Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція приміщень під амбулаторію "Центру первинної медико-санітарної допомоги №6" по вул. Миколаївське шосе, 21, приміщення 17 в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області, 50067"
Очікувана вартість
15 547 937,00 UAH
UA-2019-12-27-000453-c 31051947fb9b428e82f2cfa31a80c85f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Брильков Олександр Миколайович

+380564930948 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Брильков Олександр Миколайович
+380564930948
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 06 лютого 2020 15:09
Очікувана вартість: 15 547 937,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Внесено зміни до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
"Реконструкція приміщень під амбулаторію "Центру первинної медико-санітарної допомоги №6" по вул. Миколаївське шосе, 21, приміщення 17 в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області, 50067"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50067, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Миколаївське шосе, 21, приміщення 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право надавати Підряднику попередню оплату для виконання робіт по об’єкту у розмірі, який не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно на цілі, визначені умовами договору, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань, виключно в межах відповідних фактичних надходжень на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Роботи з використанням ресурсних норм не прямої дії не приймаються Замовником до сплати. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 16:40
Перелік змін 29.01.2020.docx
29 січня 2020 16:40
2_Тендерна документація зі змінами_29.01.2020.docx
20 січня 2020 13:49
2_Тендерна документація зі змінами_20.01.2020.docx
27 грудня 2019 14:34
2_Тендерна документація.docx
29 січня 2020 16:40
2_5_Технічне завдання зі змінами_29.01.2020.docx
27 грудня 2019 14:34
2_5_Технічне завдання.docx
20 січня 2020 13:49
Перелік змін 20.01.2020.docx
20 січня 2020 13:49
2_6 Проект договору зі змінами_20.01.2020.docx
27 грудня 2019 14:34
2_6 Проект договору.docx
27 грудня 2019 14:34
2_4 Розрахунок визначення витрат.docx
27 грудня 2019 14:34
2_3 Форма переліку ЛК.docx
27 грудня 2019 14:34
2_2 Кваліфікаційні вимоги та ст.17.docx
27 грудня 2019 14:34
2_1 Форма_Тендерна пропозиція.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-19-000029 ● b12c1bcca52648ea8c0a66daa39b4862
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2021 15:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
19.05.2021 № 216
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в
Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 19.05.2021 № 216

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-12-27-000453-с, 27.12.2019, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в
Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-02 18:07:13

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Реконструкція приміщень під амбулаторію «Центру первинної медико-санітарної допомоги №6» по вул. Миколаївське шосе, 21, приміщення 17 в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області, 50067» (ДК 021:2015: «45454000-4 — Реконструкція»), очікуваною вартістю 15 547 937,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-27-000453-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
Відповідно до вимог тендерної документації (пункт 2 розділу 3 тендерної документації) передбачено надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції для гарантування виконання перед замовником умов наданих тендерних пропозицій, у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 20000,00 гривень.
Водночас в оголошенні про проведення відкритих торгів, опублікованому в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-27-000453-c, відсутня інформація про розмір та вид забезпечення тендерних пропозиції.
Чи передбачено надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-04 10:59:58

Відповідь на запит

На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про надання пояснень в рамках моніторингу UA-M-2021-05-19-000029 повідомляємо наступне.
Надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій у вигляді електронної гарантії розміром 20000,00 грн. передбачено як умовами тендерної документації, так і оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2019-12-27-000453-c.
Замовником на майданчику Public Bid при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів було внесено необхідну інформацію у відповідні електронні поля. На всіх електронних майданчиках пункт забезпечення тендерної пропозиції відображається, він не відображається тільки на самому порталі. В той же час, в оголошенні, що формується системою автоматично (PDF ● HTML), інформація про розмір і вид забезпечення тендерних пропозицій наявна. З цього приводу замовником надіслано лист до ДП «ПРОЗОРРО».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" 15 175 134,00
UAH з ПДВ
15 175 134,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВБК НІКОНС 15 371 761,65
UAH з ПДВ
15 294 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сапсан-КР 15 456 320,00
UAH з ПДВ
15 300 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 13:57
Електронний підпис
14 лютого 2020 13:57
Технічні вимоги.zip
14 лютого 2020 13:57
Тендерна пропозиція.jpg
14 лютого 2020 13:57
протокол.jpg
14 лютого 2020 13:57
наказ.jpg
14 лютого 2020 13:57
довідка МВС.jpg
14 лютого 2020 13:57
довідка ДПС.jpg
14 лютого 2020 13:57
Електронний підпис
05 лютого 2020 17:06
Електронний підпис
04 лютого 2020 16:39
Електронний підпис

Публічні документи

05 лютого 2020 16:31
Електронний підпис
05 лютого 2020 16:20
Статут.rar
05 лютого 2020 16:20
Дозвільні документи.rar
05 лютого 2020 16:20
Проект договору.pdf
05 лютого 2020 16:20
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ"

ПП ВБК НІКОНС

ТОВ Сапсан-КР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ"
#35230309
Переможець 15 175 134,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 14:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ"
#35230309
15 175 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 10:52
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 10:50
ДУ_32_4_Амб.Миколаївське шосе.PDF зміни до договору
06 липня 2021 10:49
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 11:16
ДУ_32_3_Амб.Миколаївське шосе.PDF зміни до договору
26 квітня 2021 11:06
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:56
ДУ_32_2_Амб.Миколаївське шосе.PDF зміни до договору
01 квітня 2021 11:55
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 15:41
Договір №32_Амб_Миколаївське шосе.PDF укладений
24 лютого 2020 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, продовження строку виконання робіт в межах строку дії договору, взяття бюджетних зобов'язань на 2021 рік, внесення змін в реквізити Сторін
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та бюджетних зобов'язань на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 865 532,15
UAH (в тому числі ПДВ 1 977 588,69 UAH)