Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шприци ін'єкційні трьохкомпонентні "ANGEL CARE" - 2 (два) найменування (коди згідно НК 024:2019 - 47017 шприц загального призначення, разового застосування; 47017 шприц загального призначення, разового застосування)
Очікувана вартість
20 543,47 UAH
UA-2019-12-27-000558-a 28ac866c4da04bbe9ab3ea309d0aa376
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маєвський Богдан Павлович

+380442755666 oks@ifp.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського Національної академії медичних наук України"
Код ЄДРПОУ: 02011964
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10
Контактна особа: Маєвський Богдан Павлович
+380442755666
oks@ifp.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Додаткова закупівля у грудні 2019 року по дк 021:2015 – 33140000-3, проводиться Замовником у зв'язку з економією коштів, а саме зекономлених від зміни ціни раніше укладених договорів в бік зменшення згідно ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (дивитись: ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-04-000393-с, додаткова угода на зменшення ціни товару № 1а від 26 грудня 2019 року до договору № 03/12-01 та ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-21-001795-b – додаткова угода на зменшення ціни товару № 1 від 26 грудня 2019 року до договору № 19/12-01), а відповідно до роз'яснення Мінекономрозвитку України від 14.09.2016 року за № 3302-06/29640-06 - закупівля є новим предметом договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7200 шт
Шприц ін'єкційний 3-х компонентний одноразовий стерильний "ANGEL CARE" 10 мл. Luer Slip з голкою, 21G (0,8х40 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
7505 шт
Шприц ін'єкційний 3-х компонентний одноразовий стерильний "ANGEL CARE" 5 мл. Luer Slip з голкою, 22G (0,7х40 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом поставки та на підставі підписаної Сторонами - видаткової накладної Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

27 грудня 2019 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"
#36113325
Переможець 20 543,47
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 12:21

Документи

27 грудня 2019 12:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:27
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:44
Договір укладений
27 грудня 2019 12:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2019 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 20 543,47
UAH (в тому числі ПДВ 1 343,97 UAH)