Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарби (Емаль)
Paints (Enamel)
Очікувана вартість
11 145 961,16 UAH
UA-2019-12-27-000237-c a86c8ef09fd0464c94d6f3091f17ebdf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвиненко Юрій Олексійович

+38044-239-78-18 LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Литвиненко Юрій Олексійович
+38044-239-78-18
LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Lytvynenko Yurii
+38044-239-78-18
LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 14:22
Очікувана вартість: 11 145 961,16 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 111 459,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 111460 UAH
Publication date: 27 грудня 2019 11:52
Enquiries until: 20 лютого 2020 17:00
Complaints submission until: до 26 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 березня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 11 145 961 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 111 460 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Scope of the procurement
Дана закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/ UA-P-2019-12-19-003451-c згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування: кошти Товариства.
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-12-19-003451-c, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Source of financing: the money of the enterprise.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
63070 л
Фарби (Емаль)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Paints (Enamel)
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 12:00
168 тд_т_ФАРБИ_Зміни_4.docx
24 січня 2020 09:55
168 тд_т_ФАРБИ_Зміни_3.pdf
27 грудня 2019 11:49
168 тд_Фарби_01.02.20 (1).pdf
21 лютого 2020 12:00
168_тд_т_додаток_3.docx
27 грудня 2019 11:49
168 тд_т дод_3 вимоги до переможця.docx
21 лютого 2020 12:00
168 Перелік змін_4.docx
27 грудня 2019 11:49
168 додаток_5_3 ек-соц_опитувальник.pdf
24 січня 2020 09:55
168_тд_т_додаток_4 проект договору.docx
27 грудня 2019 11:49
168 тд_т дод_4 проект договору.docx
24 січня 2020 09:55
168 Перелік змін_3.docx
28 грудня 2019 10:33
168 Перелік змін_2.docx
28 грудня 2019 10:33
168_тд_т_додаток_2 перелік інформації.docx
27 грудня 2019 11:49
168 тд_т дод_2 перелік інформації.docx
27 грудня 2019 13:32
168 Перелік змін_1.docx
27 грудня 2019 13:32
168 тд_т дод_1 техвимоги (1).docx
27 грудня 2019 11:49
168 тд_т дод_1 техвимоги.docx
27 грудня 2019 11:49
168 додаток_6_1 вимоги до тендерного забезпечення.pdf
27 грудня 2019 11:49
168 додаток_5_2 опитувальник фіз_особи.pdf
27 грудня 2019 11:49
168 додаток_5_1 опитувальник юр_особи.pdf
27 грудня 2019 11:49
168 додаток_6_2 вимоги до забезпечення виконання договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток ІІ
Дата подання: 27 грудня 2019 18:02
Дата відповіді: 28 грудня 2019 10:34
Доброго дня, додайте до тендерної документації Додаток ІІ. Дод_1 та Дод_2 однакові за змістом.
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше питання повідомляємо, що додаток ІІ викладено в новій редакції
Ціна тендерної пропозиції
Дата подання: 03 січня 2020 10:04
Дата відповіді: 03 січня 2020 16:19
В п.6 Розділу 1 Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі зазначено, що «Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована із врахуванням податку на додану вартість (у випадках, що визначені законодавством) та вартості інших витрат необхідних для виконання договору.» В той же час в п.1 Розділу 5 цієїж Інструкції зазначено, що «Критерієм оцінки є ціна (в грн. без ПДВ).» Просимо Вас уточнити: суму з ПДВ чи без ПДВ треба зазначати в екранній формі при подачі пропозиції для участі в торгах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо наступне.
В п.6 Розділу 1 Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі мова йде про розрахунок ціни тендерної пропозиції. Даний розрахунок буде наданий переможцем торгів згідно вимог Додатку ІІІ до тендерної документації.
А в п.1 Розділу 5 Інструкції мова йде про спосіб внесення інформації про ціну тендерної пропозиції учасника в електронну систему закупівель для подальшої оцінки.
Вищезазначені пункти тендерної документції доповнюють один одного в частині надання замовнику інформації про ціну пропозиції учасника.
Поставка товару
Дата подання: 09 січня 2020 11:59
Дата відповіді: 10 січня 2020 18:49
Доброго дня! У тендерній документації зазначено, що поставка товару буде здійснюватися впродовж 2020 року. Просимо Вас зазнгачити орієнтовні об'єми партій та вказати кількість потенційних поставок (раз в місяць в об'ємі (...л) чи раз в квартал в об'ємі (...л)), для прорахунку вартості доставки, а також просимо вказати хоча б перелік областей доставки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше питання повідомляємо, що деталі поставки товару зазначені в Додатку 1 до договору про закупівлю (Додаток IV до тендерної документації)
Щодо способу заповнення інформації про розчинник
Дата подання: 14 січня 2020 09:07
Дата відповіді: 16 січня 2020 19:26
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення щодо способу заповнення інформації про кількість та вартість розчинника. В п. 19 Додатку І до тендерної документації зазначається, що до складу фарби в окремому заводському фасуванні повинен бути включений розчинник (розріджувач), який сумісний з фарбою, в кількості не менше 5% від загальної кількості фарби. Вимога є незрозумілою і суперечливою, оскільки розчинник не може бути включений до складу фарби і одночасно бути в окремому заводському пакуванні. Саме тому просимо дати роз’яснення чи здійснювати розрахунок вартості за одиницю фарби з урахування розчинника, а також чи вказані в тендерній документації кількості фарби зазначені сумарно з відповідною кількістю розчинника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше питання повідомляємо.
Учасник (Постачальник) повинен передати (поставити) Замовнику (Покупцю) фарбу відповідного кольору в загальній кількості 63070 л, окрім того, Учасник (Постачальник) повинен передати (поставити) Замовнику (Покупцю) розчинник (розріджувач), який сумісний з фарбою, в кількості не менше 5 % від загальної кількості Фарби, тобто не менше 3153,5 л (63070 л * 0,05 = 3153,5 л) розчинника (розріджувача), який сумісний з фарбою, яка пропонується Учасником (Постачальником). При цьому вартість розчинника (розріджувача) Замовником (Покупцем) додатково не оплачується (очікувана вартість 11 145 961,16 UAH без ПДВ сформована з врахуванням закупівлі Фарби відповідного кольору в загальній кількості 63070 л та розчинника (розріджувача), який сумісний з фарбою, в загальній кількості не менше 5 % від загальної кількості Фарби)
Технічні показники предмета закупівлі.
Дата подання: 16 січня 2020 09:41
Дата відповіді: 20 січня 2020 10:06
Доброго дня. Відповідно до Додатку №1, зокрема п.10, Замовником вимагається "сухий залишок по об'єму фарби не менше 40%", у деяких виробників у технічній документації зазначається показник "масова частка нелетких речовин", що є ідентичним до показника "сухий залишок по об'єму". Чи не буде вважатися помилкою, яка призведе до відхилення тендерної пропозиції зазначення показника "масова частка нелетких речовин" замість показника "сухий залишок по об'єму фарби"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше питання повідомляємо.
Показник «сухий залишок по об’єму фарби» не є ідентичним показнику «масова частка нелетких речовин фарби». В зв’язку з чим в тендерній пропозиції необхідно надати значення показника «сухий залишок по об’єму фарби»
Щодо банківських гарантій
Дата подання: 16 січня 2020 12:18
Дата відповіді: 20 січня 2020 10:11
