Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі
Очікувана вартість
970 400,00 UAH
UA-2019-12-27-002064-b b109ee3d894142e18725fa38fdc49c09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2020 22:00
Початок аукціону: 20 січня 2020 15:24
Очікувана вартість: 970 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 852,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, дошкільні заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2020 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 09:54
Тендерна документація Нова редакція.docx
11 січня 2020 09:53
Тендерна документація.docx
27 грудня 2019 15:51
Тендерна документація.docx
11 січня 2020 09:54
Перелік змін.FR12.docx
27 грудня 2019 15:52
Додаток 6 - Дислокація.docx
27 грудня 2019 15:52
Додаток 4.5 - Дефектний акт (402).rtf
27 грудня 2019 15:52
Додаток 4.4 - Дефектний акт (397).rtf
27 грудня 2019 15:52
Додаток 4.3 - Дефектний акт (341).rtf
27 грудня 2019 15:52
Додаток 4.2 - Дефектний акт (259).rtf
27 грудня 2019 15:51
Додаток 4.1 - Дефектний акт (231).rtf
27 грудня 2019 15:51
Додаток 4 - Проект Договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-25-000001 ● 4c70908edf1441e9aca7eeea6d33f26c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2020 18:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

28.01.2020 № 21

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.01.2020 № 21

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2019-12-27-002064-b
27.12.2019
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506248) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-02-18 11:39:57

щодо висновку моніторингу

У відповідь на п. 3 наданого висновку повідомляємо, що Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради у своїй діяльності керується виключно нормами чинного законодавства України, в тому числі Закону України “Про публічні закупівлі”. При визначенні предмета закупівлі керується Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016р. № 454.
Відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" єдиний код, який міг би відповідати потребі Замовника – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт.
Відповідно до п.17 ч.1 Закону України “Про публічні закупівлі” зазначено,що поточний ремонт відноситься до послуг. Предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначається за кожною спорудою (будівлею, будинком тощо) окремо згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" та/або ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автодоріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт". Важливо зазначити, що також необхідно зазначати код класифікатора 021:2015 (будь-яка цифра), про що зазначено в системі prozorro.org та в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 Мінекономрозвитку “Щодо порядку визначення предмета закупівлі”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Отже враховуючи вищезазначене замовник не вбачає допущення порушення визначення предмета закупівлі.
Оскільки Держаудитслужба України вбачає порушення, просимо надати роз'яснення за яким кодом замовник повинен був визначити предмет закупівлі.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-02-20 11:25:40

Про надання роз’яснень змісту висновку

Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Визначення термінів “роботи” та “послуги” передбачено пунктами 17 і 22 частини першої статті 1 Закону.
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок).
Згідно з розділом ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Отже, проектування, будівництво, капітальний ремонт та інші будівельні роботи (згідно п. 22 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі”) відносяться до робіт і визначаються за об’єктом будівництва згідно ДСТУ Б. Д.1.1.-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” та галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”.
Відповідно пункту сімнадцятого частини 1 статті 1 Закону поточний ремонт є послугами. Код предмета закупівлі товарів та послуг визначається відповідно до абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затверджено Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016р. № 454 із змінами, Замовником предмет закупівлі визначено за показником другої цифри основного словника тоді як має буди визначений до показника четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви послуги.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІДКРИТІ ВІКНА БУД" 900 526,40
UAH з ПДВ
900 526,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛИТВИНОВ МИКИТА ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" 969 186,88
UAH з ПДВ
969 186,88
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Меншиков В.В. 970 400,00
UAH з ПДВ
970 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2020 14:28
Електронний підпис
18 січня 2020 14:25
Тендерна пропозиція.pdf
18 січня 2020 14:25
Статут.pdf
18 січня 2020 14:25
Проект договору.pdf
18 січня 2020 14:25
Ліцензія.pdf
18 січня 2020 14:25
Кошторис.pdf
18 січня 2020 14:25
Витяг з ЄДР.pdf
18 січня 2020 14:25
Довідка МВС.pdf
18 січня 2020 14:25
Відомості ЄДРПОУ.pdf
18 січня 2020 14:25
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 22:41
Електронний підпис
22 січня 2020 22:37
Тендерна пропозиція.pdf
22 січня 2020 22:37
Податкова 14.01-23.01.jpg
22 січня 2020 22:37
МВД 27.12-27.01.jpg
22 січня 2020 22:37
Довідка корупц.zip
16 січня 2020 21:07
Електронний підпис
11 січня 2020 18:24
Електронний підпис
11 січня 2020 17:29
Довідка корупц.zip
11 січня 2020 17:29
51 Дислокація.pdf
11 січня 2020 17:29
50. Виписка ЄДРПОУ.pdf
11 січня 2020 17:29
42. Довідка Екологія.pdf
11 січня 2020 17:29
41. Довідка Додаток 5.pdf
11 січня 2020 17:29
40. Опис документів.pdf
11 січня 2020 17:29
24 Декларація МТБ.pdf
11 січня 2020 17:29
21 Відомості ЄДРПОУ 12.pdf
11 січня 2020 17:29
20. Довідка статут.pdf
11 січня 2020 17:29
19 Аналогични договор.rar
11 січня 2020 17:29
15. Довідка МТБ.pdf
11 січня 2020 17:29
11 Паспорт та ІПН.pdf
11 січня 2020 17:29
8. Проект договору.pdf
11 січня 2020 17:29
7. Лист-згода.pdf
11 січня 2020 17:29
2. Інформаційний лист.pdf

Публічні документи

17 січня 2020 10:29
ТЕНДЕРНА пропозиція.pdf
17 січня 2020 10:29
ИНН Виктор.PDF
17 січня 2020 10:29
Витяг Меншиков 2016.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІДКРИТІ ВІКНА БУД"

ФОП "ЛИТВИНОВ МИКИТА ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"

ФОП Меншиков В.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІДКРИТІ ВІКНА БУД"
#39773901
Відхилено 900 526,40
UAH з ПДВ
21 січня 2020 11:11
ФОП "ЛИТВИНОВ МИКИТА ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
#3595212156
Переможець 969 186,88
UAH з ПДВ
21 січня 2020 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИТВИНОВ МИКИТА ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
#3595212156
969 186,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2020 18:03
Додаткова угода № 1 від 10.03.2020.FR12.pdf зміни до договору
11 березня 2020 18:03
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 12:33
Договір № 11ПТР-20 від 10.02.2020.FR12.pdf укладений
12 лютого 2020 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в реквізити Підрядника
Номер договору про закупівлю: 11ПТР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 969 186,88
UAH