,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 574 236,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 27 грудня 2019 16:18
Enquiries until: 03 січня 2020 18:00
Complaints submission until: до 08 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 січня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 357 423 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 574 236 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 3 574 236,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Scope of the procurement
Київ, Черкаси
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4565380 комплект
Харчові продукти (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів харчування) для особового складу та годування штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Food products (food kit by Catalog of рroducts) for personnel and feeding of regular animals of military units, institutions and military ducational institutions of the Armed Forces of Ukraine in stationary and field conditions
CPV: 15890000-3
Період постачання: з 01 лютого 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлені комплекти продуктів харчування проводяться Замовником безготівковим розрахунком з його розрахункового рахунку протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міноборони за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого комплекту документів на відвантажених та прийнятих харчових продуктів, а саме: рахунка-фактури (підписаного керівником та головним бухгалтером Постачальника чи уповноваженою особою Представника Постачальника (якщо посада головного бухгалтера не передбачена штатним розписом, то про це зазначаються у рахунку-фактурі); Зведеного акту приймання-передачі (оформлений та підписаний Сторонами); видаткової накладної Постачальника (оформленою та підписаною Сторонами); повідомлення-підтвердження, яке заповняється Представником Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відносно процедури закупівлі № UA-2019-12-27-002211-b з поставкою предмету закупівлі до м. Київ, м. Черкаси
Дата подання: 01 січня 2020 00:53
Дата відповіді: 03 січня 2020 11:05
Предметом даної закупівлі є продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (харчові продукти (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів харчування) для особового складу та годування штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах). У відповідності до умов оголошення Замовник закупає наступну Кількість харчових продуктів (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів харчування) для військовослужбовців та штатних тварин за визначений період: 4 565 380 комплекти, із них: кількість харчових продуктів (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів харчування) для військовослужбовців – 4 545 950 комплектів; кількість харчових продуктів (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів харчування) для штатних тварин – 19 430 комплектів. Очікувана вартість закупівлі 357 423 600,20. Таким чином, очікувана вартість одного комплекту продуктів харчування становить 78 грн. 29 коп. як щодо військовослужбовця, так і щодо штатної тварини. При цьому, Оголошення не містить чітко визначеного складу одного комплекту харчових продуктів, або порядку його визначення, оскільки асортимент визначається Замовником або його представниками в момент направлення заявок. У зв’язку з цим, просимо надати обгрунтований розрахунок вартості одного комплекту продуктів харчування за Каталогом продуктів харчування для військовослужбовців та одного комплекту продуктів харчування за Каталогом продуктів харчування для штатних тварин, якими Замовник користувався при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі, з зазначенням порядку визначення асортименту комплекту, порядку визначення вартості одного комплекту продуктів харчування, а також просимо надати обґрунтований розрахунок визначення середньої вартості комплекту продуктів харчування, враховуючи, що Каталог, оприлюднений у системі електронних закупівель, містить 5021 позицію найменування продукту. Вважаємо, що визначення настільки вражаючої незначної вартості у розмірі 78 грн. 29 коп. комплекту харчування військовослужбовця та штатної тварини у будь-якому разі не можливо та фактично є ганебним відношенням до захисників Вітчизни, що в тому числі підтверджується досвідом закупівель продуктів харчування в арміях інших держав (США, Ізраїль, Туреччина тощо), що надають гідне забезпечення професійної армії. Відсутність у оголошенні та додатках до нього запитуваної інформації позбавляє будь-якого учасника сформувати та подати свою цінову пропозицію, та дивує низькою вартістю комплекту продуктів харчування для харчування військовослужбовця та штатної тварини.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для забезпечення безперервного процесу харчування особового складу Збройних Сил України Міністерством оборони України проводиться закупівля харчових продуктів (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів харчування).
Перелік харчових продуктів, що належить до постачання, визначається відповідно до Каталогу продуктів харчування, який затверджений наказом Міністерства оборони України від 15.11.2019 № 591 (зі змінами) “Про затвердження Каталогу продуктів харчування”.
Визначено, що Каталог продуктів харчування – це перелік харчових продуктів із зазначенням кількості кожного найменування у відповідних одиницях виміру.
Водночас, комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів – це весь перелік харчових продуктів, що входить до Каталогу продуктів та закуповується як одне ціле.
Тобто, за переговорною процедурою закупівлі для потреб оборони продуктів харчування та сушених продуктів різних (15890000-3) (харчові продукти (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів харчування) для особового складу та годування штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах) Замовник проводить закупівлю всього переліку харчових продуктів, що входить до Каталогу продуктів.
При розрахунку вартості одного комплекту продуктів зазначається ціна та калорійність на кожне найменування продукту за результатами проведених процедур закупівель.
У зв’язку з вищенаведеним, розрахунок граничної очікуваної вартості комплектів продуктів харчування за Каталогом продуктів харчування базується на середній вартості продуктів харчування за укладеними договорами 2019 року з урахуванням прогнозованих 3 % інфляції на 1 півріччя 2020 року.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-27-002211-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКТИВ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:40209490
Дата подання: 30 грудня 2019 13:27
Скарга на дії замовника
Щодо порушення законодавства та встановлення замовником дистримінаційних вимог в оголошені про проведення процедури закупівлі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилково подано
Дата: 30 грудня 2019 14:39
рішення від 08.01.2020 №220 .pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 19:53
Номер скарги: UA-2019-12-27-002211-b.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РКГ", Код ЄДРПОУ:38452309
Дата подання: 30 грудня 2019 15:44
Скарга на дії замовника
Дискримінація вимог до оголошення про проведення процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 08.01.2020 №218 .pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 19:51
Номер скарги: UA-2019-12-27-002211-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ЗАЧЕПА АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3467809253
Дата подання: 03 січня 2020 17:53
Скарга на дії замовника
Дискримінація вимог до оголошення про проведення процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 10.01.2020 №422.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 22:16
Номер скарги: UA-2019-12-27-002211-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "КАРПУНОВА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА ", Код ЄДРПОУ:2593511064
Дата подання: 04 січня 2020 11:32
Дискримінація та непрозорість закупівлі
Усунути порушення ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 січня 2020 21:18
Рішення від 10.01.2020 № 412 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 21:17
Рішення від 14.01.2020 № 778.pdf
Дата публікації: 17 січня 2020 20:53
Номер скарги: UA-2019-12-27-002211-b.b5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Грабко О.В., Код ЄДРПОУ:3456205577
Дата подання: 07 січня 2020 17:09
СКАРГА про порушення порядку проведення переговорної процедури для потреб оборони та зобов’язання Замовника усунути дискримінаційні умови та привести оголошення у відповідність до вимог діючого законодавства України
Прошу прийняти дану скаргу до розгляду та задовольнити її.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 10.01.2020 № 476.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 01:06
Номер скарги: UA-2019-12-27-002211-b.a6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ ЕКСПРЕС.УА", Код ЄДРПОУ:41014973
Дата подання: 03 лютого 2020 19:30
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 06.02.2020 № 2286.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2020 17:36

Документи подані скаржником

30 грудня 2019 13:27
Платіжка 2211.PDF
30 грудня 2019 13:27
Скарга 2211.PDF

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

30 грудня 2019 15:44
Скарга 2211.PDF
30 грудня 2019 15:44
Платіжка 2211.PDF

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

03 січня 2020 17:53
Скарга 2211.PDF
03 січня 2020 17:53
ПД 2211.PDF

Документи подані замовником

09 січня 2020 17:07
286_2_157.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

04 січня 2020 11:32
Скарга 002211.pdf
04 січня 2020 11:32
Плата 002211.pdf

Документи подані замовником

10 січня 2020 11:04
286_2_187.pdf

Документи подані скаржником

07 січня 2020 17:06
Скарга.pdf
07 січня 2020 17:08
Квитанція ЕА.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

03 лютого 2020 19:30
Скарга 2(2).pdf
03 лютого 2020 19:30
Платіжне доручення-2(1).pdf

Документи подані замовником

06 лютого 2020 14:43
АМКУ_ UA-2019-12-27-002211-b.а6.pdf

Документи Органу Оскарження

06 лютого 2020 17:36
Рішення від 06.02.2020 № 2286.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ КОМПАНІ" 322 224 520,40
UAH з ПДВ
322 224 520,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАРПУНОВА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА " 324 233 287,60
UAH з ПДВ
324 233 287,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 333 364 047,60
UAH з ПДВ
325 694 209,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД-КУК 341 581 731,60
UAH з ПДВ
327 155 130,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК ЛЕНД ФУД" 347 562 379,40
UAH з ПДВ
329 529 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гончаренко Лариса Олександрівна 356 099 640,00
UAH з ПДВ
336 925 044,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІДЕА" 357 195 331,20
UAH з ПДВ
337 381 582,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ ЕКСПРЕС.УА" 356 647 485,60
UAH з ПДВ
340 486 040,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ" 356 008 332,40
UAH з ПДВ
345 924 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРХІМАГІР 345 964 496,40
UAH з ПДВ
345 964 496,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 11:49
дов 2211.pdf
24 січня 2020 11:49
Каталог.PDF
24 січня 2020 11:49
ЦП 2211.PDF
23 січня 2020 19:06
корупція.pdf
23 січня 2020 19:06
Каталог.pdf
23 січня 2020 19:06
МОУ 2211 мвс, под.pdf
23 січня 2020 19:06
2211 ЦП, довіреність.pdf
23 січня 2020 19:06
2211 рішення 3.pdf
10 січня 2020 17:01
ДОВ.И ЛИЦ._20200110_0001.pdf
10 січня 2020 16:38
Ліцензія.zip
10 січня 2020 16:38
2211 Гарантия_45.zip

