Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кухонні меблі
Очікувана вартість
76 600,00 UAH
UA-2019-12-27-001241-a ● f1f9c1dc1e314b66abdea8411bd8abb2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39609111 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36 |
Контактна особа: |
Панков Антон Дмитрович +380444253216 tender@podil.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2019 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2020 16:09 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2020 16:09 |
Початок аукціону: | 13 січня 2020 11:12 |
Очікувана вартість: | 76 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 766,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Кухонні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Кирилівська, 126-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за придбаний Товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту передачі товару (дати оформлення видаткової накладної). | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2019 16:06 |
квал вимоги меблі_Кирилівська.doc |
27 грудня 2019 16:06 |
Додаток до ТД.jpg |
27 грудня 2019 16:06 |
Додаток до ТД 02.jpg |
27 грудня 2019 16:06 |
Додаток до ТД 01.jpg |
27 грудня 2019 16:06 |
Договір меб кирилівська.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-27-001241-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Буйдін Герман Геннадійович, Код ЄДРПОУ:3173305634
Дата подання: 28 грудня 2019 10:11
Дискримінація
Данний замовник вимагає, для неплатників ПДВ , у разі перемоги зменшити свою цінову пропозицію на 20%, це суперечить самій системі Prozzoro, а також дискримінує учасників неплатників ПДВ, унеможливлюючи їх участь у тендері. Вимагаю щоб була змінена тендерна пропозиція де не було б цієї вимоги , і усі учасники мали би рівні можливості для участі
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 січня 2020 10:10
Учасники всіх форм власності та організаційно правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. З метою забезпечення рівних умов для Учасників усіх організаційно-правових форм та систем оподаткування, Замовником при порівнянні тендерних пропозицій Платників ПДВ і фізичних о.п./юридичних осіб, які не є платниками податку на додану вартість ( беручі до уваги відсутність можливості, при поданні тендерної пропозицій Учасником, вказувати, що в ціну не врахований податок на додану вартість, що суперечить екранним даним, оскільки при оголошенні закупівлі Замовником вказується орієнтовна ціна з урахуванням ПДВ, тому система сприймає всіх Учасників, як платників ПДВ, автоматично, і при формуванні реєстру т.п. та протоколу розкриття пропозицій, в екранних даних вказується, що пропозиції усіх Учасників подані з урахуванням відповідного податку, що безумовно призводить до дискримінації), при порівнянні пропозицій платників єдиного податку і платників ПДВ Замовник приймає до уваги ціну пропозиції платника ПДВ в тій частині, де вона вказана без урахування відповідного податку ( «ціна без ПДВ» ).
Номер вимоги: UA-2019-12-27-001241-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "М.А.К.А.Р.", Код ЄДРПОУ:40408971
Дата подання: 24 січня 2020 12:31
Протиправні дії Замовника
КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду" (далі – Замовник) просимо уважніше передивитися документи Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОМОДУЛЬ" а саме:
1. Учасник не відповідає умовам закупівлі які встановив Замовник, а саме Учасник не виконав вимоги п.4 Кваліфікаційних критеріїв, відповідно до наказу 10 від 19.03.2019 « Про затвердження Інструкцій про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”.
2. В чинному законодавсті України не вказано що Замовник вирішує на «внутрішніх положенях підприємства Замовника» хто стане переможцем – це означає що замовник вчиняє протизаконі дії.
Просимо Замовника зробити перекваліфікацію учасників або відмінити торги, інакше ми будемо вимушені звернутися до відповідних перевіряючих органів.
Розгорнути
Згорнути
1. Учасник не відповідає умовам закупівлі які встановив Замовник, а саме Учасник не виконав вимоги п.4 Кваліфікаційних критеріїв, відповідно до наказу 10 від 19.03.2019 « Про затвердження Інструкцій про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”.
2. В чинному законодавсті України не вказано що Замовник вирішує на «внутрішніх положенях підприємства Замовника» хто стане переможцем – це означає що замовник вчиняє протизаконі дії.
Просимо Замовника зробити перекваліфікацію учасників або відмінити торги, інакше ми будемо вимушені звернутися до відповідних перевіряючих органів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2020 10:49
Згідно з п. 4. Кваліфікаційних критеріїв, кваліфікація переможця здійснюється тендерним комітетом Замовника на підставі оригіналів документів (зазначених в пп.4.1-4.4 даних кваліфікаційних критеріїв) у паперовому вигляді, завірених належним чином, наданих Учасником протягом одного робочого дня, наступного за днем формування Системою протоколу розкриття тендерних пропозицій. Документи подаються за місцем розташування структурного підрозділу Замовника, що здійснює прийом та реєстрацію вхідної кореспонденції за адресою: м. Київ, вул. Хорива, 36. Обов'язковою умовою є проставлення відмітки про прийняття документів, що містить дату приймання та П.І.Б. відповідальної особи. При недотриманні даної вимоги пропозиція буде вважатися поданою неналежним чином та буде відхилена.
Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом не було отримано копії документів, завірені неналежним чином, та зразки запропоновано товару від Учасника (ТОВ "М.А.К.А.Р." Код в ЄДРПОУ 40408971).
Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом не було отримано копії документів, завірені неналежним чином, та зразки запропоновано товару від Учасника (ТОВ "М.А.К.А.Р." Код в ЄДРПОУ 40408971).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-12-27-001241-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2215400215
Дата подання: 28 січня 2020 10:28
Оскарження протоколу про дискваліфікацію учасника № 20 від 24.01.2020р. Замовника КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва" переможця аукціону ФОП Карпінського Г. І.
Відповідно до Протоколу про дискваліфікацію учасника № 20 від 24.01.2020 р. цінову пропозицію переможця аукціону ФОП Карпінського Г. І. було визнано такою, що не відповідає умовам закупівлі. Рішення Замовника про відхилення було вмотивоване Наказом № 10 від 19.03.2019 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципів здійснення закупівель затверджених у ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та внутрішніми положеннями підприємства.
З даним рішенням ми не погоджуємось та вважаємо дискваліфікацію безпідставною з наступних причин:
По перше, Замовник у своєму відхиленні пропозиції переможця аукціону, окрім вищезгаданої Інструкції, мотивувався також «внутрішніми положеннями підприємства Замовника». Тобто, ФОП Карпінський Г. І., запропонувавши найбільш економічно вигідну пропозицію та дотримавшись усіх вимог тендерної документації, був дискваліфікований на підставі невідомих як йому, так і іншим учасникам закупівлі, «внутрішніх положень підприємства»? Як вже було зазначено у попередній вимозі учасником ТОВ «Макар», чинним законодавством України, що регулює процедуру проведення допорогових закупівель, не передбачена як дискваліфікація так і обрання переможця за «внутрішніми положеннями підприємства Замовника», оскільки загальновизнаними головними критеріями вибору переможця закупівлі є найбільш економічно вигідна пропозиція учасника та дотримання ним умов тендерної документації.
По друге, протокол було оформлено з порушенням «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» затверджених наказом Міністерства Юстиції України від 18.06.2005 р. №1000/5, а саме з відсутністю як підписів усіх членів тендерного комітету так і печатки підприємства, внаслідок чого документ позбавлений будь-якої юридичної сили.
З посилання на ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» також не зрозуміло в чому саме полягає порушення норм цієї статті з боку ФОП Карпінського Г. І., що могло послугувати причиною для дискваліфікації.
На підставі вищезазначеного, прошу надати роз'яснення з приводу дискваліфікації переможця аукціону ФОП Карпінського Г. І. та прийняти нове рішення щодо закупівлі дотримуючись норм чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
З даним рішенням ми не погоджуємось та вважаємо дискваліфікацію безпідставною з наступних причин:
По перше, Замовник у своєму відхиленні пропозиції переможця аукціону, окрім вищезгаданої Інструкції, мотивувався також «внутрішніми положеннями підприємства Замовника». Тобто, ФОП Карпінський Г. І., запропонувавши найбільш економічно вигідну пропозицію та дотримавшись усіх вимог тендерної документації, був дискваліфікований на підставі невідомих як йому, так і іншим учасникам закупівлі, «внутрішніх положень підприємства»? Як вже було зазначено у попередній вимозі учасником ТОВ «Макар», чинним законодавством України, що регулює процедуру проведення допорогових закупівель, не передбачена як дискваліфікація так і обрання переможця за «внутрішніми положеннями підприємства Замовника», оскільки загальновизнаними головними критеріями вибору переможця закупівлі є найбільш економічно вигідна пропозиція учасника та дотримання ним умов тендерної документації.
По друге, протокол було оформлено з порушенням «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» затверджених наказом Міністерства Юстиції України від 18.06.2005 р. №1000/5, а саме з відсутністю як підписів усіх членів тендерного комітету так і печатки підприємства, внаслідок чого документ позбавлений будь-якої юридичної сили.
З посилання на ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» також не зрозуміло в чому саме полягає порушення норм цієї статті з боку ФОП Карпінського Г. І., що могло послугувати причиною для дискваліфікації.
На підставі вищезазначеного, прошу надати роз'яснення з приводу дискваліфікації переможця аукціону ФОП Карпінського Г. І. та прийняти нове рішення щодо закупівлі дотримуючись норм чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 09:17
Згідно з п. 4. Кваліфікаційних критеріїв, кваліфікація переможця здійснюється тендерним комітетом Замовника на підставі оригіналів документів (зазначених в пп.4.1-4.4 даних кваліфікаційних критеріїв) у паперовому вигляді, завірених належним чином, наданих Учасником протягом одного робочого дня, наступного за днем формування Системою протоколу розкриття тендерних пропозицій. Документи подаються за місцем розташування структурного підрозділу Замовника, що здійснює прийом та реєстрацію вхідної кореспонденції за адресою: м. Київ, вул. Хорива, 36. Обов'язковою умовою є проставлення відмітки про прийняття документів, що містить дату приймання та П.І.Б. відповідальної особи. При недотриманні даної вимоги пропозиція буде вважатися поданою неналежним чином та буде відхилена.
Учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідної, разом з вищевказаними документами повинен безоплатно надати зразок товару, якщо якісні характеристики наданого зразка не влаштують замовника, пропозиція буде відхилена.
Учасником не було надано зразків товару Замовнику. Підстави для відміни рішення щодо дискваліфікації Учасника, а саме ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" ( Код в ЄДРПОУ / ІПН 2215400215), відсутні.
Учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідної, разом з вищевказаними документами повинен безоплатно надати зразок товару, якщо якісні характеристики наданого зразка не влаштують замовника, пропозиція буде відхилена.
Учасником не було надано зразків товару Замовнику. Підстави для відміни рішення щодо дискваліфікації Учасника, а саме ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" ( Код в ЄДРПОУ / ІПН 2215400215), відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2020 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" |
67 550,00
UAH з ПДВ
|
66 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "М.А.К.А.Р." |
72 999,00
UAH з ПДВ
|
70 701,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПОМОДУЛЬ" |
74 310,00
UAH з ПДВ
|
70 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Компанія Меблеві Технології |
76 000,00
UAH з ПДВ
|
76 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" #2215400215 |
Відхилено |
66 780,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2020 10:32
|
ТОВ "М.А.К.А.Р." #40408971 |
Відхилено |
70 701,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2020 10:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПОМОДУЛЬ" #37026328 |
Переможець |
70 980,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2020 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
03 лютого 2020 09:22
|