Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Городенківської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02143502 |
Вебсайт: | http://zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 78100, Україна , Івано-Франківська обл., м. Городенка, вул. Шевченка, 77 |
Контактна особа: |
Відділ освіти +380673431095 gorodenkavidilosvity@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2019 11:33 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
27 грудня 2019 11:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-31-000001 ● 05dbdbbe74f44f04965b24fb3d4e619c
- Статус: вирішено ● Дата: 13 березня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2020 09:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2020 №6
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 31.01.2020 № 6
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-12-27-000693-b 27.12.2020 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
04.02.2020р. № 73/07 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Відділом освіти Городенківської районної державної адміністрації (далі – Замовник) опрацьовано Висновок про результати моніторингу закупівлі №UA-M-2020-01-31-000001 (далі – Висновок), проведеного на підставі наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 31.01.2020 р. №6 та на підставі п. 7, ст. 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (зі змінами, далі – Закон) та повідомляємо наступне. В пункті 1 констатуючої частини Висновку зазначено, що Замовником неправомірно застосовано переговорну процедуру закупівлі оскільки документально не підтверджено та не обґрунтовано наявність підстав, передбачених пунктом 2 частини другої статті 35 Закону. На порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ №490) обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі у пункті 14 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури не містить посилання на експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону. Статтею 35 Закону визначено право Замовника самостійно обирати застосування переговорної процедури закупівлі за умови наявності однієї з підстав визначених в п. 2 ст. 35 Закону. Згідно п. 2, розділ 2, ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як вийняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. ФОП Йилмаз Ольга Митиславівна представила відділу освіти Городенківської РДА копії договорів оренди на харчові блоки навчальних закладів району (ЗДО та НВК ), що фактично стало підставою для її першочергового права на надання послуг гарячого харчування в ЗДО та НВК району. Таким чином, з технічної причини відсутності конкуренції, надання послуг з організації харчування може бути надано тільки одним приватним підприємцем, що орендує харчові блоки у відповідних навчальних закладах. ФОП Йилмаз Ольга Митиславівна має договори оренди на приміщення харчоблоків в шкільних їдальнях термінами дії до 31 грудня .2020 р., що фактично робить її єдино можливими виконавцями послуг в певному навчальному закладі на час дії договору оренди. Виконуючи основні свої завдання щодо організації харчування дітей у навчальних закладах за рахунок місцевого бюджету та залучених коштів, Відділ освіти Городенківської районної державної адміністрації вимушений був застосувати переговорну процедуру для закупівлі послуг з організації гарячого харчування здобувачам дошкільної освіти у ЗДО та НВК та укласти договір з єдиним надавачем таких послуг, ФОП Йилмаз Ольга Митиславівна з причини не можливості застосувати конкурентну процедуру закупівлі. Відсутність харчування здобувачам дошкільної освіти у ЗДО та НВК є підставою для призупинення навчального процесу у них чим буде порушено ст. 3, 26, 33, 35, 51, 57 Закону України «Про освіту». Враховуючи вищезазначене, Замовником було правомірно застосовано переговорну процедуру закупівлі 55320000-9 — Послуги з організації харчування. Також, Замовник не має можливості усунути порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в частині додання інформації про посилання на експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону. В пункті 3 констатуючої частини Висновку зазначені зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Згідно п. 6.3.1 договору №5-Й від 27.01.2020 (далі – Договір) Замовник має право достроково розірвати Договір у разі невиконання зобов’язань учасником повідомивши про це у строк 10 днів. Виконавець Договору, ФОП ЙИЛМАЗ ОЛЬГА МИТИСЛАВІВНА, повідомила про неможливість надання послуг з організації харчування з 09.02.2020 р. (лист №1 від «28 » січня 2020 р.). Відповідно Замовником вжиті заходи щодо розірвання даного Договору. « 4 »лютого 2020 р. Замовником і Виконавцем Договору, ФОП ЙИЛМАЗ ОЛЬГА МИТИСЛАВІВНА, підписано додаткову угоду №2 до Договору щодо припинення дії Договору з 09.02.2020 р. (копія додається та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу). Таким чином, повідомляємо про вжиття Замовником заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. З повагою, Голова Тендерного комітету ______________ _______________
2020-02-04 16:12:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Замовником розірвано договір
2020-03-13 12:00:44
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЙИЛМАЗ ОЛЬГА МИТИСЛАВІВНА #2939117344 |
Переможець |
12 000 000,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2019 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2020 15:39
|
дод.угода 2 від 04.02.20.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2020 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 15:34
|
додаткова угода харчування.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2020 15:14
|
договір харчування.pdf | укладений |
28 січня 2020 15:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у реквізити Договору |
Номер договору про закупівлю: | 5-Й |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строку дії договору, припинення дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 5-Й |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |