Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

природний газ
Очікувана вартість
1 326 217,60 UAH
UA-2019-12-27-000239-b 6aab9c2aefc94fbc8b1c48ea0bbbbd9e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Іванівна Азарова

+380992141397 pr.petrivag@ptukh.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Петрівський професійний аграрний ліцей
Код ЄДРПОУ: 02548021
Місцезнаходження: 64282, Україна , Харківська обл., Балаклійський р-н, с. Петрівське, вул. Центральна, буд. 51
Контактна особа: Валентина Іванівна Азарова
+380992141397
pr.petrivag@ptukh.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 13:33
Очікувана вартість: 1 326 217,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 326,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136000 метр кубічний
природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64282, Україна, Харківська область, Балаклійський район, с.Петрівське, ВУЛ.ЦЕНТРАЛЬНА, буд.51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2019 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 09:50
ДОДАТКИ 1-3 ДО ТД ГАЗ.doc
27 грудня 2019 09:50
ТД ГАЗ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-20-000031 ● bf4ea3fdd86540d8a7328896ca791d74
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2022 17:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.12.2022 №277
(дата)
м.Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.12.2022 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.12.2022 № 277

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

4 UA-2019-12-27-000239-b 27.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-22 16:32:10

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-27-000239-b) та, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень з наступних питань.
Надати документальне підтвердження коливання ціни товару на ринку при зміні ціни за одиницю товару згідно з додатковими угодами від 10.03.2020 № 1, від 04.05.2020 № 2, від 28.10.2020 № 3, від 25.11.2020 № 4 до договору поставки природного газу від 27.01.2020 № 1-М.
Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по договору від 27.01.2020 № 1-М (зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-12-27 12:26:26

Відповідь

Відповідь у вкладеному файлі


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 січня 2023
Кінцевий строк оскарження: 26 січня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАГАЗ ПОСТАЧ" 597 040,00
UAH з ПДВ
583 472,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМИРГАЗ ЗБУТ" 624 104,00
UAH з ПДВ
583 473,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" 652 800,00
UAH з ПДВ
649 673,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 655 520,00
UAH з ПДВ
650 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 745 278,64
UAH з ПДВ
745 278,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 16:11
Електронний підпис
17 січня 2020 16:11
Супровідний лист.pdf
17 січня 2020 16:11
Пояснення.pdf
17 січня 2020 16:11
Ліцензія.pdf
17 січня 2020 16:11
Довідка по п8 ч 1 ст 17.pdf
17 січня 2020 16:11
Довідка по п3 ч 1 ст 17.pdf
17 січня 2020 16:11
Довідка по п2 ч 1 ст 17.pdf
17 січня 2020 16:11
Довідка МВС.pdf
17 січня 2020 16:11
Довідка ДПС.pdf
11 січня 2020 10:32
Електронний підпис
11 січня 2020 10:32
Протокол.pdf
11 січня 2020 10:32
Проект договору.pdf
11 січня 2020 10:32
Пояснення по пдв.pdf
11 січня 2020 10:32
Пояснення по актам.pdf
11 січня 2020 10:32
Інф про служб особу.pdf
11 січня 2020 10:32
Довідка про мтб.pdf
11 січня 2020 10:32
Довідка про ліцензію.pdf
11 січня 2020 10:32
Довідка про досвід.pdf
11 січня 2020 10:32
Довідка про довкілля.pdf
11 січня 2020 10:32
Довідка по ст 17.pdf
11 січня 2020 10:32
Гарантія якості.pdf
11 січня 2020 10:32
Протокол вимірювань.pdf
11 січня 2020 10:32
Відгук Зачепилівка.pdf
11 січня 2020 10:32
Статут оригінал.pdf
11 січня 2020 10:32
Статут копія.pdf
11 січня 2020 10:32
Паспорт Борисов.pdf
11 січня 2020 10:32
Наказ про печатку.pdf
11 січня 2020 10:32
Довіреність.pdf
11 січня 2020 10:32
Відомість з ЄДР.pdf
11 січня 2020 10:32
Витяг ПДВ.pdf
11 січня 2020 10:32
Витяг ПДВ копія.pdf
11 січня 2020 10:32
Витяг з ЄДР.pdf
11 січня 2020 10:32
Витяг ЄДР 27122019.rtf
11 січня 2020 10:32
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

11 січня 2020 12:18
Електронний підпис
11 січня 2020 12:16
5.7.Статут копія 2019.PDF
11 січня 2020 12:16
8.1. Проект договора.pdf
11 січня 2020 12:15
6.1.Довідка ліцензія.pdf
11 січня 2020 12:15
3.. Cт.17.PDF
11 січня 2020 12:15
6. Щодо ліцензії.pdf
11 січня 2020 12:15
5.9.Витяг від 17.12.2019.pdf

Публічні документи

11 січня 2020 13:36
Тендерна пропозиція.pdf
11 січня 2020 13:36
Тендерна пропозиція.pdf
11 січня 2020 13:36
паспорт.pdf
11 січня 2020 13:36
Витяг з ЄДР 02 01 2020.rtf
11 січня 2020 13:36
Довіреність на 2020р..pdf
11 січня 2020 13:36
Наказ на директора.pdf
11 січня 2020 13:36
Статут оригінал 2019.pdf
11 січня 2020 13:36
Опис Статут 2019.pdf

Публічні документи

12 січня 2020 19:11
Електронний підпис
12 січня 2020 19:09
ПД.pdf
12 січня 2020 19:09
Паспорти ФХП.pdf
12 січня 2020 19:09
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
12 січня 2020 19:09
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF
12 січня 2020 19:09
Копія Витягу ПДВ.PDF
12 січня 2020 19:09
Копія витяг 29.11.PDF
12 січня 2020 19:09
Копія Виписки.pdf
12 січня 2020 19:09
Довідки по ст.17.pdf
12 січня 2020 19:09
Довідка МТБ.pdf
12 січня 2020 19:09
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

11 січня 2020 14:29
Електронний підпис
11 січня 2020 14:29
уповноважена особа.pdf
11 січня 2020 14:29
Технічні вимоги.pdf
11 січня 2020 14:29
ст 17.pdf
11 січня 2020 14:29
Сертифікати_копія.pdf
11 січня 2020 14:29
Сертификати ISO.pdf
11 січня 2020 14:29
Проект договору.pdf
11 січня 2020 14:29
Копія Статуту+опис.pdf
11 січня 2020 14:29
Копія Витягу ПДВ.pdf
11 січня 2020 14:29
Копія виписки ЛТД.pdf
11 січня 2020 14:29
довідка про ліцензію.pdf
11 січня 2020 14:28
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАГАЗ ПОСТАЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМИРГАЗ ЗБУТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ"

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАГАЗ ПОСТАЧ"
#40292876
Переможець 583 472,64
UAH з ПДВ
15 січня 2020 10:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАГАЗ ПОСТАЧ"
#40292876
583 472,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:13
005.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 18:02
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 10:08
002.jpg зміни до договору
25 листопада 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 09:26
допугода3 (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 19:48
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2020 10:44
ДУ 04.05.2020.jpg зміни до договору
04 травня 2020 10:43
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2020 10:52
допугода1М.pdf зміни до договору
10 березня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 12:27
Договор Мегагаз.pdf укладений
27 січня 2020 12:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до договору. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 124 553,33 м3.
Номер договору про закупівлю: 1-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до договору. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 117 804,94 метр кубічний. Сума договору після внесення змін: 583 472,62 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до договору. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 111 670,34 метр кубічний. Сума договору після внесення змін: 583 472,62 грн. з ПДВ. Більш детальна інформація у вкладеному файлі
Номер договору про закупівлю: 1-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п 2.ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Більш детальна інформація у вкладеному файлі. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 106093,6 метр кубічний. Сума договору після внесення змін: 583 472,61 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору подовжена до 28.02.2021р., сума договору збільшена на 116694,47грн з ПДВ, що не перевищує 20%.
Номер договору про закупівлю: 1-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML