Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аудиторські послуги річної фінансової звітності КНП за 2019рік
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-12-26-002874-b caa1110cfae646f093ca633efd3a50ea
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волкова Олена Валеріївна

380442808187 pechcrp1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 26188567
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., Київ, вул. Підвисоцького, 13
Контактна особа: Волкова Олена Валеріївна
380442808187
pechcrp1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2019 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 12:00
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Кваліфікаційні вимоги до учасника
на аудиторську перевірку річної фінансової звітності Замовника за 2019 рік з метою висловлення аудитором думки про те, чи фінансова звітність відображає достовірно, в усіх суттєвих аспектах фінансовий стан Замовника на 31.12.2019 р., його фінансові результати та рух грошових коштів за рік, що закінчився на зазначену дату, відповідно до дотримання вимог П(С)БО фінансової звітності, - складена в усіх суттєвих аспектах відповідно до П(С)БО, надалі – завдання з аудиту.

- Витяг з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності (витяг з розділу аудитори та витяг з розділу суб’єкти аудиторської діяльності, завірені печаткою аудиторської фірми)

- Довідка про проведення не менш 25 аудитів в медичних комунальних некомерційних підприємствах та досвідом не менш 5- ти років;
- Довідка про проведення не менш 20 аудитів в комунальних некомерційних та державних підприємствах;
- ДОВІДКА про виконання аналогічих договорів з аудиту фінансової звітності

- Довідка про наявність у складі робочої групи не менш двох сертифікованих аудиторів з них одного аудитора з сертифікатом не менш 20 рокі, які включені до реєстру аудиторів. (витяг з реєстру не менш двох сертифікованих аудитора).
- Проведенням робіт не менше 50 люд./год.-80 люд. год) ;
- Надати не менше двох рекомендацій від клієнтів некомерційних комунальних медичних закладів про виконання аналогічних договорів з вказівкою контактних даних цих осіб.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аудиторські послуги річної фінансової звітності КНП за 2019рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, Київ, Підвисоцького,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  25 лютого 2020
ДК 021:2015: 79212000-3 — Аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-26-002874-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ЛЕНД-АУДИТ", Код ЄДРПОУ:32468271
Дата подання: 15 січня 2020 10:53
Оскарження рішення щодо дискваліфікації
Оскарження рішення щодо дискваліфікації
№ 21/01/2020 від 15.01.2020
До Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Печерського району м. Києва (Замовник)
Номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2019-12-26-002874-b
Учасник (Кандидат): Приватне підприємство «ЛЕНД-АУДИТ»
ЄДРПОУ 32468271
Юридична адреса: 04071, м. Київ, вул. Дегтярна, 9 пр.8
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі та скасування Протоколу (рішення) про відхилення пропозиції Кандидата №1 від 13.01.2020р.

Нами, Приватним підприємством «ЛЕНД-АУДИТ» (надалі Кандидат) було подано пропозицію для участі в закупівлі послуги «Бухгалтерські та аудиторські послуги», ідентифікатор UA-2019-12-26-002874-b, замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Печерського району м. Києва (надалі Замовник). За результатами аукціону нами подано найнижчу цінову пропозицію на суму 36000,00 грн.
Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №1 від 13.01.2020р. (надалі Рішення), Кандидата (ПП «ЛЕНД-АУДИТ») було дискваліфіковано з наступних підстав:
Учасником не виконані вимоги:
1) Пунктів 2.5 та 2.3. Додатку № 1 «Кваліфікаційні вимоги» до закупівлі, а саме:
А) не виконано умову про проведення не менш 25 аудитів в саме у медичних комунальних некомерційних підприємствах:
- КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЯ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" (КП "СТОМАТОЛОГІЯ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА") та "ЦЕНТР У СПРАВАХ СІМ'Ї ТА ЖІНОК ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" не відноситься до комунальних некомерційних підприємств (медичних).
- КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ) - не є медичним закладом та за термін існування не займалося медичною діяльністю.
Б) не виконало умову про досвід не менш 5- ти років проведення аудитів комунальних некомерційних підприємств. Перша аудиторська перевірка проводилась за 2015 рік, яка була можлива виконана у 2016 році (досвід 4 роки).
В) не виконало умову про наявність у складі робочої групи не менш двох сертифікованих аудиторів з них одного аудитора з сертифікатом не менш 20 рокі, які включені до реєстру аудиторів.
Щодо підстав Замовника, то ми з ними не погоджуємось та вважаємо, що Замовником не вивчені документи нашої пропозиції та/ або до них здійснено не об’єктивна та упереджена оцінка, а умови тендерної документації мають всі ознаки дискримінаційних.
Так, 1.
- КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ) створено Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19 жовтня 2017 року №1303 відповідно до основ законодавства про охорону здоров’я. КНП «Лабораторний центр» в 2018 році був підпорядкований Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Для підтвердження викладеного надаємо посилання на Розпорядження та Статут КНП «Лабораторний центр», які є у вільному доступі за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/company.nsf/0/A7185CA820D06AD9C225833F00433199/$file/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%82%20-1303-19102017.pdf
- КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЯ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" (КП "СТОМАТОЛОГІЯ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА") в період аудиторської перевірки знаходилось в стадії реорганізації (злиття) на підставі рішення КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДА V сесія VIII скликання 21.11.2017 N 496/3503 «Про створення комунального некомерційного підприємства "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».
Таким чином, відхилення в пункті «А» зроблено на підставі власного дослідження Замовника, що порушує вимоги Закону.

2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів встановлена вимога щодо наявності досвіду не менш 25 аудитів в саме у медичних комунальних некомерційних підприємствах. На нашу думку, дана умова є дискримінаційною, бо містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не працювали з комунальними некомерційними підприємствами медичної сфери, однак мають багаторічний успішний досвід роботи з комунальними підприємствами (в т.ч. з вимогами Розпорядження № 237 від 19.02.2003 р. КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ «Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва».).
Ч. 1 ст. 16 Закону встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв, зокрема, досвід виконання аналогічного договору. Отже, вимога Замовника про надання Довідки про проведення не менш 25 аудитів в медичних комунальних некомерційних підприємствах та досвідом не менш 5- ти років є необґрунтованою, а відхилення пропозиції на підставі невиконання цих необґрунтованих вимог — незаконним.
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як учасника даних торгів.

3. В тендерній документації Замовником встановлена вимога щодо наявності у складі робочої групи не менш двох сертифікованих аудиторів з них одного аудитора з сертифікатом не менш 20 років, які включені до реєстру аудиторів. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які мають сертифікованих аудиторів (в т.ч. більше 2-х) але не мають у штаті працівника з сертифікатом (мабуть аудитора !) більше 20 років, при тому що працівники мають сертифікат аудитора та мають знання та багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом.
Більш того, щодо нас, чи настільки важливий для Замовника є рік видачи сертифікату не менше 20 чи 19 років тому при наявності більшого досвіду у даній сфері.
Згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" одним з кваліфікаційних критеріїв, які можуть використовувати Замовники в складі тендерної документації - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, вимога Замовника про наявність у складі робочої групи не менш двох сертифікованих аудиторів з них одного аудитора з сертифікатом не менш 20 рокі, які включені до реєстру аудиторів є незаконною.
Окрім того, дана вимога в тендерній документації Замовника на аналогічну закупівлю 2016, 2017, 2018 рр. ймовірно призвела до відсутності конкуренції з боку інших учасників.
Таким чином, вважаємо, що дискваліфікація за вищезазначеною вимогою є незаконною та порушує наші права, як учасника даних торгів.

4. Відхилення нашої пропозиції за вимогою, яка чітко не випливає з тендерної документації та дискваліфікація на підставі припущень Замовника. Так, Замовник зазначає, що нами «не виконало умову про досвід не менш 5- ти років проведення аудитів комунальних некомерційних підприємств. Перша аудиторська перевірка проводилась за 2015 рік, яка була можлива виконана у 2016 році (досвід 4 роки)».
Вважаємо, що зазначена вимога про досвід чітко не прописана у тендерній документації, а тому дискваліфікація за вищезазначеною вимогою є незаконною та порушує наші права, як учасника даних торгів.

На підставі зазначеного, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель
Просимо: - Провести повторну оцінку Кандидата – Приватного підприємства «ЛЕНД-АУДИТ».
- Скасувати Рішення про відхилення пропозиції Кандидата №1 від 13.01.2020р.

Директор ПП «ЛЕНД-АУДИТ» Луначевська В.С.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 січня 2020 20:35
Згідно вимог статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", "Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", яка затверджена наказом ДП "Прозоро" № 10 від 19.03.2019 (далі – Інструкція) встановлені саме вимоги до порядку проведення "допорогових закупівель", вимогам яких повністю відповідають умови Закупівлі:UA-2019-12-26-002874-b. Замовник має право створювати вимоги закупівлі на власний розсуд згідно вимог діючого законодавства України, котре регулює порядок та умови проведення «допорогових закупівель».
Відповідно до статей 3, 4, 12 Інструкції «Замовник має можливість вносити зміни в інформацію та документи щодо закупівлі до початку етапу подання пропозицій учасників», але ніяких питань/вимог на момент колі Замовник мав можливість вносити зміни до документації Закупівлі ні було. Тобто Ваше посилання на порушення Замовником Ст. 3, 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з посиланням на дискримінаційні вимоги до учасників, які нібито встановлені Замовником – є хибними, та вказують лише на те, що ви або помилково пропустили строк, наданий Учасникам для дачі питань або зробили це навмисне, з метою подальшого оскарження, свідомо знаючи, що у вас недостатньо документів згідно вимог "Кваліфікації Замовника" .
Звертаю Вашу увагу, що посилання на статті 16, 22 Закону – стосуються лише закупівель, на які поширюються вимоги Закону, тобто не стосуються Закупівлі:UA-2019-12-26-002874-b , тому що вона є "допороговою».
Окрім того, посилання Вами на «п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель» є взагалі таким, яке суперечить діючому законодавству України, а саме – вимогам наказу ДП "Прозоро" № 10 від 19.03.2019р.
Стосовно кількості аудитів:
- КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЯ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" (КП "СТОМАТОЛОГІЯ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА") та "ЦЕНТР У СПРАВАХ СІМ'Ї ТА ЖІНОК ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" не відноситься до комунальних некомерційних підприємств (медичних).
- КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ) - не є медичним закладом та за термін існування не займалося медичною діяльністю згідно переліку видив діяльності з Витягу з Єдиного державного реєстру Звертаю Вашу увагу, що - дані з ЄДР не можуть порушавати Закон.
Номер вимоги: UA-2019-12-26-002874-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ЛЕНД-АУДИТ", Код ЄДРПОУ:32468271
Дата подання: 15 січня 2020 10:56
Оскарження рішення щодо дискваліфікації
Оскарження рішення щодо дискваліфікації
№ 21/01/2020 від 15.01.2020
До Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Печерського району м. Києва (Замовник)
Номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2019-12-26-002874-b
Учасник (Кандидат): Приватне підприємство «ЛЕНД-АУДИТ»
ЄДРПОУ 32468271
Юридична адреса: 04071, м. Київ, вул. Дегтярна, 9 пр.8
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі та скасування Протоколу (рішення) про відхилення пропозиції Кандидата №1 від 13.01.2020р.

Нами, Приватним підприємством «ЛЕНД-АУДИТ» (надалі Кандидат) було подано пропозицію для участі в закупівлі послуги «Бухгалтерські та аудиторські послуги», ідентифікатор UA-2019-12-26-002874-b, замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Печерського району м. Києва (надалі Замовник). За результатами аукціону нами подано найнижчу цінову пропозицію на суму 36000,00 грн.
Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №1 від 13.01.2020р. (надалі Рішення), Кандидата (ПП «ЛЕНД-АУДИТ») було дискваліфіковано з наступних підстав:
Учасником не виконані вимоги:
1) Пунктів 2.5 та 2.3. Додатку № 1 «Кваліфікаційні вимоги» до закупівлі, а саме:
А) не виконано умову про проведення не менш 25 аудитів в саме у медичних комунальних некомерційних підприємствах:
- КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЯ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" (КП "СТОМАТОЛОГІЯ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА") та "ЦЕНТР У СПРАВАХ СІМ'Ї ТА ЖІНОК ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" не відноситься до комунальних некомерційних підприємств (медичних).
- КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ) - не є медичним закладом та за термін існування не займалося медичною діяльністю.
Б) не виконало умову про досвід не менш 5- ти років проведення аудитів комунальних некомерційних підприємств. Перша аудиторська перевірка проводилась за 2015 рік, яка була можлива виконана у 2016 році (досвід 4 роки).
В) не виконало умову про наявність у складі робочої групи не менш двох сертифікованих аудиторів з них одного аудитора з сертифікатом не менш 20 рокі, які включені до реєстру аудиторів.
Щодо підстав Замовника, то ми з ними не погоджуємось та вважаємо, що Замовником не вивчені документи нашої пропозиції та/ або до них здійснено не об’єктивна та упереджена оцінка, а умови тендерної документації мають всі ознаки дискримінаційних.
Так, 1.
- КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ) створено Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19 жовтня 2017 року №1303 відповідно до основ законодавства про охорону здоров’я. КНП «Лабораторний центр» в 2018 році був підпорядкований Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Для підтвердження викладеного надаємо посилання на Розпорядження та Статут КНП «Лабораторний центр», які є у вільному доступі за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/company.nsf/0/A7185CA820D06AD9C225833F00433199/$file/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%82%20-1303-19102017.pdf
- КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЯ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" (КП "СТОМАТОЛОГІЯ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА") в період аудиторської перевірки знаходилось в стадії реорганізації (злиття) на підставі рішення КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДА V сесія VIII скликання 21.11.2017 N 496/3503 «Про створення комунального некомерційного підприємства "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».
Таким чином, відхилення в пункті «А» зроблено на підставі власного дослідження Замовника, що порушує вимоги Закону.

2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів встановлена вимога щодо наявності досвіду не менш 25 аудитів в саме у медичних комунальних некомерційних підприємствах. На нашу думку, дана умова є дискримінаційною, бо містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не працювали з комунальними некомерційними підприємствами медичної сфери, однак мають багаторічний успішний досвід роботи з комунальними підприємствами (в т.ч. з вимогами Розпорядження № 237 від 19.02.2003 р. КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ «Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва».).
Ч. 1 ст. 16 Закону встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв, зокрема, досвід виконання аналогічного договору. Отже, вимога Замовника про надання Довідки про проведення не менш 25 аудитів в медичних комунальних некомерційних підприємствах та досвідом не менш 5- ти років є необґрунтованою, а відхилення пропозиції на підставі невиконання цих необґрунтованих вимог — незаконним.
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як учасника даних торгів.

3. В тендерній документації Замовником встановлена вимога щодо наявності у складі робочої групи не менш двох сертифікованих аудиторів з них одного аудитора з сертифікатом не менш 20 років, які включені до реєстру аудиторів. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які мають сертифікованих аудиторів (в т.ч. більше 2-х) але не мають у штаті працівника з сертифікатом (мабуть аудитора !) більше 20 років, при тому що працівники мають сертифікат аудитора та мають знання та багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом.
Більш того, щодо нас, чи настільки важливий для Замовника є рік видачи сертифікату не менше 20 чи 19 років тому при наявності більшого досвіду у даній сфері.
Згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" одним з кваліфікаційних критеріїв, які можуть використовувати Замовники в складі тендерної документації - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, вимога Замовника про наявність у складі робочої групи не менш двох сертифікованих аудиторів з них одного аудитора з сертифікатом не менш 20 рокі, які включені до реєстру аудиторів є незаконною.
Окрім того, дана вимога в тендерній документації Замовника на аналогічну закупівлю 2016, 2017, 2018 рр. ймовірно призвела до відсутності конкуренції з боку інших учасників.
Таким чином, вважаємо, що дискваліфікація за вищезазначеною вимогою є незаконною та порушує наші права, як учасника даних торгів.

4. Відхилення нашої пропозиції за вимогою, яка чітко не випливає з тендерної документації та дискваліфікація на підставі припущень Замовника. Так, Замовник зазначає, що нами «не виконало умову про досвід не менш 5- ти років проведення аудитів комунальних некомерційних підприємств. Перша аудиторська перевірка проводилась за 2015 рік, яка була можлива виконана у 2016 році (досвід 4 роки)».
Вважаємо, що зазначена вимога про досвід чітко не прописана у тендерній документації, а тому дискваліфікація за вищезазначеною вимогою є незаконною та порушує наші права, як учасника даних торгів.

На підставі зазначеного, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель
Просимо: - Провести повторну оцінку Кандидата – Приватного підприємства «ЛЕНД-АУДИТ».
- Скасувати Рішення про відхилення пропозиції Кандидата №1 від 13.01.2020р.

Директор ПП «ЛЕНД-АУДИТ» Луначевська В.С.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 січня 2020 13:31
Причина: направлено як дублююча (помилково)
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 січня 2020 18:34
відхиляється, як дубляж вимоги UA-2019-12-26-002874-b.b1 (від 15-01-20, 10:53:43)
Номер вимоги: UA-2019-12-26-002874-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ЛЕНД-АУДИТ", Код ЄДРПОУ:32468271
Дата подання: 15 січня 2020 17:36
Оскарження рішення щодо переможця
Вважаємо що Замовником допущенодискримінаційний підхід до розгляду пропоцицій , а саме при обрані переможця тендеру не враховано, що документи переможця не відповідають вимогам тендерної документації:- кваліфікаційні вимоги до учасника - це перевірка річної фінансової звітності Замовника за 2019 рік, а не за 2018 рік, як зазначено переможцем в Договорі; - не включення переможцем до документів пропозиції істотних умов Замовника. Директор ПП "ЛЕНД-АУДИТ" Луначевська В.С.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 січня 2020 18:45
Відповідно до вимог Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги»
Аудиторські послуги річної фінансової звітності КНП за 2019рік:
2.7. Учасник зобов'язаний за власною ініціативою, власними силами та за власний рахунок у строк не пізніш доби з моменту закінчення торгів надати зразок договору на надання послуг на електрону адресу Замовника для розгляду проекту договору. У разі відсутності виконання цих вимог цей учасник дискваліфікується незалежно від запропонованої ціни і розглядається наступний учасник. При необхідності проведення Замовник за власною ініціативою може провести експертизу наданого звіту за підсумками виконаних робіт – аналіз проводиться за рахунок Учасника.
2.8. Учасник повинен включити у проект договору «істотні умови до договору» Замовника.
Зрозумило з тексту, що Замовник вимогає надання "зразку проєкту договору на надання послуг на електрону адресу Замовника для розгляду проекту договору", що було зроблено Переможцем належним чином. Проект договору при завантаженні тендорної документації не вимогався, тому не розглядався взагали. Звертаю Вашу увагу, що Ви сами виконали цю вимогу, надійслав нам проект на ел. пошту 9 января, 10:26, тому Ваше зауваження не відповідає дійсності.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕНД-АУДИТ" 37 000,00
UAH з ПДВ
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Аудиторська фірма "Інтелект-Аудит" 40 000,00
UAH з ПДВ
36 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 12:31
оновлена пропозиція.pdf
03 січня 2020 10:16
проект договора.pdf
02 січня 2020 22:53
цінова пропозиція.pdf
02 січня 2020 21:11
Лист щодо ПДВ.pdf
02 січня 2020 21:11
витяг скан.pdf
02 січня 2020 16:00
єдиний податок.pdf
02 січня 2020 16:00
наказ.pdf
02 січня 2020 16:00
Статут.pdf
02 січня 2020 10:25
витяг з реєстру АПУ.pdf

Публічні документи

31 грудня 2019 12:16
цінова пропозиція.pdf
31 грудня 2019 12:05
человеч. ресурс.pdf
31 грудня 2019 12:05
РЕЕСТР АУДИТОРОВ (5).pdf
31 грудня 2019 12:05
цінова пропозиція.pdf
31 грудня 2019 12:05
Устав.zip
31 грудня 2019 12:05
Свид. єдин. 1ст.PDF
31 грудня 2019 12:05
рекомендація 1.pdf
31 грудня 2019 12:05
рекомендация 3.pdf
31 грудня 2019 12:05
рекомендация 2.pdf
31 грудня 2019 12:05
РЕЕСТР АУДИТОРОВ (5).pdf
31 грудня 2019 12:05
Наявність сайту.pdf
31 грудня 2019 12:05
Единый налог (1).pdf
31 грудня 2019 12:05
Договор на закупівлю.pdf
31 грудня 2019 12:05
ДОВIДКА ПРО КЛIЄНТIВ .pdf
31 грудня 2019 12:05
ВИТЯГ з ЭДР.pdf
31 грудня 2019 12:05
4 ОПП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛЕНД-АУДИТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю Аудиторська фірма "Інтелект-Аудит"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕНД-АУДИТ"
#32468271
Відхилено 36 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 17:57
Товариство з обмеженою відповідальністю Аудиторська фірма "Інтелект-Аудит"
#30312225
Переможець 36 900,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 18:17

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 18:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Аудиторська фірма "Інтелект-Аудит"
#30312225
36 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
аудит 2020.pdf укладений
21 січня 2020 20:18