Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм, ДК 021:2015 - 60170000-0 (Послуги з внутрішніх перевезень пасажирів легковим автомобілем на замовлення)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-12-26-003065-b 64dbf22754ee4f6497cca53aa281ba32
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Галина Іванівна

380444183254 sektordz@obolonrda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37371727
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16
Контактна особа: Міщенко Галина Іванівна
380444183254
sektordz@obolonrda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2019 20:48
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 05 лютого 2020 14:32
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм


Зазначено в тендерній документації та додатках до неї.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з внутрішніх перевезень пасажирів легковим автомобілем на замовлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, місто Київ, Київ, Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60170000-0 — Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надання Послуг здійснюється Замовником щомісяця шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня фактичного отримання Послуг на підставі Акта наданих послуг. Строк надання послуг: лютий – грудень 2020 року (з дня укладення договору по 31.12.2020) Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Місце надання послуг: по місту Києву. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 16:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 20:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 16:23
Оголошення із змінами.docx
26 грудня 2019 20:59
Оголошення.docx
28 січня 2020 16:23
Перелік змін.docx
28 січня 2020 16:22
Додаток 3 технічні вимоги із змінами.docx
26 грудня 2019 20:58
Додаток 3 технічні вимоги.docx
28 січня 2020 16:20
Тендерна документація із змінами.docx
26 грудня 2019 20:58
Тендерна документація.docx
26 грудня 2019 20:58
Додаток 4 проект договору.docx
26 грудня 2019 20:58
Додаток 2 вимоги по ст 16 та 17 Закону.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-06-000032 ● 6c7682a7e80442d0916637ac4702e5d9
  • Статус: вирішено ● Дата: 14 лютого 2025
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 15:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.05.2020 № 71
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2019-12-26-003065-b 26.12.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації

2020-06-09 18:56:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-18 17:16:11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА » 733 333,26
UAH з ПДВ
733 333,26
UAH з ПДВ
Документи
КП "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" 800 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 17:21
Документи переможця.pdf
04 лютого 2020 15:40
Електронний підпис
04 лютого 2020 14:11
3.Статут_нова редакція.pdf
04 лютого 2020 14:10
43.Проект договору.pdf
04 лютого 2020 14:10
42.КАСКО_TOYOTA CAMRY AA4054TM.pdf
04 лютого 2020 14:10
45.Реєстр документів.pdf
04 лютого 2020 14:10
10.Довідка п.6.ч.1.ст.17.pdf
04 лютого 2020 14:10
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 08:56
Тендерна пропозиція.pdf
03 лютого 2020 08:56
Статут.pdf
03 лютого 2020 08:56
ст 17.pdf
03 лютого 2020 08:56
Наказ водій.pdf
03 лютого 2020 08:56
Довідка МТБ.pdf
03 лютого 2020 08:56
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА »

КП "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА »
#39611267
Переможець 733 333,26
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА »
#39611267
733 333,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 09:48
Додаткова угода №2 про розірвання договору..pdf укладений
01 липня 2020 09:38
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2020 17:34
Додаткова угода №1_зміни до договору.pdf зміни до договору
18 лютого 2020 17:28
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 16:57
Договір від 18.02.2020.pdf укладений
18 лютого 2020 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до договору від 18.02.2020 №18/02 у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків, ціна договору буде становити 692935,20 грн (з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 18/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 292 935,20
UAH (в тому числі ПДВ 48 822,53 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до пункту 9.5 договору про надання послуг від 18.02.2020 № 18/02 (Послуги з внутрішніх перевезень пасажирів легковим автомобілем на замовлення) сторони домовилися достроково розірвати даний договір з 01.07.2020 шляхом укладення додаткової угоди до нього. Сума оплати за цим договором за період з 18.02.2020 по 30.06.2020 становить 292935.20 грн (з ПДВ).