Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти (Капуста білоголова першого сорту, буряк столовий першого сорту, морква столова першого сорту, часник вищого сорту, цибуля ріпчаста вищого сорту, петрушка коренева свіжа, апельсини 2 категорії, яблука вищого та першого сорту
Очікувана вартість
487 289,10 UAH
UA-2019-12-27-002048-b 59cd7d6c3c5e4369b9492433902178f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заяць Наталія Андріївна

(032) 233-31-27 natalya-zayaz@ldubgd.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Код ЄДРПОУ: 08571340
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Контактна особа: Заяць Наталія Андріївна
(032) 233-31-27
natalya-zayaz@ldubgd.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2020 20:00
Початок аукціону: 13 січня 2020 12:20
Очікувана вартість: 487 289,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 436,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12720 кг
Капуста білоголова першого сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, Клепарівська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
8290 кг
Буряк столовий першого сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, Клепарівська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
10230 кг
Морква столова першого сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, Клепарівська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
310 кг
Часник вищого сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, Клепарівська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4060 кг
Цибуля ріпчаста вищого сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, Клепарівська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
710 кг
Петрушка коренева свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, Клепарівська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кг
Апельсини 2 категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, Клепарівська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
14170 кг
Яблука вищого та першого сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, Клепарівська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після кожної партії постапвленого товару згідно накладних та рахунків Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 15:47
тендерна документація СВІЖІ овочі 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІТУЛА АНДРІЙ ОМЕЛЯНОВИЧ 435 315,00
UAH з ПДВ
435 315,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЙЦОВИЧ СВІТЛАНА АДАМІВНА 483 467,00
UAH з ПДВ
483 467,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2020 22:04
Лист відмова.pdf
11 січня 2020 16:42
Дезинфекція 8.JPG
11 січня 2020 16:41
Дезинфекція 7.JPG
11 січня 2020 16:41
Дезинфекція 6.JPG
11 січня 2020 16:41
Дезинфекція 5.JPG
11 січня 2020 16:41
Дезинфекція 4.JPG
11 січня 2020 16:41
Дезинфекція 3.JPG
11 січня 2020 16:41
Дезинфекція 2.JPG
11 січня 2020 16:41
Дезинфекція 1.JPG
10 січня 2020 23:29
Якісні на товари.pdf
10 січня 2020 23:29
Цінова пропозиція.pdf
10 січня 2020 23:29
Технічні вимоги.pdf
10 січня 2020 23:29
Проект договору.pdf
10 січня 2020 23:29
Медична книжка.pdf
10 січня 2020 23:29
Лист згода ПД.pdf
10 січня 2020 23:29
Довідка працівники.pdf
10 січня 2020 23:29
Довідка опис товарів.pdf
10 січня 2020 23:29
Довідка довкілля.pdf
10 січня 2020 23:29
Дезінфекція авто.pdf
10 січня 2020 23:29
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 22:43
Довідка ст.17 (3).pdf
21 січня 2020 22:43
Довідка ст.17 (2).pdf
21 січня 2020 22:43
Довідка ст.17 (1).pdf
21 січня 2020 22:43
Довідка Податкова.JPG
21 січня 2020 22:43
Довідка МВС.pdf
11 січня 2020 17:33
Тендерна пропозиція.pdf
11 січня 2020 17:32
Техпаспорт на машину.pdf
11 січня 2020 17:32
Ст17.pdf
11 січня 2020 17:32
Проект договору.pdf
11 січня 2020 17:32
Накладна.pdf
11 січня 2020 17:32
Медична книжка.pdf
11 січня 2020 17:32
Дезінфекція авто 6.JPG
11 січня 2020 17:32
Дезинфекція авто 2.JPG
11 січня 2020 17:32
Дезинфекція авто 1.JPG
11 січня 2020 17:32
Дезинфекція 4.JPG
11 січня 2020 17:32
Дезинфекція 3.JPG
11 січня 2020 17:32
Дезинфекція (акт).JPG
11 січня 2020 17:32
Графік дезинфекції.JPG
11 січня 2020 17:32
Лист щодо підпису.pdf
11 січня 2020 17:32
Довідка опис товарів.pdf
11 січня 2020 17:32
Гарантійні листи (3).pdf
11 січня 2020 17:32
Відгук.JPG
11 січня 2020 17:32
Аналогічний договір.pdf
11 січня 2020 17:32
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
11 січня 2020 17:32
3.Копія паспорта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІТУЛА АНДРІЙ ОМЕЛЯНОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЙЦОВИЧ СВІТЛАНА АДАМІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІТУЛА АНДРІЙ ОМЕЛЯНОВИЧ
#2235612816
Рішення скасоване 435 315,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 13:50
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІТУЛА АНДРІЙ ОМЕЛЯНОВИЧ
#2235612816
Відхилено 435 315,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 13:50
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЙЦОВИЧ СВІТЛАНА АДАМІВНА
#2594807425
Переможець 483 467,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2020 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЙЦОВИЧ СВІТЛАНА АДАМІВНА
#2594807425
483 467,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 14:05
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 13:14
ДУ_3 до дог ОФС_49 (1).pdf зміни до договору
25 березня 2021 13:14
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 17:27
ДУ_2 до дог. ОФС_49 (1).pdf зміни до договору
10 лютого 2021 17:26
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:33
ДУ_1 до дог ОФС-49 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 12:49
Договір Овочі свіжі.pdf укладений
28 січня 2020 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися продовжити дію основного Договору для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, внести відповідні зміни до п.10.1 Договору, та викласти у такій редакції: " 10.1 Договір діє з набрання ним чинності до 01.04.2021р." Всі інші пункти Договору є незмінними та чинними на момент підписання цієї додаткової угоди. Додаткова угода є невід'ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: ОФС/49
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, що загальна сума цієї Угоди становить 96693,40 з ПДВ, що не перевищує 20% від суми зазначеної у Договорі укладеному у 2020р. Кількість та ціна товару зазначена у Додатку 2 (Специфікація 2) та є невід'ємною частиною Договору. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: ОФС/49
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду №3 (надалі Угода) до Договору про закупівлю товарів за державні кошти № ОФС/49 від 28.01.2020 р. (надалі Договір) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору передбачену п. 2 Додаткової угоди № 2 до Договору про закупівлю товарів за державні кошти № ОФС/49 від 28.01.2020 р. (надалі - Угода №3) на 90843,40 грн, та домовились внести зміни до п. 2 Угоди № 2 і викласти в такій редакції: ‘чп. 2 Сторони домовились, що загальна сума цієї Угоди становить 5850,00 грн, (п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят тисяч, 00 копійок) з ГІДВ, що не перевищує 20% від суми зазначеної у Договорі укладеному у 2020 р.”. 2. Внести зміни до Специфікації № 2 (Додаток 2) та викласти в новій редакції Специфікація № 3 (Додаток 1). 3. Сторони дійшли згоди, що претензій одна до одної щодо виконання умов Договору не мають. 4. Ця Угода є невід’ємною частиною Договору, складена українською мовою в двох автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі Сторін. 4.
Номер договору про закупівлю: ОФС/49
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 22 березня 2021
Сума оплати за договором: 489 317,00
UAH