Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Людмила Олександрівна Зіменко +380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2019 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2020 15:24 |
Очікувана вартість: | 970 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 852,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2020 09:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2020 09:54 |
Тендерна документація Нова редакція.docx | |
11 січня 2020 09:54 |
Перелік змін.FR12.docx | |
27 грудня 2019 15:52 |
Додаток 6 - Дислокація.docx | |
27 грудня 2019 15:52 |
Додаток 4.5 - Дефектний акт (402).rtf | |
27 грудня 2019 15:52 |
Додаток 4.4 - Дефектний акт (397).rtf | |
27 грудня 2019 15:52 |
Додаток 4.3 - Дефектний акт (341).rtf | |
27 грудня 2019 15:52 |
Додаток 4.2 - Дефектний акт (259).rtf | |
27 грудня 2019 15:51 |
Додаток 4.1 - Дефектний акт (231).rtf | |
27 грудня 2019 15:51 |
Додаток 4 - Проект Договору.docx |
11 січня 2020 09:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
11 січня 2020 09:54 |
Тендерна документація Нова редакція.docx
|
||||
11 січня 2020 09:54 |
Перелік змін.FR12.docx
|
||||
27 грудня 2019 15:52 |
Додаток 6 - Дислокація.docx
|
||||
27 грудня 2019 15:52 |
Додаток 4.5 - Дефектний акт (402).rtf
|
||||
27 грудня 2019 15:52 |
Додаток 4.4 - Дефектний акт (397).rtf
|
||||
27 грудня 2019 15:52 |
Додаток 4.3 - Дефектний акт (341).rtf
|
||||
27 грудня 2019 15:52 |
Додаток 4.2 - Дефектний акт (259).rtf
|
||||
27 грудня 2019 15:51 |
Додаток 4.1 - Дефектний акт (231).rtf
|
||||
27 грудня 2019 15:51 |
Додаток 4 - Проект Договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-25-000001 ● 4c70908edf1441e9aca7eeea6d33f26c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2020 18:31 |
28.01.2020 № 21
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.01.2020 № 21
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2019-12-27-002064-b
27.12.2019
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506248) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-02-18 11:39:57
щодо висновку моніторингу
У відповідь на п. 3 наданого висновку повідомляємо, що Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради у своїй діяльності керується виключно нормами чинного законодавства України, в тому числі Закону України “Про публічні закупівлі”. При визначенні предмета закупівлі керується Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016р. № 454.
Відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" єдиний код, який міг би відповідати потребі Замовника – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт.
Відповідно до п.17 ч.1 Закону України “Про публічні закупівлі” зазначено,що поточний ремонт відноситься до послуг. Предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначається за кожною спорудою (будівлею, будинком тощо) окремо згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" та/або ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автодоріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт". Важливо зазначити, що також необхідно зазначати код класифікатора 021:2015 (будь-яка цифра), про що зазначено в системі prozorro.org та в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 Мінекономрозвитку “Щодо порядку визначення предмета закупівлі”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Отже враховуючи вищезазначене замовник не вбачає допущення порушення визначення предмета закупівлі.
Оскільки Держаудитслужба України вбачає порушення, просимо надати роз'яснення за яким кодом замовник повинен був визначити предмет закупівлі.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-02-20 11:25:40
Про надання роз’яснень змісту висновку
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Визначення термінів “роботи” та “послуги” передбачено пунктами 17 і 22 частини першої статті 1 Закону.
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок).
Згідно з розділом ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Отже, проектування, будівництво, капітальний ремонт та інші будівельні роботи (згідно п. 22 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі”) відносяться до робіт і визначаються за об’єктом будівництва згідно ДСТУ Б. Д.1.1.-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” та галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”.
Відповідно пункту сімнадцятого частини 1 статті 1 Закону поточний ремонт є послугами. Код предмета закупівлі товарів та послуг визначається відповідно до абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затверджено Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016р. № 454 із змінами, Замовником предмет закупівлі визначено за показником другої цифри основного словника тоді як має буди визначений до показника четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви послуги.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2020 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІДКРИТІ ВІКНА БУД" |
900 526,40
UAH з ПДВ
|
900 526,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛИТВИНОВ МИКИТА ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" |
969 186,88
UAH з ПДВ
|
969 186,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Меншиков В.В. |
970 400,00
UAH з ПДВ
|
970 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІДКРИТІ ВІКНА БУД" #39773901 |
Відхилено |
900 526,40
UAH з ПДВ
|
21 січня 2020 11:11
|
ФОП "ЛИТВИНОВ МИКИТА ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" #3595212156 |
Переможець |
969 186,88
UAH з ПДВ
|
21 січня 2020 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2020 18:03
|
Додаткова угода № 1 від 10.03.2020.FR12.pdf | зміни до договору |
11 березня 2020 18:03
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2020 12:33
|
Договір № 11ПТР-20 від 10.02.2020.FR12.pdf | укладений |
12 лютого 2020 12:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в реквізити Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 11ПТР/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |