Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Бориспільська, 12-Б, під'їзд 2 у Дарницькому районі м. Києва
Очікувана вартість
1 848 929,20 UAH
UA-2019-12-27-000707-a 9021f2c3fed343d1a065e895d84a7e48
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 15:14
Очікувана вартість: 1 848 929,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 848,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Бориспільська, 12-Б, під'їзд 2 у Дарницькому районі м. Києва
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Бориспільська, 12-Б, під'їзд 2 у Дарницькому районі м. Києва (Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, місто Київ, Київ, вул. Бориспільська, 12-Б, під'їзд 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1) Замовник має право надати аванс у розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів; 2) Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання) не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" 1 846 145,65
UAH з ПДВ
1 846 145,65
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс" 1 846 844,57
UAH з ПДВ
1 846 844,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 16:50
Електронний підпис
27 січня 2020 17:49
Електронний підпис
27 січня 2020 17:43
10. Інші документи.zip
27 січня 2020 17:43
2. Кошторис.zip

Публічні документи

24 січня 2020 13:02
Електронний підпис
24 січня 2020 12:42
12. Кошторис.zip
24 січня 2020 12:42
7. Інші документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"
#32423953
Переможець 1 846 145,65
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 10:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"
#32423953
1 846 145,65
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 12:21
Додаткова угода №3 від 13.05.2021 до дог. №9-20-КТ від 21.02.2020 вул. Бориспільська, 12-Б, п. 2.pdf зміни до договору
13 травня 2021 12:20
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:04
Додаткова угода 2 від 30.12.2020 до дог 9_20-КТ вул. Бориспільська, 12-Б.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:17
Додаткова угода 2 від 30.12.2020 до дог 9_20-КТ вул. Бориспільська, 12-Б.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 16:07
Додаткова угода № 1 від 26.05.2020 до дог. № 9-20-КТ від 21.02.2020, вул. Бориспільська, 12-Б, п. 2.pdf зміни до договору
26 травня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 11:44
Договір № 9-20-КТ від 21.02.2020, вул. Бориспільська, 12-Б, п. 2.pdf укладений
21 лютого 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, у Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, у Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 26.05.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 9/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, у Розділ 15 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у пункт 1.1 Розділу 1 «Предмет Договору» Договору, у пункт 2.1. Розділу 2 «Терміни виконання робіт» Договору, у пункт 3.1. Розділу 3 «Договірна ціна» Договору, у пункт 5.5. Розділу 5 «Порядок розрахунків» Договору, у пункт 14.2. Розділу 14 «Інші умови Договору» Договору, у Додатки до Договору, які є невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 30.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 9/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, у Розділ 15 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у пункт 1.1 Розділу 1 «Предмет Договору» Договору, у пункт 2.1. Розділу 2 «Терміни виконання робіт» Договору, у пункт 3.1. Розділу 3 «Договірна ціна» Договору, у пункт 5.5. Розділу 5 «Порядок розрахунків» Договору, у пункт 14.2. Розділу 14 «Інші умови Договору» Договору, у Додатки до Договору, які є невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 30.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 9/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 11.01.2021 року №3 та наказу Замовника від 12.01.2021 року № 03-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору. Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни Додаток № 2 – Договірна ціна з локальними кошторисними розрахунками Додаток № 3 - Календарний план виконання робіт Додаток № 4 – План фінансування робіт Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 13.05.2021 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 9/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 828 033,89
UAH (в тому числі ПДВ 304 672,31 UAH)