Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яловичина 1 кат, свинина 2 кат., тушка курей охолоджена
Очікувана вартість
592 680,56 UAH
UA-2019-12-27-000901-b c5c754dab6554f13a10b5517eb782278
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Володимирівна

+380542700322
+380956155358
sumgeriot.prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУСОР Сумський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці
Код ЄДРПОУ: 22980097
Місцезнаходження: 40031, Україна , Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ КОВПАКА, будинок 20
Контактна особа: Ірина Володимирівна
+380542700322,+380956155358
sumgeriot.prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 11:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 14:04
Очікувана вартість: 592 680,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 963,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям міститься в Додатку 2;
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в Додатку 3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5865.7 кілограм
Яловичина 1 кат, свинина 2 кат., тушка курей охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Ковпака, буд.20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються в безготівковій формі протягом 14 календарних днів з моменту підписання накладної на партію товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 12:03
ТД Мясо 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-27-000901-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Жовба Валентина Іванівна, Код ЄДРПОУ:1962304949
Дата подання: 24 січня 2020 18:05
ФОП Жовба В.І.не згодна з рішенням Замовника щодо визнання переможця
Протоколом розгляду тендерних пропозицій №18 від 17 січня 2020 року (далі –протокол) Комунальною установою Сумської обласної ради Сумським геріатричним пансіонатом для ветеранів війни та праці (далі- Замовник) прийнято рішення: «Пропозицію ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат» прийняти та підписати договір по закупівлі м’ясо, код ДК 021:2015 -15110000-2 М’ясо (Тушка курей охолоджена; свинина свіжа, охолоджена 2 кот., яловичина свіжа, охолоджена, 1 кат.)»
Відповідно до протоколу: «Пропозиція ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат» - тендерна документація відповідає вимогам Замовника в повному обсязі»
Переглянувши документи ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат», у нас виникли сумніви щодо відповідності їх тендерної пропозиції вимогам Замовника.
По-перше.
Відповідно до п.3 Розділу 6 Тендерної документації: «У складі тендерної пропозиції учасники закупівлі повинні надати (завантажити на електронний майданчик) підписаний зі своєї сторони Проект Договору згідно Додатку 4 цієї тендерної документації.» (стор. 11 Тендерної документації).
ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат» у своїй тендерній пропозиції не надали Проект договору.
По-друге.
Відповідно до п.1.3.2. Додатку 2 до Тендерної Документації
«На підтвердження дотримання вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 р. № 5781-91 щодо періодичної дезінсекції та дератизації складських приміщень надається:
• копія(ї) договору(ів) про надання послуг з дезінсекції та дератизації складських приміщень.
• копії актів виконаних робіт або інші документи з дезінсекції та дератизації складських приміщень, зазначених у інформаційній довідці про потужності, датовані 4 квартал 2019 року.»
ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат» у своїй тендерній пропозиції не надано жодного з вище вказаних документів.
ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат» у своїй тендерній пропозиції надано Журнал обліку обсягу зовнішніх робіт з дератизації, за яким єдиний вид зовнішніх робіт, який здійснюється це огляд. Щодо проведення внутрішньої дератизації взагалі не надано жодного документу.
По-третє.
Замовником вимагались Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених згідно ст. 17 Закону, відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації:
« Переможець на виконання вимоги статті 17 Закону надає інформацію, викладену нижче Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення»
Після визнання ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат» переможцем, не була надана вище вказана довідка.
Відповідно до абзацу 2 п.2 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.»
Враховуючи вище викладені обставини, Замовник зобов’язаний дискваліфікувати ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат» та перейти до розгляду наступних пропозицій.
У випадку ігнорування вище вказаних невідповідносте тендерної пропозиції ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат», будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітетету України та суду за захистом своїх прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2020 16:44
Відповідно до вимоги: ДК 021:2015 – 15110000-2 М`ясо(Тушка курей охолоджена;
свинина свіжа, охолоджена, 2 кат.;яловичина свіжа, охолоджена, 1 кат. )


- по-перше : «У складі тендерної пропозиції учасники закупівлі повинні надати (завантажити на електронний майданчик) підписаний зі своєї сторони Проект Договору згідно Додатку 4 цієї тендерної документації.» (стор. 11 Тендерної документації)ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат» у своїй тендерній пропозиції згідно вимоги не надали Проект договору.
Наданий лист гарантія № 29 від 10.01.2020 р. Цим листом ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат» дає свою згоду ,щодо укладання договору на умовах передбачених проектом договору про закупівлю,який визначений Додатком 4 тендерної документації замовника.

- по-друге : «На підтвердження дотримання вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 р. № 5781-91 щодо періодичної дезінсекції та дератизації складських приміщень» згідно вимоги не надані копія(ї) договору(ів) про надання послуг з дезінсекції та дератизації складських приміщень та копії актів виконаних робіт або інші документи з дезінсекції та дератизації складських приміщень, зазначених у інформаційній довідці про потужності, датовані 4 квартал 2019 року учасником ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат» у своїй тендерній пропозиції не надано жодного з вище вказаних документів».Учасником ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат» не надано жодного з вище вказаних документів тому,що проводиться самостійно, а саме:
Учасником ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат» у своїй тендерній пропозиції надане посвідчення № 674 від 20.06.17р. видане Охтирським відділом Державної установи «Сумський обласний лабораторний центр МОЗ України» цим посвідченням дезінфектор підприємства освоїв вимоги до проведення дератизації та дезінсекції згідно санітарним вимогам.
Учасником ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат» у своїй тендерній пропозиції надано Журнал обліку обсягу зовнішніх робіт з дератизації за підписом відповідального дезінфектора
Учасником ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат» у своїй тендерній пропозиції надане посвідчення № 326 від 21.12.2016р. видане Охтирським відділом Державної установи «Сумський обласний лабораторний центр МОЗ України» в тім,що працівником підприємства (дезінфектором), за договором № 55/11 від 21.11.2016 року освоєний об»єм теоретичного матеріалу,необхідного для проведення дезінфекційних робіт на підприємстві м»ясо переробної промисловості,зданий залік з профілактичної та заключної дезінфекції і може бути допущений до виконання та контролю виконання процесів дезінфекції території,виробничих та допоміжних приміщень,обладнання, інвентаря,
водогону,транспорту на ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат» згідно Санітарних правил «Для підприємств м»ясної промисловості» № 3238-85.

- по-третє : « Переможець на виконання вимоги статті 17 Закону надає інформацію, викладену нижче Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення»
Учасником ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат» у своїй тендерній пропозиції наданий лист – гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі процедури закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та надана Довідка Міністерством внутрішніх справ України № 1609543 серія IIА від 20.01.2020 року про те, що службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено переможцем підписати тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.

Документи подані скаржником

24 січня 2020 18:05
Оскарження

Документи

27 січня 2020 16:44
протокол27012020.pdf
27 січня 2020 16:44
видповидь мясо27012020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 565 336,79
UAH з ПДВ
396 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат 396 632,40
UAH з ПДВ
396 632,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РЕПНИЦЬКА ВАЛЕРІЯ ВЛАДИСЛАВІВНА" 444 449,00
UAH з ПДВ
444 449,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Жовба Валентина Іванівна 592 500,00
UAH з ПДВ
592 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2020 16:36
Електронний підпис
14 січня 2020 16:35
цінова пропозиція нова
11 січня 2020 15:51
Електронний підпис
11 січня 2020 15:44
4.rar
11 січня 2020 15:44
3.rar
11 січня 2020 15:44
2.rar
11 січня 2020 15:44
1.rar