Доброго дня! Як вбачається з пунктів 11 та 12 Зведеної інформації про закупівлю Замовником передбачена вимога стосовно надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції та Переможцем – забезпечення виконання договору про закупівлю. При цьому визначено, що забезпечення повинні відповідати вимогам, що викладені в Додатках VI.1 та VI.2 тендерної документації. В свою чергу Додатки VI.1 та VI.2 тендерної документації містять загальні вимоги та вимоги до оформлення банківських гарантій. Крім того, вказані додатки містять також примірну форму банківських гарантій. Варто зазначити, що текст (формулювання) наведеної Замовником примірної форми банківської гарантії дещо відрізняється від тієї, що оформлюється більшістю банківських установ України. Враховуючи те, що форма банківської гарантії, наведена у пункті 5 Додатку VI.1 та пункті 6 Додатку VI.2 визначена Замовником як примірна, тобто орієнтовна - така, яка дає лише загальне уявлення про що-небудь, приблизна (відповідно до Великого тлумачного словника сучасної української мови) просимо надати наступні роз’яснення. Чи зобов’язаний Учасник у складі пропозиції та Переможець при укладенні договору надавати банківську гарантію текст якої буде повність відповідати примірним формам викладеним у пункті 5 Додатку VI.1 та пункті 6 Додатку VI.2, чи буде достатньо надання гарантій, які відповідатимуть Загальним вимогам Додатку VI.1 Додатку VI.2, а також вимогам до оформлення банківської гарантії, викладеним у пунктах 1-4 Додатку VI.1 та пунктах 1-5 Додатку VI.2? Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше питання повідомляємо, що учаснику в складі тендерної пропозиції та під час укладання договору необхідно надати банківські гарантії, які відповідатимуть пунктам 11.1,11.2,12.1,12.2 зведеної інформації про закупівлю, загальним вимогам Додатку VI.1 Додатку VI.2, а також вимогам до оформлення банківської гарантії, викладеним у пунктах 1-4 Додатку VI.1 та пунктах 1-5 Додатку VI.2
Стосовно рахунку для оформлення банківської гарантії
Дата подання: 16 січня 2020 14:38
Дата відповіді: 20 січня 2020 10:25
Доброго дня. Відповідно до постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 р. № 162 “Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні” з 13 січня 2020 р. усі перекази в національній та іноземній валюті здійснюються виключно за стандартом IBAN. При оформленні банківської гарантії необхідно зазначати банківські реквізити Бенефіціара, в тому числі номер рахунку. Проте тендерна документація, зокрема пункт 3 розділу VII, містить номер рахунку Замовника старого зразка. Враховуючи зазначене просимо внести зміни до документації, та актуалізувати банківські реквізити Замовника задля коректного оформлення банківської гарантії. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо вам номер IBAN: UA853204780000026001924861025
Щодо надання оригіналу Питальника " Щодо екологічно-соціальної політики Учасника"
Дата подання: 17 січня 2020 11:20
Дата відповіді: 21 січня 2020 09:43
Доброго дня! Додатком 3 до тендерної документації Замовника визначено обов’язок Переможця торгів надати інформацію щодо екологічно-соціальної політики учасника не пізніше кінцевої дати укладання договору згідно форми питальника зазначеної у додатку V.3 до тендерної документації. Вимога щодо надання оригіналу Питальника «Щодо екологічно-соціальної політики Учасника» не стосується інформації щодо предмету закупівель, кваліфікаційних характеристик або будь-якої іншої інформації, яку має подавати Учасник згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином питальник «Щодо екологічно-соціальної політики Учасників» не містить відомостей щодо предмету закупівлі товару ДК 44810000-1 Фарби та не передбачений вимогами діючого законодавства. У відповідності до ч. 3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» перелік документів, який Переможець процедури закупівлі надає у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю є вичерпний і надання оригіналу Питальника «Щодо екологічно-соціальної політики Учасника» є правом учасника, а не його обов’язком. Разом з тим умовами тендерної документації Замовника передбачено оформлення забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. П.3 додатку 3 до тендерної документації Замовника зазначена умова, що при ненаданні документів зазначених у додатку 3 до тендерної документації буде розцінена Замовником, як відмова переможця від укладання договору. Отже Замовником сформована вимога за якої по суті неподання опитувальника буде розглядатись як відмова від укладання договору. Таким чином умова тендерної документації про обов’язкове надання опитувальника з подальшим встановленням наслідку при його неподанні - відмова від укладання договору та неповернення забезпечення тендерної пропозиції є такою, що суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та має ознаки дискримінації учасника. У зв’язку із зазначеним вимагаю виключити вимогу щодо обов’язкового надання оригіналу Питальника «Щодо екологічно-соціальної політики Учасника» включно із тлумаченням цього як відмову від укладання договору та, відповідно, як підстави для неповернення банківської гарантії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо наступне.
Згідно п. 3 ч. 2 статті 22 Закону технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно ч. 3 статті 22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно ч. 3 Додатку ІІІ інформація щодо екологічно-соціальної політики учасника надається переможцем торгів не пізніше кінцевої дати укладання договору. При цьому спосіб подання даного документу (в письмовому та/або електронному вигляді) дає можливість не оприлюднювати конфіденційну інформацію, в разі її наявності в опитувальнику.
Посилаючись на вищезазначене:
- замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників
- відсутні порушення прав учасників.
Щодо строків надання витягу (квитанції) з ЄРПН
Дата подання: 17 січня 2020 11:23
Дата відповіді: 21 січня 2020 09:44
Доброго дня! П. 5.8.9. проекту договору передбачена вимога щодо надання витягу (квитанції) з ЄРПН. В день поставки товару у відповідності до умов договору Постачальник має надати витяг з ЄРПН разом з іншими товаро-супровідними документами. У відповідності до п. 201.1. Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством. Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: - для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; - для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; Керуючись зазначеним, податкова накладна до поставки товару не може бути складена та витяг (квитанція) з ЄРПН не може бути сформований у відповідності до порядку оформлення та реєстрації податкових накладних згідно вимог Податкового кодексу України. Відповідно, витяг (квитанція) з ЄРПН в будь-якому випадку не може бути наданий при поставці товару. Умови проекту договору визначають прострочення виконання зобов’язань Постачальника у випадку ненадання документів передбачених п. 5.8.1-5.8.9 (в т.ч. витягу з ЄРПН). Виходячи із вище викладеного, надання витягу (квитанція) з ЄРПН при поставці товару є неможливим, так як податкова накладна оформлюється після першої події в строки визначені ст.201 ПК України. Відповідно до наведеного, прошу внести зміни у проект договору та виключити вимогу ( п. 5.8.9 договору) щодо надання витягу (квитанції) з ЄРПН при поставки товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що до п. 5.8.9. проекту договору будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Строк приймання товару
Дата подання: 17 січня 2020 15:58
Дата відповіді: 21 січня 2020 09:50
Доброго дня! У відповідності до п. 5.7. проекту договору приймання Покупцем Товарів за видатковою накладною не є підтвердженням належного виконання Постачальником його обов’язку з поставки Товарів за цим Договором. Датою поставкою Товару є дата приймання товару за кількістю, комплектністю та якістю, що здійснюється на підставі підпису сторонами Акту приймання передачі товару у відповідності до п. 5.14. проекту договору. При цьому, згідно специфікації строк поставки товару становить 60 календарних днів, таким чином виникає ситуація коли здійснивши поставку товару навіть в 1-й день після заявки – Постачальник не може бути впевнений, що виконав вчасно зобов’язана з поставки товару, адже договором не обумовлено граничних строків приймання товару. У зв’язку із зазначеним, прошу вказати граничний строк приймання Покупцем товару за кількістю, комплектністю та якістю, додавши у п. 5.14 проекту договору такий строк.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо наступне.
Згідно п. 5.14. Договору при прийманні товару застосовується Положення Інструкції про порядок прийомки продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання по кількості № п-6, яка затверджена постановою Державного арбітража при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 р. та Інструкції про порядок прийомки продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання по якості № п-7, в яких прописані конкретні строки.
Умови неповернення банківської гарантії
Дата подання: 17 січня 2020 16:01
Дата відповіді: 22 січня 2020 10:17
Доброго дня! Умовами тендерної документації передбачена вимога оформлення забезпечення виконання умов договору у формі банківської гарантії. П. 7.7. проекту договору містить обов’язок Постачальника щодо надання Покупцю банківської гарантії у сумі 5% від ціни Договору, проте умови неповернення банківської гарантії за порушення зобов’язань Постачальника не зазначені у проекті договору. У зв’язку із зазначеним, пропоную у п. 7.7. проекту договору зазначити умови неповернення банківської гарантії у випадку непоставки, прострочення поставки або відмови від поставки Постачальником Покупцю товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що згідно додатку VІ.2 до тендерної документації Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів у виді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі, який зазначено в п. 12.1 зведеної інформації про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору.
Технічні характеристики
Дата подання: 22 січня 2020 09:29
Дата відповіді: 24 січня 2020 15:47
Доброго дня. У примітках Додатку І тендерної документації вказано, що Учасник повинен "зазначити яку фарбу Учасник зобов'язаний передати Покупцю, вказавши: найменування (співвідношення за видами, марками, кольорами, тощо згідно вимог встановлених Покупцем). Шановний Замовнику, просимо роз'яснити, що саме мається на увазі "співвідношення за видами, марками, кольорами, тощо згідно вимог встановлених Покупцем". Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше питання повідомляємо наступне.
Співвідношення – необхідно по-пунктно вказати Товар, який Учасник (Постачальник) буде передавати Замовнику (Покупцю), при цьому зазначити:
- вид (тип) фарби алкідний або акриловий із зазначенням назви кольору,
- марку фарби згідно документації виробника,
- марку розчинника згідно інформації від виробника,
- іншу інформацію, яку Учасник (Постачальник) вважає за необхідною
заповнення п.22 таблиці 1 Додатку 1
Дата подання: 22 січня 2020 12:42
Дата відповіді: 23 січня 2020 08:53
Доброго дня. таблиця 1 Додатку 1 містить 6 стовпчиків (1- №п/п; 2 -найменування; 3- одиниці виміру; 4-кількість; 5-характеристики, встановлені замовником (вимоги); 6- характеристики запропоновані учасником) п.22 таблиці 1 Додатку І тендерної документації потрібно заповнювати по всім стовпчикам? які стовпчики заповнювати у п. 22 таблиці 1 Додатку 1?
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що згідно приміток до п.22 Таблиці 1 Додатку 1 в п.22 необхідно зазначити яку Фарбу Учасник зобов’язаний передати (поставити) Покупцю (Замовнику), вказавши:
а) найменування (співвідношення за видами, марками, кольорами, тощо згідно вимог, встановлених Покупцем (Замовником));
б) інформацію про виробника фарби та місцезнаходження виробничих потужностей (при цьому вказати повну та скорочену назву підприємства та його юридичну та фактичну адреси (з зазначенням країни, індексу, населеного пункту, вулиці, номеру будівлі); адресу виробничих потужностей (з зазначенням країни, індексу, населеного пункту, вулиці, номеру будівлі)
Стосовно рахунку для оформлення банківської гарантії
Дата подання: 22 січня 2020 13:00
Дата відповіді: 23 січня 2020 08:55
Доброго дня! Просимо внести зміни до тендерної документації стосовно заміни номера рахунку для оформлення банківської гарантії старого зразка на IBAN. Враховуючи, що тендерна пропозиція Учасника (включаючи забезпечення) повинна відповідати саме тендерній документації, зазначення у банківській гарантії іншого рахунка може бути формальною причиною для відхилення пропозиції Учасника. Сподіваємось на розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оновлений рахунок IBAN буде внесений до тендерної документації разом з внесенням змін до Додатку IV
Банківська гарантія
Дата подання: 22 січня 2020 13:08
Дата відповіді: 24 січня 2020 10:20
Доброго дня. У п.5 до Додатку VI.I наведена примірна форма банківської гарантії, якій повинні відповідати банківські гарантії Учасників. Але в примірній формі ніде не вказується розрахунковий рахунок Бенефіціара, тобто Замовника. Чи не буде помилкою те, що в банківській гарантії не вказано розрахунковий рахунок бенефіціара? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше питання повідомляємо, що Постановою НБУ № 639 від 15.12.2004 р. затверджено Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах. Пунктом 26 даного Положення затверджено обов’язкові реквізити, які повинна містити гарантія і розрахунковий рахунок Бенефіціара не є обов’язковим.
В зв"язку з чим Вимоги до оформлення банківської гарантії в Додатку VІ.1 не передбачають зазначення розрахункового рахунку бенефіціара в банківській гарантії
діапазон
Дата подання: 22 січня 2020 14:20
Дата відповіді: 24 січня 2020 12:14
чи вважається Замовником вираз "не менше" вказаний в параметрах технічних характеристик - діапазоном?
Відповідь: Доброго дня. Вираз «не менше» вважати діапазоном
діапазон
Дата подання: 22 січня 2020 14:22
Дата відповіді: 24 січня 2020 12:14
чи вважається Замовником вираз "не більше" вказаний в параметрах технічних характеристик - діапазоном?
Відповідь: Вираз «не більше» вважати діапазоном
Щодо способу заповнення інформації про розчинник 2
Дата подання: 22 січня 2020 14:36
Дата відповіді: 24 січня 2020 12:14
Доброго дня! Тобто враховуючи роз'яснення Замовника Учасник повинен сформувати свою пропозицію з урахуванням 3 153,5 л. розчинника. При цьому досі не зрозумілим є те, як Учасник повинен відобразити цей розчинник у власній пропозиції. Оскільки це окремий продукт у заводському фасування, який буде відвантажуватись Учаснику із завода-виробника та відображатись у супроводжувальних документах (видатковій накладній для прикладу), то і у пропозиції (а в наступному договорі та документах при відвантаженні) він повинен зазначатись окремим рядком, інакше відвантажити його буде просто неможливо. Проте Додатком ІІІ.1 до ТД "Розрахунок ціни тендерної пропозиції" передбачено, що Учасник повинен зазначити який товар він зобов'язаний передати/поставити Замовнику, із зазначенням найменування згідно Додатку 1 до ТД. В свою чергу Додаток 1 містить найменування тільки Фарб. Враховуючи зазначене просимо надати роз'яснення чи може учасник у Додатку ІІІ.1 до ТД зазначити Розчинник окремим рядком, зазначивши його кількість, вартість та іншу передбачену інформацію. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У додатку ІІІ.1 до ТД необхідно зазначити окремим рядком на кожний вид фарби в комплекті, розчинник його кількість, вартість та іншу передбачену інформацію
Стосовно зазначення у паспорті якості дати виробництва товару
Дата подання: 22 січня 2020 15:28
Дата відповіді: 24 січня 2020 12:49
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження вимог пп. 1-5, 7-15, 21 табл. 1 додатку 1 Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копія з оригіналу/копії паспорту та/або сертифікату якості завіреного виробником Фарби (дистриб’ютором) або лист виробника Фарби. При цьому пунктом 21 табл. 1 додатку 1 визначено, що дата виробництва фарби повинна становити не раніше ніж 90 днів до моменту поставки. Таким чином Учасник у складі пропозиції повинен надати паспорт якості виробника, в якому буде зазначена дата виробництва товару, яка не перевищуватиме 90 днів до моменту поставки. Проте наразі дата постачання невідома, у зв’язку з чим залишається не зрозумілим яким чином Замовник буде оцінювати, чи підтверджено наданим Учасником паспортом якості те, що дата виробництва фарби становить не раніше ніж 90 днів до моменту поставки. Просимо надати роз’яснення з цього приводу. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У додатку ІІ до ТД в розділі І п. 7.1 примітки зазначено «** У випадку, якщо партія Фарби не виготовлена, Учасник надає скан-копії документів на аналогічну партію Фарби». Також для підтвердження вимог п. 21 табл. 1 додатку І до ТД пропонуємо надати скан-копію з оригіналу/копії листа виробника Фарби (що допускається п/п. 7.1.1. п. 7.1 розділу І додатку ІІ до ТД), в якому зазначається, що дата виробництва Фарби становитиме не раніше ніж 90 днів до моменту поставки
