Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги громадського харчування (послуги з надання харчування дітям дитячого стаціонару)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-12-27-001179-a ca5b97f9348446e4bcc7e16dfae98db7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Валентина Леонідівна

kmdkl2@health.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2
Код ЄДРПОУ: 05415941
Місцезнаходження: 02125, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ПРОСПЕКТ АЛІШЕРА НАВОЇ, будинок 3
Контактна особа: Валентина Леонідівна
kmdkl2@health.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 16:00
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2860 штуки
Послуги громадського харчування (послуги з надання харчування дітям дитячого стаціонару)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ПРОСПЕКТ АЛІШЕРА НАВОЇ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Код КЕКВ: 2230 — Продукти харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує Виконавцю кошти за надані послуги на підставі акту приймання-передачі наданих послуг в повному обсязі протягом 30-ти банківських днів з моменту підписання актів приймання-передачі наданих послуг з обох Сторін. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз’яснення
Дата подання: 02 січня 2020 20:02
Дата відповіді: 06 січня 2020 10:25
1. Шановний Замовнику! Порушення при оголошенні тендеру З 20 березня 2017 року довідка про взяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП), що видавалась податковою інспекцією, втратила чинність. Однак замовник при проведенні закупівлі зазначених вимог закону не врахував. Вимагаємо виправити дане порушення та виключити дану вимогу з тендерної документації. 2. Шановний Замовнику! Будь ласка, дайте роз'яснення, а саме: яку інформацію ви хочете бачити в графі юридичний статус? 3. Шановний Замовнику! Порушення при оголошенні тендеру Відповідно до ч. 2 статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: - первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; - транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; - зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; - виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; - експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі. Так як участь в цьому тендері мають право приймати лише заклади громадського харчування, то експлуатаційний дозвілу на потужності учасника, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби не потрібен. Однак замовник при проведенні закупівлі зазначених вимог закону не врахував. Вимагаємо виправити дане порушення та виключити дану вимогу з тендерної документації. 4. Шановний Замовнику! 1) Вважаємо, що підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 3 «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції» містить вимогу, а саме: надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацію про наявність транспортних засобів, які будь залучені для виконання умов договору та надання копій правовстановлюючих документів користування та надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів є незаконною та дискримінаційною. Установлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати інформацію про наявність як мінімум двох автомобілів та надати відповідні копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту щонайменше двох одиниць, що є дискримінацією інших потенційних учасників закупівлі. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) зазначено, що закупівлі здійснюють, зокрема, згідно з принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення в документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Також зазначаємо, що для транспортування готових страв до місця надання послуг, достатньо одного транспортного засобу. Виходячи з вищевикладеного, Ви, як Замовник повинні внести відповідні зміни до документації в цій частині, а саме: підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 3 «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції» «надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацію про наявність транспортних засобів, які будь залучені для виконання умов договору та надання копій правовстановлюючих документів користування та надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів» - викласти у наступній редакції «надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацію про наявність транспортного засобу, якій буде залучений для виконання умов договору та надання копій правовстановлюючих документів користування на праві власності або в інший законний спосіб щодо транспортного засобу зазначеного за довідкою та надання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу». Однак замовник при проведенні закупівлі зазначених вимог закону не врахував. Вимагаємо виправити дане порушення. 5. Шановний Замовнику! Відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортний засіб, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Так як транспортний засіб, використовується оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, то внесення до реєстру операторів ринку та потужностей із зазначенням реєстраційного номеру з державного реєстру на реєстрацію транспортного засобу згідно Наказу №39 від 10.02.2016 року відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року не потрібно. Однак замовник при проведенні закупівлі зазначених вимог закону не врахував. Вимагаємо виправити дане порушення. 6. Наше Товариство має намір прийняти участь в процедурі закупівлі, але редакція пункту 3. додатку 3 Тендерної Документації містить дискримінаційні вимоги, які порушують статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дискримінують наше Товариство у порівнянні з іншими учасниками, та обмежують конкуренцію. Наше Товариство не можете виконати цю вимогу, але при цьому ми можемо надати послуги, що закуповуються замовником. Необхідно внести зміни до тендерної документації тому, що для надання цих послуг не обов’язково аналогічні договори за 2018-2019 р.р. має бути укладений на суму не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Ми пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме рівнозначну альтернативу, яка дозволить Вам досягнути поставленої законної мети та ще не порушувати статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Викласти пункту 3. додатку 2 Тендерної Документації в наступній редакції: «Відомості про успішне виконання аналогічного договору*, який повинен підтверджувати те, що Учасник має досвід надання кейтерингових послуг, а також: 1. Копія виконаного аналогічного договору 2.Оригінал письмового листа-відгуку відповідного замовника оформлений на фірмовому бланку, підписаний керівником Замовника, щодо надання учасником аналогічних послуг, який підтверджує факт успішного виконання аналогічного договору, із зазначенням номеру договору, дати його укладення, предмету закупівлі та найменування послуг, інформацію про успішне виконання стосовно якості та строків, фактичну суму договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний скаржнику!
Хочемо зазначити, що дана закупівля є допороговою та здійснюється відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10. Наші вимоги щодо аналогічних договорів та наявності транспортних засобів мають за мету гарантувати спроможність Виконавця забезпечити якісне та своєчасне надання послуг. Щодо ваших пропозицій про недоцільність надання певних документів, повідомляємо, що, якщо, згідно законодавства дані документи для вас не є обов’язковими, ви вправі обмежитися листом-роз’ясненням. У відповідь на питання 2: можливі варіанти – юридична особа, фізична особа, фізична особа-підприємець, філія тощо.
Роз’яснення
Дата подання: 02 січня 2020 20:02
Дата відповіді: 06 січня 2020 10:26
1. Шановний Замовнику! Порушення при оголошенні тендеру З 20 березня 2017 року довідка про взяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП), що видавалась податковою інспекцією, втратила чинність. Однак замовник при проведенні закупівлі зазначених вимог закону не врахував. Вимагаємо виправити дане порушення та виключити дану вимогу з тендерної документації. 2. Шановний Замовнику! Будь ласка, дайте роз'яснення, а саме: яку інформацію ви хочете бачити в графі юридичний статус? 3. Шановний Замовнику! Порушення при оголошенні тендеру Відповідно до ч. 2 статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: - первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; - транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; - зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; - виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; - експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі. Так як участь в цьому тендері мають право приймати лише заклади громадського харчування, то експлуатаційний дозвілу на потужності учасника, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби не потрібен. Однак замовник при проведенні закупівлі зазначених вимог закону не врахував. Вимагаємо виправити дане порушення та виключити дану вимогу з тендерної документації. 4. Шановний Замовнику! 1) Вважаємо, що підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 3 «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції» містить вимогу, а саме: надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацію про наявність транспортних засобів, які будь залучені для виконання умов договору та надання копій правовстановлюючих документів користування та надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів є незаконною та дискримінаційною. Установлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати інформацію про наявність як мінімум двох автомобілів та надати відповідні копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту щонайменше двох одиниць, що є дискримінацією інших потенційних учасників закупівлі. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) зазначено, що закупівлі здійснюють, зокрема, згідно з принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення в документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Також зазначаємо, що для транспортування готових страв до місця надання послуг, достатньо одного транспортного засобу. Виходячи з вищевикладеного, Ви, як Замовник повинні внести відповідні зміни до документації в цій частині, а саме: підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 3 «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції» «надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацію про наявність транспортних засобів, які будь залучені для виконання умов договору та надання копій правовстановлюючих документів користування та надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів» - викласти у наступній редакції «надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацію про наявність транспортного засобу, якій буде залучений для виконання умов договору та надання копій правовстановлюючих документів користування на праві власності або в інший законний спосіб щодо транспортного засобу зазначеного за довідкою та надання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу». Однак замовник при проведенні закупівлі зазначених вимог закону не врахував. Вимагаємо виправити дане порушення. 5. Шановний Замовнику! Відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортний засіб, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Так як транспортний засіб, використовується оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, то внесення до реєстру операторів ринку та потужностей із зазначенням реєстраційного номеру з державного реєстру на реєстрацію транспортного засобу згідно Наказу №39 від 10.02.2016 року відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року не потрібно. Однак замовник при проведенні закупівлі зазначених вимог закону не врахував. Вимагаємо виправити дане порушення. 6. Наше Товариство має намір прийняти участь в процедурі закупівлі, але редакція пункту 3. додатку 3 Тендерної Документації містить дискримінаційні вимоги, які порушують статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дискримінують наше Товариство у порівнянні з іншими учасниками, та обмежують конкуренцію. Наше Товариство не можете виконати цю вимогу, але при цьому ми можемо надати послуги, що закуповуються замовником. Необхідно внести зміни до тендерної документації тому, що для надання цих послуг не обов’язково аналогічні договори за 2018-2019 р.р. має бути укладений на суму не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Ми пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме рівнозначну альтернативу, яка дозволить Вам досягнути поставленої законної мети та ще не порушувати статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Викласти пункту 3. додатку 2 Тендерної Документації в наступній редакції: «Відомості про успішне виконання аналогічного договору*, який повинен підтверджувати те, що Учасник має досвід надання кейтерингових послуг, а також: 1. Копія виконаного аналогічного договору 2.Оригінал письмового листа-відгуку відповідного замовника оформлений на фірмовому бланку, підписаний керівником Замовника, щодо надання учасником аналогічних послуг, який підтверджує факт успішного виконання аналогічного договору, із зазначенням номеру договору, дати його укладення, предмету закупівлі та найменування послуг, інформацію про успішне виконання стосовно якості та строків, фактичну суму договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний скаржнику!
Хочемо зазначити, що дана закупівля є допороговою та здійснюється відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10. Наші вимоги щодо аналогічних договорів та наявності транспортних засобів мають за мету гарантувати спроможність Виконавця забезпечити якісне та своєчасне надання послуг. Щодо ваших пропозицій про недоцільність надання певних документів, повідомляємо, що, якщо, згідно законодавства дані документи для вас не є обов’язковими, ви вправі обмежитися листом-роз’ясненням. У відповідь на питання 2: можливі варіанти – юридична особа, фізична особа, фізична особа-підприємець, філія тощо.
Роз’яснення
Дата подання: 02 січня 2020 20:02
Дата відповіді: 06 січня 2020 10:26
1. Шановний Замовнику! Порушення при оголошенні тендеру З 20 березня 2017 року довідка про взяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП), що видавалась податковою інспекцією, втратила чинність. Однак замовник при проведенні закупівлі зазначених вимог закону не врахував. Вимагаємо виправити дане порушення та виключити дану вимогу з тендерної документації. 2. Шановний Замовнику! Будь ласка, дайте роз'яснення, а саме: яку інформацію ви хочете бачити в графі юридичний статус? 3. Шановний Замовнику! Порушення при оголошенні тендеру Відповідно до ч. 2 статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: - первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; - транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; - зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; - виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; - експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі. Так як участь в цьому тендері мають право приймати лише заклади громадського харчування, то експлуатаційний дозвілу на потужності учасника, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби не потрібен. Однак замовник при проведенні закупівлі зазначених вимог закону не врахував. Вимагаємо виправити дане порушення та виключити дану вимогу з тендерної документації. 4. Шановний Замовнику! 