Публічні документи

21 січня 2020 11:28
довідка МВС
13 січня 2020 09:07
паспорт керівника.pdf
13 січня 2020 09:07
Мед_книжка_Сопiт_ко.PDF
13 січня 2020 09:07
Мед_книжка_Остапенко.PDF
13 січня 2020 09:07
Мед книжка Колеснік.pdf
13 січня 2020 09:07
ЛИст гарантія ст17-1.pdf
13 січня 2020 09:07
Протокол_кури_охолод.PDF
13 січня 2020 09:07
Тех паспорт 03-98.PDF
13 січня 2020 09:07
Статут 2019.PDF
13 січня 2020 09:07
Сертифікат ХАССР.pdf
13 січня 2020 09:07
Довідка про довкілля.PDF
13 січня 2020 09:07
витяг ПДВ.jpg
13 січня 2020 09:07
Витяг липень 2019р.PDF
13 січня 2020 09:07
Декларація кури.pdf
13 січня 2020 09:07
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

13 січня 2020 10:40
Електронний підпис
13 січня 2020 10:35
Технічні.pdf
13 січня 2020 10:35
репницька банк.pdf
13 січня 2020 10:35
Протоколи.pdf
13 січня 2020 10:35
Протокол.pdf
13 січня 2020 10:35
Пропозиція.pdf
13 січня 2020 10:35
Проект договору.pdf
13 січня 2020 10:35
Правоустановлюючі.pdf
13 січня 2020 10:35
лист - згода.pdf
13 січня 2020 10:35
Довідка.pdf
13 січня 2020 10:35
Довідка санкції.pdf
13 січня 2020 10:35
довідка потужності.pdf
13 січня 2020 10:35
Довідка ліцензія.pdf
13 січня 2020 10:35
Довідка всі витрати.pdf
13 січня 2020 10:35
Відомості.pdf

Публічні документи

10 січня 2020 19:07
Геріатричний.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат

ФОП "РЕПНИЦЬКА ВАЛЕРІЯ ВЛАДИСЛАВІВНА"

ФОП Жовба Валентина Іванівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
Відхилено 396 600,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 15:30
ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат
#00444010
Переможець 396 632,40
UAH з ПДВ
17 січня 2020 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат
#00444010
396 632,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 11:52
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 16:09
ДУ 6(мясо).pdf зміни до договору
28 січня 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 11:50
дод 4 до дог 10.pdf зміни до договору
26 січня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 12:14
ДУ 3(мясо).pdf зміни до договору
06 січня 2021 12:12
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 15:19
ду2(Мясо).pdf зміни до договору
29 вересня 2020 15:18
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 08:53
ду(мясо).pdf зміни до договору
19 травня 2020 08:51
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 10:33
1.jpeg укладений
03 лютого 2020 10:30
2.jpeg укладений
03 лютого 2020 10:30
3.jpeg укладений
03 лютого 2020 10:30
4.jpeg укладений
03 лютого 2020 10:30
5.jpeg укладений
03 лютого 2020 10:30
6.jpeg укладений
03 лютого 2020 10:30
7.jpeg укладений
03 лютого 2020 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" , Сторони домовилися внести зміни в Специфікацію до Договору № 10 від 03.02.2020, а саме зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 1.2 Договору № 10 від 03.02.2020 року Сторони домовилися внести зміни до спеціфікації Додаток № 2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 11.2 Договору № 10 від 03.02.2020 року Сторони домовилися продовжити дію Договору.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони уклали ДУ № 4 від 26.01.2021 до договору № 10 від 03.02.2020 року про наступне : Керуючись ч. 6 ст.41 ЗУ "про публічні закупівлі" продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2021 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору на суму 76755,58 грн. 2.Сторони уклали ДУ № 5 від 26.01.2021 до договору № 10 від 03.02.2020 року про наступне : пункт13 Договору викласти в новій редакції у зв"язкузі зміною реквізитів
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4 ; 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.1 ДУ № 4 від 26.01.2021 року і замінити ч. 6 ст. 41 ЗУ " Про публічні закупівлі " на ч. 5 ст 36 ЗУ " Про публічні закупівлі "
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 396 632,40
UAH (в тому числі ПДВ 66 105,40 UAH)