Публічні документи

10 січня 2020 15:18
Пропозиця відбору.pdf
10 січня 2020 15:18
Гарантія.pdf

Публічні документи

10 січня 2020 17:06
sign.p7s
10 січня 2020 17:05
Доверенность.pdf
10 січня 2020 17:05
Ліцензія.zip
10 січня 2020 17:05
Гарантия 16152.zip
10 січня 2020 17:05
Наказ 16К.zip
10 січня 2020 17:05
Витяг Статут.zip
10 січня 2020 17:05
Протокол НР.zip
10 січня 2020 17:05
Погодження НБУ.zip
10 січня 2020 17:05
Цінова пропозиція.pdf
10 січня 2020 17:04
Гарантійний лист.pdf
10 січня 2020 17:04
Статут Товариства.pdf
10 січня 2020 17:04
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

10 січня 2020 17:34
Додаток 3.pdf
10 січня 2020 17:32
Додаток 2.pdf
10 січня 2020 17:32
Додаток 1 (1).pdf

Публічні документи

10 січня 2020 15:17
sign.p7s
10 січня 2020 13:57
sign.p7s
10 січня 2020 13:56
Наказ про відп по АП.pdf
10 січня 2020 13:56
Копія протоколу 2.pdf
10 січня 2020 13:56
Копія ИСО 22000 СІДЕА.pdf
10 січня 2020 13:56
Гарантійний лист 2211.pdf

Публічні документи

10 січня 2020 16:13
Гарантія 2211.rar
10 січня 2020 16:13
документи.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ КОМПАНІ"

ФОП "КАРПУНОВА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА "

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВ ФУД-КУК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК ЛЕНД ФУД"

ФОП Гончаренко Лариса Олександрівна

ТОВ "СІДЕА"

ТОВ "ПОНТЕМ ЕКСПРЕС.УА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ"

ТОВ АРХІМАГІР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ КОМПАНІ"
#42226852
Переможець 322 224 520,40
UAH з ПДВ
28 січня 2020 15:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ КОМПАНІ"
#42226852
322 224 520,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 лютого 2020 18:53
Договір 1.pdf укладений
11 лютого 2020 18:51
Додаток_14.6._Перiоди_поставки_2019.pdf укладений
11 лютого 2020 18:51
Додаток_14.3._Зведений_акт_приймання-передачi.docx укладений
11 лютого 2020 18:51
Додаток_14.4_Повiд-пiдтв..doc укладений
11 лютого 2020 18:51
Додаток_14.5._Заявка_на_постачання_за_каталогом.xlsx укладений
11 лютого 2020 18:51
Додаток_14.2._ОПИСИ_до_Каталогу_2019.pdf укладений
11 лютого 2020 18:51
sign.p7s зміни до договору
14 січня 2021 17:23
ДУ 7 до договору 1.pdf зміни до договору
14 січня 2021 17:22
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2020 16:59
ДУ 6 до договору 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:59
sign.p7s зміни до договору
03 вересня 2020 15:55
ДУ 5 до договору 1.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 15:51
sign.p7s зміни до договору
29 липня 2020 13:30
ДУ 4 до договору 1.pdf зміни до договору
29 липня 2020 13:29
sign.p7s зміни до договору
29 липня 2020 13:06
ДУ 3 до договору 1.pdf зміни до договору
29 липня 2020 13:05
sign.p7s зміни до договору
28 травня 2020 17:04
ДУ 2 до договору 1 каталог.pdf зміни до договору
28 травня 2020 17:04
sign.p7s зміни до договору
11 лютого 2020 18:58
ДУ 1 до договору 1.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 18:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 286/2/20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/20/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 286/2/20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/20/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 286/2/20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/20/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 286/2/20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/20/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 286/2/20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/20/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 286/2/20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/20/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми
Номер договору про закупівлю: 286/2/20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/20/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку