Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 472 800,00 UAH
UA-2019-12-27-001071-a ● 14f86ed6a3024e15808152613ee9764f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут загальної та неорганічної хімії ім. В.І.Вернадського НАН України |
Код ЄДРПОУ: | 05417383 |
Місцезнаходження: | 03142, Україна , Київська обл., Київ, проспект Академіка Палладіна, 32/34 |
Контактна особа: |
Мовчан Оксана Володимирівна +380442250255 oksanam.2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2019 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 13 січня 2020 11:35 |
Очікувана вартість: | 1 472 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 364,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
560000 кВт
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03142, Україна, Київська область, м Киъв, пр Академіка Палладіна 32/34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | е пізніше 15-го календарного дня поточного розрахункового періоду за період споживання перших 10-ти днів розрахункового періоду. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2019 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2019 14:53 |
Якісні характеристика..doc | |
27 грудня 2019 14:53 |
Договір проєкт.doc | |
27 грудня 2019 14:53 |
ТД_ЕЛЕКТРИЧНА_ЕНЕРГIЯя__2020_р. (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-27-001071-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ", Код ЄДРПОУ:41916045
Дата подання: 14 січня 2020 11:31
Щодо не відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сервіс Ґрупп ЛТД" вимогам абзацу 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника
З метою об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій зі сторони Замовника, та недопущення порушення наших прав як учасника торгів на добросовісну конкуренцію серед учасників, звертаємо увагу Тендерного комітету, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Сервіс Ґрупп ЛТД" не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині вимог абзацу 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме:
«Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій виготовлених з оригіналів чи копій документів, складених безпосередньо учасником. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за підписом уповноваженої особи учасника.»
1.Документи тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сервіс Ґрупп ЛТД" не є сканованими копіями з оригіналу документа та були створені шляхом накладання сканованої копії зображення печатки підприємства з підписом директора на готовий текстовий документ, що не є власноручним підписом директора та відбитки печатки. (Згідно з ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлювання документів").
Так, наприклад, таким чином учасником оформлені Тендерна пропозиція, Технічні, якісні, кількісні хар-ки, лист-згода на обробку персональних даних (без власноручного підпису директора), Довідка щодо уповноваженої особи (без власноручного підпису директора), та інші документи учасника.
Маємо зазначити, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
2. Крім того, згідно вимог Додатку №2 до тендерної документації Замовника, учасник не надав в складі пропозиції інформацію про здійснення постачання електричної енергії в інші установи, організації. Маємо зазначити, що «інформація в ProZorro про результати проведених торгів Учасником» не може підтверджувати достовірність фактичного здійснення постачання електричної енергії в інші установи, організації.
Просимо згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі" розглянути це питання на засіданні тендерного комітету Замовника та врахувати при оцінці тендерних пропозицій учасників.
Просимо нашу вимогу не вважати тиском на тендерний комітет замовника та намаганням вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця.
Розгорнути
Згорнути
«Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій виготовлених з оригіналів чи копій документів, складених безпосередньо учасником. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за підписом уповноваженої особи учасника.»
1.Документи тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сервіс Ґрупп ЛТД" не є сканованими копіями з оригіналу документа та були створені шляхом накладання сканованої копії зображення печатки підприємства з підписом директора на готовий текстовий документ, що не є власноручним підписом директора та відбитки печатки. (Згідно з ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлювання документів").
Так, наприклад, таким чином учасником оформлені Тендерна пропозиція, Технічні, якісні, кількісні хар-ки, лист-згода на обробку персональних даних (без власноручного підпису директора), Довідка щодо уповноваженої особи (без власноручного підпису директора), та інші документи учасника.
Маємо зазначити, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
2. Крім того, згідно вимог Додатку №2 до тендерної документації Замовника, учасник не надав в складі пропозиції інформацію про здійснення постачання електричної енергії в інші установи, організації. Маємо зазначити, що «інформація в ProZorro про результати проведених торгів Учасником» не може підтверджувати достовірність фактичного здійснення постачання електричної енергії в інші установи, організації.
Просимо згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі" розглянути це питання на засіданні тендерного комітету Замовника та врахувати при оцінці тендерних пропозицій учасників.
Просимо нашу вимогу не вважати тиском на тендерний комітет замовника та намаганням вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2020 11:37
На відповідність вимогам тендерної документації на закупівлю код ЄЗС ДК 021:2015-09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія), затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 26 грудня 2019 року № 9, тендерні пропозиції учасників будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету Інституту загальної та неорганічної хімії ім. В.І. Вернадського НАН України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2020 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
1 075 200,00
UAH з ПДВ
|
1 052 744,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
1 142 400,00
UAH з ПДВ
|
1 052 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399 |
Відхилено |
1 052 744,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2020 17:08
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" #41916045 |
Переможець |
1 052 800,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2020 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 10:18
|
ДУ Палладина _6.pdf | зміни до договору |
01 березня 2021 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 11:43
|
ДУ_5 Палладіна.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2021 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 17:06
|
Дод _4 палладина.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:55
|
Дод _3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 16:15
|
ДУ2 Палладина.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2020 16:13
|
ДУ збільшення свет.pdf | зміни до договору |
06 березня 2020 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2020 17:59
|
Договір | укладений |
05 лютого 2020 17:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 3105012-2П-Т120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3105012-2П-Т120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3105012-2П-Т120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 3105012-2П-Т120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення суми що не перевищує 20% |
Номер договору про закупівлю: | 3105012-2П-Т120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення суми що не перевищує 20% |
Номер договору про закупівлю: | 3105012-2П-Т120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |