Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з харчування ліцеїстів
Очікувана вартість
3 349 920,00 UAH
UA-2019-12-27-001415-a 28646f9064c24ffd94cf73df9929d9c8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козаченко Віталій Іванович

+380969834424 pntl@galaxy.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Подільський науково-технічний ліцей для обдарованої молоді
Код ЄДРПОУ: 42135081
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, будинок 95, корпус 1
Контактна особа: Козаченко Віталій Іванович
+380969834424
pntl@galaxy.vn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двократна відміна тендера через відсутність кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 18:03
Оскарження наміру укласти договір: 07 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10920 пачка
П'ятиразове харчування (сніданок, ІІ сніданок, обід, полуденок, вечеря)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, проспект Юності 10/23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
39480 шт
Комплексний обід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, проспект Юності 10/23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 10 днів з моменту підписання актів виконаних робіт (послуг), та в повному обсязі сплачувати вартість наданих послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

27 грудня 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Шевякова Віра Степанівна
#2236321463
Переможець 3 349 920,00
UAH
27 грудня 2019 18:03

Документи

27 грудня 2019 18:03
Електронний підпис
27 грудня 2019 18:02
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 18:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Шевякова Віра Степанівна
#2236321463
3 349 920,00
UAH
Документи

Документи

27 грудня 2019 18:03
Електронний підпис
27 грудня 2019 18:02
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 10:56
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:17
харчування (1).pdf зміни до договору
06 січня 2021 13:47
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 11:48
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 11:37
додаткова3.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 11:32
додаткова угода 2098.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 22:03
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 18:07
Договір укладений
14 січня 2020 17:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 01/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 01/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення осягів закупівлі у звязку із зменшенням потреби
Номер договору про закупівлю: 01/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 01/02
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 01/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 067 600,00
UAH