Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара ,гаряча вода (централізоване опалення)
Очікувана вартість
1 141 186,00 UAH
UA-2019-12-27-000957-a fc7056761a2e416086fd3cdd14c07f47
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білоконь Лариса Борисівна

+380412223529 zosh_19@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 м.Житомира
Код ЄДРПОУ: 20427516
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Л.Українки 71,
Контактна особа: Білоконь Лариса Борисівна
+380412223529
zosh_19@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутність конкуренції

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 14:32
Оскарження наміру укласти договір: 07 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09300000-2: Електрична, теплова, сонячна та атомна енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
649.7 Гкал
Пара ,гаряча вода (централізоване опалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Лесі Українки,71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09300000-2 — Електрична, теплова, сонячна та атомна енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

27 грудня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 14:14
Протокол на тепло.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-16-000026 ● 0f227736725f407ebe854a6008bc3e60
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2020 17:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.01.2020
№ 6

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.01.2020 № 6.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-12-27-000957-a від 27.12.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-17 10:53:56

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Пара, гаряча вода (централізоване опалення)», код ДК 021:2015: 09300000-2 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-12-27-000957-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:

Чому при проведенні вищезазначеної переговорної процедури закупівлі у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутнє посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, як це передбачено Формою повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, відсутність якого фактично не підтверджує настання умов, щодо застосування переговорної процедури закупівлі внаслідок відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку визначених пунктом 2 частини 2 статті 35 Закону.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-27 14:03:44

Відповідь ,щодо виявлених помилок по процедурі закупівлі "Пара та гаряча вода"

Тендерний комітет загальноосвітньої школи №19 у м.Житомирі надає відповідь стосовно порушень,що були виявлені у ході моніторингу процедури.Зауваження були розглянуті і було прийнято рішення про розірвання договору та проведення нової переговорної процедури.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Житомиртеплокомуненерго
#35343771
Переможець 1 141 186,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 14:32

Документи

27 грудня 2019 14:31
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:25
Протокол на тепло.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 14:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Житомиртеплокомуненерго
#35343771
1 141 186,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2019 14:31
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:25
Протокол на тепло.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 09:29
Договір тепло.PDF укладений
09 січня 2020 09:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Виявлен порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.