Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)
Очікувана вартість
1 297 895,90 UAH
UA-2019-12-27-000559-b 8342f7bce4f44d1295d32eb77c6896b3
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Заворотня

+380636606054 zoshv25@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Попасняська багатопрофільна гімназія №25 Попаснянської районної ради Луганської області
Код ЄДРПОУ: 33224980
Місцезнаходження: 93300, Україна , Луганська обл., Попаснянський район, місто Попасна, ВУЛИЦЯ КОШОВОГО, БУД. 31
Контактна особа: Тетяна Заворотня
+380636606054
zoshv25@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до ст.19 Закону України «Про теплопостачання» №2633-IV від 02.06.2005р. діяльність у сфері теплопостачання може здійснюватись суб'єктами господарської діяльності у сфері теплопостачання всіх організаційно-правових форм та форм власності. Споживач або суб'єкт теплоспоживання має право вибирати (змінювати) теплопостачальну організацію, якщо це технічно можливо.
У 2016 році Попаснянською багатопрофільною гімназією №25 Попаснянської районної ради Луганської області було проведено відкриті торги на закупівлю «пара та гаряча вода, постачання пари та гарячої води» від автономної котельні. В результаті конкурсу переможцем відкритих торгів стала Фізична особа-підприємець Владимирська Наталія Володимирівна. Рішенням сесії Попаснянської міської ради було затверджено тариф на послуги теплопостачання, які надаються учасником.
По технічним причинам здійснення постачання теплової енергії в будівлі Попаснянської багатопрофільна гімназія №25 Попаснянської районної ради Луганської області можливе лише із встановленням котлів на альтернативних видах палива (крім газу) лише у приміщенні, переданому за договором оренди нежитлового приміщення №2 від 01 грудня 2016 р. Фізичній особі-підприємцю Владимирській Наталії Володимирівні. Слід зазначити, що акт на право постійного користування земельною ділянкою не дає можливості здавати в оренду земельну ділянку для будівництва нової котельні.
Для постачання тепла від іншого постачальника необхідні додаткові вводи теплового носія від різних постачальників. Для цього потрібно виконати договірні, проектні та інші технічні роботи, що призведуть до додаткових витрат. Тому, у Попаснянській багатопрофільній гімназії №25 Попаснянської районної ради Луганської області на даний час немає можливості організовувати теплопостачання від інших постачальників теплової енергії.
Слід також зазначити, що неукладення або несвоєчасне укладання договору з учасником призведе до припинення теплопостачання соціального об’єкту Попаснянської багатопрофільної гімназії №25 Попаснянської районної ради Луганської області. Це в свою чергу призведе до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, поставить під загрозу здоров’я та життя людей, підвищить соціальну напругу серед населення та негативне ставлення до органів державної влади, стане причиною виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, спричинить руйнування систем теплозабезпечення.
На підставі вищезазначеного, було вирішено здійснити закупівлю комунальних послуг шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.п.5 ч.2 ст.35 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 02 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
581 гігакалорія
постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м.Попасна, вул.Кошового,буд.31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

27 грудня 2019 11:00
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЛАДИМИРСЬКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2216011663
Переможець 1 297 895,90
UAH
27 грудня 2019 11:03

Документи

27 грудня 2019 11:03
Електронний підпис
27 грудня 2019 11:02
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 11:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЛАДИМИРСЬКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2216011663
1 297 895,90
UAH
Документи

Документи

27 грудня 2019 11:03
Електронний підпис
27 грудня 2019 11:02
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 11:31
Договір 1 ТЕП.pdf укладений
15 січня 2020 11:30
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 16:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:39
дод уг 4 1 ТЕП.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:37
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 07:58
Дод уг 3.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 07:57
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 11:59
Д уг 2 1ТЕП.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 09:41
Дод уг 1 ТЕП.pdf зміни до договору
25 червня 2020 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У з’язку з встановленням карантину для запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби COVID -19 на території України та зменшенням в зв’язку з цим асигнувань, сторони домовились зменшити суму Договору № 1 ТЕП від 15 січня 2020 року на суму 323 966,88 грн..(Триста двадцять три тисячі дев’ятсот шістдесят шість грн.88 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1 ТЕП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною головного розпорядника коштів ,а саме ліквідацією юридичної особи – відділу освіти Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області та створення структурного підрозділу районної державної адміністрації відділу культури,молоді,спорту та освіти на підставі розпорядженням голови державної адміністрації – керівника районної військово-цивільної адміністрації від 17.06.2020 р № 815 «Про внесення змін до структури Попаснянської районної державної адміністрації»
Номер договору про закупівлю: 1 ТЕП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з встановленням карантину для запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби COVID-19 на території України та зменшенням в зв'язку з цим асигнувань,сторони домовились зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 1 ТЕП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У з’язку з встановленням карантину для запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби COVID -19 на території України і з закінченням бюджетного року та зменшенням в зв’язку з цим асигнувань, сторони домовились зменшити суму Договору № 1 ТЕП від 15 січня 2020 року на суму 113678,75 грн..(Сто тринадцять тисяч шістсот сімдесят вісім грн.75 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1 ТЕП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 674 919,94
UAH