Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (девелопери, картриджи, тонери, фотобарабани, стрічка фарбована)
Очікувана вартість
879 854,00 UAH
UA-2019-12-27-001809-b 230eeb04f91146a4a3c0fd26814a75e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Євгенович Стріков

+380532516288 tender02@pl.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО
Код ЄДРПОУ: 00131819
Вебсайт: http://www.poe.pl.ua
Місцезнаходження: 36022, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Старий Поділ, 5
Контактна особа: Владислав Євгенович Стріков
+380532516288
tender02@pl.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 12:26
Очікувана вартість: 879 854,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 798,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Очікувана вартість без ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
972 штука
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (девелопери, картриджи, тонери, фотобарабани, стрічка фарбована)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36022, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Старий Поділ, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Покупцем та Постачальником за цим Договором здійснюються в строк до 10 днів, перебіг якого починається з наступного дня після 30 днів з дня прийняття Покупцем замовленого Товару згідно з наданим Постачальником рахунком-фактурою. Пiсляоплата 40 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 15:06
1_ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-27-001809-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:40044829
Дата подання: 27 січня 2020 12:48
Вимога до Замовника, порушення ст. 22 (дане повідомлення в жодному випадку не може тлумачитися, як тиск на замовника, проте є застереженням щодо недопущення порушення вимог законодавства та вимогою щодо дотримання принципів здійснення закупівель)
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації Замовником встановлено, що тендерні пропозиції мають відповідати технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, а саме: "У випадку надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованих товарів/послуг з товарами/послугами, які вимагаються Замовником" - ЦИТАТА. На виконання даної вимоги тендерної документації Скаржник надає документи у складі файлуТД 1.pdf (згідно реєстру наданих документів - 22. Довідка відповідність ТЗ (на 3 арк.) довумент № 19 від 09.01.2020 та 24. Довідка відповідність технічних характеристик (на 4 арк.) № 21 від 09.01.2020) в якому зазначенно технічні, якісні характеристики, що пропонує Учасник. Також в складі пропозиції наявне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним характеристикам пропонуємого товару.
Оскільки тендерна документація не містить обмежень щодо надання Учасником еквівалентного товару та у відповідності зі ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". - Учасник має право прпонувати еквівалентний товар!
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі. Разом з тим, Замовник в протоколі відхилення не зазначає яку ж саме вимогу тендерної документації порушив Скаржник. На відсутність порушення прямо вказує відсутність вимоги тендерної документації яку порушено. Згідно п. 4 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2020 12:07
Доброго дня.
АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» звертає Вашу увагу, що у додатку 4 тендерної документації існує застереження наступного характеру: Технічні характеристики запропонованого еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованих товарів/послуг з товарами/послугами, які вимагаються замовником.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «РОЗУМНЕ РІШЕННЯ» міститься опис запропонованого товару та інформація щодо відповідності технічним вимогам (лист № 21 від 09.01.2020). Зокрема, вказано, що запропоновані картриджі є сумісними.
Проте, поняття «сумісне» і «еквівалент» не є тотожними.
В більшості випадків «сумісні» картриджі мають деякі конструктивні відмінності від оригінальних.
Далі приводимо таблицю тестування деяких неоригінальних картриджів проведену сервісним центром по заправці картриджів та ремонту оргтехніки «Snake» (посилання на сайт https://snake.ua/articles/obzor-sovmestimyh-kartridzhej-ot-masterskoj-snake).
Тестувались наступні картриджі на офісному БФП моделі Canon MF3010.


Виробник Ресурс друку Віддруковано до появи дефекта Експертна думка по якості відбитка інженера по якості СЦ "Snake"
PATRON Green 1600 1 З першого відбитка тонер погано заряджається та нерівномірно лягає на фотоциліндр, що дає бліді смуги на папері.
Makkon 1600 1500 Заливка трохи блідніша ніж повинна бути, але рівномірна. Якість друку практично незмінна до кінця ресурсу. Під кінець ресурсу з'являється сірий фон.
PrinterMayin Дискваліфікований* на старті тесту. Вірогідніше, належить до 95% нетестованих картриджів партії.
Dayton 2100 1 С самого початку виявився дефект дозуючого леза, в вигляді смуги.


За результатами тестування картридж PrinterMayin дискваліфікований по причині 100% застрягання паперу. Вірогідніше, порушена геометрія картриджа, яка не дозволяє йому «встати на місце».
На підтвердження еквівалентності запропонованих картриджів виробництва WELLDO, GRAPHOS, IPM, CET, PRINTERMAYIN відсутні повні технічні характеристики.
Невідомо, яким саме тонером заправлені запропоновані картриджі і як це відобразиться на ресурсі друкуючої техніки, що може призвести до значних фінансових витрат на її ремонт та обслуговування.
Використання неоригінальних картриджів приводить до завчасного припинення гарантійних обов’язків та зміни умов післягарантійного обслуговування виробника друкуючої техніки.

Документи

30 січня 2020 12:07
протокол_вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" 333 419,70
UAH
333 419,70
UAH
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 683 359,00
UAH
665 750,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 698 998,00
UAH
670 024,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 січня 2020 12:45
Електронний підпис
11 січня 2020 12:45
ТД 3.pdf
11 січня 2020 12:45
ТД 2.pdf
11 січня 2020 12:44
ТД 1.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 14:39
Електронний підпис
05 лютого 2020 14:18
Довідка.pdf.p7s
05 лютого 2020 14:18
Довідка.pdf
05 лютого 2020 14:18
ВВМ ( переможець ).pdf
05 лютого 2020 14:15
Довідка.pdf.p7s
05 лютого 2020 14:15
Довідка.pdf
27 січня 2020 10:45
Електронний підпис
11 січня 2020 22:05
Електронний підпис

Публічні документи

13 січня 2020 09:54
Пропозиція ТОВ В.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"
#40044829
Відхилено 333 419,70
UAH
24 січня 2020 15:23
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 665 750,00
UAH
04 лютого 2020 14:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
665 750,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 10:52
договір 834.pdf укладений
26 лютого 2020 10:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 259 260,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 210,00 UAH)