1) Вважаємо, що підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 3 «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції» містить вимогу, а саме: надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацію про наявність транспортних засобів, які будь залучені для виконання умов договору та надання копій правовстановлюючих документів користування та надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів є незаконною та дискримінаційною. Установлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати інформацію про наявність як мінімум двох автомобілів та надати відповідні копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту щонайменше двох одиниць, що є дискримінацією інших потенційних учасників закупівлі. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) зазначено, що закупівлі здійснюють, зокрема, згідно з принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення в документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Також зазначаємо, що для транспортування готових страв до місця надання послуг, достатньо одного транспортного засобу. Виходячи з вищевикладеного, Ви, як Замовник повинні внести відповідні зміни до документації в цій частині, а саме: підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 3 «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції» «надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацію про наявність транспортних засобів, які будь залучені для виконання умов договору та надання копій правовстановлюючих документів користування та надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів» - викласти у наступній редакції «надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацію про наявність транспортного засобу, якій буде залучений для виконання умов договору та надання копій правовстановлюючих документів користування на праві власності або в інший законний спосіб щодо транспортного засобу зазначеного за довідкою та надання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу». Однак замовник при проведенні закупівлі зазначених вимог закону не врахував. Вимагаємо виправити дане порушення. 5. Шановний Замовнику! Відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортний засіб, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Так як транспортний засіб, використовується оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, то внесення до реєстру операторів ринку та потужностей із зазначенням реєстраційного номеру з державного реєстру на реєстрацію транспортного засобу згідно Наказу №39 від 10.02.2016 року відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року не потрібно. Однак замовник при проведенні закупівлі зазначених вимог закону не врахував. Вимагаємо виправити дане порушення. 6. Наше Товариство має намір прийняти участь в процедурі закупівлі, але редакція пункту 3. додатку 3 Тендерної Документації містить дискримінаційні вимоги, які порушують статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дискримінують наше Товариство у порівнянні з іншими учасниками, та обмежують конкуренцію. Наше Товариство не можете виконати цю вимогу, але при цьому ми можемо надати послуги, що закуповуються замовником. Необхідно внести зміни до тендерної документації тому, що для надання цих послуг не обов’язково аналогічні договори за 2018-2019 р.р. має бути укладений на суму не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Ми пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме рівнозначну альтернативу, яка дозволить Вам досягнути поставленої законної мети та ще не порушувати статті 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Викласти пункту 3. додатку 2 Тендерної Документації в наступній редакції: «Відомості про успішне виконання аналогічного договору*, який повинен підтверджувати те, що Учасник має досвід надання кейтерингових послуг, а також: 1. Копія виконаного аналогічного договору 2.Оригінал письмового листа-відгуку відповідного замовника оформлений на фірмовому бланку, підписаний керівником Замовника, щодо надання учасником аналогічних послуг, який підтверджує факт успішного виконання аналогічного договору, із зазначенням номеру договору, дати його укладення, предмету закупівлі та найменування послуг, інформацію про успішне виконання стосовно якості та строків, фактичну суму договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний скаржнику!
Хочемо зазначити, що дана закупівля є допороговою та здійснюється відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10. Наші вимоги щодо аналогічних договорів та наявності транспортних засобів мають за мету гарантувати спроможність Виконавця забезпечити якісне та своєчасне надання послуг. Щодо ваших пропозицій про недоцільність надання певних документів, повідомляємо, що, якщо, згідно законодавства дані документи для вас не є обов’язковими, ви вправі обмежитися листом-роз’ясненням. У відповідь на питання 2: можливі варіанти – юридична особа, фізична особа, фізична особа-підприємець, філія тощо.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд" 199 899,75
UAH
199 899,75
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд"
#41744424
Переможець 199 899,75
UAH
09 січня 2020 17:10

Документи

09 січня 2020 17:10
Пр-л_3_Харчув..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд"
#41744424
199 899,75
UAH
Документи

Документи

09 січня 2020 17:10
Пр-л_3_Харчув..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор_1.pdf укладений
15 січня 2020 17:35