Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 М'ясо
Очікувана вартість
438 000,00 UAH
UA-2019-12-27-000641-a 520e873aa46e42759d8d0f8eef692478
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорновус Оксана Миколаївна

+380679778010 dnz22_stryi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №22 ”Весняночка” комбінованого типу відділу освіти міськвиконкому Стрийської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 22416340
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул. С.Бандери, 49а
Контактна особа: Чорновус Оксана Миколаївна
+380679778010
dnz22_stryi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2020 13:00
Початок аукціону: 13 січня 2020 11:55
Початок аукціону: 13 січня 2020 11:55
Очікувана вартість: 438 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


М’ясо яловичини без кістки, свинини без кістки та свійської птиці (курятина) - охолоджене повинно мати на своїй поверхні шкірочку підсихання відповідного кольору. Зовнішній вигляд продукції не пошкоджений, не деформований. На свинині та яловичині не повинно бути залишків шкури, згустків крові, забруднень, не дозволяється завозити м’ясні обрізки. М'ясо птиці чисте, не липке, без залишків пір’я, пуху, пеньків та волосоподібного пір’я, подряпин, розривів поверхні, плям, без синців, з чистим характерним для даного виду м’яса запахом. Поверхня м'яса помірно волога не завітрена , без ослизнення, колір від рожевого до червоного, що відповідає м’ясу даного виду тварин. Запах доброякісного м’яса, без стороннього запах та наповнювання будь-якими хімічними речовинами Продукти харчування не повинні містити генетично модифіковані організми (ГМО).

Згідно очікуваних кошторисних призначень на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4400 кілограми
15110000-2 – М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, Стрий, вул. С.Бандери, 49а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Стрию. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м.Стрий в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 січня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 12:31
Тендерна документація 2020р .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-27-000641-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Агротем, Код ЄДРПОУ:31742132
Дата подання: 17 січня 2020 16:00
Вимога
Шановний Замовнику!
Нами була здійснена незалежна перевірка тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Поронюк Богдан Юрійович на предмет відповідності вимогам Тендерної документації, у ході якої було виявлено значну кількість недоліків, які мали б слугувати підставами для відхилення його тендерної пропозиції.
1. Відповідно до ч.1 Розділу 3 Тендерної документації, вимагалось надання Додатку 4 «Проект договору» (заповненого та завіреного підписом та печаткою учасника, як підтвердження згоди учасника із умовами договору). У складі тендерної пропозиції ФОП Поронюк Богдан Юрійович міститься даний документ, проте пп.11.1 не заповнений, що є прямим порушенням вимог Замовника, а отже мало б слугувати підставою для відхилення.
2. Відповідно до ч.5 Розділу 3 Тендерної документації вимагалось надання довідки у довільній формі про наявність укладених аналогічних договорів (не менше двох), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменування, адреси, та контактних телефонів, предмета закупівлі та обсягу (у кількісному або вартісному виразі в знеособленій чи затертій формі, якщо інформація містить комерційну таємницю). У складі тендерної пропозиції ФОП Поронюк Богдан Юрійович міститься довідка про наявність укладених аналогічних договорів, проте у даній довідці відсутня інформація щодо адреси, та контактних телефонів та обсягу закупівлі, що мало б бути підставою для відхилення тендерної пропозиції даного Учасника.
3. Учасники у складі тендерної пропозиції були зобов’язані подати Форму «Тендерна пропозиція», що подається згідно Додатку 1 до Тендерної документації. Як вбачається зі змісту даного документу, Учасники були зобов’язані заповнити відповідні поля, одним з яких є п.6. Додатку 1, а саме «Загальна вартість пропозиції конкурсних торгів ____________________ (_________________________________________________) (цифрами та словами)». ФОП Поронюк Богдан Юрійович надав у складі тендерної пропозиції даний документ, де у полі «Загальна вартість пропозиції конкурсних торгів» зазначив суму 317 609,00 грн з ПДВ (триста сімнадцять тисяч шістсот дев’ять гривень 00 копійок) в той час, коли, згідно з заповненими полями в електронній системі, загальна варість його пропозиції складала 412 650,00 грн з ПДВ (чотириста дванадцять тисяч шістсот п’ятдесят гривень 00 копійок). Дана невідповідність мала б слугувати підставою для відхилення його тендерної пропозиції, оскільки не може вважатись формальною згідно Тендерної документації.
4. Згідно вимог Додатку 3 до Тендерної документації, Учасники фізичні особи-підприємці у складі тендерної пропозиції мали подати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. ФОП Поронюк Богдан Юрійович надав даний документ, проте порушив порядок завірення копій документів, передбачений ч.1 Розділу 3, а саме: У випадках, коли в Документації наявна вимога щодо надання копії документа, – це означає, що має бути надана скан-копія, засвідчена складачем або розпорядником (власником) документа наступним чином: робиться напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» та проставляється підпис та відбиток печатки (*). У всіх інших випадках Замовник вимагає надання скан-копію оригіналу документу. Дана невідповідність не є формальною помилкою, оскільки до формальних помилок, згідно Тендерної документації, належить лише відсутність підписів, печаток на окремих сторінках пропозиції, а на вищезазначеному документі відсутні надписи «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», що ставить під сумнів дійсну оригінальність даного документа.
5. Відповідно до вимог Додатку 3 до Тендерної документації, на ненадані копії документів, що вимагається, надається лист пояснення.
У складі тендерної пропозиції відсутні листи-пояснення щодо ненадання наступної інформації та документів:
- Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, який підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції;
- Копія статуту із змінами (в разі їх наявності) або копію іншого установчого документа Учасника (для юридичних осіб);
- Копії чинних санітарних паспортів, виданих органами Держпродспоживслужби (або правонаступним органами) на вказаний автотранспорт, якщо таке передбачено чинним законодавством.
У зв’язку з наявністю численних недоліків у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Поронюк Богдан Юрійович просимо надати обґрунтовану відповідь по кожному з пунктів, зазначеному у цій вимозі та прийняти рішення (завершити процедуру закупівлі) у встановленому законом порядку. У разі відсутності будь-якої реакції на відповідні зауваження щодо пропозиції даного Учасника, ми будемо змушені звернутись до правоохоронних та контролюючих органів за захистом порушених прав та притягнення осіб, які вчинили правопорушення у сфері публічних закупівель до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2020 14:37
Шановний Учаснику, відповідно до Вашої вимоги від 17 січня 2020 р. повідомляємо наступне:
По першому питанню – Учасником ФОП Поронюк Б.Ю., поданий заповнений та завізований на кожній сторінці проект договору, що в свою чергу підвтерджує його згоду з умовами цього договору, стосовно пп.11.1, то Учасником ФОП Поронюк Б.Ю., поданий у складі пропозиції документ «Витяг ПДВ», що підтверджує що ФОП Поронюк Б.Ю., є платником податку на додану вартість. Також звертаємо увагу на те, що ключові положення проекту Договору такі як: найменування Виконавця, реквізити сторони, предмет Договору та специфікації до цього Договору заповнені. Тобто по даному питанню Учасник ФОП Поронюк Б.Ю., не порушив умов тендерної документації.
По другому питанню – Учасником ФОП Поронюк Б.Ю., подані аналогічні договори № 7 від 25.01.2019 р., та № 1 від 21.01. 2019 р., в яких зазначена інформація про найменування замовників, предмет договору та кількість, місцезнаходження контрагентів договорів, контактних телефонів, предмета закупівлі та обсягу у кількісному та вартісному виразі. Відповідно до цього Замовник не вважає за порушення, якщо інформація зазначена, або ж подана в іншому документі. Отож, по даному питанню Учасник ФОП Поронюк Б.Ю., не порушив умов тендерної документації Замовника.
По третьому питанню – Учасником ФОП Поронюк Б.Ю., завантажений до тендерної пропозиції документ «Тендерна пропозиція». В п.9 даного документу (таблиця) Учасником зазначена загальна вартість його пропозиції, а саме 412 650,00 грн з ПДВ, наголошуємо, що ця ж сама вартість і зазначена в електронному полі «Вартість пропозиції», та була стартовою на момент аукціону. Також, згідно з примітками до Додатку 1 Учасником ФОП Поронюк Б.Ю. протягом одного робочого дня подав в електронному вигляді через електронну систему закупівель ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Отож, по даному питанню Учасник ФОП Поронюк Б.Ю., не порушив умов Тендерної документації.
По четвертому питанню – Учасником завантажений файл «ІПН Поронюк», з ориганільним підписом та печаткою Учасника, не зазначення напису «Копія вірна» Замовник вважає малозначною помилкою, що ніяким чином не впливає на оригінальність даного документу.
По п’ятому питанню – Учасник ФОП Поронюк Б.Ю., є фізичною особою підприємцем, відповідно до Розділу 3, п.5.4 Тендерної документації Замовника «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником». Відповідно до цього Учасником ФОП Поронюк Б.Ю, не порушено умови Тендерної документації.
Щодо неподання санітарних паспортів, повідомляємо, що вимоги Замовника наступні «Поставка повинна виконуватись транспортом із маркуванням «Продукти», який має чинний санітарний паспорт або ін. спеціальний дозвіл на перевезення продуктів харчування (якщо таке передбачено чинним законодавством України )»
Наявність санітарного паспорту на транспортний засіб не передбачена статтями 43, 44 Розділу VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Інші Закони, які б вимагали оформлення санітарного паспорту на транспортні засоби для перевезення харчових продуктів відсутні.
Учасник ФОП Поронюк Б.Ю. надав відповідні договір та акти дезинфекції, що відповідає вимогам Замовника.

Отож відповідно до вищенаведеного повідомляємо, що Учасник ФОП Поронюк не порушив вимог тендерної документації Замовника та чинного Законодавства.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-03-000014 ● 0f887501565247c29b58b65f5bbd6a36
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 січня 2020 15:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.01.2020 № 2

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.01.2020 № 2

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-12-27-000641-a 27.12.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку про результати моніторингу від Держаудитслужби України № UA-M-2020-01-03-000014 від 03.01.2020р. Замовник здійснив заходи , щодо усунення виявленого порушення : наклав електронний цифровий підпис чим усунув порушення законодавства у сфері закупівлі.

2020-01-03 18:39:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Поронюк Богдан Юрійович 412 650,00
UAH з ПДВ
395 819,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Агротем 416 970,00
UAH з ПДВ
395 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 09:30
Довідка МВС
17 січня 2020 09:30
Довідка ДПС
09 січня 2020 23:00
Електронний підпис
09 січня 2020 22:59
Техпаспорт авто.rar
09 січня 2020 22:59
Технічні вимоги.PDF
09 січня 2020 22:59
Тендерна пропозиція.PDF
09 січня 2020 22:59
Проект договору.PDF
09 січня 2020 22:59
Посвідчення водія.pdf
09 січня 2020 22:59
Паспорт Поронюк.pdf
09 січня 2020 22:59
Лист гарантія ст.17.pdf
09 січня 2020 22:59
ІПН Поронюк.pdf
09 січня 2020 22:59
Змиви автомобіля .rar
09 січня 2020 22:59
Згода істотні умови.PDF
09 січня 2020 22:59
Довідка транспорт.PDF
09 січня 2020 22:59
Довідка санкції.PDF
09 січня 2020 22:59
Довідка працівники.pdf
09 січня 2020 22:59
Довідка банку.pdf
09 січня 2020 22:58
Витяг ПДВ.PDF
09 січня 2020 22:58
Витяг ЄДР.PDF

Публічні документи

10 січня 2020 19:55
сканкопії 2020 ДНЗ 22.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Поронюк Богдан Юрійович

ПП Агротем

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Поронюк Богдан Юрійович
#2189819676
Переможець 395 819,00
UAH з ПДВ
16 січня 2020 14:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Поронюк Богдан Юрійович
#2189819676
395 819,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 09:03
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:30
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:29
д.у.№4 до дог.№3.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 15:38
додаткова угода 3.PDF зміни до договору
30 вересня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 16:45
додат.угода 2.PDF зміни до договору
24 вересня 2020 16:39
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 14:16
дод.уг.№1 до дог.№3.PDF зміни до договору
19 червня 2020 14:14
дод.уг.№1 до дог.№3.PDF зміни до договору
19 червня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 14:21
договір 3.PDF укладений
31 січня 2020 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4.п.п.1 ст.36 Закону України "Про публіяні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015р. та п.3.3." Ціна договору може коригуватись залежно від потреб Замовника та виділених кошторисних асигнувань на дану закупівлю" Договору №3 від 30.01.2020р. Сторони домовились внести зміни . Обсяги закупівлі за кодом ДК 021:2015-15110000-2 "М'ясо" зменшено на суму 49543,98 грн.(зПДВ)
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару пов'язана із збільшенням ціни цього товару на ринку. Зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із винекненням механічної помилки у специфікації додаткової угоди №2 від 23 вересня 2020 року до договору №3 від 30.01.2020 року., а саме "Використано" - 14370,46грн., замінити на вірне "Використано" - 14660,23грн. Сторони домовилися внести зміни та викласти специфікацію у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяги закупівлі товару зменшено відподно до фактичного споживання в 2020 році. Обсяг закупівлі м'яса в 2020 році склав :1448,071 кг. з них : яловичина охолоджена (сировина для шинки)-289,2 кг.на суму 39116,66 грн.; свинина охолоджена (сировина для шинка)-485,571 кг на суму 58215,14 грн.; тушка курчати -бройлера -416,30 кг. на суму 2815,00грн.; суповий набір охолоджений -257 кг. на суму 6419,86 грн. Загальна сума договору в 2020 р. склала 124566,66 грн.(з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 124 566,66
UAH (в тому числі ПДВ 20 761,11 UAH)