Курятина охолоджена (чверть,стегно, філе куряче)
Очікувана вартість
527 600,00 UAH
UA-2019-12-27-000510-c 57c7361052384b0bb32a133462bc8a7b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Очаківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20908279
Місцезнаходження замовника: 57508, Україна , Миколаївська обл., місто Очаків, вул. Соборна, будинок 7А
Контактна особа замовника: Бесєдіна Алла Миколаївна
+380984025237
gorono2007@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 13:29
Очікувана вартість: 527 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 276,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7100 кг
Курятина охолоджена (чверть,стегно, філе куряче)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57508, Україна, Миколаївська область, м.Очаків, вул.Соборна,7А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 грудня 2019 15:10
Електронний цифровий підпис
27 грудня 2019 15:06
ТДК

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-24-000002 ● 7cc4bd57102d427780627e5bda5c19b9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-24
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-24 14:29:00
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.01.2020 № 23

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-27-000510-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27 грудня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв`язку з проведенням моніторингу Держаудитслужбою тендерним комітетом було прийнято рішення про відміну торгів задля усунення порушень ( п.2 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі")

2020-02-05 14:45:59

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 04 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Очаківської міської ради, 20908279, Україна, місто Очаків, вул. Соборна, будинок 7А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Курятина охолоджена (чверть,стегно, філе куряче), 527600UAH, 15110000-2, ДК021, 7100, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 57c7361052384b0bb32a133462bc8a7b, 2019-12-27
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 24 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Відділу освіти Очаківської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 26.12.2019 № 33); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ТОВ «Ю.КЕЙ» (код в ЄДРПОУ 37912699); протоколи засідання тендерного комітету від 20.01.2020 № 7 та від 31.01.2020 № 8. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту сьомого частини другої статті 22 Закону тендерна документація оприлюднена Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу не містить проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Також за результатами моніторингу встановлено, що в Додатку № 4 «Форма «Тендерна пропозиція» тендерної документації Замовник зазначив недостовірну інформацію щодо строку поставки товарів, а саме: «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: січень-грудень 2018 року», в той час як в пункті 9 оголошення про проведення відкритих торгів зазначено «Строк поставки товарів від 01 січня 2020 до 31 грудня 2020». Крім того в Додатку № 4 «Форма «Тендерна пропозиція» тендерної документації зазначено недостовірну інформацію щодо періоду оплати, а саме: «20 (двадцять) банківських днів», в той час як в пункті 9-1 оголошення про проведення відкритих торгів «30 робочих днів після поставки товару»., 04 лютого 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту сьомого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ю.КЕЙ» порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-02-11 16:34:48

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ю.КЕЙ" 524 500,00
UAH з ПДВ
524 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СУХОПЯТКІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 524 700,00
UAH з ПДВ
524 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 16:09
sign.p7s
03 січня 2020 16:01
Цоня Ю.С. (паспорт).PDF
03 січня 2020 16:01
ТП.pdf
03 січня 2020 16:01
тех.як.кіл..pdf
03 січня 2020 16:01
ст.17.pdf
03 січня 2020 16:01
Сертифікат ISO 9001.PDF
03 січня 2020 16:01
Про санкції.pdf
03 січня 2020 16:01
Працівники.pdf
03 січня 2020 16:01
МТБ.pdf
03 січня 2020 16:01
Мед книжка (водитель).PDF
03 січня 2020 16:01
Згода на обробку ПД.pdf
03 січня 2020 16:01
Згода з проектом д-ру.pdf
03 січня 2020 16:01
Захист довкілля.pdf
03 січня 2020 16:01
Д-р аренды авто (Renault).PDF
03 січня 2020 16:01
Д-р (мясо) 28.PDF
03 січня 2020 16:01
Д-р (говяд).PDF
03 січня 2020 16:01
Витяг ПДВ.PDF
03 січня 2020 16:01
scanner_20200103_092726.pdf
03 січня 2020 16:01
scanner_20191220_101315.pdf
03 січня 2020 16:01
IMG_3626.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ю.КЕЙ"
#37912699
Рішення скасоване 524 500,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 11:40
ТОВ "Ю.КЕЙ"
#37912699
Відхилено 524 500,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 11:48
ФОП "СУХОПЯТКІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3194517016
Відхилено 524 700,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 13:06

Інформація про відміну

Дата відміни
04 лютого 2020 13:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку