Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СОКАЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СОКАЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 41829167 |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, Сокальський район, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86 |
Контактна особа: |
Мисак Микола Іванович +380937342468 CENTROSVITASOKAL@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2019 15:39 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Тендерна документація
27 грудня 2019 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-13-000048 ● 888aae10ba084f1189a9aaaed05f70c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2020 08:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.01.2020 № 13
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.01.2020 № 13.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-12-27-000562-c 27.12.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
До висновку Західного офісу Держаудитслужби України від 22.01.2020 року № UA-M-2020-01-13-000048 про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-12-000060-С, 4 лоти «Хліб та хлібобулочні вироби», проведеної Комунальною установою Сокальської районної ради Львівської області «Центр з обслуговування закладів освіти Сокальського району» 41829167, Україна, Сокальський район, м.Сокаль вул..Шашкевича,86. Відповідно до річного плану КУ СРР ЛО «ЦОЗО» 11.11.2019 р. було оголошено закупівлю UA-2019-11-12-000060-С «Хліб та хлібобулочні вироби» ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби: Лот 1. Хліб, булочки та круасани для Сокальського округу на суму 566 500,00 грн.; Лот 2. Хліб,булочки та круасани для Белзького округу на суму 600 000,00 грн. ; Лот 3. Хліб, булочки та круасани для Забузького округу на суму 475 000,00 грн. та Лот 4. Хліб, булочки та круасани для Тартаківського округу на суму 364 500,00 грн. всього 2 006 000,00 грн. (4 лоти). За результатами відкритих торгів установою по двох лотах, а саме Лот 1. Хліб, булочки та круасани для Сокальського округу на суму 566 500,00 грн.; Лот 2. Хліб,булочки та круасани для Белзького округу на суму 600 000,00 грн. було визначено переможців і укладено договори про закупівлю та на підставі ст.31 Закону частково (2 лоти) Лот 3. Хліб, булочки та круасани для Забузького округу на суму 475 000,00 грн. та Лот 4. Хліб, булочки та круасани для Тартаківського округу на суму 364 500,00 грн. торги були відмінені через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Інформація про відміну торгів по двох лотах у встановлені терміни була оприлюднена в електронній системі закупівель. В зв’язку з відміною торгів по 2 лотах Лот 3. Хліб, булочки та круасани для Забузького округу на суму 475 000,00 грн. та Лот 4. Хліб, булочки та круасани для Тартаківського округу на суму 364 500,00 грн. КУ СРР ЛО «ЦОЗО» відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку України «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами) від 02.08.2017 р. № 330-06/26774-06 розділ «Щодо торгів та визначення їх такими, що не відбулися частково ( за лотами)» без змін формулювання предмета закупівлі було оголошено повторну закупівлю по них UA-2019-12-04-000190-C , «Хліб та хлібобулочні вироби» ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, 2 лоти, Лот 1.Хліб, булочки та круасани для Забузького округу на суму 475 000,00 грн. та Лот 2. Хліб, булочки та круасани для Тартаківського округу на суму 364 500,00 грн., всього 839 500,00 грн. Торги по повторній закупівлі були відмінені в зв’язку із поданням для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Інформація про відміну торгів по повторній закупівлі також була у встановлені терміни оприлюднена в електронній системі закупівель. Зважаючи на те, що установою було двічі відмінено тендер по двох лотах через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та враховуючи гостру потребу негайного забезпечення організації харчування учнів та вихованців шкіл, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону було застосовано переговорну процедуру закупівлі «Хліб та хлібобулочні вироби» ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби з дотриманням вимог ст.35 Закону, Лот 1.Хліб, булочки та круасани для Забузького округу на суму 329 885,00 грн. та Лот 2.Хліб,булочки та круасани для Тартаківського округу на суму 253 680,00 грн. всього сума закупівлі становить 583 565,00 грн. з ТОВ «Агробізнес», що став єдиним суб’єктом, який зголосився на переговори. В результаті проведення даної переговорної процедури було зекономлено 255 935,00 грн., і не спричинило негативного впливу на бюджет. Порушення ч.1 ст.10 Закону щодо оприлюднення договору в частині нерозміщення додатку, що є невід’ємною частиною договору усунуто шляхом розміщення додатку №2 «Графік завозу товару», в інформаційно-телекомунікаційній системі “ ProZorro”. Зазначений додаток не був розміщений у встановлений термін через те, що Законом чітко не визначено необхідність оприлюднення додатків до договорів.(ст.ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі»).
2020-01-28 17:37:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1.Хліб, булочки та круасани для Забузького округу |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 329 885,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБІЗНЕС" #30915832 |
Переможець |
329 885,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2019 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2021 16:53
|
Файл (1) (1).PDF | зміни до договору |
11 березня 2021 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2021 16:23
|
Файл (1).PDF | зміни до договору |
13 січня 2021 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:45
|
Файл (2) (1).PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:24
|
Файл (6) (1).PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2020 17:37
|
File (1) (1).PDF | зміни до договору |
19 лютого 2020 17:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2020 17:10
|
File (1).PDF | зміни до договору |
28 січня 2020 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2020 14:57
|
File.PDF | укладений |
16 січня 2020 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Неоприлюднення додатку №2 до Договору у встановленні терміни через те,що Законом чітко не визначено необхідність оприлюднення додатків до договорів. (ст.ст.1,10 Закону України "Про публічні закупівлі") |
Номер договору про закупівлю: | 03-12/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаток №2 до д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товар. |
Номер договору про закупівлю: | 03-12/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі товару та відповідно зменшення загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-12/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 03-12/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору та укладення додаткової угоди на суму що не перевищої 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 03-12/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі та відповідно зменшення загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-12/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |