Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване водовідведення
Очікувана вартість
610 460,85 UAH
UA-2019-12-27-000436-c 8f5a33da7ae44e9da33893abf24d3011
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Людмила Олександрівна

+380996667962 010185dzo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02774119
Вебсайт: http://zhodkl.zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
Контактна особа: Міщенко Людмила Олександрівна
+380996667962
010185dzo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Наявність монопольного (домінуючого) становища Комунального підприємства «Житомирводоканал» Житомирської міської ради (далі – КП «Житомирводоканал») на ринку з централізованого водовідведення в межах Житомирської області. Відповідно до статті 5 Закону України N 1682-III від 20.04.2000 року «Про природні монополії» на Антимонопольний комітет України покладені функції ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначеної комісії. Згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету України № 874-р від 28.11.2012 року «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», встановлено, що Зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України. Ознайомившись з інформацією на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України щодо Зведеного переліку суб’єктів природних монополій, було встановлено, що КП «Житомирводоканал» дійсно займає монопольне (домінуюче) становище щодо надання послуг з централізованого водовідведення в Житомирській обл., тобто КП «Житомирводоканал» є єдиним постачальником послуг з централізованого водовідведення в районі розташування КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня». Враховуючи вищевикладене, КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» через відсутність конкуренції не має можливості отримувати послуги з централізованого водовідведення від інших організацій, тому це є переконливим фактором в процесі обрання переговорної процедури закупівлі та проведення її з КП «Житомирводоканал».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 14:48
Оскарження наміру укласти договір: 07 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49033 м.куб
Централізоване водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, село Станишівка, шосе Сквирське,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

27 грудня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Житомирводоканал" Житомирської міської ради
#03344065
Переможець 610 460,85
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 14:48

Документи

27 грудня 2019 14:47
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:45
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 14:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Житомирводоканал" Житомирської міської ради
#03344065
610 460,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2019 14:47
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:45
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:26
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:19
Договір22_1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:15
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 13:47
Договір укладений
22 січня 2020 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. №922-VIII, пункт 1.3 Договору від 21.01.2020 року №22/1, Сторони домовились внести зміни в Договір про наступне: 1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі послуги з водовідведення стічних вод (централізоване водовідведення), в зв'язку із чим пункт 1.3. Договору викласти в такій редакції: “1.3. Загальний об'єм водовідведення становить 35916,65 куб. м/рік.” 2. Сторони домовились зменшити суму договору зареєстровану в органах казначейства на 23 882,14 грн. (Двадцять три тисячі вісімсот вісімдесят дві гривні 14 копійок), в установах банку на 3 283,20 грн. (Три тисячі двісті вісімдесят три гривні 20 копійок), в зв’язку із чим пункт 1.4. Договору викласти в такій редакції: “1.4. Загальна ціна договору становить 474 423,79 грн. (Чотириста сімдесят чотири тисячі чотириста двадцять три гривні 79 копійок), в т.ч. ПДВ — 79 070,63 грн. (Сімдесят дев'ять тисяч сімдесят гривень 63 копійки). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить: 431 302,36 грн.(Чотириста тридцять одна тисяча триста дві гривні 36 копійок ). Сума для реєстрації в установах банку становить: 43 121,43 грн. (Сорок три тисячі сто двадцять одна гривня 43 копійки).”
Номер договору про закупівлю: 22/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 474 423,79
UAH (в тому числі ПДВ 79 070,63 UAH)