Розгорнути всі запитання: 19 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-27-000237-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 15 січня 2020 09:17
Стосовно підтвердження позитивного досвіду використання
Доброго дня!
Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що захисне лакофарбове покриття, яке є предметом закупівлі повинно мати позитивний досвід використання, а саме виконувати захисні функції протягом не менше 3 років з моменту нанесення захисного лакофарбового покриття.
При цьому Додатком 2 передбачено, що на підтвердження вказаної вимоги Учасник повинен надати скан-копію з оригіналу/копії листа виробника Фарби (дистриб’ютора) з зазначенням переліку об’єктів (не менше двох) з обов’язковим вказанням актуальних контактних даних (адреса, контактний телефон) об’єктів, для отримання інформації про досвід експлуатації захисного лакофарбового покриття (яке складається з запропонованої Фарби) загальною товщиною сухої плівки не менше 100 мкм.
Враховуючи вказані вимоги Учасники для участі у процедурі закупівлі можуть запропонувати виключно Фарбу, що виготовляється та присутня на ринку більш ніж 3 роки.
Разом з тим така вимога є дискримінаційною по відношенню до Учасників, які хочуть запропонувати для участі Фарбу, що відповідає всім вимогам Замовника, проте виготовляється (присутня на ринку) менш ніж 3 роки, адже такі Учасники не зможуть підтвердити позитивний досвід використання запропонованої продукції протягом не менше 3-х років саме у визначений Замовником спосіб. Враховуючи, що Фарба виготовляється менше 3-х років об’єкти, які пофарбовані нею більше вказаного строку просто не можуть існувати.
Звертаємо увагу, що є й інші способи підтвердження виробниками строку експлуатації готового лакофарбового покриття в атмосферних умовах. Так вказану характеристику можна підтвердити за допомогою випробувань у везерометрі - кліматичній камері для моделювання атмосферних умов (температура, волога, сонячне випромінювання, конденсат, тощо). Саме везерометри застосовується виробниками для дослідження поведінки матеріалів і виробів в природних погодних умовах експлуатації, а також визначення очікуваного строку експлуатації готового покриття, зокрема й на етапі розроблення продукту.
Таким чином, обмеження способу підтвердження Учасниками позитивного досвіду експлуатації захисного лакофарбового покриття, яке складатиметься з запропонованої Учасниками Фарби, виключно наданням листа виробника з зазначенням не менше 2-х об’єктів з досвідом експлуатації захисного лакофарбового покриття не менше 3 років є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі, адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють їх участь у процедури закупівлі через неможливість їх виконання.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути вказані порушення шляхом внесення змін до тендерної документації стосовно розширення способів підтвердження позитивного досвіду використання, а саме можливості виконання захисних функцій протягом не менше 3 років з моменту нанесення захисного лакофарбового покриття, яке є предметом закупівлі.
У разі не внесення Замовником відповідних змін будемо змушені звертитись до Антимонопольного комітету України.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2020 11:35
В ч. 2 ст. 15 ГК України зазначено, що застосування стандартів, кодексів усталеної практики чи їх окремих положень є обов'язковим для суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів чи кодексів усталеної практики установлено нормативно-правовими актами. Аналогічна вимога викладена в ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію».
В нормативно-правовому акті НПАОП 60.3-1.01-10 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів» в п. 1.1 розділу І зазначено «Дія цих Правил поширюється на суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з експлуатацією, ремонтом та реконструкцією об’єктів магістральних газопроводів …».
В п. 3 розділу Х НПАОП 60.3-1.01-10 зазначено «Тип та конструкція захисних покриттів, що застосовуються на магістральних трубопроводах, визначаються відповідно до вимог ДСТУ 4219-2003 «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії».
В п. 6.1.7.5 ДСТУ 4219 зазначено «Вибір лакофарбових покриттів проводять згідно з ДСТУ ISO 12944-5 …».
Тендерною документацією передбачена закупівля Фарби, тип якої відповідає ДСТУ ISO 12944-5 та яка буде використовуватись для локального ремонту захисного лакофарбового покриття металевих комунікацій (повітряні переходи магістральних газопроводів, надземні комунікації газорозподільних станцій, надземні комунікації компресорних станцій тощо) об’єктів газотранспортної системи України, які відносяться до об’єктів підвищеної небезпеки.
Вважаємо за необхідне використовувати на об’єктах підвищеної небезпеки матеріали, технології, вироби та обладнання, які мають позитивний досвід використання, зокрема, захисне лакофарбове покриття (яке складається з фарби, що є предметом закупівлі), що має позитивний досвід використання (виконує захисні функції протягом не менше 3 років з моменту нанесення захисного лакофарбового покриття).
Щодо пропозиції застосовувати результати випробувань у везерометрі - кліматичній камері повідомляємо наступне.
ТОВ «Оператор ГТС України» використовує в своїй діяльності чинну нормативну документацію. В п. 4.1 ДСТУ ISO 12944-6 зазначено наступне «However, results from artificial ageing tests shall be used with caution. It shall be clearly understood that artificial ageing will not necessarily have the same effect as natural exposure. Many factors have an influence on the progress of degradation and, in the laboratory it is not possible to accelerate all of them in the proper way. It is therefore difficult to make a reliable ranking of paint systems of very different compositions from artificial ageing tests in the laboratory. This can sometimes lead to efficient protective paint systems being rejected because they cannot pass these tests. It is recommended that natural-exposure trials always be undertaken so that, in the long term, such anomalies can be resolved».
В зв’язку з чим був вибраний варіант, який стосується саме позитивного досвіду використання в практичних умовах, а не результати випробувань на штучне старіння в лабораторних умовах (в тому числі у везерометрах).
Щодо терміну не менше 3 років повідомляємо наступне.
Практичний досвід застосування захисних лакофарбових покриттів (які складаються з фарби, що є предметом закупівлі) товщиною не менше 100 мкм, які нанесенні на поверхні підготовлені до ступеня не гірше St 2 згідно з ДСТУ ISO 8501-1, свідчить про те, що термін (протягом якого зазначені захисні лакофарбові покриття виконують захисні функції) складає не менше 3 років, а за умови нанесення на поверхні підготовлені до ступеня не гірше Sa 2 ½ згідно з ДСТУ ISO 8501-1 може складати більше 7 років. В зв’язку з чим був вибраний термін саме не менше 3 років.
В зв’язку з вищенаведеним та враховуючи, те що на ринку є велика кількість виробників Фарби, що є предметом закупівлі, не вважаємо дискримінаційною вимогу щодо позитивного досвіду використання (виконувати захисні функції протягом не менше 3 років з моменту нанесення захисного лакофарбового покриття) захисного лакофарбового покриття.
Номер вимоги: UA-2019-12-27-000237-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ ЯНТАР, Код ЄДРПОУ:02969797
Дата подання: 25 березня 2020 10:49
Скарга до Замовника
Просимо скасувати рішення про допущення ТОВ "Торгівельна столиця" до аукціону у зв'язку з невідповідністю пропозиції ТОВ "Торгівельна столиця" вимогам тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2020 14:29
Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачена можливість самостійного скасуввання замовником рішення тендерного комітету.

Документи подані скаржником

25 березня 2020 10:49
Скарга до Замовника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-27-000237-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 27 січня 2020 16:52
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації з додатками у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 січня 2020 18:50
рішення від 30.01.2020 № 1897 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 січня 2020 18:50
рішення від 14.02.2020 № 2889.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2020 21:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Для виконання рішення Постійно діючої Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівеель (№ 2889-р/пк-пз від 14.02.2020 р.) внесено зміни до тендерної документації на закупівлю "Фарби (Емаль)" (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-12-27-000237-c): - Викладено тендерну документацію в новій редакції (додається). - Викладено Додаток IІІ до тендерної документації в новій редакції (додається).
Дата виконання рішення замовником: 21 лютого 2020 12:11
Номер скарги: UA-2019-12-27-000237-c.b6
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 28 березня 2020 15:43
оскарження рішення Замовника
оскарження рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2020 22:16
рішення від 01.04.2020 № 6222.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 22:16
рішення від 16.04.2020 № 7366.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2020 22:47
Номер скарги: UA-2019-12-27-000237-c.c5
Статус:
Задоволено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 25 березня 2020 22:54
Скарга
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга ОГС.pdf"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 березня 2020 14:17
Рішення від 27.03.2020 № 5917+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 14:17
рішення від 14.04.2020 № 7160.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2020 20:30
Номер скарги: UA-2019-12-27-000237-c.b7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:35848260
Дата подання: 28 березня 2020 16:23
Скарга
на рішення Замовника щодо відхилення тендерної документації та визначення відповідності учасника публічних закупівель вимогам тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2020 22:14
рішення від 01.04.2020 № 6221.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 22:13
рішення від 16.04.2020 № 7367.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2020 22:44

Документи подані скаржником

27 січня 2020 16:52
Витяг ЄДРПОУ 24.01.2020.pdf
27 січня 2020 16:52
Платіжне доручення.pdf
27 січня 2020 16:52
Скарга.pdf
27 січня 2020 16:52
Статут 2019.pdf

Документи подані скаржником

28 березня 2020 15:42
Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 березня 2020 15:42
Відомості ЄДРПОУ.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

01 квітня 2020 22:16
рішення від 01.04.2020 № 6222.pdf
22 квітня 2020 22:47
рішення від 16.04.2020 № 7366.pdf

Документи подані скаржником

25 березня 2020 22:53
1478.pdf
25 березня 2020 22:53
Скарга ОГС.pdf
25 березня 2020 22:53
Повноваження.pdf
25 березня 2020 22:53
Виписка ЄДР.pdf
13 квітня 2020 10:57
Клопотання від 1304.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

28 березня 2020 16:23
Висновок ДСЕЕ.pdf
28 березня 2020 16:23
Оплата ГТС.pdf
28 березня 2020 16:23
Скарга ГТС.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

01 квітня 2020 22:13
рішення від 01.04.2020 № 6221.pdf
22 квітня 2020 22:44
рішення від 16.04.2020 № 7367.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-12-27-000237-ca86c8ef09fd0464c94d6f3091f17ebdf
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Українська Ізоляція» Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОМЕМБРАНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРТЕКС УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ІНВІТ ГРУП"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЙОТУНГАРД УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Епіцентр К" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ ЯНТАР Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПП "Август" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" Документи
Очікується рішення
Документи
ПрАТ ЯНТАР Документи
Очікується рішення

Документи

01 березня 2020 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 лютого 2020 15:27
Електронний підпис
31 січня 2020 15:46
Електронний підпис
31 січня 2020 15:44
щодо субпідряд..PDF
31 січня 2020 15:44
технічна док-ція.pdf
31 січня 2020 15:44
статут.PDF
31 січня 2020 15:44
право підпису.PDF
31 січня 2020 15:44
опитувальник.PDF
31 січня 2020 15:44
наказ рішення.pdf
31 січня 2020 15:44
Лицензия с эцп.pdf
31 січня 2020 15:44
код адмін.посл.pdf
31 січня 2020 15:44
довідка підтверд.PDF
31 січня 2020 15:44
Доверенность с ЭЦП.pdf
31 січня 2020 15:44
викона.аналог.дог.pdf
31 січня 2020 15:44
G0120-1805-GL_tender.pdf

Документи

01 березня 2020 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 лютого 2020 09:55
Протокол НР.7Z
28 лютого 2020 09:54
Наказ Фролова Ю.М.7Z
28 лютого 2020 09:54
Лист для клієнтів.7z
28 лютого 2020 09:54
Гарантія 1052-20.7z
28 лютого 2020 09:54
Витяг із Статуту.7z
28 лютого 2020 09:54
Банківська ліцензія.7z
31 січня 2020 16:56
07-Sertyficat distributora.pdf
31 січня 2020 16:56
06-oper.tech.karta.pdf
31 січня 2020 16:56
05-tara-і-rozchinnyk.pdf
31 січня 2020 16:56
04-vysnovok ses.pdf
31 січня 2020 16:56
03-ISO 9001.pdf
31 січня 2020 16:56
02-obekty.pdf
31 січня 2020 16:56
01-pasport na farbu.pdf
31 січня 2020 16:56
00-technichni vymogy.pdf
31 січня 2020 16:56
3-2 Struktura vlasnosti.pdf
31 січня 2020 16:56
3-1 opytuvalnik.pdf
31 січня 2020 16:56
2-3 statut.pdf
31 січня 2020 16:56
2-2 protokoly-i-nakazy.pdf
31 січня 2020 16:55
2-1 pro pidpys.pdf
31 січня 2020 16:55
1-3 vidguk-na-dogovir.pdf
31 січня 2020 16:55
1-2 dogovory.pdf
31 січня 2020 16:55
1-1 dovidka analogichni dogovory.pdf
31 січня 2020 16:55
Протокол НР.7Z
31 січня 2020 16:55
Наказ Фролова Ю.М.7Z
31 січня 2020 16:55
Лист для клієнтів.7z
31 січня 2020 16:55
Гарантія 274-20.7z
31 січня 2020 16:55
Витяг із Статуту.7z
31 січня 2020 16:55
Банківська ліцензія.7z

Документи

01 березня 2020 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ІНВІТ ГРУП" #39870071

№ рішення у справі

65/63-р/к

Дата рішення у справі

24.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

01 березня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 лютого 2020 18:21
RE_ по гарантии.zip
01 лютого 2020 11:33
лист по санкціям.jpg
01 лютого 2020 11:33
Технiчна_специфiкацiя.pdf
01 лютого 2020 11:33
СЕС.pdf
01 лютого 2020 11:33
Сертифiкат_ISO.pdf
01 лютого 2020 11:33
Гарантiйний_лист.pdf
01 лютого 2020 11:33
АУ-1128.pdf
01 лютого 2020 11:33
по ст 17.jpg
01 лютого 2020 11:33
відгук.jpg
01 лютого 2020 11:33
аналогічний договір.pdf

Документи

01 березня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 лютого 2020 16:40
БГ 008 54 ГР .rar
01 лютого 2020 12:54
БГ 008 54 ГР.rar
01 лютого 2020 12:54
Лист ДИСТРИБЮТОРА - Eng.pdf
01 лютого 2020 12:54
Опис 2019.pdf
01 лютого 2020 12:54
СТАТУТ 2019.pdf
01 лютого 2020 12:54
Протокол 5.pdf
01 лютого 2020 12:53
7.1.6. Тех. карта JOTUN.PDF
01 лютого 2020 12:53
7.1.3. ISO 9001 + Appendix_УКР.PDF
01 лютого 2020 12:53
7.1.3. ISO 9001 + Appendix_ENG.PDF

Конфіденційні документи

01 лютого 2020 12:53
2.1.1. Довідка_Аналогічні Договори_.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Особисті данні (номери телефонів) фізичних осіб - працівників підприємств

01 лютого 2020 12:53
7.1.2. Позитивний досвід експлуатації покриття Conseal Touch-Up.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Особисті данні (номери телефонів) фізичних осіб - працівників підприємств

Документи

01 березня 2020 17:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 лютого 2020 16:39
Електронний підпис
29 лютого 2020 16:33
Зміни до гарантії 163-20.zip
01 лютого 2020 14:59
Електронний підпис
01 лютого 2020 14:59
Електронний підпис
01 лютого 2020 13:43
Структура власності.pdf
01 лютого 2020 13:43
Гарантія 163-20.zip

Документи

01 березня 2020 17:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 лютого 2020 11:04
Електронний підпис
28 лютого 2020 11:03
G0120-1559-GL1_tender.pdf
28 лютого 2020 11:03
Підписаний_RatingPB-2019.pdf
28 лютого 2020 11:03
Лицензия с эцп.pdf
28 лютого 2020 11:03
Доверенность с ЭЦП.pdf
28 лютого 2020 11:03
ISO 9001 2015 Колор С.І.М..pdf
28 лютого 2020 11:02
Сертифікати якості.pdf
28 лютого 2020 11:02
Лист підтвердження.pdf
28 лютого 2020 11:02
Копії відгуків.pdf
28 лютого 2020 11:02
Довідка субпідрядники.pdf
28 лютого 2020 11:01
Висновок ДСЕЕ.pdf

Документи

01 березня 2020 17:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 лютого 2020 13:03
Сертифікат ISO.pdf
28 лютого 2020 13:03
паспорти якості.pdf
28 лютого 2020 13:02
лист ПАТ ПрАТ.pdf
28 лютого 2020 13:02
Лист НБУ по ліцензії.pdf
28 лютого 2020 13:02
довідка про тип фарби.pdf
28 лютого 2020 13:02
довідка про резидента.pdf
28 лютого 2020 13:02
довідка про виробника.pdf
28 лютого 2020 13:02
довідка підтвердження.pdf

Документи

01 березня 2020 17:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 лютого 2020 15:58
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:58
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:57
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:57
Проект договору.pdf
28 лютого 2020 15:57
Оригінал Статуту.pdf
28 лютого 2020 15:56
Опитувальник ЮО.pdf
28 лютого 2020 15:56
Лист щодо ФО.pdf
28 лютого 2020 15:56
Довідка субпідрядники.pdf
28 лютого 2020 15:56
Довідка стаття 17.pdf
28 лютого 2020 15:56
Довідка підтвердження.pdf
28 лютого 2020 15:56
1112__~1.RAR
28 лютого 2020 15:55
Технологічна карта.pdf
28 лютого 2020 15:55
Сертифікати якості.pdf
28 лютого 2020 15:55
Сертифікат ISO 9001.pdf
28 лютого 2020 15:55
Лист про об`єкти.pdf
28 лютого 2020 15:55
Висновок СЕС.pdf

Документи

01 березня 2020 17:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 лютого 2020 16:06
СТАТУТ_Август — копия.pdf
28 лютого 2020 16:06
Додаток 5 1.pdf
28 лютого 2020 16:06
Опитувальник екологія.pdf
28 лютого 2020 16:06
Лист ст 17.pdf
28 лютого 2020 16:06
Додаток 4.pdf
28 лютого 2020 16:06
Сертифікати якісті.pdf
28 лютого 2020 16:06
сертифікат ISO 9001.pdf
28 лютого 2020 16:06
Санітарний висновок.pdf
28 лютого 2020 16:06
Додаток 1.pdf

Документи

01 березня 2020 17:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 березня 2020 00:29
Електронний підпис
01 березня 2020 00:28
6. Договір погоджений.pdf
28 лютого 2020 19:49
Електронний підпис
28 лютого 2020 19:48
2. Лист-відгук.pdf
28 лютого 2020 19:48
7.1.2.pdf
28 лютого 2020 19:48
7.1.6.pdf
28 лютого 2020 19:48
Специфікація.pdf
28 лютого 2020 19:48
55. ст. 17.pdf
28 лютого 2020 19:48
53. Лист фіз особи.pdf
28 лютого 2020 19:48
52. Лист з приводу суб.pdf
28 лютого 2020 19:48
54. лист-гарантія ст.17.pdf
28 лютого 2020 19:48
50. Довідка вл. стат.pdf
28 лютого 2020 19:47
48. Лист нерезиденти.pdf
28 лютого 2020 19:47
49. Лист єдиний податок.pdf
28 лютого 2020 19:47
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
28 лютого 2020 19:47
7.1.1.pdf
28 лютого 2020 19:47
7.1.3.pdf
28 лютого 2020 19:47
7.1.5.pdf
28 лютого 2020 19:47
Довкілля.pdf
28 лютого 2020 19:47
7.1.4.pdf
28 лютого 2020 19:47
41. Статут.pdf
28 лютого 2020 19:47
41. копія Статут.pdf
28 лютого 2020 19:47
36. копія Антик.п.pdf
28 лютого 2020 19:47
25. копія ПасІПН.pdf
28 лютого 2020 19:47
42. Баланс за 2019.pdf
28 лютого 2020 19:47
43. копія Баланс за 2019.pdf
28 лютого 2020 19:47
47. копія Виписка ЄДР.pdf
28 лютого 2020 19:46
33. копія Наказ №01К19-2.pdf
28 лютого 2020 19:46
40. копія Рішення №30-01.pdf
28 лютого 2020 19:46
44. Витяг ЄДР 14.02.2020.pdf
28 лютого 2020 19:46
30. копія Опис 3.pdf
28 лютого 2020 19:46
46. Виписка ЄДР.pdf
28 лютого 2020 19:46
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf
28 лютого 2020 19:46
34. копія Наказ №01К19-2П.pdf
28 лютого 2020 19:46
37. копія Протокол №1-П.pdf
28 лютого 2020 19:46
38. копія Протокол №2-П.pdf
28 лютого 2020 19:46
29. копія Опис 2.pdf
28 лютого 2020 19:46
32. кЄДРПОУ 18.02.2020.pdf
28 лютого 2020 19:46
39. копія Протокол №3-П.pdf
28 лютого 2020 19:46
27. копія Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2020 19:46
26. Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2020 19:46
28. копія Опис 1.pdf
28 лютого 2020 19:46
2. копія Лист-відгук.pdf
28 лютого 2020 19:46
2. Аналогічний договір.pdf

Документи

01 березня 2020 17:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 лютого 2020 18:24
Електронний підпис
29 лютого 2020 18:23
СиопластISO_2015.pdf
29 лютого 2020 18:23
Протокол.pdf
29 лютого 2020 18:23
Підписаний_G0220-3150-GL_tender.pdf
29 лютого 2020 18:23
Підписаний_Лицензия.pdf
29 лютого 2020 18:23
Опитувальник.pdf
29 лютого 2020 18:23
Опис_Статут_завір.pdf
29 лютого 2020 18:23
Наказ.pdf
29 лютого 2020 18:23
лист_гарантія_тара.pdf
29 лютого 2020 18:23
лист_виробника_фарби.pdf
29 лютого 2020 18:23
досвід_Договор.pdf
29 лютого 2020 18:23
досвід_Довідка.pdf
29 лютого 2020 18:23
Додаток1.pdf
29 лютого 2020 18:22
Відгук ТОВ СРЗ.pdf
29 лютого 2020 18:22
висновок_ДСЕЕ.pdf
29 лютого 2020 18:22
08_Серт_Сінтал 011_5015.pdf
29 лютого 2020 18:22
07_Серт_Сінтал 011_9017.pdf
29 лютого 2020 18:22
06_Серт_Сінтал 011_7042.pdf
29 лютого 2020 18:22
05_Серт_Сінтал 011_3028.pdf
29 лютого 2020 18:22
04_Серт_Сінтал 011_8003.pdf
29 лютого 2020 18:22
03_Серт_Сінтал 011_6024.pdf
29 лютого 2020 18:22
02_Серт_Сінтал 011_1023.pdf
29 лютого 2020 18:22
01_Серт_Сінтал 011_9016.pdf

Документи

Публічні документи

01 березня 2020 00:29
Електронний підпис
01 березня 2020 00:28
6. Договір погоджений.pdf
28 лютого 2020 19:49
Електронний підпис
28 лютого 2020 19:48
2. Лист-відгук.pdf
28 лютого 2020 19:48
7.1.2.pdf
28 лютого 2020 19:48
7.1.6.pdf
28 лютого 2020 19:48
Специфікація.pdf
28 лютого 2020 19:48
55. ст. 17.pdf
28 лютого 2020 19:48
53. Лист фіз особи.pdf
28 лютого 2020 19:48
52. Лист з приводу суб.pdf
28 лютого 2020 19:48
54. лист-гарантія ст.17.pdf
28 лютого 2020 19:48
50. Довідка вл. стат.pdf
28 лютого 2020 19:47
48. Лист нерезиденти.pdf
28 лютого 2020 19:47
49. Лист єдиний податок.pdf
28 лютого 2020 19:47
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
28 лютого 2020 19:47
7.1.1.pdf
28 лютого 2020 19:47
7.1.3.pdf
28 лютого 2020 19:47
7.1.5.pdf
28 лютого 2020 19:47
Довкілля.pdf
28 лютого 2020 19:47
7.1.4.pdf
28 лютого 2020 19:47
41. Статут.pdf
28 лютого 2020 19:47
41. копія Статут.pdf
28 лютого 2020 19:47
36. копія Антик.п.pdf
28 лютого 2020 19:47
25. копія ПасІПН.pdf
28 лютого 2020 19:47
42. Баланс за 2019.pdf
28 лютого 2020 19:47
43. копія Баланс за 2019.pdf
28 лютого 2020 19:47
47. копія Виписка ЄДР.pdf
28 лютого 2020 19:46
33. копія Наказ №01К19-2.pdf
28 лютого 2020 19:46
40. копія Рішення №30-01.pdf
28 лютого 2020 19:46
44. Витяг ЄДР 14.02.2020.pdf
28 лютого 2020 19:46
30. копія Опис 3.pdf
28 лютого 2020 19:46
46. Виписка ЄДР.pdf
28 лютого 2020 19:46
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf
28 лютого 2020 19:46
34. копія Наказ №01К19-2П.pdf
28 лютого 2020 19:46
37. копія Протокол №1-П.pdf
28 лютого 2020 19:46
38. копія Протокол №2-П.pdf
28 лютого 2020 19:46
29. копія Опис 2.pdf
28 лютого 2020 19:46
32. кЄДРПОУ 18.02.2020.pdf
28 лютого 2020 19:46
39. копія Протокол №3-П.pdf
28 лютого 2020 19:46
27. копія Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2020 19:46
26. Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2020 19:46
28. копія Опис 1.pdf
28 лютого 2020 19:46
2. копія Лист-відгук.pdf
28 лютого 2020 19:46
2. Аналогічний договір.pdf

Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 15:58
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:58
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:57
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:57
Проект договору.pdf
28 лютого 2020 15:57
Оригінал Статуту.pdf
28 лютого 2020 15:56
Опитувальник ЮО.pdf
28 лютого 2020 15:56
Лист щодо ФО.pdf
28 лютого 2020 15:56
Довідка субпідрядники.pdf
28 лютого 2020 15:56
Довідка стаття 17.pdf
28 лютого 2020 15:56
Довідка підтвердження.pdf
28 лютого 2020 15:56
1112__~1.RAR
28 лютого 2020 15:55
Технологічна карта.pdf
28 лютого 2020 15:55
Сертифікати якості.pdf
28 лютого 2020 15:55
Сертифікат ISO 9001.pdf
28 лютого 2020 15:55
Лист про об`єкти.pdf
28 лютого 2020 15:55
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 13:03
Сертифікат ISO.pdf
28 лютого 2020 13:03
паспорти якості.pdf
28 лютого 2020 13:02
лист ПАТ ПрАТ.pdf
28 лютого 2020 13:02
Лист НБУ по ліцензії.pdf
28 лютого 2020 13:02
довідка про тип фарби.pdf
28 лютого 2020 13:02
довідка про резидента.pdf
28 лютого 2020 13:02
довідка про виробника.pdf
28 лютого 2020 13:02
довідка підтвердження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Українська Ізоляція»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОМЕМБРАНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРТЕКС УКРАЇНА"

ТОВ "ІНВІТ ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЙОТУНГАРД УКРАЇНА"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"

ПрАТ ЯНТАР

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

ПП "Август"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

ПрАТ ЯНТАР

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" Документи
ПрАТ ЯНТАР Документи
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" Документи

Публічні документи

01 березня 2020 00:29
Електронний підпис
01 березня 2020 00:28
6. Договір погоджений.pdf
28 лютого 2020 19:49
Електронний підпис
28 лютого 2020 19:48
2. Лист-відгук.pdf
28 лютого 2020 19:48
7.1.2.pdf
28 лютого 2020 19:48
7.1.6.pdf
28 лютого 2020 19:48
Специфікація.pdf
28 лютого 2020 19:48
55. ст. 17.pdf
28 лютого 2020 19:48
53. Лист фіз особи.pdf
28 лютого 2020 19:48
52. Лист з приводу суб.pdf
28 лютого 2020 19:48
54. лист-гарантія ст.17.pdf
28 лютого 2020 19:48
50. Довідка вл. стат.pdf
28 лютого 2020 19:47
48. Лист нерезиденти.pdf
28 лютого 2020 19:47
49. Лист єдиний податок.pdf
28 лютого 2020 19:47
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
28 лютого 2020 19:47
7.1.1.pdf
28 лютого 2020 19:47
7.1.3.pdf
28 лютого 2020 19:47
7.1.5.pdf
28 лютого 2020 19:47
Довкілля.pdf
28 лютого 2020 19:47
7.1.4.pdf
28 лютого 2020 19:47
41. Статут.pdf
28 лютого 2020 19:47
41. копія Статут.pdf
28 лютого 2020 19:47
36. копія Антик.п.pdf
28 лютого 2020 19:47
25. копія ПасІПН.pdf
28 лютого 2020 19:47
42. Баланс за 2019.pdf
28 лютого 2020 19:47
43. копія Баланс за 2019.pdf
28 лютого 2020 19:47
47. копія Виписка ЄДР.pdf
28 лютого 2020 19:46
33. копія Наказ №01К19-2.pdf
28 лютого 2020 19:46
40. копія Рішення №30-01.pdf
28 лютого 2020 19:46
44. Витяг ЄДР 14.02.2020.pdf
28 лютого 2020 19:46
30. копія Опис 3.pdf
28 лютого 2020 19:46
46. Виписка ЄДР.pdf
28 лютого 2020 19:46
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf
28 лютого 2020 19:46
34. копія Наказ №01К19-2П.pdf
28 лютого 2020 19:46
37. копія Протокол №1-П.pdf
28 лютого 2020 19:46
38. копія Протокол №2-П.pdf
28 лютого 2020 19:46
29. копія Опис 2.pdf
28 лютого 2020 19:46
32. кЄДРПОУ 18.02.2020.pdf
28 лютого 2020 19:46
39. копія Протокол №3-П.pdf
28 лютого 2020 19:46
27. копія Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2020 19:46
26. Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2020 19:46
28. копія Опис 1.pdf
28 лютого 2020 19:46
2. копія Лист-відгук.pdf
28 лютого 2020 19:46
2. Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 15:58
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:58
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:57
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:57
Проект договору.pdf
28 лютого 2020 15:57
Оригінал Статуту.pdf
28 лютого 2020 15:56
Опитувальник ЮО.pdf
28 лютого 2020 15:56
Лист щодо ФО.pdf
28 лютого 2020 15:56
Довідка субпідрядники.pdf
28 лютого 2020 15:56
Довідка стаття 17.pdf
28 лютого 2020 15:56
Довідка підтвердження.pdf
28 лютого 2020 15:56
1112__~1.RAR
28 лютого 2020 15:55
Технологічна карта.pdf
28 лютого 2020 15:55
Сертифікати якості.pdf
28 лютого 2020 15:55
Сертифікат ISO 9001.pdf
28 лютого 2020 15:55
Лист про об`єкти.pdf
28 лютого 2020 15:55
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 13:03
Сертифікат ISO.pdf
28 лютого 2020 13:03
паспорти якості.pdf
28 лютого 2020 13:02
лист ПАТ ПрАТ.pdf
28 лютого 2020 13:02
Лист НБУ по ліцензії.pdf
28 лютого 2020 13:02
довідка про тип фарби.pdf
28 лютого 2020 13:02
довідка про резидента.pdf
28 лютого 2020 13:02
довідка про виробника.pdf
28 лютого 2020 13:02
довідка підтвердження.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 11:04
Електронний підпис
28 лютого 2020 11:03
G0120-1559-GL1_tender.pdf
28 лютого 2020 11:03
Підписаний_RatingPB-2019.pdf
28 лютого 2020 11:03
Лицензия с эцп.pdf
28 лютого 2020 11:03
Доверенность с ЭЦП.pdf
28 лютого 2020 11:03
ISO 9001 2015 Колор С.І.М..pdf
28 лютого 2020 11:02
Сертифікати якості.pdf
28 лютого 2020 11:02
Лист підтвердження.pdf
28 лютого 2020 11:02
Копії відгуків.pdf
28 лютого 2020 11:02
Довідка субпідрядники.pdf
28 лютого 2020 11:01
Висновок ДСЕЕ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

ПрАТ ЯНТАР

ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 травня 2020 17:59
Коментар щодо відміни: за результатами розгляду скарги ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" (код ЄДРПОУ 33300207) від 28.03.2020 р. № UA-2019-12-27-000237-c.b6 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) прийняте рішення №7366-р/пк-пз від 16.04.2020 р., згідно якого ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» зобов’язано відмінити процедуру закупівлі «Фарби (Емаль)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель № UA-2019-12-27-000237-c)
Документи:
06 травня 2020 17:59
168-в протокол відміна_06.05.20.pdf